Luottotietoja tai ei, ei varmaan kannata ottaa. Kummia sotkuja viime aikoina laskutuksessa ja muussa. Pahinta, kun jotkut on saanu aiheettomia maksu häiriömerkintöjä. 12 000 kpl!!
Kyl näin on.
Jokainen pikavippi paikka tarkistaa luottotiedot heti ekaksi.
olen itse töissä pikavippi asiakaspalvelussa suomessa 10 pikavippi paikoista 3 ei tarkistaluottotietoja. ja meijän firmakaan ei tarkista vaan kone tarkistaa tilitapahtuman että onko säännöllinen tulo jos on niin laina on tilillä jos ei nii ei saa!!
Juu nuo pikavipit on hirmu kalliita eikä kannata ottaa jos ei oo ihan pakko, kun takasin nekin on maksettava, mut jos ottaa niin ehdot on kyllä kaikilla pitemmän päälle suunnilleen samat,
tuossa esim. joitain tyypillisiä Paras pikavippi
Näinhän tuo on. Mä rohkenen kyllä vahvasti epäillä, että luottotiedottomille annetaan vippejä. Miksi? Onhan meitä paljon, joilla on vielä luottotiedot tallella ja tarvitaan pikavippiä. Kai sitä nyt ennemmin haluaa turvata takasinmaksun ku heittää saturaisen tai kaksi suosiolla mäkeen?
Osa luottotiedottomista saattaa olla erittäin hyviä asiakkaita. Merkintä luottoyietirekisterissä ei välttämättä tarkoita että jättää kaikki laskut maksamatta. Pikavippiin turvautuminen on ainakin minun kohdalla välillä aivan välttämätöntä ja aina oon maksanu takas.
Pikavippi luottotiedottomalle lainanhakijalle on aikamoinen mahdottomuus nykypäivänä. Löysin kyllä usean paikan mistä näitä voi ottaa, esimerkiksi täältä saa hyvät ohjeet miten pitää toimia. Ei ole kuitenkaan moraalisesti (eikä oikeudellisestikaan kai) enää oikein myöntää luottotiedottomalle vippiä, sen takia myös lainantarjoajat punnitsevat nykyään tarkkaan kelle myöntävät lainaa Pikavippi luottotiedottomalle
Mä otan lainani aina täältä http://lainailmanluottotietoja.fi/ vaikka luottotietoja ei ole.. Puhelin kauniiseen käteen ja soitto firmalle ja avot, sieltä irtoaa. Edellyttää että pystyt kuitenkin maksukykysi todistamaan, en usko että irtoaa helposti ilman vakuuksia. Joskus kyllä olen saanut täysin vakuudettakin, mutta siitä lienee jokunen kuukausi jo aikaa.