Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Juhlat > Kodin juhlat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.11.11, 12:13   #51 (linkki)
muistelua
(Vierailija)

Meillä aikanaan järjestettiin 11-vuotissynttäreillä yllätys tytölle. Homma toimi seuraavasti: tytön kavereiden kanssa oli sovittu tietty kellonaika, jolloin he tulevat tiettyyn vuokraamaamme tilaan. Meidän tyttö oli vielä kotona ja perheen isä ottamassa vastaan vieraita. Tällä välin minä auton tytärtämme pukutumaan juhlamekkoon. Kun hän oli pukeutunut, sidoin hänen silmänsä huiville niin ettei hän nähnyt mitään ja lähdin viemään häntä autolla paikkaan, jossa juhlat pidettiin. Matkan aikana laitoin vielä tytön korville IPodin, jotta yllätys säilysi mahdollisimman pitkään myös äänien puolesta eikä esim. kavereiden äänet paljastaisi liian aikaisin tilannetta. Kun pääsimme perille, talutin tytön sokkona ja IPodi korvilla sisään tilaan ja tuolille istumaan. Seuraavana poistin häneltä IPodin korvilta ja siteen silmiltä.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 14:36   #52 (linkki)
The Best:)
(Vierailija)

Synttärit

Mun 11.v synttärit oli seuraavanlaiset: Juhlin synttärit keilahallissa, teemana oli mekot. Meille oli varattu huone siihen mentiin sitten keilailun jälkeen. Tarjoiluna oli esim: hampparia, sipsiä, karkkia, pannacottaa sun muuta. Juhalt oli erittäni kivat ja jatkuivat viela kotona siten että pari kaveria jäi yökylään.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 17:14   #53 (linkki)
timo 14
(Vierailija)

pelit

Minulle oli kaveri vuokrannut Speden nopeustesti pelilaitteen ja hattarakoneen tuolta:
Relaa Jo
Ne riitti kun oli vain 5 kaveria juhlissa.
Oli myös kakkua ja makeisia ja köydenvetoa.
  Vastaa viestiin
19.03.12, 14:44   #54 (linkki)
mirkku
(Vierailija)

synttärit

öö mun mielest teidän pitäs olla niiku sillee et jos teidän pikku nulikat tulee kysyyy hei mutsi mitä me tehään mun synttäreil nii olkaa niin ku mäkin et hei iisi iisi ... mä aina sanon ku mulla on lapsii 7 eri miehien kaa tietty... no kaikki on alle 18 vieln mutta yli 7 v mä oonb rennosti mun miehen kaa makoillen katton telkkarii ja annan kondoomi paketin kätee ja sanon kutsu poikii ja tyttöi tasa luku nii tehkää jotain pikku kivaa :) kyl ne aina sanoo et kivat synttäriut =)
  Vastaa viestiin
24.04.12, 18:14   #55 (linkki)
Janita
(Vierailija)

Ihan ok juttuja mut en jaksanu kyl lukee puoliikaa. :)
Yks on mandariinikisa:
Jokaiselle osallistujalle sidotaan sukkahousut vyötäisille niin, että toinen puntti roikkuu maata kohti. Punttiin laitetaan mandariini ja sen avulla sitten pökitään tulitikkuaskia eteenpäin heiluriliikkeellä. Ensimmäisenä maaliin päässyt on voittaja.
Tai:
"kuka olen"-kisa. Muistilappu ohimolle ja kysellään kysymyksiä, johon voi vastata kyllä vai ei. Muistilapuyssa siis joku julkkisnimi.
Tälläsii mul mut ei sen enempää, kiitos mullekki! XD
  Vastaa viestiin
06.08.12, 19:18   #56 (linkki)
pop
(Vierailija)

tällaset

meillä oli tälläset synttärit: ensin oli tervetuliais coctail ja sitte mentiin temppurataan joka oli rakennettu
ulos ja siinä temppuradassa oli kaikenlaista esim: lopussa piti mennä köyttä pitkin hakemaan puusta rpoikkuva karkkipussi. niinku näin I--I
puU puu
köysi oikeestaan siin oli kaks köyttä toinen jossa kävellää
ja sitte josta pidetään kiiinni.
  Vastaa viestiin
19.01.13, 17:13   #57 (linkki)
elli
(Vierailija)

11v synttärit tytölle

hei.
ehdottaisin syntymä päiville vähän tekemistä.
1.pantomiini
2.totuus vai tehtävä
3.aarteen metsästys
tai sitten jotain mitä tytöt itse haluaisivat tehdä.
  Vastaa viestiin
19.01.13, 17:15   #58 (linkki)
kakaka
(Vierailija)

nddjmlk

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja elli Näytä viesti
hei.
ehdottaisin syntymä päiville vähän tekemistä.
1.pantomiini
2.totuus vai tehtävä
3.aarteen metsästys
tai sitten jotain mitä tytöt itse haluaisivat tehdä.

hvifvisdbf
  Vastaa viestiin
20.01.13, 16:36   #59 (linkki)
Pian 10 v tyttö
(Vierailija)

Leikkejä synttäreille

Itse olen 24.1 03 eli aivan pian kymmenen. Ja etsin itsekin puuhaa mutta tälläistä on jo löytynyt( osan itse kekkasin mutta en keksinyt)

-maistelu tehtävä. Esim. Eri limuja
- tunnustelu tehtävä. Esim. Riisi, hiutaleita
-tietokilpailu
-suklaanoppa
- musiikin arvaus
-rikkinäinen puhelin
-vaarinhousut
  Vastaa viestiin
25.01.13, 08:39   #60 (linkki)
vieras
(Vierailija)

kakku
https://www.facebook.com/unicake.vantaa
  Vastaa viestiin

28.03.13, 20:53   #61 (linkki)
Jes♥
(Vierailija)

sama

Heippa!♥ Mä aion järjestää byjamabileet. Sinne tulee 2 mun parhainta kaveria. Siinä mun idea.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku