Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Juhlat > Häähumua
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
17.05.06, 11:06   #1 (linkki)
kielo
(Vierailija)

häät kotona

Voisimme pyytää papin kotiin vihkimään?
Tilaisuudessa vain me ja pari todistajaa.
Jonka jälkeen kahvit kotona.

Myöhemmin syöttäisimme sukuaja jossain ravintolassa vapaan seurustelun merkeissä.
Miltä kuulostas???
  Vastaa viestiin
17.05.06, 11:23   #2 (linkki)
miksei
(Vierailija)

Re: häät kotona

on ollut meilläkin joskus puheissa.. tiedä sitten onnistuuko...
  Vastaa viestiin
17.05.06, 11:48   #3 (linkki)
Tepsu
(Vierailija)

Mun mielestä kuulostaa hirmu hyvältä!! Toimeksi vaan, jos tuntuu teidän jutulta!
  Vastaa viestiin
18.05.06, 09:18   #4 (linkki)
orvokki
(Vierailija)

Hyvä idea. Romanttista varmasti.
Voihan sen vaikkapa videoida. Varsinkin jos jännittää kaikkien edessä vrt.kirkko. Vapaammat syömingit myöhemmin missä voi näyttää vaikka sen videon. Tai laittaa jokaiselle häävieraalle cd:nä kiitoskortin mukana.
Taidan varastaa tämän idean. Kiitos Kielo!
  Vastaa viestiin
19.05.06, 07:57   #5 (linkki)
lehdokki
(Vierailija)

minkä takia puhutaan aina jännittämisestä, jos ei halua koko seurakuntaa paikalle. Meillä on sellaset naiset suvussa, että ennen jätän juhlat väliin, kuin päästän niitä jyräämään.. sillä nämä naiset omivat kaiken, lasten ristiäisistä alkaen... olen itse sinut itseni kanssa, enkä jännitä kameraa.. enkä muita ihmisiä, mutta kun suvun tädit vääntää kaiken oman mielen mukaan, seuraus on katastrofi...
  Vastaa viestiin
12.04.12, 22:42   #6 (linkki)
diu diu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lehdokki Näytä viesti
minkä takia puhutaan aina jännittämisestä, jos ei halua koko seurakuntaa paikalle. Meillä on sellaset naiset suvussa, että ennen jätän juhlat väliin, kuin päästän niitä jyräämään.. sillä nämä naiset omivat kaiken, lasten ristiäisistä alkaen... olen itse sinut itseni kanssa, enkä jännitä kameraa.. enkä muita ihmisiä, mutta kun suvun tädit vääntää kaiken oman mielen mukaan, seuraus on katastrofi...
Ymmärrän itse hyvin, meillä on sellaisia naisia ja miehiä suku täynnä. :D

Itse pidämme sulhaseni kanssa myös kotona häät, koska emme halua juurikaan näiden jyrääjien painostusta. Tiedän että isoissa juhlissa huomio kiinnittyisi muihin asioihin kuin siihen mikä on meille tärkeintä- eli se että me saamme toisemme.
  Vastaa viestiin
13.04.12, 11:31   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Varsinais-suomi
Eräs ystäväni vihittiin kotona, paikalla 10 vierasta minä ja mieheni mukaanlukien. Ensin kastettiin heidän kolmas lapsensa ja sen jälkeen oli se vihkiminen. Todella kaunis ja mukava tilaisuus.
Olin siellä kaverina kattamassa pöytiä ja tiskaamassa astioita.
Meidän kyllä vihittiin kirkossa ja juhlat oli mun kotonani, paikalla 15 vierasta. Ihan vaan lähimmät, nekin kivan pienet joita on kiva muistella ensivuona kun tulee se 30-v hääpäivä.
  Vastaa viestiin