| |  | | |
30.12.11, 21:46
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Lappeenrannasta ystäviä?
Muutin mieheni perässä Lappeenrantaan pari vuotta sitten ja kaikki tutut ja kaverit jäivät pk-seudulle. En ole oikein saanut kavereita täältä, joten nyt kokeilen tätä kautta:)
Olen työssä käyvä 23-vuotias nainen. Asun avokkini ja kahden koiran kanssa. Olen töissä varsin miesvaltaisella alalla, joten kaipaan elämääni mukaan myös naisten juttuja, joita miehet eivät vaan tunnu ymmärtävän;)
Etsinkin kavereita esim. kahville, leffaan, lenkille, shoppailemaan, kuntoilemaan, muuten vaan hengailemaan ja höpöttelemään tyttöjen juttuja:)
En ole mikään kovin innokas baarissa kävijä, viihdyn paremmin kotona ja koirien kanssa lenkillä.
| |
| | |
31.12.11, 18:03
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Isil Muutin mieheni perässä Lappeenrantaan pari vuotta sitten ja kaikki tutut ja kaverit jäivät pk-seudulle. En ole oikein saanut kavereita täältä, joten nyt kokeilen tätä kautta:)
Olen työssä käyvä 23-vuotias nainen. Asun avokkini ja kahden koiran kanssa. Olen töissä varsin miesvaltaisella alalla, joten kaipaan elämääni mukaan myös naisten juttuja, joita miehet eivät vaan tunnu ymmärtävän;)
Etsinkin kavereita esim. kahville, leffaan, lenkille, shoppailemaan, kuntoilemaan, muuten vaan hengailemaan ja höpöttelemään tyttöjen juttuja:)
En ole mikään kovin innokas baarissa kävijä, viihdyn paremmin kotona ja koirien kanssa lenkillä. |
minusta vielä sen verran että pidän mm. koirista, kirjojen lukemisesta erityisesti dekkareista, leffojen katsomisesta , nightwishistä, arnold´sin donitseista;)
Harrastuksina mm. agility ja ryhmäliikunta mm. pumppi
| |
| | |
01.01.12, 13:41
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Uusia tuttavuuksia? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isil minusta vielä sen verran että pidän mm. koirista, kirjojen lukemisesta erityisesti dekkareista, leffojen katsomisesta , nightwishistä, arnold´sin donitseista;)
Harrastuksina mm. agility ja ryhmäliikunta mm. pumppi | Heido!
Itse olen Lappeenrannassa asuva 24-vuotias nainen. Voitaisiin kokeilla, löydetäänkö kaveruudesta/ystävyydestä yhteinen sävel :). Voitko/uskallatko lähettää tänne maili-osoitteesi, niin voisin kirjoittaa sulle?
| |
| | |
02.01.12, 16:24
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hmj Heido!
Itse olen Lappeenrannassa asuva 24-vuotias nainen. Voitaisiin kokeilla, löydetäänkö kaveruudesta/ystävyydestä yhteinen sävel :). Voitko/uskallatko lähettää tänne maili-osoitteesi, niin voisin kirjoittaa sulle? |
tottakai: riinalaunonen@luukku.com palaillaan:)
| |
| | |
08.01.12, 21:05
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Uusia kavereita
Moikka!
Täällä olisi myös yksi joka kaipailisi uusia ihmisiä elämäänsä! Olen 20-vuotias Lappeenrannassa asuva nainen, ja olisi kiva löytää uusia livekavereita :) Kiinnostuksenkohteitani ovat muun muassa kuntoilu, musiikki, kirjojen lukeminen, leffat, valokuvaus. Tykkään myös käydä viihteellä ja keikoilla silloin tällöin! Luonteeltani olen iloinen, puhelias ja huumorintajuakin löytyy mutta aluksi olen hieman ujo. Mulle voi kirjoittaa osotteeseen: evvs91@luukku.com.
| |
| | |
12.01.12, 10:07
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Isil Muutin mieheni perässä Lappeenrantaan pari vuotta sitten ja kaikki tutut ja kaverit jäivät pk-seudulle. En ole oikein saanut kavereita täältä, joten nyt kokeilen tätä kautta:)
En ole mikään kovin innokas baarissa kävijä, viihdyn paremmin kotona ja koirien kanssa lenkillä. |
EIKÄ! Suoraan kuin mun suusta. Itekin muutin pk-seudulta tänne Lappeenrantaan miehen perässä. Töissä käyn mutta kavereita en ole saanut. Täyttelen toukokuussa 21v ja en ole minäkään kummoinen baarissa kävijä, kahvittelua ja shoppailua sen sijaan rakastan. :) Vieläkö kaipailet uusia tuttavuuksia?
| |
| | |
12.01.12, 20:08
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely EIKÄ! Suoraan kuin mun suusta. Itekin muutin pk-seudulta tänne Lappeenrantaan miehen perässä. Töissä käyn mutta kavereita en ole saanut. Täyttelen toukokuussa 21v ja en ole minäkään kummoinen baarissa kävijä, kahvittelua ja shoppailua sen sijaan rakastan. :) Vieläkö kaipailet uusia tuttavuuksia? |
Tottakai uudet tuttavuudet on aina tervetulleita:) Pistätkö mulle sähköpostia tuohon edellä mainittuun osotteeseen niin voidaan vaikka sopia kahvittelusta:)
| |
| | |
15.01.12, 21:57
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Isil Tottakai uudet tuttavuudet on aina tervetulleita:) Pistätkö mulle sähköpostia tuohon edellä mainittuun osotteeseen niin voidaan vaikka sopia kahvittelusta:) | Laittelinkin juuri viestiä, toivottavasti tuli perille ja odottelen vastausta. :)
| |
| | |
11.07.12, 22:15
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moi,
mulla on myös hakusessa uusia tuttavuuksia/ystäviä. Olen 23 vuotias ja asunut lappeenrannassa jo muutaman vuoden, mutta tarvetta olisi vielä ystäville. Mulla on myös kaksi koiraa ja tykkään touhuta ja lenkkeillä niitten kanssa. Tykkään välillä käydä bubissa muutamalla ja vaikka pelailemassa ja syömässä jotain pientä, mutta ihan yökerhoihin tulee harvemmin lähdettyä, tietty niihin silloin tällöin, lähinnä opiskelijabileissä. Kaikennäköinen tekeminen on myös mukavaa puuhaa :) Olen juuri tehnyt sopimuksen huhtarin liikuntakeskukseen niin olisi kiva saada jumppaseuraa :) Laitan nyt vanhemman sähköpostiosotteen tähän niin älkää ihmetelkö tyhmää osotetta: sprinkleri@hotmail.com.
Jos Isil kiinnostaa niin voin laittaa sinulla viestiä tai toisinpäin!
| |
| | |
31.07.12, 19:19
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hentura Moi,
mulla on myös hakusessa uusia tuttavuuksia/ystäviä. Olen 23 vuotias ja asunut lappeenrannassa jo muutaman vuoden, mutta tarvetta olisi vielä ystäville. Mulla on myös kaksi koiraa ja tykkään touhuta ja lenkkeillä niitten kanssa. Tykkään välillä käydä bubissa muutamalla ja vaikka pelailemassa ja syömässä jotain pientä, mutta ihan yökerhoihin tulee harvemmin lähdettyä, tietty niihin silloin tällöin, lähinnä opiskelijabileissä. Kaikennäköinen tekeminen on myös mukavaa puuhaa :) Olen juuri tehnyt sopimuksen huhtarin liikuntakeskukseen niin olisi kiva saada jumppaseuraa :) Laitan nyt vanhemman sähköpostiosotteen tähän niin älkää ihmetelkö tyhmää osotetta: sprinkleri@hotmail.com.
Jos Isil kiinnostaa niin voin laittaa sinulla viestiä tai toisinpäin! |
Moikka:) en täällä palstalla ole hetkeen käynyt näköjään, mutta kyllähän uudet tuttavuudet on aina tervetulleita:) Mullakin on jäsynyys huhtariin ja jumappaseura kelpais kyllä mullekin. Laitatko mulle vaikka mailia tuohon yllämainittuun osoitteeseen niin voidaan tutustua paremmin. Mulla on muutto juuri kesken, joten älä ihmettele jos en heti vastaa.
| |
| | |
07.08.12, 09:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäki oisin nyt syksyllä Lappeenrantaan miehen perässä pohjosesta muuttava naisen alku. Ikää marraskuussa 20 vuotta ja tehä käsitöitä ja ulkoilla (johon mies ei ikinä suostu :D) nautin myös kuntosalilla käynnistä ja sisustaminen on myös lähellä sydäntä. :) Muutto Lappeenrantaan syyskuun alussa, kun vaan kämppä saatais. Löytyisköhän tätä kautta lenkkeily seuraa mullekki ko ei oo koulupaikkaa tiedossa niin ei voi sitäkään väylää kokeilla. :) Olen ulospäin suuntautunu ja sosiaalinen. :)
| |
| | |
10.08.12, 02:25
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei KK! Jokos olette löytäneet asunnon? :) Minä kans muutan pohjoisesta mieheni kanssa syyskuun alussa LPR:aan, mukanamme muuttaa myös kaksi kissaa. Itselläni tulee marraskuussa 27v mittariin, mutta haitanneeko tuo. Eiköhän naisilla aina jotain yhteistä hömppää ole puhuttavana :D Intohimoni on kaikenlainen "näpertely"; piirtely, askartelu, tuunaus jne. Kirppistely on minulle elämäntapa, tykkään myös pyöräilystä ja leffoista. Sisustus ja kauneudenhoito kiinnostavat jo molempien alojen ammatin omaavana, mutta mieheni ei toki innostu ko. aiheista ja hyvä niin! :P Olisi kiva päästä jakamaan näitä ja monia muita asioita samanhenkisen naisen kanssa. Itse en ole kouluun menossa ja töitäkään ei vielä ole tiedossa, joten voitaisiin yhdessä tutustella uuteen kaupunkiin? =) Luonteeltani oon tosi avoin ja iloinen, kanssani on helppo jutella asiasta kuin asiasta. Voitko laittaa s.postiosotteen ni otan mielelläni yhteyttä. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KK Minäki oisin nyt syksyllä Lappeenrantaan miehen perässä pohjosesta muuttava naisen alku. Ikää marraskuussa 20 vuotta ja tehä käsitöitä ja ulkoilla (johon mies ei ikinä suostu :D) nautin myös kuntosalilla käynnistä ja sisustaminen on myös lähellä sydäntä. :) Muutto Lappeenrantaan syyskuun alussa, kun vaan kämppä saatais. Löytyisköhän tätä kautta lenkkeily seuraa mullekki ko ei oo koulupaikkaa tiedossa niin ei voi sitäkään väylää kokeilla. :) Olen ulospäin suuntautunu ja sosiaalinen. :) | | |
| | |
14.08.12, 19:10
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei! Täällä myös yksi Lappeenrantaan Kajaanista muuttava 26v neitonen. Muutan kaksin kissani kanssa keskustaan ja aloitan opinnot yliopistolla. Olen liikunnallinen ja sosiaalinen ihminen. Olisi mukavaa löytää naispuolisia ystäviä sieltä päin. : ) Jos kiinnostaa niin laittaisitko postia osoitteeseen: rebekka26@suomi24.fi !
| |
| | |
14.08.12, 20:48
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka:) minusta on hienoa kun täältä palstan kautta löytää uusia tuttavuuksia:) meitä yksinäisiä näyttää olevan aika paljon. Mietinkin että pitäisikö järjestää ihan isommalla porukalla tapaamista? Kerralla voisi tavata paljon ihmisä ja ehkä jopa pistää ihan omaa kaveripiiriä kasaan, parhaassa tapauksessa:) Sanokaa vaan jos ehdotus on ihan hölmö, mutta muuten me lähetellään yksitellen viestiä toisillemme:D
| |
| | |
20.08.12, 09:11
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka! Täällähän on paljon kohtalotovereita :) Itsekin olen muuttanut kaukaa pohjoisesta Lappeenrantaan miehen perässä. Urheasti on mies juossut valittamatta vaatekaupoissa, tutkinut verhojen ja koristetyynyjen maailmaa ja katsonut kun sovitan 8 eri kengät, mutta naisystävät tulisivat kyllä tarpeeseen ;) Olen 28 v. työssäkäyvä, koiran kanssa lenkkeilen ja välillä salillekin eksyn. Peli/saunaillat, shoppailu ja ulkona syöminen/kahvistelu olisivat mieleen! Pitäisikö tosiaan kokoontua isommalla porukalla? Kuulostaisi hauskalta idealta! Olisi tosiaan ihanaa löytää ystäviä täältä :)
Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen vilmaparson(a)luukku.com.
| |
| | |
30.08.12, 15:07
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Moikka!
Miten sattukaan rupesin vain netistä kattelee lappeenranta juttui, ni iski silmää tää keskustelu.. Itsekkin muutin lpr mieheni kanssa 1kk sitte..Joten asun siis mieheni ja 2 koiran kanssa. Olisi mukava tutustua uusiin tuttavuuksiin, vaikka tätäkin kautta!
| |
| | |
03.09.12, 15:11
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | uusia ystäviä vailla
Hei kaikki naiset.
sattumalta löysin keskustelun, kun mietin mistä hankkisin uusia ystäviä.
Olen Lappeenrantalainen 25 -vuotias nainen, ja kaipaan uusia ystäviä, kun monet ystävät ovat hajaantuneet ympäri Suomen ja vanhat ympyräni täällä ovat aika nähdyt. Ja itselläni tosiaan kanssa sama tilanne kun eräällä kirjoittajalla täällä, olen miesvaltaisella alalla, jossa tosiaan ei juuri tapaa naisia, jotka olisivat omaa ikäluokkaa tai saman henkisiä. Elän miehen kanssa parisuhteessa, ja kaipaan hieman rauhallisempaa menoa. Biletys omalta osalta alkaa olla mennyttä elämää.
Kaipaan uusia ystäviä kahvittelu, shoppailu ja leffaseuraksi. Naisten juttuja tosiaan juttelemaan. Oma mieheni ei tosiaan jaksa aina kuunnella näitä naisten juttuja. Bubissa voisin istuskella viikonloppu iltoina, tai ravintolassa käydä syömässä hyvässä seurassa, toisaalta olisi kiva välillä viettää peli-iltaa tai kesällä grillailla lämpöisenä lauantai-iltana. Miksei viettää iltaa saunoen mökkkisaunassa. Lenkkiseuraa olisi siis myös mukavaa saada.
Minäkin tykkään paljon lukea, on mukava uppoutua välillä muuhun ja rentoutua sekä unohtaa sen hetkiset asiat. Olen luonteeltani ulospäin suuntautunut. Aluksi saatan kyllä olla hieman ujo tai hiljainen, mutta kun tutustun hieman uuteen tuttavuuteen niin hiljaisia hetkiä meillä ei varmasti tulisi olemaan paljon. Olen myös asenteeltani optimistinen ja iloinen perusluonteeltani. Huumorintajuani ei ole ainakaan haukuttu koskaan, mutta enpä nyt lähde sitä itse ylistämäänkään, jokainen arvioikoon sen itse, siitä kun voi varmaan olla mielipiteitä yhtä paljon kuin arvioijia, eikö se ole juuri sellainen makuasia :)
laittakaa viestiä osoitteeseen ms-tiina-m(a)hotmail.com jos olette kiinnostuneita tutustumaan minuun.
| |
| | |
06.09.12, 16:32
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Faceen tapahtuma?
Moiih! Mie monelle sähköpostia laittaneena kannattaisin tuota ideaa, että tavattais isommalla porukalla. Olisko siihen ehdotuksia? Kun mulla tuli mieleen semmonen, että jos joku tekis facebookiin ryhmän ja sitten laittais siitä linkin tänne ja siihen vois halukkaat liittyä ja jos joku tähän ketjuun kirjottaneista ei ole facessa niin hänelle voitais infot kertoa sitten sähköpostilla. :) Ja jos joku tähän ketjuun kirjottaneista ei enään aktiivisesti seuraa tätä palstaa, mutta joku saa heihin yhteyden niin sitä kautta saataisiin tietoa heillekkin päin. Mie voisin vaikka sen face ryhmän tehdä jos ihmisillä on kiinnostusta siihen.. :) Kommenttejaa!
| |
| | |
07.09.12, 23:04
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KK Moiih! Mie monelle sähköpostia laittaneena kannattaisin tuota ideaa, että tavattais isommalla porukalla. Olisko siihen ehdotuksia? Kun mulla tuli mieleen semmonen, että jos joku tekis facebookiin ryhmän ja sitten laittais siitä linkin tänne ja siihen vois halukkaat liittyä ja jos joku tähän ketjuun kirjottaneista ei ole facessa niin hänelle voitais infot kertoa sitten sähköpostilla. :) Ja jos joku tähän ketjuun kirjottaneista ei enään aktiivisesti seuraa tätä palstaa, mutta joku saa heihin yhteyden niin sitä kautta saataisiin tietoa heillekkin päin. Mie voisin vaikka sen face ryhmän tehdä jos ihmisillä on kiinnostusta siihen.. :) Kommenttejaa! | Oikein loistavaa:) Ryhmä on luotu niin ne ketkä FB:ssä ovat ja ovat kiinnostuneita tulemaan mukaan niin viestiä vaan:)
| |
| | |
17.10.12, 21:46
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kirjoitanpa minäkin tänne kun täällä näkyy muillakin sama tilanne olevan..:)
Itse muutin kuukausi sitte tänne Lappeeseen ja kavereita ei ole vielä oikein löytynyt.
Oon 25v neiti ja kaikenlainen seura on tervetullutta, niin baariin, shoppailee, kahville, ihan mihin vain.
Oon huumorintajunen ja rempsee ihminen tykkään käydä ja liikkua ihmisten ilmoilla :)
Mailia voi nakata osotteeseen trakner@luukku.com :)
| |
| | |
17.10.12, 23:50
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Isil Oikein loistavaa:) Ryhmä on luotu niin ne ketkä FB:ssä ovat ja ovat kiinnostuneita tulemaan mukaan niin viestiä vaan:) |
Mikä ryhmä on kyseessä, minäkin haluun!?
| |
| | |
19.10.12, 19:24
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei
Minä joihinkin täällä näkyviin sähköposteihin jo kirjoittelinkin ja sain yhden vastauksen, josta olin tosi tyytyväinen. Olen vähän vanhempi eli 28 vuotias nainen, joten senioriosastoon kuulumiseni voi toki vaikuttaa asiaan. Olen iloinen, huumorintajuinen, puhelias ja luotettava. Nykyiset ystäväni asuvat kaukana ja etsin uusia kavereita tekemään kaikkea kivaa yhdessä kuten lenkkiseuraksi, shoppailemaan, istumaan iltaa, grillailemaan jne. Olen maalaishenkinen, mutta tulen toimeen kaikkien kanssa ja osaan keskustella lähes kaikesta enkä jää hiljaiseksi. Jos etsit tosiystävää, niin laita postia tulemaan: aurinko10@luukku.com | |
| | |
28.01.13, 17:13
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Ystäviä
Hei,
En tiedä, että vieläkö joku täälä keskustelussa käy, mutta kokeillaan kuitenkin.
Eli olen kohta 24vuotias naisen alku, joka on muuttanut Espoosta Lappeenrantaan parisuhteen takia. Olen vajaan kuukauden täälä asunut ja nyt alkaa jo iskee ahdistus (naurahtaa :D), koska kaverit ja rakas harrastus jäi pk seudulle.
Harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä lenkkeily collie koiran kanssa, bloggaaminen, salilla silloin tällöin käynti sekä valokuvaus. Muuten tykkään kahvitteluista,leffailusta yms. perus jutuista. Alkuun olen ylensä hieman varautunut, mutta minuun tutustuessa olen sellainen papupata jonka jutuista ei meinaa tulla loppua, eikä niissä aina ole edes järkeä :D
Toivottavasta joku täälä vielä käy, jos sitä jonkinlaista juttuseuraa/ystävyyttä onnistuisi löytämään täältäkin :D
| |
| | |
11.02.13, 16:48
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anscu Hei,
En tiedä, että vieläkö joku täälä keskustelussa käy, mutta kokeillaan kuitenkin.
Eli olen kohta 24vuotias naisen alku, joka on muuttanut Espoosta Lappeenrantaan parisuhteen takia. Olen vajaan kuukauden täälä asunut ja nyt alkaa jo iskee ahdistus (naurahtaa :D), koska kaverit ja rakas harrastus jäi pk seudulle.
Harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä lenkkeily collie koiran kanssa, bloggaaminen, salilla silloin tällöin käynti sekä valokuvaus. Muuten tykkään kahvitteluista,leffailusta yms. perus jutuista. Alkuun olen ylensä hieman varautunut, mutta minuun tutustuessa olen sellainen papupata jonka jutuista ei meinaa tulla loppua, eikä niissä aina ole edes järkeä :D
Toivottavasta joku täälä vielä käy, jos sitä jonkinlaista juttuseuraa/ystävyyttä onnistuisi löytämään täältäkin :D | -->Pistä s-posti osoitetta, että sinulle voisi kirjoitella ja tutustua paremmin :)
| |
| | |
12.02.13, 19:12
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja fdkg -->Pistä s-posti osoitetta, että sinulle voisi kirjoitella ja tutustua paremmin :) | Eli s-posti osoite jonne voi ottaa yhteyttä on: annica_89@hotmail.com :)
| |
| | | | |