Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Askartelu ja käsityöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.07.11, 16:28   #1 (linkki)
hanskulii
(Vierailija)

mistä leveää kuminauhaa hameen vyötärölle?

Olen tekemässä korkeavyötäröisen hameen, johon tarvitsisin n.70-100mm paksuista kuminauhaa, joka jää näkyville. Mistä sellaista saisi? Mieluiten turusta tai sitten joku verkkokauppa...(luotettava)
  Vastaa viestiin
25.07.11, 21:51   #2 (linkki)
tiedän
(Vierailija)

En vastaa ilkeästi, vaikka hiukan keittää moinen kysymys....

Yleensä ruokaa saa ruokakaupoista ja kangas/kuminauha/nappiostoksille on mentävä niitä myyviin liikkeisiin...!
Eli nappi ja nauhakauppaan tietysti!
Eurokangas, erilaiset palakaupat, niissähän niitä nauhoja myydään.
  Vastaa viestiin
25.07.11, 23:11   #3 (linkki)
minäkin tiedän
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän Näytä viesti
En vastaa ilkeästi, vaikka hiukan keittää moinen kysymys....

Yleensä ruokaa saa ruokakaupoista ja kangas/kuminauha/nappiostoksille on mentävä niitä myyviin liikkeisiin...!
Eli nappi ja nauhakauppaan tietysti!
Eurokangas, erilaiset palakaupat, niissähän niitä nauhoja myydään.

Tiedän sen, että tuollainen leveys kuuluu hyvin harvan kangaskaupan valikoimiin. Eurokankaassa ei ainakaan taida olla. Vastauksesi ei ehkä ollut ilkeä, mutta typerä se ainakin oli, kun et näköjään tiennytkään vastausta ap:n kysymykseen. En tiedä minäkään, pahoitteluni.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 21:15   #4 (linkki)
-anne-
(Vierailija)

Varmaa tietoa mulla ei ole tuosta "patella" kuminauhasta, mutta kannattaisi käydä vilkaisemassa Yliopistonkadulla, Brahenkadun ja kauppatorin välissä (torilta tullessa vasemmalla) on pieni kangaskauppa. Siellä on melkoiset valikoimat nappeja, nauhoja ja muutakin tilpehööriä.
  Vastaa viestiin
23.08.11, 15:59   #5 (linkki)
Kastetar
(Vierailija)

Olen itsekin etsinyt noin leveää nauhaa jo monta vuotta ja kiertänyt mielestäni kaikki pääkaupunkiseudun liikkeet - tuloksetta.
Jos leveää löytyy, siinä on yleensä vähintään toinen reuna rypytetty/n. 1cm:n levyinen koristereuna, mistä en itse pidä.
Täälläkin otetaan vinkit vastaan!
  Vastaa viestiin
26.08.11, 15:16   #6 (linkki)
goo
(Vierailija)

Jos googlaa sanoilla leveä kuminauha, niin löytää myös paikkoja, joista sitä voi tilata. En viitsi laittaa löytämieni nettiputiikkien nimiä, kun en niiden luotettavuudesta tiedä enkä tahdo mainostaa vahingossa huonoa putiikkia, mutta tuolla hakusanalla ainakin itse löysin eilen.

Aloittaja tosin kyseli 70-100 mm _paksun_ kuminauhan perään, mutta oletan hänen tarkoittaneen kuitenkin leveyttä.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 01:07   #7 (linkki)
sirji
(Vierailija)

Turusta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hanskulii Näytä viesti
Olen tekemässä korkeavyötäröisen hameen, johon tarvitsisin n.70-100mm paksuista kuminauhaa, joka jää näkyville. Mistä sellaista saisi? Mieluiten turusta tai sitten joku verkkokauppa...(luotettava)
Toissapäivänä oli ainakin Turun Eurokankaassa sitä leveää patellakuminauhaa. Seuraavaksi levein oli nelisenttistä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku