Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Lemmikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.08.10, 23:58   #26 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2010
KOIRAT

Eikö ole omaa koiraa
  Vastaa viestiin
10.08.10, 00:01   #27 (linkki)

AUTTAKAA

moi. onks tääl ketää joka tarvii koiralle ulkoiluttajaa/hoitajaa? ois hyvä jos asuisit Helsingin Kivikonkaaressa... me tykätään tehä pitkii lenkkei ja myös tykkään käydä näyttelyismieluiten kaksi koiraa molemmille yksi maksu viikossa 6 euroa tai sitten Maksuton saatte itse päättää. T: Julia Jokinen Ja Katja chindiapin Voitte soittaa numeroon 0405752730 tai vaikka numeroon0451217383

Viimeinen muokkaaja julia ja katja; 10.08.10 00:06. Syy: HUONO
  Vastaa viestiin
10.08.10, 00:10   #28 (linkki)
Nanax
(Vierailija)

koirien ulkoilutus

Minkä ikäiselle ja minkä kokoisen koiran luottaisit ulkoilutettavaksi? Itse en antaisi edes joka toiselle aikuisellekaan koiraani ulkoilutettavaksi, saati sitten lapselle. Ala-asteikäinen lapsi painaakin kymmenkuntakiloa vähemmän keskimäärin kuin koiramme. Moni lapsi tuntuu olevan halukas hellimään ja ulkoiluttamaan koiraa. Ihan ok asia aikuisen valvonnassa, mutta ainakaan täysikasvuista urosta en luovuttaisi lapsen vastuulle ainakaan rodusta joka painaa enemmän kuin 15 kg. (ja niissäkin kiloissa osaa olla sisua ja voimaa tilanteesta riippuen) Tai jos koira on herkkä vieraille koirille, uusille ihmisille tai uusille tilanteille.
Itse olen nähnyt kuinka 2 talitintin kokoista tyttöä ulkoilutti perheensä leikkaamatonta dalmatialaista ja koira pelotteli ohikulkijoita ja etenkin paria ihmistä joiden tiedän pelkäävän koiria kovastikin. Koira ei ollut varsinaisesti edes talutuksessa vaan kulki irrallaan valtatien varressa olevalla pyörätiellä tyttöjen perässä. Ei kauhean kivaa ja turvallista kenenkään kannalta. Tytöt pelkäsivät rakkaan koiransa puolesta, ihmset pelkäsivät henkensä puolesta ja varmaan koirakin pelkäsi sitä sun tätä tässä tilanteessa.
Toisaalta olen nähnyt myös melko hauskan tilanteen, missä afkaanilla oli kaksi pantaa ja hihnaa ja ala-asteikäiset siskokset taluttivat koiraa yhdessä. Tosin tilanne näytti silloin enemmän siltä että koira pitää huolta tytöistä. Tämä koira ei karkaillut tai pelotellut muita lenkkinsä aikana, ainakaan sillä matkalla mitä tilannetta seurasin.
  Vastaa viestiin
10.08.10, 18:59   #29 (linkki)

koirat

Jos Jollakin On Koiraa Ilmoittakaa Heti Jos Haluatte Että Ulkoilutetaan Koiraanne Numeroon 0405752730 Tai 0451217383

Viimeinen muokkaaja julia ja katja; 10.08.10 22:28. Syy: EI OLLUT HYVÄ
  Vastaa viestiin
14.08.10, 17:32   #30 (linkki)
Aikuinen
(Vierailija)

Voi katja ja Julia!!!!

Älkää nyt ihmeessä laittako nimiänne ja puhlinnumeroitanne ym. tietoja tänne nettiin! Ei sitä tiedä kuka ne täältä nappaa. Jutekaa asiasta vanhempienne kanssa.

Ehkä naapurustosta tai vaikka vanhempien tuttavilta löytyisi joku pieni koira, johon voisitte tutustua ja käyttää ulkona ym.
  Vastaa viestiin
15.08.10, 22:01   #31 (linkki)
Julia Ja Katja
(Vierailija)

Koirien Tai Kissojen Ulkoiluttaminen

Tarvitsetko koiran tai kissan ulkoiluttaa täällä olisi kaksi tyttöä Yhdeksän Ja kymmenen vuotiaita jos on kysyttävää soita numeroon:0405752730 TAI NUMEROON:0451217383 Tai Ilmoita nytten SOITATHAN KIITOS
  Vastaa viestiin
31.12.10, 10:08   #32 (linkki)
koiran ulkoiluttajat
(Vierailija)

Koiran ulkoilutus

Hei sinä koiran omistaja

Täällä olisi kaksi nuorta ja aktiivista tyttöä jotka haluaisivat viedä koirasi ulos pienellä palkalla säällä kuin säällä.

Toivoisimme ,että asuisit Itäkeskuksen ja Marjaniemen edustalla.

Tieto meistä:

-Olemme 10.v ja 11.v tyttöjä
-Meillä on kokemusta koirista
-Asumme marjaniemessä
-Meillä on omia eläimiä

Toivottavasti voimme viedä koirasi ulos !!!

Puh. 0445292825 Sähköposti:maritza1234@hotmail.fi

Kiitos !!!! :D
  Vastaa viestiin
02.09.11, 15:58   #33 (linkki)
??
(Vierailija)

koirat

Itse käytän 3 kertaa päivässä ja olen kerralla noin 20-30 min ja mitä mieltä olette voiko perheeseen ottaa kanin vaikka on jo koira vai tuleeko heille riitaa tai jotain..??
  Vastaa viestiin
03.01.12, 16:56   #34 (linkki)
hukassa
(Vierailija)

voisiko joku helppiä???

Olen 9 vuotias tyttö joka raksataa koiria ja haluaisin taluttaa tammelan alueella noin 1 tunti tai puolitoista tuntia melkein joka päivä.
Jos ulkoilutan 1 tunnin pyydän siitä 3 euroo jos 2 tuntia tai puolitoista tuntia niin 5 euroo tai vähemmän. Minuun kannattaa luottaa olen ennenkin taluttanut koiria jotka ovat minulle täysin tuntemattomia. Jos joku olisi kiltti ja pistäisi tähän sähkö postiin viestin:vilkkuri2002@gmail.com
Olen luotettava tyttö!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku