Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Askartelu ja käsityöt
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
27.07.07, 09:44   #1 (linkki)
matruusi-78
(Vierailija)

TATTARIAKANA

Tietääkö joku mistä saa ostaa tattariakanoita?
  Vastaa viestiin
14.01.09, 13:05   #2 (linkki)
matruusi-78
(Vierailija)

Onko kenelläkään tietoa??
  Vastaa viestiin
16.01.09, 18:00   #3 (linkki)
kerkai
(Vierailija)

kurkistapa Googleen

Googleta Tattariakana, sieltä löytänet apua. Nyt minäkin tiedän mitä on tattariakana.
  Vastaa viestiin
20.01.09, 17:48   #4 (linkki)
matruusi-78
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kerkai
Googleta Tattariakana, sieltä löytänet apua. Nyt minäkin tiedän mitä on tattariakana.
Ei ole googlesta apua. Ei löydy kuin valmiita tyynyjä ja haluaisin itse valmistaa.
  Vastaa viestiin
21.01.09, 08:18   #5 (linkki)
Hippopotamus
(Vierailija)

Kävisikö hirssiakanat? Itse tein tyynyn niillä täytteillä. Saapi ostaa mm. Ruskovillan nettikaupasta (www.ruskovilla.fi) ja olen löytänyt niitä irtotavarana myös muutamista Ruskovillan tuotteita myyvistä luontaistuotekaupoistakin.
  Vastaa viestiin
21.01.09, 12:21   #6 (linkki)
matruusi-78
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotamus
Kävisikö hirssiakanat? Itse tein tyynyn niillä täytteillä. Saapi ostaa mm. Ruskovillan nettikaupasta (www.ruskovilla.fi) ja olen löytänyt niitä irtotavarana myös muutamista Ruskovillan tuotteita myyvistä luontaistuotekaupoistakin.
Kiitos, käy nekin, yritin niitäkin googlettaa mutta en löytänyt.
  Vastaa viestiin
22.01.09, 19:24   #7 (linkki)
Näin täällä taas
(Vierailija)

Hih, ihan hirssittä pelkällä tattarilla saitte minut hyvälle tuulelle. Joka kerta tästä ketjusta ohi mennessäni olen miettinyt itsekseni, mitä hiivattia tattarikanan ohje tekee askarteluketjussa. Kannatti pestä silmälasit, löytyi kateissa oleva "aa". Valkeni tämäkin.... :)
  Vastaa viestiin
29.01.09, 13:08   #8 (linkki)
sama vika
(Vierailija)

Juu, minä luin ihan samaa tattarikanaa :oD :oD
Googletapa tattarin viljelijöitä. Pientuottajilta saattaapi löytyä. En tiedä missä päin Suomea asustat, mutta löysin Hämeestä ainakin tattarin tuottajien omat sivut.
  Vastaa viestiin