Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Joulu > Joululahjavinkit
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
28.11.05, 21:37   #1 (linkki)
onkelmia
(Vierailija)

11-vuotiaalle tytölle

Mitkähän mahtaa olla 11-vuotiaitten tyttöjen suosikkilahjoja. Ei mitään hajua mistä mahtavat pitää. Hjelp!!!
  Vastaa viestiin
28.11.05, 22:12   #2 (linkki)
tiku
(Vierailija)

Re: 11-vuotiaalle tytölle

Mulla on sama ongelma.. mut oisko joku peli hyvä? tai joku video tai jotai..
  Vastaa viestiin
29.11.05, 00:08   #3 (linkki)
dina
(Vierailija)

Synttärilahjaksi 11-vuotiaalle kummitytölle ostin ison pakkauksen erilaisia geelikyniä sekä Anttilasta semmosen kynän, josta tuli ""näkymätöntä mustetta"". Tykkäsi ainakin kovasti tuosta. Joululahjaksi ajattelin ostaa ihan vaan yöpaidan, koska semmosta en oo vielä koskaan ostanu:).
  Vastaa viestiin
29.11.05, 09:44   #4 (linkki)
rea
(Vierailija)

Samanikäinen siskontyttöni toivoo lahjaksi cd-levyjä ja DVD-leffoja, eli ainakin PMMP ja muutama piirretty ovat toivelistalla. Samoin hälle kelpais Girls-lehden (tai vaihtoehtoisesti Systeri-lehden) tilaus. Plus varmasti kaikki pienempi sälä, mutta enköhän omissa ostoissani kallistu tuonne cd-puolelle...
  Vastaa viestiin
29.11.05, 12:58   #5 (linkki)
Milla
(Vierailija)

meidän 11v toivoo MP3-soitinta, karaokelaitetta, tanssimattoa, askartelu/maalaus/piirustus - tarvikkeita, uusia verhoja ja mattoa huoneeseensa, karvapäällysteisiä talvikenkiä, isoa nallepehmoa, meikkejä esim. huulikiilto, elokuvalahjakorttia ( vaikkapa lahjan antajan kanssa)
  Vastaa viestiin
29.11.05, 14:47   #6 (linkki)
Tyttö
(Vierailija)

Oon 11

Oon11 ja joululahjaks haluaisin tecnicolourin levyn mp3soittimen ja mania... Nii et ite voi ostaa jotain kivaa krääsää(esim kynttilöitä ne on kauniita kun ne palaa)
  Vastaa viestiin
02.08.07, 21:06   #7 (linkki)
_nappi_
(Vierailija)

Ite oon 11, ja aion toivon lahjakortteja, tanssimattoa ehkä, kirjoja, jotain dvd:itä :PP :)
  Vastaa viestiin
03.08.07, 06:53   #8 (linkki)
klassikko
(Vierailija)

Olen ostanut kirjoja, mutta sen verran lahjan eteen olen nähnyt, että selvitän, mistä lapsi/nuori pitää ja lukeeko yleensä. Monet tytöt yleensä lukevat, pojat eivät - Potterit (myös englanniksi) ovat kelvanneet.
  Vastaa viestiin
22.11.07, 20:03   #9 (linkki)
Tytön täti
(Vierailija)

Ostin 11-vuotiaalle tytölle lahjaksi desimittasarjan (1dl, 2,5dl ja 5dl), kun hän tykkää leipomisesta ja ruoanlaitosta eikä kunnollisia mittoja heidän taloudestaan vielä löydy. Ja on hyödyksi vielä vuosienkin päästä.
  Vastaa viestiin
22.11.07, 20:29   #10 (linkki)
Mahtava idea
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytön täti
Ostin 11-vuotiaalle tytölle lahjaksi desimittasarjan (1dl, 2,5dl ja 5dl), kun hän tykkää leipomisesta ja ruoanlaitosta eikä kunnollisia mittoja heidän taloudestaan vielä löydy. Ja on hyödyksi vielä vuosienkin päästä.

Lisäisin vielä tytölle kokkiveitsen, suklaalämpömittarin ja koristeleikkuuveitsen. Paksu leikkuualustakin sopisi pisteenä i:n päälle. Varmasti 11 vuotias antaa arvon niille.
  Vastaa viestiin

23.11.07, 11:45   #11 (linkki)
Simsin
(Vierailija)

pelit. Esim. Lemmikkielämää. Siinä saa itse suunnitella minkävärisen eläimen tai simsin tekee. Ja tietenkin asuinpaikan ja talon. Nyt en muista, oliko se lisäosa, vai vaatiiko alkuperäisen Sims-pelin.
  Vastaa viestiin
23.11.07, 11:46   #12 (linkki)
ed.
(Vierailija)

Juu, ainakin tuo pleikkaripeli ei ole lisäosa. Pc-peli ehkä tarvii.
  Vastaa viestiin
28.11.07, 13:47   #13 (linkki)
Ansu (orig.)
(Vierailija)

Tuntemani 11-vuotias tyttö ilahtuu vaatteista, laukuista (alkaen aina Marimekon pussukoista, joita käyttää penaalina), koruista, meikeistä (tässä vaiheessa vielä lähinnä huulikiiltoa ja kynsilakkaa), pehmoeläimistä, ja on suorastaan hullaantunut Harry Potter -äänikirjoista, joten vielä on suht helppo valita lahjoja.
  Vastaa viestiin
29.11.07, 19:13   #14 (linkki)
kilttitäti
(Vierailija)

tanssimatto

Olen kummitädin ominaisuudessa miettimässä lahjaa 11-vuotta täyttävälle tytölle. Edellisissä viesteissä on mainittu tanssimatto. Mikä se on?
  Vastaa viestiin
30.11.07, 20:28   #15 (linkki)
Toinen tonttu
(Vierailija)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tanssiohjain

Matto siis liitetään pc:hen tai Pleikkaan. Pelin musiikin tahdissa tanssitaan jalat painellen noita palleroita, oikeista askelista kertyy pisteet. Hyvää ja hauskaa liikuntaa.

Meillä kelpaa kirjat, leffat ja askartelutarvikkeet (koruntekoa, kankaanpainantaa...) Sinooperissa on usein kivoja valmiita askartelupakkauksia.

Vastaa viestiin
02.12.07, 21:24   #16 (linkki)
jouluenkeli
(Vierailija)

Tanssimatosta

Tanssimattoa ei siis voi liittää telkkariin? Meillä kun ei ole pleikkaa.
  Vastaa viestiin
03.12.07, 19:37   #17 (linkki)
11-vuotiaalle
(Vierailija)

itte oon työn puolesta 11-vuotiaiden tyttöjen kanssa tekemisissä joka päivä ja kyllä ne meikit, hiuspinnit, topit, kynsilakat ja muut vastaavat ovat mieluisia lahjoja :) Luovalle tyttöselle hyvät puuvärit ja paperia. Oma luonnoskansio ainakin saa mielenkiinnon heräämään vähän vanhemmallakin tytöllä. Jos tyttö kuuntelee musiikkia, osta uudet kuulokkeet, jotka menevät korvan ympärille. ne eivät paina korvaa eivätkä vahingoita tärykalvoa (:
  Vastaa viestiin
18.12.07, 16:07   #18 (linkki)
tanssimatto
(Vierailija)

En tiedä onko tästä tiedosta mitään hyötyä enää, kun lahjat jo varmaan hankittu. Mutta luulen että monet tytöt tahtovat, nyt teeveessä paljon mainostetun twister moves -tanssimaton. Ja itse olen ymmärtänyt että sitä ei tarvitse liittää mihinkään. http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=321587&storeId=1444&catal ogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10071&categor yId=10152 Siinä on kyseinen peli.
  Vastaa viestiin
15.08.08, 16:38   #19 (linkki)
ihQ
(Vierailija)

Moi kaikki!!!

Ookko koskaan seurustellu??? Tai joku jättänyt sano oliko se ihme ja suru asia ????
  Vastaa viestiin
26.11.08, 14:32   #20 (linkki)
tyttö vaain
(Vierailija)

ite 11

hei!! viime vuonna (täytän tässä parin viikon päästä 12) toivoin aino-tossuja, mp3-soitinta, lämmintä yöpaitaa ja musiikkia. Ja nuo KAIKKI SAIN!!!
  Vastaa viestiin

26.11.08, 14:42   #21 (linkki)
ihQuilija
(Vierailija)

moi ihQ!! olen seurustellut n.10 vuotiaasta saakka ja noin 15 suhteessa. ja aina n. 5-8 viikkoa tai enemmään....ei ollut suru asia jättää poikaa koska he ovat pettäneet minua ain ajonkun tytön kanssa sängyssä ja olen saannut heidät kiinni.... olen nyt 15 vuotias... mutta 10-12 vuotiaaana pojailla on ollut vain toinen tyttöystävä eli kahden kansa ovat olleet mutta sitten kun näin pussailun kylällä lopetin suhteen...
  Vastaa viestiin
28.11.08, 12:26   #22 (linkki)
kulta a
(Vierailija)

Kummityttö ilahtui synttärilahjaksi saamastaan aidosta (ensimmäisestä) kultakorusta ;)
  Vastaa viestiin
11.07.09, 18:47   #23 (linkki)
Räsänukke
(Vierailija)

Eläin???

Ongelma, oma tyttö haluaa eläimen, vaikka meillä on koira ja kissa. Mikä olisi hyvä lahja tytölle joka rakastaa eläimiä? Itse en enää eläintä halua.
  Vastaa viestiin
11.07.09, 19:11   #24 (linkki)
Siinäpä miettimistä
(Vierailija)

Mitäs jos selität tytölle napakasti, että nyt eläimiä on jo tarpeeksi, ne riittää ja niistä on pidettävä huolta. Koti ei voi olla eläintarha ja kotieläimiksi 2 on ihan hyvä luku.

Sen kun lapsi ymmärtää, että vanhemmat ei anna periksi lisäeläimille hän alkaa itse miettimään sijalle vaihtoehtoja. Ei tarvitse edes kauan odottaa.
  Vastaa viestiin
14.08.09, 17:28   #25 (linkki)
kummitäti
(Vierailija)

Nomination-

rannekoru on mielestäni kiva lahja kaikenikäisille kummi ym. sukulais- tytöille. Itsellänikin on koru ja tyttärelläni joka 13 v. Siihen on kiva saada uusi laatta joulu tai synttärilahjaksi. Ajan mittaan siitä tulee arvokas ja kaunis koru.
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku