Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Uusia ystäviä?
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.09.12, 20:45   #1 (linkki)
Ihana syksy
(Vierailija)

Ystävii yli nelkymppisistä Turun seudulla

Nyt kun on ihania aurinkoisia syyspäiviä, tekisi mieli retkeilemään luontoon, poimimaan marjoja ja sieniä. Voisi viettää aikaa ulkona, juoda termarikahvit ja jutella. Haluaisin syksyllä nauttia jokaisesta viimeisestä auringonsäteestä ja olla ulkona niin paljon kuin on mahdollista. Kun talven pimeys koittaa, ystävyys voisi jatkua kyläilyjen, syvällisten keskustelujen ja kulttuuririentojen merkeissä. Mutta jos nyt sinusta olisi retkiseuraksi, niin sekin riittäisi minulle.
  Vastaa viestiin
16.09.12, 18:26   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2012
myös kaipailisi retkiseuraa?

Hei, olen 44v. ulkoilusta todella paljon pitävä kotiäiti. (Kotona ihana kohta 3v poika) joka myös tykkää paljon ulkoilusta kantorinkassa tai pyörän peräkärryssä. Olen harrastanut paljon vaellusta, melontaa, myös koskenlaskua ja pyöräilyä. Olisi kiva saada joku vastaavista tykkäävä juttuseuraksi. Mieheni kyllä tykkää mutta ei aina ehdi. Tykkään suomen kaikista vuodenajoista, ja onhan sopiva vaatetus päällä niin ei säät haittaa. Kirjoittele vaikka s-postiin jos kiinnostaisi juttuseura/ulkoiluseura ja mitä nyt keksiikin. Olen asunut turussa nyt vähän yli 3v. ja vähän nihkeästi on tullut ystäviä. hassua kyllä, koska olen sosiaalinen ja tykkään jutella aiheesta kuin aiheesta.
Ei kuitenkaan ketään sellaista ystävää joka tykkää liikkumisesta/ulkoilusta.:)
S-postini on: virpinella@gmail.com
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku