Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Kodinhoito
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
26.04.09, 21:12   #1 (linkki)
Fantastisk tuoksu
(Vierailija)

Parhaan tuoksuinen pesupulveri

Mikä näistä olisi paras?
1. Omo color
2. Ariel Omenankukka ja lime
3. Bio luvil
4. joku muu

Oon käyttäny Arielia, mutta jotkut nyrpistelee nokkaansa. Onkohan tuoksu
liian pistävä? Kokemuksia?
  Vastaa viestiin
27.04.09, 13:32   #2 (linkki)
Bio Luvil tai Serto
(Vierailija)

Bio Luvilissa on raikas tuoksu, joka ei hyppää silmille. Tykkään myös Serto Colorin tuoksusta.
  Vastaa viestiin
28.04.09, 10:02   #3 (linkki)
Osa-aikaduunari
(Vierailija)

Tuoksuton.
  Vastaa viestiin
28.04.09, 10:22   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2009
Oma suosikkini on juuri tuo Ariel.
  Vastaa viestiin
28.04.09, 10:22   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2009
Sorry, puhuitkin pesupulvereista, käytän nestemäistä!
  Vastaa viestiin
28.04.09, 10:45   #6 (linkki)
kieloa !
(Vierailija)

Jollain on ollut kielontuoksuinen paketti, viimeksi heiltä oli vain valkoiset kukat ja siitä en pitänyt
  Vastaa viestiin
28.04.09, 13:14   #7 (linkki)
mmjj
(Vierailija)

Bio Luvil
  Vastaa viestiin
28.04.09, 15:46   #8 (linkki)
nro11
(Vierailija)

parhaan tuoksuinen pesupulveri

Käytän nestemäitä ja pulveriakin mutta mielellään vähän hajustettuja. Nenä ei kestä.
  Vastaa viestiin
03.05.09, 11:14   #9 (linkki)
Valkoiset kukat
(Vierailija)

Tend
  Vastaa viestiin
29.06.09, 17:35   #10 (linkki)
pesupuluveri
(Vierailija)

Hajuton tietenkin. En halua vaatteitteni haisevan millekään keinotekoiselle öklötykselle.
  Vastaa viestiin

29.06.09, 23:29   #11 (linkki)
Tuoksutopakka
(Vierailija)

Täällä muutama ei siis ymmärtänyt kysymystäsi, laitetaanko tavuviivoilla?? Parhaimman tuoksuinen ei ole tuoksuton. Voi pyhä sylvi.
Minä tykkään Lime Arielista tai Bio Luvilista. Pyykin pitää kyllä tuoksua jollekin hyvälle, käytän aina huuhteluainetta. Softlan sininen tai uusi oranssi Aroma Therapy, on muuten ihana tuoksu.

Tuoksuton vaate rupeaa haisemaan helposti hielle ja tunkkaiselle kun ainoa haju mikä siihe tulee on hiki ja ihon rasva. Tuoksuva vaate peittää ne seuraavaan pesuun asti.

Ihmiset jotka käyttävät tuoksuttomia vaatteita ei itse omaa ominaishajuaan haista. Tästä puhuttiin kosmetologipäivillä ihan tutkittua juttua.
  Vastaa viestiin
30.06.09, 02:52   #12 (linkki)
nni
(Vierailija)

Minulla on tuoksukaupasta tilattuja tuoksuöljyjä ja haluaisin vaatteideni tuoksuvan yhdelle niistä. Käytän tuoksutuonta pyykinpesuainetta joten ajattelin sekoittaa tuoksuöljyä siihen. Nämä öljyt ovat siis tarkoitettuja kosmetiikan (mm. saippuan) hajustamiseen. Tekevätöhän nuo hallaa vaatteilla jos pari tippaa pyykinpesuaineeseen lisäisi? Tai sitten pesupähkinöiden kera käyttäisi.
  Vastaa viestiin
30.06.09, 09:42   #13 (linkki)
mitenkäs on
(Vierailija)

Mua kiinnostaa, että jos laittaa tuoksuöljyä niin tekeekö se öljytahroja vaatteisiin?
  Vastaa viestiin
30.06.09, 13:10   #14 (linkki)
Ei pulveri saa haista
(Vierailija)

millekään.Jos käytät hikaria tai parfyymia, ei ole soveliasta käyttää hajustettua pesupulveria tai huuhdetta.
Sekoituksista saattaa tulla kammottavia katkuja ja allergiset saavat kohtauksia, jopa kaupan kassajonoissa.
Itse käytän parfyymia ja Swipen White'a, sitä laitetaan hyvin vähän ja se huuhtoutuu erittäin hyvin.Kuivatan aina pyykin ulkona, enkä tunne koskaan pulverin hajua.
  Vastaa viestiin
30.06.09, 13:24   #15 (linkki)
ukrm
(Vierailija)

Swipen White, tuoksuton

Swipen Whiteä täälläkin, käytän myös Soft huuhteluainetta, siinä on mieto tuoksu, pulveri ei kyllä saa meilläkään tuoksua.
  Vastaa viestiin
30.06.09, 14:06   #16 (linkki)
Paras tuote
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei pulveri saa haista
millekään.Jos käytät hikaria tai parfyymia, ei ole soveliasta käyttää hajustettua pesupulveria tai huuhdetta.
Sekoituksista saattaa tulla kammottavia katkuja ja allergiset saavat kohtauksia, jopa kaupan kassajonoissa.
Itse käytän parfyymia ja Swipen White'a, sitä laitetaan hyvin vähän ja se huuhtoutuu erittäin hyvin.Kuivatan aina pyykin ulkona, enkä tunne koskaan pulverin hajua.
omoihin ja arieleihin verrattuna, tehokas ja tuoksuton.Ehdoton ehto meidän allergikkoperheessä.
  Vastaa viestiin
30.06.09, 22:06   #17 (linkki)
Raikas pyykki
(Vierailija)

Ihanan tuoksuinen pyykki tulee pestessä Serton Colorilla(zeoliititon) ja käytettäessä Ecoverin huuhteluainetta sen kanssa. Sitten vielä kuivatus ulkona niin pyykki tuoksuu huumaavalle!! Toinen hyväntuoksuinen pesupulveri on BioLuvil Professional (zeoliititon) jota saa nettikaupoista ja joistakin siivousalan firmoista+maatalouskaupoista.
  Vastaa viestiin
01.07.09, 21:16   #18 (linkki)
P.puti
(Vierailija)

putipuhdas

Kauheaa, kun jotkut vieraat suoraan sanoen haisevat pyykkipulverille. Päänsärkyä saan, ja huoneet tuuletan, kun haisevat vieraat poistuu. En ole tuoksuille allerginen
mutta pesupulverille haisevat vaatteet, ajatuskin pistää raapimaan joka paikasta.
Ilman tuoksuja paras ja ulkona kuivatut vaatteet, ihanat.
Ja nuo huuhteluaineet tekevät vaatteista lörppyjä lötkyjä. En tarvite niitä.
  Vastaa viestiin
02.07.09, 00:43   #19 (linkki)
kerro pliis....
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Raikas pyykki
Toinen hyväntuoksuinen pesupulveri on BioLuvil Professional (zeoliititon) jota saa nettikaupoista ja joistakin siivousalan firmoista+maatalouskaupoista.
Mistä maatalouskaupoista tai siivousalan firmoista tuota Bio Luvil Professionalia saisi? Entä mistä sitä kannattaisi netistä tilata? Voiko ihan yksityishenkilönä tilata vaan tuota jostain siivousalan nettikaupasta/tukusta?

Vastaa viestiin
04.07.09, 17:35   #20 (linkki)
ei savea, ei liikaa hajua
(Vierailija)

Sertolla pesen minäkin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Raikas pyykki
Ihanan tuoksuinen pyykki tulee pestessä Serton Colorilla(zeoliititon) ja käytettäessä Ecoverin huuhteluainetta sen kanssa. Sitten vielä kuivatus ulkona niin pyykki tuoksuu huumaavalle!! Toinen hyväntuoksuinen pesupulveri on BioLuvil Professional (zeoliititon) jota saa nettikaupoista ja joistakin siivousalan firmoista+maatalouskaupoista.
Joka kerta vielä varmistan pakkauksesta, että koostumusta ei varmasti ole muutettu. Ja tuoksuttomuus/vain mieto tuoksu on ehdoton vaatimus. Miesten kauluspaitoihinkaan ei kukkaistuoksut oikein sovi. Silti pesuaineita on moneen lähtöön: Serto Micro Color, LV:n jauhe valkopyykille, mustille vaatteille nestemäinen ja hienopyykille toinen nestemäinen. Silkille vielä oma pullonsa. Huuhteluaineena käytän Len Aromatherapy vihreää, mutta vain pyyhkeille ja lakanapyykille, vaikka miesten kauluspaidoillekin ehkä tekis hyvää jokin huuhteluaine, mutta pitäisi olla tuoksuton. Huuhteluaine tekee puuvillaiset kuitenkin sileämmäksi.

Vastaa viestiin

05.07.09, 13:56   #21 (linkki)
catpeople

Käyttäjän Dara avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Myös minä pidän Serto Colorin raikkaasta ja miedosta tuoksusta. En tykkää jos pyykki haisee kovin voimakkaasti pesuaineelle, mutta mieto tuoksu on kivempi kuin täysin hajustamaton. Nestemäisissä pesuaineissa on usein niin voimakas tuoksu, että se alkaa ärsyttämään minua ennenkuin pullo on lopussa, siksi käytän enimmäkseen pulvereita.

Kertokaahan muuten te, jotka käytätte erillistä mustille vaatteille tarkoitettua nestettä, että minkä merkkisessä olisi raikas ja mieto tuoksu? Olisin kiinnostunut kokeilemaan, sillä meidän perheessä tulee aika paljon mustaa pyykkiä.

Vastaa viestiin
10.07.09, 09:51   #22 (linkki)
Snif!
(Vierailija)

Kyllä pitää tuoksua!!

ARIELin omenankukka ja lime käytös - raikas ja mukava tuoksu tulee vaatteisiin (tosin aika voimakas, mut siihen tottuu). Tuoksuttomat pulverit ovat aivan perseestä ja sellaisilla pestyt vaatteet haisevat hielle ym. "lialle". Ulkona kuivauksesta tulee inhottava madon haju. Kunnon tärkit kunniaan! :D
  Vastaa viestiin
13.07.09, 13:00   #23 (linkki)
Tuoksut
(Vierailija)

Äitini pesi pyykkinsä Bio Luvililla, jonka hajuste on tosi voimakas. Tupakki-ihmisenä hän tykkäsi siitä, mulle sen haju ärsyttää aivastelemaan.

Sattuipa tulemaan esille vanhat verhot sieltä 7 vuoden takaa, jotka vein mukanani lapseni huusholliin. Hän kertoi, että kun hän avasi verhopakkauksen, tuli vastaan mummolan tuoksut. Haju oli säilynyt niissä voimakkaana läpi vuosien.
  Vastaa viestiin
15.07.09, 10:03   #24 (linkki)
Lassiina
(Vierailija)

Joka huushollissa haisee/tuoksuu omanlaiselleen. Pelkästään joku pesupulveri ei sitä ominaishajua aiheuta.

Minulla on erinomaisen herkkä hajuaisti ja varsinkin parfyymien tuoksut ärsyttää usein, mutta tuota en ymmärrä, että muka vaatteiden pesuaine aiheuttaisi niin hurjan tuoksun ihmisen ympärille, että ihan pitäisi tuulettaa näiden vierailujen jälkeen. Itsekin käytän mielelläni tuoksuvia pesuaineita, ja kyllä sen puhtaan vaatteen päälleen pantuaan päivän, kenties kaksikin vielä hiukan haistaa, mutta sitten siihen jo tarttuu kaikkia muita hajuja ja ihmisen omaa ominaistuoksua myös. Eli vähän liioiteltua väittää, että se haju on pyykkipulverin haju, täytyy siinä olla mukana muita ihmisen käyttämiä hajusteita ja itse asiassa enimmäkseen niitä. Tällä erikoistarkalla hajuaistillanikaan en koskaan haista pyykkipulverin hajua kenestäkään. Paitsi siis omista ja oman perheeni vaatteista sen lyhyen ajan, jonka vaate vielä joltain tuoksuu, kun se on puettu päälle pesun jälkeen.
  Vastaa viestiin
15.07.09, 10:04   #25 (linkki)
Lassiina
(Vierailija)

Joka huushollissa haisee/tuoksuu omanlaiselleen. Pelkästään joku pesupulveri ei sitä ominaishajua aiheuta.

Minulla on erinomaisen herkkä hajuaisti ja varsinkin parfyymien tuoksut ärsyttää usein, mutta tuota en ymmärrä, että muka vaatteiden pesuaine aiheuttaisi niin hurjan tuoksun ihmisen ympärille, että ihan pitäisi tuulettaa näiden vierailujen jälkeen. Itsekin käytän mielelläni tuoksuvia pesuaineita, ja kyllä sen puhtaan vaatteen päälleen pantuaan päivän, kenties kaksikin vielä hiukan haistaa, mutta sitten siihen jo tarttuu kaikkia muita hajuja ja ihmisen omaa ominaistuoksua myös. Eli vähän liioiteltua väittää, että se haju on pyykkipulverin haju, täytyy siinä olla mukana muita ihmisen käyttämiä hajusteita ja itse asiassa enimmäkseen niitä. Tällä erikoistarkalla hajuaistillanikaan en koskaan haista pyykkipulverin hajua kenestäkään. Paitsi siis omista ja oman perheeni vaatteista sen lyhyen ajan, jonka vaate vielä joltain tuoksuu, kun se on puettu päälle pesun jälkeen.
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku