Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Joulu > Joululahjavinkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.11.06, 20:15   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Mitä lahjaksi 12v

Meillä on 12v kummityttö, mitä ihmettä osaan ostaa hänelle joululahjaksi???
  Vastaa viestiin
26.11.06, 12:06   #2 (linkki)
pöffff
(Vierailija)

Mp3-soittimen. Mielimusaa. Kai ne jo meikkaa. Meikkisetti.
  Vastaa viestiin
26.11.06, 12:56   #3 (linkki)
Minä vain.
(Vierailija)

Itse olen 12-vuotias tyttö ja ainakin omalta kummiltani saan yleensä kaulakorun tai jonkun vaatteen. Ja tyytyväinen olen ollut. Voisit ostaa vaikka jonkun kivan korun ja jos kortti, niin itsetehty on aina paras. =)
  Vastaa viestiin
27.11.06, 12:05   #4 (linkki)
vooooo
(Vierailija)

Bratz-nukke.
  Vastaa viestiin
27.11.06, 17:23   #5 (linkki)
tildu
(Vierailija)

Mulla on 11-vuotias kummityttö ja olen jo usemman vuoden ajan kysynyt häneltä joulun alla mitä toivoisi, usemmiten on halunnut jonkun tietyn levyn jonka sitten olen ostanut tai sitten antanut rahaa. Rahan antaminen on tosin vähän mielikuvituksetonta, mutta mieluummin niin ja saapahan tytsy ostaa sitten mitä itse tahtoo.

Kummitytölleni en ostaisi vaatteita, tuon ikäiselläkin on jo niin omanlaisensa maku vaatteiden suhteen, että voi mennä hankinta pahasti pieleen:)
  Vastaa viestiin
27.11.06, 18:00   #6 (linkki)
12-vuotiaan tytön äiti
(Vierailija)

muutama vinkki

Oman 12-vuotiaan tyttäreni lahjatoivelistassa lukee marimekko-penaali (lämmittää 80-luvulla samanlaisen omistaneen äidin mieltä...), pari cd:tä ja kirjaa, lahjakortti vaateliikkeeseen, sims-peli. Mitään leluja ei kuulemma enää tarvi ostella, vaikka välillä leikkiikin.

Vaatteita en ostaisi, jollet ole täysin varma tytön mausta. Ota selvää kummityttösi mielimusiikista tai -kirjoista, tai anna lahjakortti/rahaa. Myös jonkun kivan lehden vuosikerta voi olla mieluinen lahja, samoin leffalippuvihko.
  Vastaa viestiin
28.11.06, 11:42   #7 (linkki)
isix2
(Vierailija)

Seppälän lahjakortti

Meidän 11v tytär sai synttärilahjaksi Seppälän lahjakortin (pankkikortin näköinen, mihin voi ladata rahaa ja ostaa vaikka pienemmissä paloissa).
Lahja oli mieluinen, kun sai itse käydä shoppailemassa sukkia, sormikkaita, kylpyvaahtoa sun muuta tingeltangelia.
  Vastaa viestiin
29.11.06, 09:34   #8 (linkki)
ty
(Vierailija)

Hei kiitos vinkistä, toi Seppälän lahjakortti kuulostaa todella kivalle. Mullakin on 12-vuotias tyttö lahjottavana. Muistatko yhtään, millasille summille sitä sai ladata?
  Vastaa viestiin
29.11.06, 22:25   #9 (linkki)
unikko2
(Vierailija)

Marimekkoa

Oma 12-vee tytär tykkää Marimekon jutuista. Raitapaitoja tuntuu pitävän moni muukin tytön kaveri. Hintavia tietysti, mutta tykättyjä...
  Vastaa viestiin
30.11.06, 10:40   #10 (linkki)
topi99
(Vierailija)

ISoillekin lapsille löytyy tosi kivoja pelejä, ei siis mitään pikkulasten juttuja, vaan iän mukaisia. Omat kummilapsemme 13 ja 14 tykkäävät tällaisista lahjoista. JA vielä enemmän tykkäävät, jos on aikaa heidän kanssa niitä yhdessä pelata.
  Vastaa viestiin

02.12.06, 22:12   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Kiitos kovasti vinkeistä ei kyllä oikein vielä kolahtanut. Lukemisesta kuulemma tykkää ja musiikista, ajattelin vähän jotain nuottikirjaa, kun soittaa pianoa ja syntikkaa. Mikähän olis nuortenkirjoista joku hitti jos ei Pottereita lasketa ku niitä jo on??
  Vastaa viestiin
17.12.08, 20:34   #12 (linkki)
12 wee tyttö
(Vierailija)

Hei

olin kattomasa ja kiinnostuin itse olen toivonut seppälän lahjakorttia on tosikätevä... saa ostaa siitä liikkeestä mitä te itse tarvii hinnat on 10 eurosta ylöspäin.. :D
  Vastaa viestiin
23.12.08, 17:08   #13 (linkki)
Joululovee
(Vierailija)

Moips.

Moips!

Mp3 voisi olla hyvä, tai sitten vaikkapa minikannettava. :)
Myöskin raha on yhtä hyvä lahja.
  Vastaa viestiin
28.12.08, 14:03   #14 (linkki)
tiedoksi
(Vierailija)

että pleikkari 3 tarvii toimiakseen teräväpiirto-tv:n. Turha ihmetellä että miksi on musta ruutu.
  Vastaa viestiin
04.01.09, 14:12   #15 (linkki)
Malllu
(Vierailija)

Eikä tartte! Meillä ikivanha toosa, ja hyvin toimii pleikkari 3. Asentajassa vikaa, jos ei kuva näy.
  Vastaa viestiin
16.02.09, 15:02   #16 (linkki)
tykkää!
(Vierailija)

Pehmolelu!

ostakaa ISO nallekarhu pehmolelu ;;) ite oon 11 v poika :DD
  Vastaa viestiin
12.03.09, 14:49   #17 (linkki)
12-v ;>>
(Vierailija)

Karkkii ;>>>
  Vastaa viestiin
13.04.09, 17:30   #18 (linkki)
little kid
(Vierailija)

nää toimii,usko pois!

no mulle ainakin kelpais joku konsoli-peli ja jos on liian kallis niin vaikka joku kirja.

ite oon 12.v.(ja sain enolta jouluna kivan kirjan)
  Vastaa viestiin
01.07.09, 23:11   #19 (linkki)
marienne
(Vierailija)

Kiva lahja idis

Parhaita ovat kaikki ihana/söpö tilpehööri. Esim tuoksu voiteet (the body shop), kirjat (twiligh esim.) Marimekko penaalit, lahjakortit. TAI VAIKKAPA SEALIFEEN PORUKALLA (liput ja ruoka) ja sieltä kiva meriaiheinen pehmolelu)
  Vastaa viestiin
01.07.09, 23:13   #20 (linkki)
marienne
(Vierailija)

PS.

Siitä reissusta (sealife,tai joku muu paikka) tulee varmasti enemmän iloa. Se on muistissa sitä ei voi hukata (niinkuin tavaraa) eikä sitä voi kuluttaa loppuun (voide) vaan se on ikuinen lahja...muisto!
;)
  Vastaa viestiin

03.07.09, 19:58   #21 (linkki)
11-WEEEE
(Vierailija)

Heii

Mun mielestä hyviä lahjoja ovat Kirjat,Penaalit,Raha,Lahjakortti,Koru tai vaikka yhteinen shoppailureissu (esim.Jumboon tai Selloon)
  Vastaa viestiin
19.12.09, 19:30   #22 (linkki)
11w
(Vierailija)

Lahaj vinkkejä 8)

No ite oon 11w tyttö ja on tullu pyydettyä äidiltä esim.Twilight kitjoja(tosi hyviä!)
ja pari CD:t,lahjakortti ja leffoja,sekä oma dvd soitin.
Nuo tepsivät ainakin 11-13 vuotiasiin,ellei vanhempinkin.
Myös uusi kännykkä voi olla hyvä idea. : ))
  Vastaa viestiin
19.12.09, 19:34   #23 (linkki)
11w
(Vierailija)

Lahaj vinkkejä 8)

Ja sitte vielä lisään,että laskettelu lauta/sukset/sauvat/lasit/kypärä/ ovat myös hyviä lahjoja tai sitten kausikortti johonkin samassa kaupungissa olevaan laskettelukeskukseen tai liput vaikkapa Himokselle! Mutta kannattaa ensin ottaa selvää harrastaako kyseinen henkilö laskettelua :))
  Vastaa viestiin
20.12.09, 20:18   #24 (linkki)
Äiti -63
(Vierailija)

Kirja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Martta1 Näytä viesti
Kiitos kovasti vinkeistä ei kyllä oikein vielä kolahtanut. Lukemisesta kuulemma tykkää ja musiikista, ajattelin vähän jotain nuottikirjaa, kun soittaa pianoa ja syntikkaa. Mikähän olis nuortenkirjoista joku hitti jos ei Pottereita lasketa ku niitä jo on??

Itse ostin 12v. pianistille 101 Suomi popin glassikkoa - kirjan, maksoi 25 euroa ja on tykännyt kovasti.
  Vastaa viestiin
23.12.09, 11:08   #25 (linkki)
12 v tyttö
(Vierailija)

Kirjaa ei kannata ostaa, jollei todella tiedä mistä tyttö pitää, esimerkiksi mulla ja mun bestiksellä on ihan erilainen kirjamaku, hän lukee kauhua, ja minä luen rakkausromaaneja yms. Laitan alle MUN omaa lahjalistaa:
Ikuisesti Prinsessa -kirja (Prinsessapäiväkirjat 10)
suklaata <3
läppäri
Salatut Elämät -tietopeli
Sydämen Asialla -dvd't (moni ei edes tiedä kyseistä tv-sarjaa, ite tykkään)
Pieni Mariskooli omenanvihreä/kirkas("keräilen", nyt mulla on jo turkoosi <3)
Kiroileva Siili -pussilakanat
lahjakortteja
Diabolo Finesse + nailon -naru + alumiinikepit(ei ehdi jouluksi mut haluan silti <3)

Ja tota noin. Jos tyttö tykkää piirtää, voi antaa esim. "kalliit"(ts. kunnolliset) värikynät/tussit, jos taitoluistelee, voi antaa jotain luistelujuttuja, esim. avaimenperä, juliste, luistimien pehmosuojat yms.
Jos... pelaa jalkapalloa, jotain jalkapallokamaa tai vaikka lahjakortti urheiluliikkeeseen.
JA NIIN EDELLEEN!

Ja vielä; Lumene Natural Code -meikki- ja ihonhoito -tuotesarja on tarkoitettu nuorille, aika varma valinta on ostaa puhdistusgeeli, kasvovesi & kosteusvoide. Ne on ihan hyviä ihonhoitotuotteita, ja voi ihan hyvin käyttää, vaikkei meikkaisikaan. Jos tietää, että vanhemmat antaa tytön meikata, ja tyttö meikkaa, voi antaa esim. Natural Code -meikkejä(luomiväri, huulikiilto, kynsilakka, muut on värisävyittäin, ja on aika vaikea tietää sävyä...) yms.. Mascaraa en suosittele, ym. eyelinereitä tai kajal-värejä. ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku