| |  | | |
18.03.11, 03:39
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Tärkeä asia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KOKEMUSTA ON=( kyselin kadonneita rotukissojani sieltä.olin ne jo aiemmin ilmoittanut kadonneeksi hoitolaan.Niillä oli sirumerkinnät, joten uskoin että ne löytävät pian kotiin.
Mutta miten kävi?eläinhoitolasta ilmoitettiin myöhemmin kun kyselin kissojeni perään, että ne on jo myyty!heidän tehtävänsä EI OLE ILMOITTAA NIISTÄ OMISTAJILLE!!!Ei ole merkitystä sillä, onko niillä pantaa tms.omistajan on itse oltava aktiivinen!
Joten jos teiltä häviää lemmikki, muistakaa soittaa sinne päivittäin.Muuten kissaanne, koiraanne tms.pidetään vain vaadittu 15vrk siellä, jonka jälkeen ne myydään, siitä omistajalle ilmoittamatta, ja lisäksi ette saa MITÄÄN tietoja, minne ne on myyty.
Törkeää. |
Kyse on tärkeästä asiasta.
Pyydetään tästäkin tapauksesta tietäviä tai todistajia ottamaan yhteyttä vertaistukiverkko@gmail.com
asioiden eteenpäinviemiseksi, samalla kartoitetaan, paljonko Suomessa tapahtuu tämänkaltaista epämääräistä, tai hyvin kyseenalaista toimintaa eläinasioissa tai mahdollisesti suoranaisia lain rikkomistapauksia eläinten omistajien ja eläinten edun vastaisesti.
Ottakaa yhteyttä ja jakakaa tätä asian tärkeyden vuoksi, kukaan ei halua itselleen tai toiselle ihmiselle väärää tai epäoikeudenmukaista kohtelua.
| |
| | |
18.03.11, 15:35
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikä ihmeen hinku täällä joka keskusteluissa haukkua milloin hesyä ja milloin tesyä ?
Asioilla on aina kaksi puolta joten älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea lukemaanne.
Haukkujat , oletteko katkeria kun ette itse pääse eläinsuojeluyhdityksiin töihin vai mikä ihme on vialla ?
Antakaa ihmisten tehdä rauhassa työnsä.
Tsemppiä Heidi !
| |
| | |
29.01.12, 20:58
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | kaksi puolata Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eläinsuojelu hommissa Mikä ihmeen hinku täällä joka keskusteluissa haukkua milloin hesyä ja milloin tesyä ?
Asioilla on aina kaksi puolta joten älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea lukemaanne.
Haukkujat , oletteko katkeria kun ette itse pääse eläinsuojeluyhdityksiin töihin vai mikä ihme on vialla ?
Antakaa ihmisten tehdä rauhassa työnsä.
Tsemppiä Heidi ! |
Uskon ylilyöntejä Heidi Leyserlle sattuvan, asiat on tutkittava jos tuollaista tapahtuu. Ei pidä taputtaa päätä ei Leyser mikään jumala ole !
| |
| | |
14.02.12, 00:13
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | yhteydenpito
Luuletteko tosiaan että eläinsuojeluyhdistys haluaa kuluttaa vähiä varojaan puhelinlaskuihin? Jos ajatellaan että löytökissoja olisi 500 vuodessa (määrä lienee reippaasti alakanttiin?) ja aina soitettaisiin omistajalle päin niin johan puhelinlaskutkin pomppaisivat, sitäpaitsi, jos omistaja ei soita suojaan ja kysele lemmikkinsä perään vaan odottelee kotona että häneen otettaisiin yhteyttä niin eipä kovin rakkaita lemmikkejä ole ollut. Ovatko rotukissat olleet vapaana taajama-alueella???? Miten on mahdollista että kissat on saatu kumpikin kiinni ja eläinsuojaan...tämä juttu hieman haiskahtaa.
Minun kissani karkasi ulko-ovesta ja oli iltaan saakka kadoksissa, soitin 2 kertaa päivän aikana eläinsuojaan ja kiersin kaikki talot läheltä ja kysyin onko vajojen ovet ja autotallien tms ovet olleet auki ja nyt suljettuina jotta kissa olisi voinut jäädä sinne jumiin. Lapset ovat ajattelemattomia ja julmia eläimiä kohtaan, varsinkin jos kissa ei päästä lähelle, voidaan sitä tökkiä kepeillä ja heitellä kivillä. Olin todella huolissani , enkä VARMASTI olisi kahta viikkoa odottanut vaan soittanut vähintään kerran päivässä Leyserille.
| |
| | |
17.02.12, 23:21
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hohoijaa mitä pellejä täällä
| |
| | |
01.03.12, 23:00
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | moinen systeemi ja kun kukaan ei valita! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KOKEMUSTA ON=( kyselin kadonneita rotukissojani sieltä.olin ne jo aiemmin ilmoittanut kadonneeksi hoitolaan.Niillä oli sirumerkinnät, joten uskoin että ne löytävät pian kotiin.
Mutta miten kävi?eläinhoitolasta ilmoitettiin myöhemmin kun kyselin kissojeni perään, että ne on jo myyty!heidän tehtävänsä EI OLE ILMOITTAA NIISTÄ OMISTAJILLE!!!Ei ole merkitystä sillä, onko niillä pantaa tms.omistajan on itse oltava aktiivinen!
Joten jos teiltä häviää lemmikki, muistakaa soittaa sinne päivittäin.Muuten kissaanne, koiraanne tms.pidetään vain vaadittu 15vrk siellä, jonka jälkeen ne myydään, siitä omistajalle ilmoittamatta, ja lisäksi ette saa MITÄÄN tietoja, minne ne on myyty.
Törkeää. |
onpa SADISTIMAINEN systeemi, miksi kukaan ei tee valitusta! perkele sentään!! vaikka sirumerkinät kaikill! VALITTAKAA TEHKAA VALITUS KAIKKI!
| |
| | |
01.03.12, 23:35
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuulostaa omituiselta toiminnalta. Luulisi maalaisjärjellä, että halvinta eläinhoitolalle olisi löytää omistaja mahd. pian, sillä jokainen suojassa oleva eläin vie paikan joltain toiselta, kenties oikeasti eläinsuojeluyhdistyksen paikkaa tarvitsevalta eläimeltä. Sitä on ruokittava, eläinlääkärintarkastukset maksavat jne.
Olen itse ollut ulkomailla yhdellä eläinsuojeluyhdistyksellä vapaaehtoisena, ja siellä pyrittiin aina ensin kartoittamaan eläimen omistaja, koska ruuhkaa oli ja jokainen eläin pois suojasta ja oikeille omistajilleen oli eteenpäin ja vapautti paikan sitä kipeästi tarvitsevalle eläimelle.
| |
| | |
01.03.12, 23:40
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toisaalta, jos Tesy piti ne siellä 15 vrk, eihän se niitä heti eteenpäin antanut. Kyllä 2 viikossa jo oikeasti eläimiään hakeva älyää käväistä Tesylläkin vilkasemassa, olisivatko ne siellä. Mitä tämä kissojen omistaja teki tämän 2 viikkoa?
| |
| | | | |