Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Askartelu ja käsityöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.12.11, 13:30   #51 (linkki)
Huonoja kokemuksia
(Vierailija)

Merkitse.fi

Merkitse.fi:stä ei kannata tilata mitään. Tuotteiden saannissa on monella ollut vaikeuksia (kannattaa googlata aiheesta!), viesteihin ja soittopyyntöihin ei vastata jne.

VAROKAA SIIS EHDOTTOMASTI TÄTÄ KAUPPAA!

Huvikankaasta olen saanut tilaukseni (2x) aina moitteettomasti ja lisäksi mielestäni toimitus on nopea.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 19:19   #52 (linkki)
ankka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marika Heinonen Näytä viesti
[viesti moderoitu - mainostaminen kielletty]
Tältä firmalta en kyllä tilaisi mitään. Toimitusajaksi luvataan 3-5 päivää. Tilauksesta on aikaa vajaa kuukausi, eikä mitään ole kuulunut. Olen laittanut asiakaspalveluun viestiä kahdesti, ei vastausta.

Muillakin foorumeilla on pohdittu ko. firman luotettavuutta.
  Vastaa viestiin
14.03.12, 13:44   #53 (linkki)
Vierailija
(Vierailija)

Merkitse.fi -huijausnettifirma

Älkää ostako tuolta mitään, itse tein tilauksen yli 2 kk sitten, ja 3 vrk toimitusajalla luvatut tuotteet eivät vieläkään saapuneet. Kertoivat ensin puhelimitse, että on ollut sairastapauksia, sen jälkeen lupasivat hyvityksenä lisänimilappuja, mutta nyt en saa yhteyttä ko. firmaan ollenkaan.

Keräsivät kyllä nettipankin kautta rahat, mutta eivät koskaan toimittaneet tuotteita! Varokaa tätä firmaa!!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marika Heinonen Näytä viesti
[viesti moderoitu - mainostaminen kielletty]
  Vastaa viestiin
20.03.12, 13:24   #54 (linkki)
kilbi
(Vierailija)

pellava

Virossa on yksi hyvä firma, mistä saa osta pellavakankaita tosi edullisesti. Valtava valikoima. Muistakseni puhelu on +372 5029023.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 08:26   #55 (linkki)
VAROITUS
(Vierailija)

VAROKAA!!

Mä varoitan myös tuosta Merkitse.fi -kaupasta, eivät vastaa yhteydenottoihin, eikä maksunvälittäjänä toimiva Checkout-palveukaan ota mitään vastuuta toimittamattomista tuotteista.
  Vastaa viestiin
29.03.12, 23:23   #56 (linkki)
MUISTAKAA!
(Vierailija)

MUISTAKAA ENNENKUIN TILAATTE: NÄMÄ PITÄÄ LÖYTYÄ!!

- Nettikauppaa pitävän TAHON TÄYDELLISET YHTEYSTIEDOT
- Pitävän tahon Y- TUNNUS!
- TOIMITUSEHDOT JA MAKSUTAVAT

Mikäli MISSÄÄN NÄISTÄ ON MITÄÄN HÄIKKÄÄ tai niitä ei ole, ÄLKÄÄ TILATKO!!
  Vastaa viestiin
25.04.12, 20:13   #57 (linkki)
vielä yksi
(Vierailija)

KangasTuulia

myös kangastuulia niminen kangaskauppa löytyi netistä. Kokeeksi tilasin jotáin pientä ja ihan kivasti toimi.
  Vastaa viestiin
30.05.12, 09:16   #58 (linkki)
KK
(Vierailija)

Peikonpoika-putiikista

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eili Näytä viesti
Peikonpoika-putiikista on täällä aiemmin kirjoitettu. Ihania tuotteita. Kolme kertaa olen asioinut ja aina on ollut joku ongelma. Ekalla kerralla toimitetusta paketista puuttui tuote, tokalla kerralla odotin tilausta yli pari viikkoa ja kolmannellakin kerralla taisi olla postitus unohtunut jonnekin... Taitaa jäädä mun ostokset tähän. Jotenkin kurjaa kun sattuu noin monta kertaa omalle kohdalle.

Täällä kans huonoja kokemuksia Peikonpojasta. Toimitukset kestää viikkotolkulla eikä viesteihin vastata.
  Vastaa viestiin
06.06.12, 13:26   #59 (linkki)
tilaaja
(Vierailija)

peikonpojasta

"Peikonpoika-putiikista on täällä aiemmin kirjoitettu. Ihania tuotteita. Kolme kertaa olen asioinut ja aina on ollut joku ongelma. Ekalla kerralla toimitetusta paketista puuttui tuote, tokalla kerralla odotin tilausta yli pari viikkoa ja kolmannellakin kerralla taisi olla postitus unohtunut jonnekin... Taitaa jäädä mun ostokset tähän. Jotenkin kurjaa kun sattuu noin monta kertaa omalle kohdalle.

Täällä kans huonoja kokemuksia Peikonpojasta. Toimitukset kestää viikkotolkulla eikä viesteihin vastata. "

Samoin, helv*** että ottaa päähän..tilattu ja maksettu tuotteet kuukausi sitten eikä mitään kuulu. Oon viestitelly nyt 6 kertaa sinne eivätkä vastaa, mitähän tässä vois tehdä. Ehdotuksia? :(
  Vastaa viestiin
23.08.12, 19:09   #60 (linkki)
Eili
(Vierailija)

Peikonpoika

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja Näytä viesti
"Peikonpoika-putiikista on täällä aiemmin kirjoitettu. Ihania tuotteita. Kolme kertaa olen asioinut ja aina on ollut joku ongelma. Ekalla kerralla toimitetusta paketista puuttui tuote, tokalla kerralla odotin tilausta yli pari viikkoa ja kolmannellakin kerralla taisi olla postitus unohtunut jonnekin... Taitaa jäädä mun ostokset tähän. Jotenkin kurjaa kun sattuu noin monta kertaa omalle kohdalle.

Täällä kans huonoja kokemuksia Peikonpojasta. Toimitukset kestää viikkotolkulla eikä viesteihin vastata. "

Samoin, helv*** että ottaa päähän..tilattu ja maksettu tuotteet kuukausi sitten eikä mitään kuulu. Oon viestitelly nyt 6 kertaa sinne eivätkä vastaa, mitähän tässä vois tehdä. Ehdotuksia? :(

Ikävää, etten ole ollut ainoa. Ja jos viesteihin ei vastata niin se on huono juttu. Ei kai muuta kuin uutta viestiä niin kauan, että vastataan. Jos on etukäteen maksettu niin eipä siinä oikein muuta voi tehdä. Mulla muuten tilaaminen jäi siihen kolmanteen kertaan, enkä ole enää edes ajatellut sieltä tilaamista.
  Vastaa viestiin

22.10.12, 12:28   #61 (linkki)
Annele
(Vierailija)

kangaskauppa netissä

Täältä löytyy Verhot netistä - Verhot ja sisustuskankaat Sisustushuone.comista. Ihania kankaita ja ompelupalvelu !
  Vastaa viestiin
30.12.12, 08:18   #62 (linkki)
Tutteli
(Vierailija)

Kankaita netissä

Itse harrastan sisustusta, lastenvaatteita ja tilkkuilua. Törmäsin kauppaan www.nevekan.fi Löysin omalle kukkarolle sopivaa "tarpeellista" kangastavaraa. Ja hyvin toimi.
  Vastaa viestiin
08.01.13, 13:32   #63 (linkki)
Ompelija
(Vierailija)

Kankaita netistä

Minä teen paljon lastenvaatteita trikoosta ja villakankaista takkeja.
Olen tilannut nyt pari kertaa Kangastuuliasta kankaita ja ompelutarvikkeita.
Olen kyllä tyytyväinen. Nopeat toimitukset ja mukava asiakaspalvelu.
  Vastaa viestiin
05.03.13, 11:04   #64 (linkki)
Vaihtoehto
(Vierailija)

www.euroteam.fi (nimikointinauhaa)

Suomalainen niminauhojen myyjä joka toiminut jo vuodesta 1977.
Ei ennakkomaksuja, toimitusten mukana tulee lasku ja maksuaikaa 14pv.
  Vastaa viestiin
12.03.13, 16:36   #65 (linkki)
Kirsi
(Vierailija)

Kankaita ja lastenvaatteita

Olen avannut uuden verkkokaupan, jossa on myös kankaita myynnissä.
Saa tutustua: Tervetuloa - Kirsimaaria
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku