| |  | |
01.06.12, 12:44
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Melkein suhde työkaveriin, mies tuli katumapäälle
Se alkoi katseista ja pidentyneistä kahdenkeskisistä lounaista. Mukaan tuli hyvin pian flirttiä ja vihjailevia sähköposteja/tekstareita. Pystyimme puhumaan ihan kaikesta, elämästämme haaveineen ja suruineen. Kerranolemme suudelleet salaa, kun olimme palaamassa lounaalta työpaikalle. Sen enempää fyysistä ei viel ole ollut, lyhyitä kosketuksia lukuunottamatta.
Olen vapaa, mies naimisissa jo 15v ja heillä kolme kouluikäistä lasta. Kuulemma seksiä ei ole ollut enää vuosiin vaan elävät kuin kämppikset ja lasten vuoksi ovat yhdessä.
Paitsi että. Mies kertoi aivan yllättäen, että on tullut katumapäälle. Ei halua enää jatkaa suhdettamme tai kehittää sitä mihinkään. Kuulemma hän tuntee itsensä roistoksi, kun on suudellut minua. Sanoi, ettei pysty elämään kaksoiselämää ja valehdella vaimolleen, jota kuulemma rakastaa ja haluaa eniten maailmassa!?
Ei muuta selitystä, eikä edes anteeksi pyyntöä.
Minut jätettiin kuin käytetty lelu :(
| |
| | |
01.06.12, 13:34
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hani Se alkoi katseista ja pidentyneistä kahdenkeskisistä lounaista. Mukaan tuli hyvin pian flirttiä ja vihjailevia sähköposteja/tekstareita. Pystyimme puhumaan ihan kaikesta, elämästämme haaveineen ja suruineen. Kerranolemme suudelleet salaa, kun olimme palaamassa lounaalta työpaikalle. Sen enempää fyysistä ei viel ole ollut, lyhyitä kosketuksia lukuunottamatta.
Olen vapaa, mies naimisissa jo 15v ja heillä kolme kouluikäistä lasta. Kuulemma seksiä ei ole ollut enää vuosiin vaan elävät kuin kämppikset ja lasten vuoksi ovat yhdessä.
Paitsi että. Mies kertoi aivan yllättäen, että on tullut katumapäälle. Ei halua enää jatkaa suhdettamme tai kehittää sitä mihinkään. Kuulemma hän tuntee itsensä roistoksi, kun on suudellut minua. Sanoi, ettei pysty elämään kaksoiselämää ja valehdella vaimolleen, jota kuulemma rakastaa ja haluaa eniten maailmassa!?
Minut jätettiin kuin käytetty lelu :( | No mitäs meet sekantuu varattuun ukkoon, eikös se ole vähän niinkuin ikävyyksien kerjäämistä.
Ja kai hän nyt vaimoaan saa rakastaa.
Etsi vapaa mies hyvä nainen.
| |
| | |
01.06.12, 14:10
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Ei ole mukava tunne, kun toinen päättää vasta alkamaisillaan olevan suhteen. Siinä tilanteessa kun tajuaa itse olevansa ihastunut/rakastunut ja on kovat odotukset suhteesta ja toinen osapuoli ilmoittaa, että hommasta ei tule mitään. Se on kuin "isku vasten kasvoja", josta ei toivuta hetkessä.
Tiesit kuitenkin koko ajan, että mies on varattu, joten et voi syyttää kuin itseäsi nykyisestä tilanteestasi. Mies teki omalta osaltaan oikean ratkaisun ja sinun on vaan hyväksyttävä se.
Minä olen pikkasen samanlaisessa tilanteessa työkaverini kanssa, mutta sillä erotuksella, että minä olen varattu ja nyt tuntuu siltä, että työkaverini ei haluakkaan jatkaa suhdetta kanssani. Me kumpiin tiesimme tilanteen alusta lähtien ja minulla ei ole aikomustakaan erota miehestäni. Olisin vaan halunnut työkaveristani seksikumppanin.
| |
| | |
01.06.12, 14:34
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
^Vaihtakaa työpaikkaa "Hanin" kanssa :)
| |
| | |
01.06.12, 19:14
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hani Se alkoi katseista ja pidentyneistä kahdenkeskisistä lounaista. Mukaan tuli hyvin pian flirttiä ja vihjailevia sähköposteja/tekstareita. Pystyimme puhumaan ihan kaikesta, elämästämme haaveineen ja suruineen. Kerranolemme suudelleet salaa, kun olimme palaamassa lounaalta työpaikalle. Sen enempää fyysistä ei viel ole ollut, lyhyitä kosketuksia lukuunottamatta.
Minut jätettiin kuin käytetty lelu :( |
Ymmärrän, tuo tuntuu tosi paskalta.
Mutta ajattele asiaa muiden näkökulmasta. Jos olisit tuon miehen vaimo. Avioliitto on ajautunut kaverisuhteeksi. Jotainhan siinä alkujaan oli taustalla kun naimisiin menivät ja on lapsiakin tullut. Ehkä mies on sinun kauttasi alkanut ymmärtää että aviosuhdettakin pitää vaalia. Että sen kuuluisi olla vaimo kenen kanssa on sielunkumppani, kenen kanssa puhua asioista, kenen kanssa jakaa elämän ilot ja surut.
Jos mies tosiaan on ajatellut noin, niin hän on tosi mies. Tai ehkä hän ei halunnut seksiä kanssasi (uskollinen mies) mutta huomasi ettei pidemmässä suhteessanne voisi siltä välttyä.
Miksi miehen olisi anteeksi pyytää sinulta? Tai mitään muita selityksiä antaa? Hän kertoi sen mikä oli oleellista: ettei pysty elämään kaksoiselämää ja valehdella vaimolleen, jota kuulemma rakastaa ja haluaa eniten maailmassa.
Eikö ole parempi että suhde loppui ennen kuin siitä tuli vakavampaa tai olisitte jos fyysisesti enemmän kiintyneitä toisiinne. Sinä kyllä selviät tuosta. Miehen kohdalla voi olla vaikeaa, sillä hän joutuu edelleen valehtelemaan vaimolleen. Ethän haluaisi että sinun miehesi tekisi niin sinulle.
| |
| | |
02.06.12, 11:58
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihan oikein, moraalittomalla huoralla on aina paskamainen loppu.
| |
| | |
02.06.12, 17:58
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei kannata kuvitella suhdetta jos sitä ei ole.
Yritit houkutella miehen pois liitostaan. Olisiko sinusta oikein jos joku nainen tekisi samoin sinun miehellesi?
Onneksi miehellä oli lopulta järki päässä. Varmaan kiva jatkaa työkaveruutta tuon jälkeen.
En suosittele työpaikkaromansseja varattujen kanssa. Joku aina kärsii.
| |
| | |
03.06.12, 14:29
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miksi sotkeennutte näihin varattuihin äijiin. Ei niistä saa kuin riesan, yrittävät muuttaa kotoaan heti nurkkiisi asumaan, jos jäävät vaimolleen kiinni. Onnettomia reppania, Prisman ostoskärryjen työntäjiä,jotka ei osaa edes kalsareitaan koneeseen laittaa.
| |
| | |
03.06.12, 18:45
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut nainen Miksi sotkeennutte näihin varattuihin äijiin. Ei niistä saa kuin riesan, yrittävät muuttaa kotoaan heti nurkkiisi asumaan, jos jäävät vaimolleen kiinni. Onnettomia reppania, Prisman ostoskärryjen työntäjiä,jotka ei osaa edes kalsareitaan koneeseen laittaa. |
onpa sul huonoi kokemuksii :)
mullapa parempi sain miehen joka tiskaa, tykkää siivota, osaa tehdä ruokaa, pesee pyykinkin ja on hyväpalkkasessa työssä. sen ed vaimo ei arvostanut miestään tippaakaan miesparka ei saanut tehdä kotona mitään ja jos teki meni aina väärin. nyt ex vaimo roikkuu kimpussa ja vinkuu että hän ei enää valita mistään ja hyväksyy kaiken ja jaarinjaarin mutta mies on kypsä siihen narisijaan ja melkein suuttuu jos exä soittelee. se on sääli. miksei naiset arvosta miehiään sillo ku on mahis.
minä arvostan. se on hyvä mies, hoitaa lapset ja juttunsa ei oo täydellinen mutta sepä hänestä tekee niin ihanan.
| |
| | |
04.06.12, 08:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä järkeä tässä on ap:ta haukkua?
Mies antoi ymmärtää, mutta lopetti, kuin seinään? Sellainen on toisen tunteilla leikkimistä. Miehen olisi syytä vähintäänkin pyytää ap:lta anteeksi, että on antanut tämän odottaa enemmän, mihin mies itse pystyi.
Olen kokenut saman sillä erolla, että meillä suhde oli pidemmällä (rakastelua, yhteisiä elokuvia, kävelyretkiä ym.), kun mies alkoi katumaan. Kaiken lisäksi hän vielä kertoi kaiken vaimolleen ja silti he ovat vielä yhdessä. Vaimo antoi anteeksi, minä en :(
| |
| | |
04.06.12, 09:56
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Saman kokenut Mitä järkeä tässä on ap:ta haukkua?
Mies antoi ymmärtää, mutta lopetti, kuin seinään? Sellainen on toisen tunteilla leikkimistä. Miehen olisi syytä vähintäänkin pyytää ap:lta anteeksi, että on antanut tämän odottaa enemmän, mihin mies itse pystyi.
Olen kokenut saman sillä erolla, että meillä suhde oli pidemmällä (rakastelua, yhteisiä elokuvia, kävelyretkiä ym.), kun mies alkoi katumaan. Kaiken lisäksi hän vielä kertoi kaiken vaimolleen ja silti he ovat vielä yhdessä. Vaimo antoi anteeksi, minä en :( |
Ap olisi voinut jättää varatun miehen rauhaan. Suomessa varmasti löytyy vapaitakin miehiä, tarviiko kusta toisen naisen reviirille. Itsekkään en vokottele varattuja ja annan aina pakit jos parisuhteessa oleva ihminen iskee minua.
| |
| | |
04.06.12, 10:00
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eiköhän vastuu ole sillä varatulla miehellä? Mistä ap voi tietää kenenkään avioliiton tilaa? Jos varattu mies alkaa lähestymään, niin oletuksena on, että mies itse tietää missä tilassa hänen liittonsa on ja onko hän ns. "vapaa" etsimään muuta seuraa.
| |
| | |
04.06.12, 13:28
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin, vastuu on varatulla miehellä, siitä syrjähypystä kyllä. Toisella naisella on mielestäni vastuu itsestään ja siitä, että ymmärtää, että varattu äijä, joka toilailee ympäriinsä, on aikomoinen k-pää, jolta ei kannata odottaa liikoja.
Kaikkien naisten olis hyvä ottaa huomioon, että mies joka on valmis pettämään vaimoaan, joko kertaluonteisesti tai pidemmän suhteen muodossa, on usein valmis myös tekemään väärin sille toiselle naiselle. Että kun se mies kerran on sen luonteensa paljastanut, niin mihin se siitä enää muuttuu.
| |
| | |
05.06.12, 14:32
|
#14 (linkki)
Minut jätettiin kuin käytetty lelu :( | No hommahan meni ihan kuin pitikin. Tiesit kyllä, että mies on varattu. Miksi ollenkaan aloit vehtaamaan hänen kanssaan. Ja tuo miesten ikiaikainen valhe, ettei muka ole seksiä vaimon kanssa. Sallikaa mun nauraa. Sinun on varmasti parempi olla ilman tätä miestä. Löydät vapaan ja sinua arvostavan miehen vielä itsellesi.
| |
| | |
06.06.12, 14:56
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | KIITÄ ONNEASI Lainaus:
Minut jätettiin kuin käytetty lelu :( | Sattuhaan tuo. Rakastuin itsekin työkaveriini muutama vuosi sitten ja vaihtelimme katseita kunnes kerroin hänelle tunteistani. Mies sanoikin rakastavansa perhettään.
Kyllä sattui ja lujaa, mutta vielä lujempaa olisi sattunut, jos homma olisi mennyt fyysiseksi.
Kiitä onneasi, että mies lopetti homman noin nopeasti eikä mennyt sänkyyn kanssasi. Pitkissä suhteissa tulee ihastumisia, ne pitää osata käsitellä oikein. Tuolla miehellä oli selkärankaa tehdä valinta. Monet varatut löpisevät rakkauttaan päästäkseen sänkyyn ja hylkäävät sitten tai kusettavat toista naista ja vaimoaan vuositolkulla.
Itse olen ottanut kylmän linjan: en enää flirttaile varattujen kanssa, koska itse ihastun aina niin kokonaisvaltaisesti ja kuvittelen vastapuolenkin tuntevan niin.
Tosiasia useimmiten on se, että jos miehellä on vihkisormus, se ei sormesta kovin helpolla lähde.
Älä enää satuta itseäsi menemällä varattujen vikittelyihin mukaan vaan panosta vapaisiin miehiin. Kyllä heistä joku kiva mies sinullekin löytyy kunhan jaksat olla kärsivällinen.
| |
| | |
07.06.12, 20:17
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut nainen Onnettomia reppania, Prisman ostoskärryjen työntäjiä,jotka ei osaa edes kalsareitaan koneeseen laittaa. | Eikö enää edes ostoksia saa kerätä kärryyn? Tottakai jokainen osaa käyttää pyykinpesukonetta (ja joskus tahranpoistoainetta), koska jotenkinhan se huulipuna on saatava pois paidankauluksesta vai kuinka?
| |
| | |
16.06.12, 19:44
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Se oli siis vaimon tahrima paita :)
Nyt olen kuitenkin ajautunut omituiseen tilanteeseen, sillä heitin pari humoristista kommenttia eräälle nuorelle alle kolmikymppiselle naiselle. Olin myöhemmin eräässä paikassa, jonne tämä sama nainenkin tuli. Nainen huomasi minut välittömästi ja hakeutui suoraan seuraani. On vaikeaa vastustaa kaunista naista, joka on yhtä hymyä ja houkuttelevia katseita lisäksi juttelukin sujui. Olin syönyt päivällä Aktiviaa, mutta ei se lisännyt vastustuskykyä :( Tällä kertaa juttu ei onneksi jatkunut pidemmälle, mutta miten käy seuraavalla kerralla?
| |
| | |
18.06.12, 10:49
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei juttelu mitään vielä lupaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja M50- Se oli siis vaimon tahrima paita :)
Nyt olen kuitenkin ajautunut omituiseen tilanteeseen, sillä heitin pari humoristista kommenttia eräälle nuorelle alle kolmikymppiselle naiselle. Olin myöhemmin eräässä paikassa, jonne tämä sama nainenkin tuli. Nainen huomasi minut välittömästi ja hakeutui suoraan seuraani. On vaikeaa vastustaa kaunista naista, joka on yhtä hymyä ja houkuttelevia katseita lisäksi juttelukin sujui. Olin syönyt päivällä Aktiviaa, mutta ei se lisännyt vastustuskykyä :( Tällä kertaa juttu ei onneksi jatkunut pidemmälle, mutta miten käy seuraavalla kerralla? |
Juttelu ja hymyily ei välttämättä ole sänkyyn kutsu. Voihan olla, että nainen tunsi itsensä orvoksi vieraassa paikassa ja oli turvallista tulla tutun seuraan.
| |
| | |
18.06.12, 16:24
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Realistinen Nainen Juttelu ja hymyily ei välttämättä ole sänkyyn kutsu. Voihan olla, että nainen tunsi itsensä orvoksi vieraassa paikassa ja oli turvallista tulla tutun seuraan. |
Mutta näinhän miehet yleensä poikkeuksetta luulee, hymyily, nauraminen, silmiin katsominen, jutteleminen, ne on aina miesten mielestä jotain enemmän kuin mitä oikeasti ovatkaan. Monia kertoja on tullut väärinymmärryksiä, vaikka itse olen vaan ollut ystävällinen ja hyväntuulinen, ilman mitään taka-ajatuksia. Voi pyhä yksinkertaisuus.
| |
| | |
07.07.12, 12:57
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Realistinen Nainen Juttelu ja hymyily ei välttämättä ole sänkyyn kutsu. Voihan olla, että nainen tunsi itsensä orvoksi vieraassa paikassa ja oli turvallista tulla tutun seuraan. | En mene sänkyyn ihan noin vain eikä ihan siitä tässä ollutkaan kysymys ainakaan vielä. Nuo kohtaamiset jatkuivat tuosta vielä monta kertaa, tosin minä olin välillä aloitteellinen. Nainen näytti odottavan jotain enemmän ehkä suudelmaa, mutta en uskaltanut kysyä, koska tulinen, intohimoinen suudelma olisi paljastanut liikaa todellisia tunteita. Näin pystyin pitämään vain ystävyyssuhteena. Ihana oli nainen sylissä, kaipaamaan jäin... näemme kuulemma joskus kuukausien päästä. En tiedä, mitä olisi tapahtunut, jos en olisi ollut varattu.
| |
| | |
08.07.12, 07:19
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Varatut miehet ja naiset sanovat aina, ettei meillä vaimon/miehen kanssa ole ollut seksiä vuosiin, me ollaan vain kavereita, mutta sehän nyt ei pidä paikkaansa. Totta kai on, jos yhdessä eletään ja halutaan jatkaa. Jos ei rakkautta ja seksiä olisi, ja haluisi todella olla toisen kanssa, niin silloin kyllä yleensä lähdetään. Ainakin miehet lähtevät.
| |
| | |
12.07.12, 15:30
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jana Eiköhän vastuu ole sillä varatulla miehellä? Mistä ap voi tietää kenenkään avioliiton tilaa? Jos varattu mies alkaa lähestymään, niin oletuksena on, että mies itse tietää missä tilassa hänen liittonsa on ja onko hän ns. "vapaa" etsimään muuta seuraa. |
Ei avioliiton tila kuulu kenellekään mullee kun aviossa keskenään oleville. Ap tiesi miehen olevan naimisissa, siinä olisi pitänyt olla tarpeeksi tietoa aloittamatta minkäännäköistä suhdessa kyseisen miehen kanssa.
| |
| | | | |