Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Juhlat > Häähumua
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
12.07.07, 11:28   #1 (linkki)
Naima
(Vierailija)

Ihanimmat polttarit

Alla olevassa keskustelussa on esimerkkejä kauheista ja pieleen menneistä polttareista. Minä haluaisin kuulla kertomuksia niistä hauskoista ja ikimuistoisista polttareista, joissa kaikki meni nappiin ja ihmisillä oli kivaa! Vai onko sellaisia polttareita järjestettykään? :)
  Vastaa viestiin
14.07.07, 14:35   #2 (linkki)
kaaso.
(Vierailija)

järjestin parhaan ystäväni polttarit ja olen saanut niistä kiitosta vielä kolme vuotta häiden jälkeen. aikaa oli vähän, joten toimin itsenäisesti, jotta homma olisi pysynyt hanskassa.

työnarkomaanimorsian oli vaikeaa saada vapaalle, mutta sovin hänen pomonsa kanssa päivästä, jolloin voimme hänet napata ilman, että työ kärsii.

vuokrasin limusiinin, johon mahtui pienehkö polttariporukka. noudimme morsiamen töistä, ajelutimme hänet puistoon samppanjalounaalle ja siitä hänen lapsuuden kotikaupunkiinsa (2h matka, jonka aikana joimme viiniä, kuuntelimme nostalgista musiikkia ja turisimme kuulumisia), jossa odotti perinteinen morsiussaunotus. tästä suuntasimme illalliselle tunnelmalliseen ravintolaan ja sieltä baarikierrokselle, joiden aikana morsian suoritti tehtäviä. tehtävät olivat sisäpiirivitsejä morsiamen menneisyydestä, jotka loivat morsiamelle loistavan tunnelman, mutta eivät olleet ilmeisiä muille kuin itse polttariporukalle.

morsian oli illan päätähti, ja hänen vauhtinsa ja ennalta suunnitellun ohjelman mukaan edettiin. välillä se tarkoitti, että osalla polttariporukkaa juomat jäivät keskeneräisinä pöytiin, kun siirryimme muualle. muilla osallistujilla ei myöskään ollut sanavaltaa illan kulkuun. kukaan ei kuitenkaan pahoittanut mieltään, vaan päivä+ilta oli kaikin tavoin onnistunut.

polttarit maksoivat hieman alle 100€ jokaiselle osallistujalle (ja parille meistä lähimmistä lähemmäs 200€; en valita, hän on sen arvoinen), mutta sisälsi kaiken ruoan (2 ateriaa ja saunalla snackit) ja drinkit ja muut menot...
  Vastaa viestiin
15.07.07, 13:08   #3 (linkki)
Sukulainen
(Vierailija)

Mä olin pari viikkoa sitten ihanissa polttareissa, jossa kaikilla (tietenkin erityisesti morsiamella!) oli kivaa ja kaikki sujui muutenkin suunnitelmien mukaan täyden kympin arvoisesti. Harvoin muistan nauraneeni niin paljon kuin tuon päivän aikana, morsiamen ystävät olivat kaikki tosi hauskaa jengiä! Porukka oli aika iso, vajaa parikymmentä henkeä. Mukana oli myös ihania yllätyksiä vuosien ja kilometrien takaa, mm. vanhoja työkavereita ja opiskeluaikojen kämppis. Morsian ei ollut osannut arvata mitään, joten yllätys oli täydellinen, kun menimme hakemaan häntä aamulla kotoa.
Päivään kuului mm. elämyspalvelufirmasta tilattu luontoretki pikkukilpailuineen koko porukalle, aromahieronta morsiamelle (me muut oltiin terassilla sen aikaa), ihana puistopiknik kuohuviineineen ja mansikoineen sekä illalla tietenkin morsiussauna, herkullinen oman kokin valmistama iltapala ja vielä kampaajan ja kosmetologin palvelut morsiamelle ennen yökerhoon lähtöä. Pikkuviihdettä päivään toi morsiamen entisistä poikaystävistä järjestetty tietokilpailu ja alusvaate-esittelijän vierailu.
Bileet maksoivat 40 euroa per osallistuja ja ainakin itse maksoin sen ilomielin, harvoin tulee vietettyä yhtä hauskaa ja tapahtumarikasta lauantaita. Suuri osa ohjelmasta ja esim. ostetuista palveluista, saunatila yms oli hoidettu tuttujen ja ystävien avustuksella, joten hinta pysyi kohtuullisena.
Morsian kiitteli itse vielä eilenkin "täydellisiä polttareitaan" ja olen kuullut monen muunkin niitä kehuneen.
  Vastaa viestiin
20.07.07, 09:11   #4 (linkki)
mukavaa oli....
(Vierailija)

Tuosta tuli mieleen tuttuni, toinen työnarkomaani. Onneksi sain sovittua hänen pomonsa kanssa, että tuleva morsian pääsee viettämään polttareitaan. Pomo tuli vielä juoneen mukaan siten, että määräsi morsiamen menemään erääseen hotelliin esitelmöidäkseen yrityksensä markkinoinnista. Jäynänä oli se, että esitelmä piti olla ruotsiksi, joka ei todellakaan ole morsiamen vahvin kieli. Kauhea esiintymisjännitys vaihtui yllättyneeseen ja vapautuneeseen nauruun kun hän tajusi tulleensa narutetuksi astuessaan esitelmätilaan, jossa polttariporukka odotti. Polttariporukka (josta monet eivät tunteneet toisiaan) jatkoi hotellin kylpyläosastolle, jossa morsianta kylvetettiin mm. ruusunlehtikylvyssä sekä muoviankkakylvyssä (eräs tuttu järjesti 50 pientä muoviankkaa). Yksi polttarilaisista oli meikkiammattilainen ja koko remppa sai kokeilla erilaisia tuotteita ja kaikkia autettiin kauniiseen meikkiin, varsinkin morsian. Sulhanen oli auttanut meitä saamaan morsiamen "bilevaatteet" mukaan, joten kaikki pukeutuivat kauniisti päivälliselle. Sitä ennen morsiamelle tehtiin "testejä" esim. "martta-testi" tyyliin keksi montako tapaa on käyttää sukkahousuja ja miten mustikka irtoaa alusvaatteista ja tai vaimotesti "miten vaimo miellyttää miestään, jolla on meneillään "huonot päivät" tai vääränmerkkistä kaljaa lätkäottelun katseluun yms. kaikenlaista, joihin morsian keksi varsin luovia ratkaisuja. Luonnollisesti kaikki kirjattiin "vaimo diplomiin" ja sanomattakin oli selvää, että lopputulos oli Laudatur plus. Nauroimme itsemme kipeäksi ja etukäteen oli sovittu, että ensimmäisen testin jälkeen jatketaan ainoastaan, mikäli morsiankandi suhtautuu niihin huumorilla. No, hänellä tuntui olevan hauskaa joten jatkettiin sitten niitä.
Päivällinen syötiin ravintolassa, jossa morsiamelle oli tilattu erityisannos, jossa ruuasta oli muotoiltu varsin eroottisia kuvioita. Jälkkärisampanjoita mentiin juomaan eräälle näköalapaikalle, jonne juomat ja aidot lasit oli toimitettu kauniissa picnic koreissa. Loppuilta meni tanssimalla.

Siis loppujen lopuksi melko perinteiset polttarit, mutta kaikki sujui tyylillä ja kaikilla oli hauskaa. Polttarit suunniteltiin yhdessä ja jokainen mietti, miten voi omalla osaltaan osallistua. Monilla oli suhteita eri ravintoloihin (saimme alennusta ja erityispalvelua), saatiin ankat ilmaiseksi, meikkiasiantuntija järjesti kaiken meille "konsulenttiperiaatteella", yhdessä ideoitiin testit ja tehtiin kysymykset jne. Täten kaikki osallistuivat, kaikki tunsivat olevansa tärkeitä, kukaan ei tuntenut olevansa hyväksikäytetty tai väärässä paikassa. Meillä oli erittäin onnistunut iltapäivä ja ilta ja morsian kiitteli kovasti polttareista. Vaimodiplomi pääsi häihin mukaan ja muilla vieraillakin oli hauskaa sitä lukiessaan.
  Vastaa viestiin
04.01.08, 10:23   #5 (linkki)
*:)
(Vierailija)

Kiva lukea

Olipa näitä tarinoita kiva lukea. Olen itse järkkäämässä piakkoin polttareita, joten näitä tarinoita olisi mukava lukea enemmänkin, jos saisi lisää vinkkejä :)
  Vastaa viestiin
05.01.08, 13:53   #6 (linkki)
vaimoke06
(Vierailija)

Mulla itselläni oli ihanat polttarit!
Paikalla oli kaksi siskoani ja viisi ystävääni. Tytöt tulivat lauantaiaamuna luokseni yhdeksän aikaan kukkien, kuohuviinin ja ihanan aamiaisen (mm. mansikoita, croissanteja, hedelmäsalaattia, sacher-kakkua...) kanssa, jonka nautiskelimme rauhassa. Sitten puimme sporttivaatteet päälle ja lähdimme salsa-reggaetontunnille, jolle lähes kaikki osallistuivat. Tämän jälkeen mut kiidätettiin aivan ihanaan tunnin mittaiseen jalkahoitoon, ja hoitolasta sitten saunalle. Ennen saunaa nautiskelimme jälleen upeasta buffetista johon tytöt olivat kaikki leiponeet jotain hyvää.
Saunassa mulle tehtiin morsiustaikoja ja sain mm. juosta alasti terassin parvekkeella!
Tämän jälkeen laittauduimme kauniiksi ja lähdimme kaupungille illalliselle. Oli aivan mahtavat polttarit!! Ohjelmaa ei ollut liikaa, vaan juuri sopivasti niin ettei tullut kiire paikasta toiseen. Oli reilusti aikaa nauttia toistemme seurasta ja juoruta, mikä oli kaikista ihaninta koko polttareissa. Harvoin kuitenkaan saa enää kaikkia ystäviänsä yhtäaikaa koolle.
ps. Olin polttareiden aikaan raskaana mutta se ei haitannut ollenkaan. Ilman alkoholiakin oli hyvä meininki. (tytöt kyllä siemailivat tietysti vähän)
  Vastaa viestiin
06.03.08, 15:02   #7 (linkki)
Eixel
(Vierailija)

Pari vuotta sitten olin kaverin polttareissa, meitä oli siellä n. kymmenen henkeä. Aamulla haettiin morsian ja mentiin toisen polttarijärjestäjän lapsuudenkotiin, jossa syötiin aamiainen ja askarreltiin yhteiset sydänkyltit. Sen jälkeen menimme laskemaan Zorb-pallolla ja sieltä lähdettiin keskustaan, jossa morsian meni kauneushoitolaan jalkahierontaan. Jossain vaiheessa käytiin juomassa oluet morsiamen lempipaikassa. Illan päätteeksi mentiin toisen polttarivieraan lapsuudenkotiin, jossa järjestettiin morsiussauna ja tehtiin yhdessä hyvää ruokaa.

Polttarit oli aika simppelit, mutta ihmiset tuntui viihtyvän tosi hyvin. Ja morsian jaksaa vielä aina toisinaan mainita, että oli kivat juhlat :)
  Vastaa viestiin
23.05.08, 00:29   #8 (linkki)
Nkk
(Vierailija)

Mahtavat polttarit

Mulla oli aivan ihanat polttarit viime kesänä! Aamulla minut haettiin sovitusti kotoa ja sain käteeni kasan matkalippuja, joita sain sitten päivän mittaan aukaista. Mentiin eri maihin ja teemat vaihtuivat sitä mukaa: Hawajilla eksoottinen piknikki, Brasiliassa Sambatunnille, Suomessa sauna (jossa myös konsulttityyppinen tuote-esittely), Italiassa ravintolaan syömään,Pariisista shoppaamaan iltabilevaatteet (kirpparilta), Ibizalle bilettämään. Morsian oli mukavassa tuiskeessa koko päivän niin pienet julkiset esiintymiset eivät haitanneet ja koko porukka pääsi mukaan tanssituntien ja saunomisien merkeissä. Kaikilla oli todella mukavaa ja minulla ihan eniten (kuulemma virtaa riitti loppuyöstä vielä vähän liikaakin, kun muita olisi jo nukuttanut :D) Ihanat muistot jäi kyllä ja kaasoja ja muita ihania kavereita on kiitäminen. Vinkkinä vielä loppuun, että kannattaa tosiaan tarkkaan miettiä mitä morsian oikeasti haluaa, yhdessä muiden polttarivieraiden kanssa parhaat ideat sitten yleensä syntyvätkin.
  Vastaa viestiin
23.05.08, 09:13   #9 (linkki)
Omat polttarit olivat ihanat : )
(Vierailija)

Olen kaveripiirissä yleensä se, kenen luona istutaan iltaa ja joka laittaa tarjottavat (kokkailu on minulle rakas harrastus), joten polttareissani ystävättäret hakivat minut aamulla kotoa ja menimme yhden ystävättäremme mökille, sillä se sijaitsee kohtuullisen matkan päässä. Mökillä oli valmiina runsas aamiainen, jota nautiskelimme pitkään ja juttelimme kuulumisia (me kaikki emme olleet nähneet toisiamme aikoihin, joten juteltavaa riitti).

Siemailimme pitkin päivää kuohuviini-appelsiinimehujuomia (bellini? mimosa?) ja istuskelimme ulkona auringossa jutellen. Välillä saunoimme ja uimme ja saunomisen yhteydessä sain tuotepaketin kaikenlaisia ihonhoitojuttuja, kuten kasvonaamion, ihanalta tuoksuvaa suihkugeeliä, kosteusvoidetta jne).

Illalla grillasimme monipuolista ja maukasta ruokaa (erilaisia vartaita, paprikanpuolikkaita, täytettyjä herkkusieniä, ananasta, tomaattia) ja söimme niitä erilaisten salaattien (fetasalaatti, perunasalaatti, tavallinen vihersalaatti) ja patongin ja tuorejuustojen kera.

Illan hämärtyessä sytytimme lyhtyjä ja pelasimme kuistilla erilaisia seurapelejä. Aamulla vielä kävimme aamusaunassa ja aamu-uinnilla ja söimme runsaan aamiaisen.
  Vastaa viestiin
13.02.09, 14:05   #10 (linkki)
Pomma
(Vierailija)

Hemmottelupolttarit

Ihanimmat polttarit, joihin olen osallistunut olivat viime kesänä. Aloitimme aamun brunssilla Cafe Engelin sisäpihalla, josta jatkoimme kasvohoitoon ja meikkiin. Sen jälkeen jatkoimme viinitastingiin ja sitten syömään. Polttaripäivä maksoi hieman, mutta se oli todellinen hemmottelupäivä sekä morsiamelle että meille muillekin. Suosittelen!

Tänä kesänä on taas yhdet polttarit, joita olen mukana suunnittelemassa. Tällä kertaa aiomme luultavasti kokeilla sisustuspolttareita! Bongasin idean Wanhan Sataman häämessuilta, ja kuulosti ihan loistavalta hemmottelulta! Cocoon Design niminen yritys tarjoaa noin 2 tunnin kestoista polttaripakettia. Polttareiden aikana käydään läpi morsiamen kodin yhtä huonetta, johon tehdään sisustussuunnitelmaa. Muusta ohjelmasta en vielä tiedä, ei olla loppuun asti päätetty, mutta hemmottelumeininki jatkuu varmasti!

Vastaa viestiin

13.02.09, 22:37   #11 (linkki)
kaasona ollut..
(Vierailija)

Polttari ideaa

Me haimme tulevan morsiamen kotoa aamusella ja sitten siitä lähdimme meille. Meidän luona polttarisankarille tuli tehtäväksi leipoa pullia ilman ohjetta:) Sitten meikkasimme hänet ja laitoimme hänen tukkansa sekä puimme balleriina-asun päälle hänelle. Sen jälkeen lähdimme kaupunkiin. Siellä hänen piti yrittää saada ihmisiä maistelemaan hänen tekemiään pulliaan. Tämän jälkeen veimme hänet ostoskeskukseen, jossa hänen piti tanssia tiettyjen biisien tahdissa ja tietenkin ihmisiä oli arvostelemassa, heille annettiin numero laput, joilla he saivat näyttää arvosanan. Sitten mentiin syömään ja sen jälkeen mentiin uimahalliin, jossa tuleva morsian puettiin hassun näköiseen uimapukuun ja siellä hänen piti hypätä kolmesta metristä altaaseen. Uinti reissun jälkeen menimme leffavuokraamoon, josta tulevan morsiamen piti vuokrata lempi näyttelijänsä leffa ja vielä edelleenkin hänellä oli ballerina-asu päällään. Ostettiin paljon karkkia, limpparia ja muuta hyvää ja loppu illasta katselimmekin sitä leffaa ja polttaripätkiä, joita olimme kuvanneet:).
  Vastaa viestiin
14.02.09, 12:37   #12 (linkki)
hyi yök!!!
(Vierailija)

Ou mai gaad! Edelliset polttarit ovat juuri niitä äärettömän noloja juttuja, joita vain mielikuvituksettomat ihmiset voivat toiselle "järjestää"... Jos omani olisivat olleet moinen nolaustapahtuma, olisin erittäin loukkaantuneena lähtenyt kesken kaiken kotiin. Ja jos joku ehdottaa jollekin toiselle tuollaisia polttareita, pidän aivan varmasti huolen, että kyseiselle linjalle ei lähdetä. Tuo kuulostaa oikeasti aivan kauhealta. Ovatko tällaisia polttareita järjestävät ihmiset kovin nuoria vai mistä johtuu tuonkaltainen nolausmentaliteetti ja juurikin mielikuvituksettomuus?

Mielestäni polttareiden tarkoitus on pitää hauskaa rakkaassa ystäväporukassa, eikä morsiamen/sulhasen nolaaminen kuulu siihen millään lailla. Toki juhlakalulta voidaan "vaatia" tiettyä heittäytymiskykyä ja itsensä likoon laittamista, mutta mitään nöyryytystä en kyllä rakkaalle ystävälleni IKINÄ järjestäisi! Porukan kaikilla jäsenillä pitäisi olla hauskaa, ja kaikkien pitäisi myös voida osallistua. Ja osallistumisella en todellakaan tarkoita pelkkää viinan juomista ja morsiamelle nauramista.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 02:53   #13 (linkki)
Provo luultavasti
(Vierailija)

No noi nolauspolttarit on varmaan provo. Ei kai kukaan oikeasti järkkää noin kammottavan mauttomia polttareita ja vielä tosissaan kehtaa kertoa niistä??
  Vastaa viestiin
23.02.09, 12:14   #14 (linkki)
Näin luulisin!
(Vierailija)

Minäkin uskon, että tuon "kaasona ollut" -nimimerkin viesti on pelkkä vitsi! Jo pelkästään tuo "pullien leipominen ilman ohjetta" on suht mahdoton tehtävä, sillä vaikkei pullia olisikaan koskaan leiponut, oli hänelle luultavasti ostettu tarvikkeet valmiiksi, joten jo niiden perusteella on helppo soveltaa ja sitä paitsi siinä jauhopussin kyljessä on ohje!

Sen sijaan sellaiset polttarit kyllä olisivat ihan hauskat, joissa aluksi leivottaisiin jotakin yhdessä, käytäisiin uimassa, syömässä ja vuokrattaisiin elokuva, jota yhdessä katseltaisiin ja vaikka siinä ohessa nautittaisiin niitä aamulla leivottuja juttuja!

Minulla ei ollut polttareita aikanaan ollenkaan, eivät tainneet olla muotia silloin, mutta jos minulle nyt sellaiset järjestettäisiin, niin toivoisin juuri sellaista mukavaa ja leppoisaa yhdessäoloa ilman nolauksia ja järjetöntä riekkumista. Esim. mökillä oleilu olisi mukavaa.
  Vastaa viestiin
30.05.09, 12:08   #15 (linkki)
Suklainen Turku
(Vierailija)

Suklaiset polttarit

erilainen osio polttareihin on järjestää morsiamelle ja polttariseurueelle suklaatasting osana päivän ohjelmaa. Suklaa on lähes kaikkien naisten mieleen ja tasting lomassa saa mukavasti tietoakin mm. suklaan historiasta ja terveysvaikutuksista.
Mikä kuitenkin tärkeintä rentoa yhdessä oloa suklaan parissa ja vatsat täynnä...
Suklainen
  Vastaa viestiin
02.06.09, 20:17   #16 (linkki)
Takuulla hauska!
(Vierailija)

Polttarit Tallinnassa!

Nyt kannattaa löytää erilaiset polttarit Tallinnassa - juontaja ja tapahtumajärjestäjä Eve Niemi järjestää kaiken pikkuasioita myöten.
Suomeksi ja suomalaisille.

Esim. neukku-bussi ohjelma - polttari-sankari viedään vankilaan! Ja vihjepeli Vanhassa Kaupunkissa! Tarvittaessa myös sauna ja strippari ;)

Katso tarkemmin www.eveningeve.com
  Vastaa viestiin
16.06.09, 10:52   #17 (linkki)
Polttareiden järjestäjä
(Vierailija)

Mukavaa

Jee, minäkin sain täältä vinkkejä siihen, mitä hyvän ystäväni polttareissa voisi tehdä. Nolaushommat eivät kiinnosta, vaikka nuoria olemmekin.
  Vastaa viestiin
15.07.09, 07:43   #18 (linkki)
EveLace-esittelijä Keski-Suomesta
(Vierailija)

Alusvaate-esittely

Olen ollut parissa polttarijuhlassa pitämässä alusasuesittelyn ja mukavaa on ollut - minullakin!
Esittelijän voi tilata melkein minne vaan eikä se maksa mitään. Olen ollut mökillä, hotellin sviitissä ja kotoisassa saunaillassa.
Viimeksi morsiamelle oli varattu 100 euron budjetti (oli samalla polttariporukan häälahja) ja hän oli tosi iloinen, kun sai sillä rahalla mieleisen liivisetin + stay upit ja sinisen sukkanauhan.
  Vastaa viestiin
30.03.10, 20:31   #19 (linkki)
ollut kaaso ja on kaaso
(Vierailija)

Kyllähän kaason täytyy tietää mistä morsian tykkää...itseltäni pyydettiin ensimmäisissä polttareissa paljon kivaa ja naurettavaa ja näihin seuraaviin kaikki on sallittua ja morsian tahtoo extreamia ja on muutenkin seikkailunhaluinen...ei toista tarvitse nolata, mutta kyllä asut kuuluu polttareihin...jos ei sitä kestä niin parempi pyytää ettei kukaan järjestä polttareita...outoa sakkia :o
  Vastaa viestiin
01.06.10, 18:41   #20 (linkki)
Sumopaini
(Vierailija)

Polttarit

Meillä oli aivan mahtavat polttarit Turussa. Pidimme piknikin kupittaanpuistossa, jonka jälkeen paikalle tuli sumopainin vetäjä. Oli mahtavaa rellestää näissä jättipuvuissa. Tämän jälkeen suuntasimme kauneushoitolaan ja saimme kaikki vähän erilaisia hoitoja. Ruokailu Amarillossa ja sen jälkeen meille oli varattu sauna ja sieltä yökerhoon. Yksinkertaista, mutta toimivaa ja kaikilla oli hauskaa. Kannattaa muistaa ettei tee aikataulua liian tiukaksi.
  Vastaa viestiin

18.06.10, 10:24   #21 (linkki)
Katrimari
(Vierailija)

Super-Polttarit

Oli pakko tulla kommentoimaan tänne, kun olin juuri aivan älyttömän mahtavilla polttareilla! Menosta ja meiningistä tykkäävä morsian oli aivan otettu ja intoa piukassa, kun vietiin hänet heti päivän aluksi köysilaskeutumiselle, jossa hänen tuli tietty yksin laskeutua korkealta kalliolta. Pieni herätys siis morsiamelle! :)

Alas päästyään polttarisankari sai lasin rauhoittavaa skumppaa, jonka jälkeen silmäsiteet kiedottiin tiukasti salaamaan seuraava määränpää, joka oli purjevene, jolla lähdettiin seilaamaan Helsingin saaristoon maistuvien eväiden ja juomien saattelemana. Retki stopattiin hetkeksi kauniille luodolle, johon rakennettiin mukana olleen kosmetologiystävämme kanssa tilapäinen "kauneussalonki" (mukana oli klaffituolit, pöytä ja tietenkin kaikki tarvittavat kauneushömpötykset) ja morsian sai nautiskella hemmottelusta samalla, kun me muut rentouduimme auringossa.

Kauneussession jälkeen lähdimme seilaamaan takaisin kohti Helsinkiä ja lopulta meidät pudotettiin Suomenlinnaan, jossa meitä odotti loistava illallinen ja sen jälkeen Helsingin keskustassa jatkot.

Mahtava päivä kaiken kaikkiaan ja ehdottomasti siksi, että sää salli kokonaisuuden onnistumisen!

Tämä kokonaisuus vaati tietenkin melko paljon rahaa ja suunnittelua ja tässä ei oltaisi millään onnistuttu ilman loistavaa tiimiä ja apuna yritystä nimeltään Go Experience Oy, jonka löysimme sattumalta järjestämään tuon köysilaskeutumisen ja purjehduksen. Olivat ystävällisesti myös apuna koko päivän aikataulun suunnittelemisessa ja ravintolan löytämisessä. Suosittelen ehdottomasti esimerkiksi heidän apuaan, kun suunnittelette polttareita. :)

Oikein loistavia super-polttareita myös teille niitä suunnitteleville!
  Vastaa viestiin
18.06.10, 11:05   #22 (linkki)
Miina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumopaini Näytä viesti
Meillä oli aivan mahtavat polttarit Turussa. Pidimme piknikin kupittaanpuistossa, jonka jälkeen paikalle tuli sumopainin vetäjä. Oli mahtavaa rellestää näissä jättipuvuissa. Tämän jälkeen suuntasimme kauneushoitolaan ja saimme kaikki vähän erilaisia hoitoja. Ruokailu Amarillossa ja sen jälkeen meille oli varattu sauna ja sieltä yökerhoon. Yksinkertaista, mutta toimivaa ja kaikilla oli hauskaa. Kannattaa muistaa ettei tee aikataulua liian tiukaksi.

Kiva jos oli kivaa, mutta hiukan ihmettelen tuota kauneussalongin jälkeistä saunomista! Yleensähän hoitojen yhteydessä laitetaan hoitavia aineita jotka saavat muhia iholla. Samoin sitä, kun Turusta löytyy hyviäkin ruokapaikkoja niin miksi ihmseessä mennä Amarilloon?
  Vastaa viestiin
18.06.10, 11:14   #23 (linkki)
tree
(Vierailija)

Ihaninta oli kun kaverit oikeasti uskoivat etten halua polttareita! Eli parhaat polttarit oli ne, mitä ei ollu ollenkaan. :)
  Vastaa viestiin
21.06.10, 10:32   #24 (linkki)
Outi
(Vierailija)

Milestäni kukaan ei voi haukkua täällä toisten polttareita. Pääasia on, että polttareiden suunnittelijat tuntevat morsiamen ja sen mukaan suunnittelevat ohjelman. Toiset tykkää hemmottelusta, toiset extremestä ja kolmannet sitten siitä nolaamisesta. Kukin tyylillään tai toivottavasti morsiamen tyylillä...

Itse aion järjestää siskolleni polttarit, jossa hän ylittää itsensä, saa tuntea itsensä seksikkääksi, puhdistautuu menneestä morsiussaunassa ja lopuksi häntä hemmotellaan. Haluaisin keksiä jonkun hauskan teeman tai punaisen langan, joka yhdistää koko päivän ohjelmaa. Tärkeintä on, että hänen kaverit osallistuvat päivään ja kaikilla olisi mukavaa.
  Vastaa viestiin
22.06.10, 00:30   #25 (linkki)
Sumo
(Vierailija)

Sumopaini

Yksi hauska tapa on painia sumopainia. Turussa ainakin

Sumopainiasujen vuokrausta Turussa ja lähiseuduilla - Sumopuvut - sumopaini - sumoasut - sumopainipuvut turku vuokraa asuja!
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku