Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Lemmikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.01.12, 16:47   #26 (linkki)
Mu ku se HALUU
(Vierailija)

On sanottava että ymmärrän aloittajaa. Minä en käsitä ja siedä sitä, kun kaikki ihmiset katsovat oikeudekseen tulla lupaa kysymättä koskemaan vieraiden ihmisten koiriin. Kakaroille ei neuvota, että vieraisiin koiriin ei mennä koskemaan ilman lupaa ja vastaus kieltoon on, että kyllä sen nyt TÄYTYY saada silittää kun se kerran haluaa. No mitenkäs tuo sinun autosi, annapa avaimet niin menen ottamaan tyypit kun mä kerran haluan. Sama asia. Koiria voi hankkia ihan itselle jokainen halukas, ei muiden ihmisten koirat ole kaikkien ihmisten koiria.

Yhtä idioottimaista on päästää koiransa jokaisen ihmisen luo kuin jokaisen ihmisen klähmiä mitä tahansa koiraa.

Älyvälkyimmät vanhemmat on näitä, jotka tulevat nillittämään jos en anna lupaa koskea minullekin vieraaseen koiraan. Vähän aikaa sitten kaupan edessä oli saksanpaimen, jota pysähdyin silittämään, siis minulle täysin vieras koira mutta minun kokemukseni koirista ei rajoitukaan 101 dalmatialaista-videoon. Siihen sitten pölähtää äippä alle kouluikäisen poikansa kanssa ja sanomaan pojalle, että menepä sinäkin silittämään koiraa. Minä siihen, että tätä sitten kosketaan ihan omalla vastuulla että koira ei ole minun enkä minä tiedä miten se suhtautuu sohiviin lapsiin ja osaako tenavasi edes olla eläinten kanssa että sen mukaan sorkkimaan. Äippä varsinaisena älykkönä selittämään, että eihän se sinullekaan mitään tee. No minähän se tässä olenkin säntäilevä, kimeästi kiljuva, epävarma, sohiva ja kokematon koirankäsittelijä.
  Vastaa viestiin
26.01.12, 18:44   #27 (linkki)
sohvis
(Vierailija)

Parempi kun ei mene kytkettyä koiraa vieras ihminen silittelemään. Koira voi reagoida hyvinkin yllättävästi etenkin kytkettynä ollessaan jossain kaupan seinustalla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku