|
Olisikohan tässä tapauksessa, kun et tunne ihmistä, se lahjakortti kuitenkin turvallisin ratkaisu?
Me ihmiset kun olemme niin erilaisia... Esimerkiksi ellei "lahjottavalla" ole omaa saunaa, ei hän ehkä ilahdu saunatuotteista, eivätkä kaikki suomalaiset sauno lainkaan. Muutenkaan en haluaisi kosmetiikkaa tms. lahjaksi sellaiselta, joka ei tiedä, mitä tuotteita käytän, sillä minulla on atooppinen, herkkä iho. Suklaata en syö lainkaan ja hunajalle olen allerginen.
Tuosta viimeisestä "esimerkkilistasta" minä ilahtuisin kahvista, teestä, punaviinistä, kynttilöistä, villasukista ja leffalipuista, mutta lapaset ja peitot ostan mieluummin itse, irtokarkit jäisivät syömättä ja langasta ja puikoista en ymmärtäisi tuon taivaallista ;-) Tällä mielipiteellä en siis millään muotoa pyri väheksymään Tuulevin toiveita, halusin vain tuoda esiin, että me kolmekymppisetkin olemme niin erilaisia :-)
Eli tosiaan "tuntemattomalle" on todella vaikea ostaa lahjaa, kun ei tiedä hänen makuaan. Lahjakortti voi olla vaikkapa koruliikkeeseen (sikäli kun lahjottava koruja käyttää) tai vaikkapa Stockalle, josta riittää valinnanvaraa. |