Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Juhlat > Kodin juhlat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.02.10, 15:22   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2010
Sijainti: Pirkanmaa
Ystävänpäivä?

Onko kukaan aatellut ostaa paremmalle puoliskolle ystävänpäiväksi lahjaa, olisko hyviä ideoita?
Itse oon nyt katsellut näitä reinoja (www.reinokauppa.fi) ja mieli tekis hommata itsellekin noi pinkit. Onko kellään noista kokemuksia?
  Vastaa viestiin

09.02.10, 16:27   #2 (linkki)
Aino
(Vierailija)

Itse en omista mutta käsittääkseni reinot/ainot on havaittu melko näppäriksi kengiksi, kyllähän niitä näkee ihmisillä ihan ulkonakin ja kuosi on aika ajaton, melkeen ku Burberryn ruutua ;D Kyllä uskon et ystävänpäivälahjana löis varmasti ittensä läpi, niin miehelle ku naisellekin..

Ystävänpäivälahjojen keksijänä oon sinänsä aina ollut vähän surkea, tarttis kyllä joku onnistuneiden lahjojen palvelu olla olemassa..
  Vastaa viestiin
20.10.10, 15:51   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2010
Ystäväpäivän lahja voi olla romanttinen elämys, mistä saa nauttia kahdessa. Esimerkiksi lento kuumailmapallolla, romanttinen ratsastusretki, huskysafari tai vaikkapa romanttinen viikonloppupaketti. Iso valikoima vastaavia lahjoja löytyy ElämysLahjat.fi - Parhaat lahjat parhaille ihmisille!
  Vastaa viestiin
17.01.11, 16:50   #4 (linkki)
etsijä
(Vierailija)

Ystävänpäivälahjat

Ystävänpäivä lähestyy, täältä vinkkejä lahjan ostoon Ystävänpäivälahjat - Ostosvinkit.com
  Vastaa viestiin
18.01.11, 18:09   #5 (linkki)

Käyttäjän outi58 avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Lounais-Suomi
Hauskat lahjat

Ystävänpäivä - Hauskat Kaupat
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: