| |  | | |
25.05.12, 14:59
|
#101 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa Radio Rockilta tuli hyvä yhdistyksen puheenjohtajan haastattelu siinä mielessä, että siinä todettiin koko yhdistyksen olemassaolo täysin turhaksi. Samoin puheenjohtajan faktat olivat täysin hukassa ja olivat mutuilua oikeiden tietojen sijasta. Todellisuudessa lapsiperheillä on usein vaikeampaa verrattuna lapsettomiin.
Eli se siitä ja sen kestävyydestä... |
Kuuntelin netistä ko haastattelun. Tosiaan hirveä myötähäpeä tuli, minä häipyisin jonnekin landelle pakoon tollaisen mitäänsanomattoman haastattelun jälkeen.
Tietääköhän Tiirikainen, että ne odottavat äidit menee kaikkien ohi niissä hammaslääkärijonoissa, ihan meidän kaikkien? Ei siellä hamppilääkärissä ole kortistoa erikseen veloista. Onko tiirikainen vähän vainoharhainen?
Ongelma, ongelma.... missä? :D
| |
| | |
25.05.12, 23:12
|
#102 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2007 Sijainti: Tampere
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ????? Kuuntelin netistä ko haastattelun. Tosiaan hirveä myötähäpeä tuli, minä häipyisin jonnekin landelle pakoon tollaisen mitäänsanomattoman haastattelun jälkeen.
Tietääköhän Tiirikainen, että ne odottavat äidit menee kaikkien ohi niissä hammaslääkärijonoissa, ihan meidän kaikkien? Ei siellä hamppilääkärissä ole kortistoa erikseen veloista. Onko tiirikainen vähän vainoharhainen?
Ongelma, ongelma.... missä? :D |
Kuuntelin kanssa just tuon haastattelun. Ei luoja! Noin huonoa ulosantia olen kuullut viimeksi, kun Sir Mr. Taf oli Suomen Tyypeissä.
Tunsin myös valtavaa myötähäpeää.
Yhden Facebook-kaverin sivulla oli linkki tämän Miran Iltalehden juttuun. Joku kysyi, eikö kannattaisi ottaa yhteyttä noista lomajutuista liittoon, kuin itkeä Iltalehdessä.
| |
| | |
26.05.12, 22:29
|
#103 (linkki)
|
| Vapaaehtoisesti vammikset ry | Jyrki Lehtola | Blogit | Iltalehti.fi
Jyrki Lehtola on myös tarttunut tähän aiheeseen. Eilisessä HS:n Fingerporissakin oli "kaikille mahoille."
Taitaa Mira Tiirikainen olla yksi tavan Midas. Tosin se minne hän koskee ei muutu kullaksi,vaan juuri siksi vastakohdaksi.
| |
| | |
27.05.12, 12:16
|
#104 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Neitopeikko |
Todella nauruhermoja kutkuttava blogi Jyrki Lehtolalta! :D
| |
| | |
27.05.12, 20:21
|
#105 (linkki)
| | (Vierailija) |
Alkaa vähin eri tulla selväksi, että joidenkin hurmostelijoiden mielestä lapsettomat pitäisi varmaan merkitä tähdellä ja lähettää keskitysleireille eliminoitaviksi...Mutta mesotkaa vaan, ei voisi vähempää kiinnostaa lisääntymisnatsisminne. Toisinajattelijoita on vainottu aina, mutta tuskin heistä silti eroon pääsette.
Lähinnä naurattaa, kun näen miten paljon joitakin tolloja vituttaa se, että joku toinen on vela. On täytynyt padota itseensä aika paljon pahaa oloa, että pitää ruveta tunkemaan nokkaansa noin kiihkeästi toisten elämäntapavalintoihin ja lisääntymis- tai lisääntymättömyysasioihin. Kumma juttu, että minua ei vituta yhtään, että jollain toisella on lapsia ja minulla itselläni on velana oikein hyvä olla.
| |
| | |
27.05.12, 21:41
|
#106 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaari Alkaa vähin eri tulla selväksi, että joidenkin hurmostelijoiden mielestä lapsettomat pitäisi varmaan merkitä tähdellä ja lähettää keskitysleireille eliminoitaviksi...Mutta mesotkaa vaan, ei voisi vähempää kiinnostaa lisääntymisnatsisminne. Toisinajattelijoita on vainottu aina, mutta tuskin heistä silti eroon pääsette.
Lähinnä naurattaa, kun näen miten paljon joitakin tolloja vituttaa se, että joku toinen on vela. On täytynyt padota itseensä aika paljon pahaa oloa, että pitää ruveta tunkemaan nokkaansa noin kiihkeästi toisten elämäntapavalintoihin ja lisääntymis- tai lisääntymättömyysasioihin. Kumma juttu, että minua ei vituta yhtään, että jollain toisella on lapsia ja minulla itselläni on velana oikein hyvä olla. | Ei minua vituta, että joku on vela. Tunnen suurta myötähäpeää Tiirikaisen haastattelusta. Ja tuo Lehtolan juttu oli hauska. Missä kohtaa löydät sanan vituttaa minun kirjoituksista?
Kolahtiko? ;)
| |
| | |
27.05.12, 22:52
|
#107 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ????? Ei minua vituta, että joku on vela. Tunnen suurta myötähäpeää Tiirikaisen haastattelusta. Ja tuo Lehtolan juttu oli hauska. Missä kohtaa löydät sanan vituttaa minun kirjoituksista?
Kolahtiko? ;) |
Ja minä olen lapseton. Mikään vela en tosin ole.
Tuo Tiirikainen on vain nolo.
Vai,että nyt jo vainotaan ja lähetetään keskitysleirille. Äly hoi! :D
| |
| | |
28.05.12, 11:38
|
#108 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2012
|
Koetin etsiä tuota Tiirikaisen kirjoitusta hs.fi -sivulta, mutta se löytyy ilmeisesti vain maksulliselta puolelta, ja paperiversiota ei kotiin tule. En siis tiedä tarkalleen, kuinka kärkästä kieltä hän käytti, mutta hän ei luullakseni yksilöinyt ketään lasta, jonka käytöstä hän eritoten arvosteli, puhui huonostikäyttäytyvistä lapsista ryhmänä. Siksi en myöskään ymmärrä, miksi häntä itseään aletaan arvostella henkilökohtaisesti, ovat nämä arvostelijat sitten veloja tai lapsiperheellisiä.
Okei, hän on ry:n puheenjohtaja, ja hänen olisi ehkä kannattanut sanoa, että puhuu nyt yksityishenkilönä, mutta minusta tästä artikkelista tehtiin tarkoituksella mahdollisimman raflaava, ja kaikki mahdollisimman "ärsyttävät" piirteet nostettiin esiin hänestä, sekä veloista että lapsista. Hän ei ole mallimitoissa, mutta kuka meistä on?
Kuinka paljon toimittaja projisoi omaa ennakkoasennettaan kysymyksiin? Kuinka paljon te syyllistytte nyt samaan, olette sitten veloja tai lapsiperheellisiä?
Kun puhutte, että häpeätte Tiirikaisen asennetta, ja että olette noloja hänen puolesta, niin oletteko oikeasti noloja hänen kirjoituksistaan, vai siitä, että hän ei näytä "sopivalta" velalta? Molemmista? Pelkäättekö leimautumista "hänen kaltaisekseen" ?
Aivan kuin haluaisimme, että vain tietyntyyppiset ja tietynnäköiset velat saavat edustaa veloja, heidän pitäisi olla trimmattuja, huoliteltuja, ja hyvin puhuvia, rauhallisia naisia. Tiirikaisesta on nyt luotu netissä lapsiavihaava monsteri. Mielestäni hän on saanut turhan paljon negatiivista palautetta, varsinkin kun periaatteessa suurin osa, mitä hän - luullakseni - on sanonut, on osunut melko oikeaan.
Kommenteista olen lukenut, että hän on valittanut, että muksut pitävät kauheaa meteliä kaupoissa, okei, no, miksi sitten samasta aiheesta avattu ketju täällä Elleissä on otettu aika rauhassa vastaan? Koska kirjoittaja on anonyymi, emmekä pääse arvostelemaan häntä hänen ulkomuotonsa kautta.
Sisäisesti haluatte että tyypillinen vela on menestyvä nainen, ja näyttää myös siltä. Muuallahan lapsiperheelliset ilkkuvat velaa naiseksi, jolla luultavasti on paljon aikaa ja rahaa huolehtia itsestään, ja nyt se kuva tuli murskattua. Aivan kuin velan elämäntehtävä olisi -lapsenteon sijasta- juosta vain treadmillissä ja mutustaa porkkanoita. Haluatte erkaantua Tiirikaisen henkilöstä, ja profiloitua rauhallisemmaksi velaksi.
Emme ole kaikki täydellisiä naisia, ja minusta sitä on turha odottaa, koska ne "täydellisen naisen piirteet" tulevat aina yhteiskunnan taholta. Velojen ennenkaikkea pitäisi tajuta, mitä paineita "täydelliselle" naiselle asetetaan tässä yhteiskunnassa, ja minkä mallin mukaan hänen pitäisi aina elää. Sitten kun joku poikkeaa tästä mallista, niin se onkin yhtäkkiä hävettävää ja noloa ja kaikkea muuta hirveää.
| |
| | |
28.05.12, 11:56
|
#109 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus
Aivan kuin haluaisimme, että vain tietyntyyppiset ja tietynnäköiset velat saavat edustaa veloja, heidän pitäisi olla trimmattuja, huoliteltuja, ja hyvin puhuvia, rauhallisia naisia. Tiirikaisesta on nyt luotu netissä lapsiavihaava monsteri. Mielestäni hän on saanut turhan paljon negatiivista palautetta, varsinkin kun periaatteessa suurin osa, mitä hän - luullakseni - on sanonut, on osunut melko oikeaan. | Tästähän lienee kyse. Jostain syystä pienen velaryhmän mielestä vain heidän itsensä kaltaisesti ajattelevat velat saisivat puhua julkisesti velaudesta. Ulkonäkökeskustelu on niin naurettava että siihen en edes puutu, mutta aika naurettavaa on tämäkin - piilotellaan itse anonyymien nimimerkkien takana nettifoorumilla raivoamassa siitä, että joku on mennyt julkisuuteen omalla nimellään ja naamallaan puhumaan asiasta, joka heille on mitä ilmeisimmin pyhä. Hyvänen aika, jos ette ole tyytyväisiä siihen mitä tämä yhdistyksen puheenjohtaja sanoo, niin siitä vaan ihan vapaasti tarjoamaan omia näkökulmianne velaudesta lehtiin. Kyllä maailmaan keskustelua mahtuu, ja julkisuuteenkin muita mielipiteitä kuin juuri teidän omanne.
| |
| | |
28.05.12, 13:39
|
#110 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus Kommenteista olen lukenut, että hän on valittanut, että muksut pitävät kauheaa meteliä kaupoissa, okei, no, miksi sitten samasta aiheesta avattu ketju täällä Elleissä on otettu aika rauhassa vastaan? | On ihan eri asia tuulettaa akuuttia ärtymystä anonyymipalstalla tai vaikka kavereiden kesken, kuin esittää ikään kuin virallisena äänitorvena valtakunnan päälehdessä, että bussissa tai ravintolassa mekastavat lapset ovat asia johon pitäisi suunnilleen yhteiskunnallisella tasolla puuttua. Tässä nyt moititaan siis hieman sitä, että tuo yhdistyksen esiintulo tapahtui semmoisella "Lapset ja mammat piiloon koska mua ärsyttää" -tasolla. Moni äitikin tietysti on sitä mieltä, että kuriton kakara on sietämätön otus (paitsi ehkä se oma ;) mutta ei niitä lapsia nyt vaan voi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.
Tottakai toimittaja pyrkii kirjoittamaan raflaavan jutun, mutta jos yhdistyksen pj ei ymmärrä, mitä toimittajalle kannattaa sanoa ja mitä ei, niin ehkä joku viestintäpuolen tunteva henkilö olisi sopivampi antamaan lausuntoja yhdistyksen nimissä.
| |
| | |
28.05.12, 13:54
|
#111 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja näin On ihan eri asia tuulettaa akuuttia ärtymystä anonyymipalstalla tai vaikka kavereiden kesken, kuin esittää ikään kuin virallisena äänitorvena valtakunnan päälehdessä, että bussissa tai ravintolassa mekastavat lapset ovat asia johon pitäisi suunnilleen yhteiskunnallisella tasolla puuttua. Tässä nyt moititaan siis hieman sitä, että tuo yhdistyksen esiintulo tapahtui semmoisella "Lapset ja mammat piiloon koska mua ärsyttää" -tasolla. Moni äitikin tietysti on sitä mieltä, että kuriton kakara on sietämätön otus (paitsi ehkä se oma ;) mutta ei niitä lapsia nyt vaan voi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.
Tottakai toimittaja pyrkii kirjoittamaan raflaavan jutun, mutta jos yhdistyksen pj ei ymmärrä, mitä toimittajalle kannattaa sanoa ja mitä ei, niin ehkä joku viestintäpuolen tunteva henkilö olisi sopivampi antamaan lausuntoja yhdistyksen nimissä. |
Olen samaa mieltä. Tämä Tiirikainen onnistui nyt vain nolaamaan itsensä Radio Rockin haastattelussa. Samoin tuntuu,että nainen on saanut aikaan vain huvitusta. Esimerkkeinä se Fingerporin sarjakuva ja tuo Lehtolan kolummi. Luen molempia usein, koska pidän Lehtolan kirjoituksista ja Fingerporista.
Tuollaiset meitä vainotaan kirjoitukset (mitä tuossa yllä) lisäävät vain naureskelua.
| |
| | |
28.05.12, 14:08
|
#112 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja näin On ihan eri asia tuulettaa akuuttia ärtymystä anonyymipalstalla tai vaikka kavereiden kesken, kuin esittää ikään kuin virallisena äänitorvena valtakunnan päälehdessä, että bussissa tai ravintolassa mekastavat lapset ovat asia johon pitäisi suunnilleen yhteiskunnallisella tasolla puuttua. Tässä nyt moititaan siis hieman sitä, että tuo yhdistyksen esiintulo tapahtui semmoisella "Lapset ja mammat piiloon koska mua ärsyttää" -tasolla. Moni äitikin tietysti on sitä mieltä, että kuriton kakara on sietämätön otus (paitsi ehkä se oma ;) mutta ei niitä lapsia nyt vaan voi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.
Tottakai toimittaja pyrkii kirjoittamaan raflaavan jutun, mutta jos yhdistyksen pj ei ymmärrä, mitä toimittajalle kannattaa sanoa ja mitä ei, niin ehkä joku viestintäpuolen tunteva henkilö olisi sopivampi antamaan lausuntoja yhdistyksen nimissä. |
Ongelmatapauksissa on aina vaadittu yhteiskuntaa apuun, ja minusta lapset ovat yhteiskunnan ongelma siinä kuin mikä muukin asia, jonka tukemiseen ja koulutuksen käytetään yhteiskunnan varoja. Koska perheen elatukseen käytetään yhteiskunnan varoja, on samalle yhteiskunnalle annettava myös tarpeeksi arvovaltaa valvoa näitä perheitä. Lapsiperheiden ei pitäisi saada vastikkeetonta tukea, samalla kun muut yhteiskuntaryhmät elävät rajoitusten ja valvonnan piirissä.
Lapsien aiheuttama ja vanhempien sallima meteli on mitä suuremmassa määrin yhteiskunnan ongelma, koska sitä esiintyy sekä julkisella että yksityisellä alueella. Missä muualla ongelma sitten ratkottaisiin, jos ei yhteiskunnan taholta? Yksityishenkilönä en voi eikä minulla ole mitään mielenkiintoa puuttua toisten perheasioihin, joten ainoa väylä on yhteiskunnan väliintulo: opettajainstituution, sosiaaliviranomaisten, poliisin kautta. Lapsiperheet eivät todellisuudessa välitä edes toisten lapsista niin paljon, että jaksaisivat vahtia niitä ja niiden käytöstä päivätysten.
Hyvään journalistiseen tapaan kuuluu, että haastatellulle annetaan mahdollisuus lukea artikkeli ennen sen julkaisemista. On erittäin todennäköistä, että näin ei menetelty.
| |
| | |
28.05.12, 14:10
|
#113 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja näin On ihan eri asia tuulettaa akuuttia ärtymystä anonyymipalstalla tai vaikka kavereiden kesken, kuin esittää ikään kuin virallisena äänitorvena valtakunnan päälehdessä, että bussissa tai ravintolassa mekastavat lapset ovat asia johon pitäisi suunnilleen yhteiskunnallisella tasolla puuttua. | Onko jossain "valtakunnan päälehdessä" sitten esitetty tällaista? Siinä hesarin kirjoituksessahan tuo nainen lähinnä kommentoi että lapsiperheiltä saa olla rauhassa harvoin, ravintolassakaan ei ole ruokarauhaa. Esitettiinkö siinä tosiaan joku vaatimus yhteiskunnallisen tason puuttumisesta tähän asiaan? Ei sillä, onhan rivien välistä tulkitseminen aina hauskempaa kuin tekstin lukeminen sanasta sanaan, mutta voisko pysyä asiassa edes silloin kun haukkuu jonkun tietyn ihmisen sanomisia julkisesti? Etenkin kun ei itse uskalla tulla esiin muuten kuin anonyyminä ärsytyksentuulettajana ;)
Mua ainakin ärsyttää nämä foorumien anonyymit itkuvelat paljon enemmän kuin yks Tiilikainen jossain. Jopa enemmän kuin ne huutavat pennut siellä ravintolassa, kuvitelkaa :D
| |
| | |
28.05.12, 15:33
|
#114 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tuuletus Esitettiinkö siinä tosiaan joku vaatimus yhteiskunnallisen tason puuttumisesta tähän asiaan? | Yhdistystoiminnalla pyritään yleensä vähän suurempiin tavoitteisiin kuin vain oman ärtymyksen esiintuomiseen, ja yhdistyksen puheenjohtajan roolissa tämä henkilö käsittääkseni jutussa esiintyi.
No, kaipa sitä voi yhdistyksen perustaa ihan vaan julkista kiukuttelua vartenkin, mutta turha sitten ihmetellä jos tulee myös vastakritiikkiä. Myös meiltä vapaaehtoislapsettomilta.
| |
| | |
28.05.12, 16:02
|
#115 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Ehdotus;11231107
Hyvään journalistiseen tapaan kuuluu, että haastatellulle annetaan mahdollisuus lukea artikkeli ennen sen julkaisemista. On erittäin todennäköistä, että näin ei menetelty.[/QUOTE]
Olen tässä n. 25 vuotta seurannut lehtimaailmaa ja kyllä Hesarin toimittajien tekemät haastattelut on poikkeuksetta tarjottu luettaviksi.
Jos Tiilikainen ei ole saanut tilaisuutta lukea haastatteluaan etukäteen, on hänellä mahdollisuus vastineeseen. Sitä ei ole näkynyt. Kaikki haastateltavat eivät edes halua lukea juttua, koska ovat niin täpinöissään päästessään lehteen.
Mistä päättelet, että Tiilikaiselle ei mahdolisuutta olisi tarjottu?
| |
| | |
28.05.12, 21:00
|
#116 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja näin On ihan eri asia tuulettaa akuuttia ärtymystä anonyymipalstalla tai vaikka kavereiden kesken, kuin esittää ikään kuin virallisena äänitorvena valtakunnan päälehdessä, että bussissa tai ravintolassa mekastavat lapset ovat asia johon pitäisi suunnilleen yhteiskunnallisella tasolla puuttua. | Mutta kun siihen pitäisi puuttua. Huonosti kasvatetuista lapsista tulee kusipäitä nuoria ja kusipäitä aikuisia. Sellaisia tämä maailma ei kaipaa enää yhtään lisää.
Joten menisivät itseensä nuo kaikki sallitaan -vanhemmat ja näkisivät hiukan vaivaa niiden kersojensa kasvattamiseksi. Eivät eläimetkään kasva kuin pellossa, kyllä niillä säännöt ja hierarkia on jos laumaan kuuluvat.
| |
| | |
28.05.12, 21:10
|
#117 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mojito Mutta kun siihen pitäisi puuttua. Huonosti kasvatetuista lapsista tulee kusipäitä nuoria ja kusipäitä aikuisia. Sellaisia tämä maailma ei kaipaa enää yhtään lisää. | Totta tämäkin, mutta kun curling-vanhemmat eivät kuuntele edes kasvatuspsykologian ammattilaisia, miksi ihmeessä he kuuntelisivat vapaaehtoisesti lapsettomien yhdistystä? Varsinkin kun asia esitetään tavalla, joka kimmauttaa takuulla ne fiksummatkin vanhemmat takajaloilleen.
| |
| | |
28.05.12, 21:16
|
#118 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen Jos Tiilikainen ei ole saanut tilaisuutta lukea haastatteluaan etukäteen, on hänellä mahdollisuus vastineeseen. | Vaikka haastateltu saisikin tarkistaa jutun, se ei tarkoita että hän saisi sanella jutun sisällön. Jos Tiirikainen on todella puhellut haastattelijalle tuollaisia, hän voi toki esittää TOIVEEN että ko. kohdat jätetään jutusta pois, mutta määrätä hän ei sitä voi.
| |
| | |
28.05.12, 22:25
|
#119 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja alalta Vaikka haastateltu saisikin tarkistaa jutun, se ei tarkoita että hän saisi sanella jutun sisällön. Jos Tiirikainen on todella puhellut haastattelijalle tuollaisia, hän voi toki esittää TOIVEEN että ko. kohdat jätetään jutusta pois, mutta määrätä hän ei sitä voi. |
Näin juuri. Tiilikainen on lausunut nuo kommenttinsa.
| |
| | |
28.05.12, 22:28
|
#120 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja alalta Vaikka haastateltu saisikin tarkistaa jutun, se ei tarkoita että hän saisi sanella jutun sisällön. Jos Tiirikainen on todella puhellut haastattelijalle tuollaisia, hän voi toki esittää TOIVEEN että ko. kohdat jätetään jutusta pois, mutta määrätä hän ei sitä voi. |
No ainakin siinä radio rockin haastattelussa se tiirikainen puhu ihan itte. Tai yritti, alta lipanhan se meni sekin haastattelu. Nainen vikisee jostain hammaslääkäri ajoista ja ravintoloista, jee!
| |
| | |
29.05.12, 01:12
|
#121 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Ehdotus;11231107]Ongelmatapauksissa on aina vaadittu yhteiskuntaa apuun, ja minusta lapset ovat yhteiskunnan ongelma siinä kuin mikä muukin asia, jonka tukemiseen ja koulutuksen käytetään yhteiskunnan varoja.QUOTE]
Millaista olisi mielestäsi, jos tämä ongelma saataisiin eliminoitua?
| |
| | |
29.05.12, 06:09
|
#122 (linkki)
|
|
[QUOTE=E H;11231597] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus Ongelmatapauksissa on aina vaadittu yhteiskuntaa apuun, ja minusta lapset ovat yhteiskunnan ongelma siinä kuin mikä muukin asia, jonka tukemiseen ja koulutuksen käytetään yhteiskunnan varoja.QUOTE]
Millaista olisi mielestäsi, jos tämä ongelma saataisiin eliminoitua? |
Mä en käyttäisi juuri noita kahta kirjainta nimimerkissä ja varsinkaan tuota verbiä virkkeessäsi. Ajattele !
| |
| | |
29.05.12, 17:46
|
#123 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen Olen tässä n. 25 vuotta seurannut lehtimaailmaa ja kyllä Hesarin toimittajien tekemät haastattelut on poikkeuksetta tarjottu luettaviksi.
Jos Tiilikainen ei ole saanut tilaisuutta lukea haastatteluaan etukäteen, on hänellä mahdollisuus vastineeseen. Sitä ei ole näkynyt. Kaikki haastateltavat eivät edes halua lukea juttua, koska ovat niin täpinöissään päästessään lehteen.
Mistä päättelet, että Tiilikaiselle ei mahdolisuutta olisi tarjottu? | Hesarin kohdalla kyseessä oli käsittääkseni Tiirikaisen oma näkökulmakirjoitus jonka hän itse ole pistänyt tarjolle julkaistavaksi, ja toisena juttuna live-radiohaastattelu jossa ei tietenkään voi enää ottaa sanomisiaan takaisin. Muut lehdet ovat vissiin lähinnä siteeranneet näitä kahta.
| |
| | |
29.12.12, 16:19
|
#124 (linkki)
|
|
Tietääkö kukaan pääsikö se Mira Tiilikainen kunnanvaltuustoon? Sehän oli ehdolla Hollollassa tai Nastolassa.
| |
| | |
29.12.12, 16:25
|
#125 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pääsi mun käsittääkseni. Yhdistyksen varapj. taisi päästä vihreiden listoilta läpi jossain toisessa kunnassa.
| |
| | | | |