Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Askartelu ja käsityöt
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
02.08.10, 17:54   #1 (linkki)
ohjeen metsästäjä
(Vierailija)

Novita vauvan haalari ja villatakki

olen yrittäny löytää vuoden 2004 tai 2005 Novita lehden numeroa, missä on vauvan nallelangasta kudottu lappuhaalarin ohje ja neuletakin ohje. olen ohjeen hukannut ja nyt tarvitsisin ohjetta. yritin kysellä lehteä jo novitalta mutta niillä ei enää ole niin vanhoja lehtiä saatavilla. tietääkö joku missä lehdessä ohjeet oli, tai olisiko jollain antaa kopiota ohjeesta? olisi Todella suuri apu!
  Vastaa viestiin
03.08.10, 16:33   #2 (linkki)
tydde ei kirj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohjeen metsästäjä Näytä viesti
olen yrittäny löytää vuoden 2004 tai 2005 Novita lehden numeroa, missä on vauvan nallelangasta kudottu lappuhaalarin ohje ja neuletakin ohje. olen ohjeen hukannut ja nyt tarvitsisin ohjetta. yritin kysellä lehteä jo novitalta mutta niillä ei enää ole niin vanhoja lehtiä saatavilla. tietääkö joku missä lehdessä ohjeet oli, tai olisiko jollain antaa kopiota ohjeesta? olisi Todella suuri apu!

Ei minulla ole tuota lehteä eikä ohjettakaan antaa, mutta oletkos katsellut esim. täältä jotain vastaavaa:

Hakutulokset ~ DROPS Design
  Vastaa viestiin
03.08.10, 19:53   #3 (linkki)
ohjeen metsästäjä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tydde ei kirj Näytä viesti
Ei minulla ole tuota lehteä eikä ohjettakaan antaa, mutta oletkos katsellut esim. täältä jotain vastaavaa:

Hakutulokset ~ DROPS Design

kiitos linkinstä, hyviä ohjeita näytti olevan tuollakin, täytyy jotain kokeilla, tämä kutomisharrastus aktivoituu aina syksyllä :D

itseasiassa nettiä selaillessani löysin kuin löysinkin sen etsimäni ohjeen, muistin vain novitan numeron väärin... se oli kevät 2006 ja löytyi novitan sivuilta... nyt kutominen jo kovasa vauhdissa pitäisi alottaa takakappaleen kavennukset..
mutta kiitos linkistä silti, uskon että sieltäkin jotain kudottavaa löytyy, kun haalarit ja jakun valmiiksi saan :)
  Vastaa viestiin