Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Lemmikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.09.11, 20:26   #26 (linkki)
Koira rakas ihminen
(Vierailija)

Moi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja allergisoimattomia koiria Näytä viesti
Moi! Meidän perheeseen on ehkä tulossa koira, vaikka äitini on allerginen.
Mikä rotu ei tuottaisi niin paljon alleriaa?
Itse olen lukenut että esim. snautserit, austraalianterrierit, maltankoirat, bichonit, suomenlapinkoirat ja villakoirat eivät aiheuta aivan älyttömiä määri allergiaa.
Tiedän sen kokemuksesta, sillä äitilleni ei tule oireita näistä roduista. ;)

Moi, meillä on ihan sama juttu. Itse haluisin tietää saman. Aamullakin äiti katteli netistä jotain koiria, mille hän ei olisi allerginen.
  Vastaa viestiin
26.09.11, 14:40   #27 (linkki)
Koirafani
(Vierailija)

Meille koira?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koiratyttö Näytä viesti
Espanjanvesikoira on hyvä valinta, tutuillani on sellainen ja se ei ole allergisoinut!

Tuo on totta koska miedänkin eräillä tutuilla on Espanijanvesikoira eikä veljelleni ole tullut mitään siellä ollessamme.

Veljelläni on Allergia ja astma. Minä, isäni ja veljeni haluaisimme kovasti koiraa ja olemme päättänyt ottaa sellaisen kun olemme kuulleet näistä allergisoimattomista roduista mutta isäni ja minä olemme sekarotuisten puolella kun niillä on se niiden oma charmi eli jos jostain löytyisi kahden (tai useamman) allergisoimattoman rodun rakkauspentu olisimme valmis ottamaan joten jos tälläinen löytyy niin laita tänne sähköpostia: miss_sara_p@hotmail.com

KIITOS :)
  Vastaa viestiin
30.10.11, 20:23   #28 (linkki)
asd
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynytsydän Näytä viesti
Olen myöskin koko elämäni haaveillut koirasta, mutta olen allerginen koivuille. Lääkäri sanoi että vaikka testi ei näyttänyt että olisin millekkään eläimelle allerginen niin ei kannattaisi ottaa koiraa. Sydän särkyi saman tien sillä olin jutellut vanhempien kanssa koiran otosta..Mutta toivottavasti toivoa olisi vielä..
Minullakin koivu allergia , koirista ei tule mitään oireita ! Haluaisin myös kovasti koiraa mutta isäni on allerginen. Olen vinkunut koiraa ja nimenomaan ulkokoiraa.Ei oikeen iskä lämmennyt... :''D Mutta toivoa sopii :)
  Vastaa viestiin
30.10.11, 21:29   #29 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Älkää hyvät ihmiset lisätkö allergisen ihmisen tuskaa koirahimonne takia.
  Vastaa viestiin
06.12.11, 21:00   #30 (linkki)
♥KOIRA♥
(Vierailija)

mutta!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Näytä viesti
Helppohan se on sanoa kun ei itte ole allerginen! Äidilläni on astma ja
annoimme 1½ vuotta sitten labbiksemme pois. Kamalaahan se oli,
mutta nyt ollaan kokeiltu tuttujen koiralla joka on australianterrieri, että mitä käy
niin ei äiti mitään oireita saanu! :) Suosittelen ♥
  Vastaa viestiin
29.02.12, 14:48   #31 (linkki)
miias
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis Näytä viesti

Minä tunnen monta perhettä, joissa on pahasti allergisia ja vähän lievemmin allergisia. Näillä kaikilla perheillä on useampi kiinanharjakoira, joka ei ole aiheuttanut minkäänlaisia oireita. Kiinanharjakoira ei hilseile, eikä se pudottele karvaa. Toki sylki erittää allergeenejä, mutta koiran pienen koon vuoksi se ei allergisoi niin paljoa. Myös meillä on kolme kiinanharjakoiraa, ja minä olen allergikko kuten myös pikkusiskoni. Koskaan emme ole saaneet minkäänlaisia oireita, vaikka muut koirat niitä aiheuttavatkin.

Kannattaa siis kokeilla.
  Vastaa viestiin
07.03.12, 08:47   #32 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2012
Siedätys

Hei,

Minä itse olen ollut koko ikäni kaikille karvaisille eläimille allerginen ja samanaikaisesti pidän eläimistä tosi paljon. Huono yhdistelmä vai mitä? Ajattelin kuitenkin ottaa riskin ja otin koiran. Pienen sekarotuisen chihumixin.

Aluksi hieman silmiä kutitti ja nenä vuosi, mutta noin parin kuukauden jälkeen olen täysin oireeton onnellinen koiran omistaja.

----

Koirien allergiat
  Vastaa viestiin
01.05.12, 20:48   #33 (linkki)
Jenzu
(Vierailija)

Koirat

No jos on allerginen niin kannattaa ottaa ei allergisoiva koira esim. Vehnäterrieri....... Ja jos isäsi on pahasti allerginen niin se on vain harmi:( Silloin unelmasi murtuu.... Tai sitten kun muutat omillesi (mutta jos olet jo niin osta koira ja ainakun isäs tulee kylään laitat sen sellaseen huoneeseen mihin ette mene) niin odotat kunnes muutat omaan kotiin ja laitat sen huoneeseen mihin isäsi ei mene jos tulee kylään:)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku