Sinun ei tarvitse kuitenkaan olla suuren suuri, mutta plussaa olisi, jos olisit kiinnostunut edes osittain samoista asioista, niin ei tarvitse taistella siitä, mennäänkö Särkänniemessä delfinaarioon vai taidenäyttelyyn. =oD
Itse olen 29-vuotias helsinkiläinen, jonka päivät (kesää lukuunottamatta) kuluvat vielä toistaiseksi yliopistolla ja toisinaan vähän töissäkin. Rakkain harrastus on ryhmäliikunta, hyvinä kakkosina lenkkeily ja kuntosali. Niken treenikenkiä löytyy kaapista 10 paria, mutta korkkareita ja ballerinoja paljon enemmän. Muilta spekseiltäni olen varmaankin varsin tavanomainen naisihminen: käyn toisinaan mielelläni yöelämässä, mutta en asu siellä. Kauniit vaatteet, kengät ja laukut vetävät minua puoleensa kuin hunaja Nalle Puhia mutta elämässä on muutakin sisältöä kuin ostosten tekeminen. Luen Hesaria, mutta myös naistenlehtiä.
Niin, ja Särkänniemessä valitsisin delfinaarion. ;o) (Muulloin en toki välttämättä karsasta taidenäyttelyitäkään, joskin esim. suuri osa Kiasman esillepanosta tuppaa menemään itselläni joskus yli hilseen.)
Jos löysit edellämainituista edes osittain itsesi, otathan yhteyttä osoitteeseen
snoopsterelli@yahoo.com .