| |  | | |
06.12.09, 15:51
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | style&stone espoo
Tilasimme kylpyhuoneremontin suunnittelun ja kalustehankinnat Leppävaaran Style&Stonesta. Upeat sisustuskivet ja laatat sekä kalusteetkin heidän kauttaan sai. Kaikki muu menikin sitten totaalisen persiilleen. Suunnittelijan kyky piirtää ja välittää suunitelma työntoteuttajalle ei toiminut, mm.suunnittelija ei osannut piirtää oikein mittakaavassa !! Remontti viivästyi purkuhommien, käyvän tavaran tilausten ym. ongelmien vuoksi useita viikkoja.
Enpä siis suosittele tuollaista kävelevää katastrofia suunnittelin valepuvussa kenellekään. Kallis hinta maksettiin, ettei tutkittu suunnitttelijan meriittejä, CV:a, perustaidoista puhumattakaan.
| |
| | |
11.12.09, 08:30
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | tile&stone Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arvo Tilasimme kylpyhuoneremontin suunnittelun ja kalustehankinnat Leppävaaran Style&Stonesta. Upeat sisustuskivet ja laatat sekä kalusteetkin heidän kauttaan sai. Kaikki muu menikin sitten totaalisen persiilleen. Suunnittelijan kyky piirtää ja välittää suunitelma työntoteuttajalle ei toiminut, mm.suunnittelija ei osannut piirtää oikein mittakaavassa !! Remontti viivästyi purkuhommien, käyvän tavaran tilausten ym. ongelmien vuoksi useita viikkoja.
Enpä siis suosittele tuollaista kävelevää katastrofia suunnittelin valepuvussa kenellekään. Kallis hinta maksettiin, ettei tutkittu suunnitttelijan meriittejä, CV:a, perustaidoista puhumattakaan. |
Jos tarkoitat Sellon Tile&Stonea niin AIKATAULU ei siellä pitänut alkuunkaan. Tilatut tavarat eivät saapuneet sovitusti, vaikka myyjä lupasi että toimitus on nopea.
| |
| | |
29.01.10, 09:02
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | sellon tile et stone Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mirja Jos tarkoitat Sellon Tile&Stonea niin AIKATAULU ei siellä pitänut alkuunkaan. Tilatut tavarat eivät saapuneet sovitusti, vaikka myyjä lupasi että toimitus on nopea. |
Sama kokemus täällä, muualta saa parempaa palvelua ja suunnitelmat oli vähän sieltä valmiista plarasta heitetty. Olis ollut ilmainen suunnittelu jonkun kampanjan vuoksi, mutta emme vakuuttuneet hepun kyvyistä vastata haasteeseen.
| |
| | |
20.03.10, 23:24
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
pientä remppaa tässä tehny: keittiössä tasot vaihdettu(tammea), allas, välitilan laatat, hana, kaapistojen ovet, seinät maalattu/tapetoitu, liesituuletin vaihdettu, koko huoneiston sähköt uusittu samalla keittiön ohessa(paitsi keskus), katto paneloitu ja kaikenlaista muuta sälää. Koko roska keittiön osalta n. 2000e Muiden viestejä lukiessa totean putkimiehen ammatista jotain iloa olevan
| |
| | |
19.05.10, 09:18
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Se on mahdollista
Pistäkää Googleen "remontti ilmaiseksi". Sieltä löytyy firma nimeltä Mainfuse Real Estate Oy joka ihan oikeasti tarjoaa ilmaisia remontteja, eikä tämä ole mikään vitsi. Ilmaiseksi onnistuu keittiöremontti, maalausremontti. tapetointiremontti, saunaremontti, parvekeremontti, terassiremontti, kylpyhuoneremontti ym.
Uskomatonta mutta totta ;-)
| |
| | |
08.06.10, 20:25
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | kylpyhuoneremontit | |
| | |
25.08.10, 08:32
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | ilmaiseksi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Remontti ilmaiseksi Pistäkää Googleen "remontti ilmaiseksi". Sieltä löytyy firma nimeltä Mainfuse Real Estate Oy joka ihan oikeasti tarjoaa ilmaisia remontteja, eikä tämä ole mikään vitsi. Ilmaiseksi onnistuu keittiöremontti, maalausremontti. tapetointiremontti, saunaremontti, parvekeremontti, terassiremontti, kylpyhuoneremontti ym.
Uskomatonta mutta totta ;-) |
Muutama asiakas voisi omalla nimellään ilmoittaa kun on saanut ilmaisen remontin
- vai onko salassapitovelvollisuus:)
| |
| | |
25.08.10, 09:13
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eihän kukaan ilmaisia remontteja tarjoa. Korkeintaan joku linkittää "ilmaista" remonttia ja saat jonkun viruksen koneellesi.
Näissä keittiö- ja kylppäriremonttijutuissa on sellainen homma, että AP:n kysymys oli aika huono, koska hän ei kerro yhtään sitä, minkä kokoisista tiloista on kyse sillä totta kai esimerkiksi parin neliön laatoittaminen tulee paljon edullisemmaksi kuin jos kyse on kotikylpylää vastaavasta tilasta. Samoin keittiöremontissa ratkaisee tosi paljon keittiön kaapistojen määrä sekä se, halutaanko uusia myös kaikki kodinkoneet, pystyykö itse tekemään mitään, haluaako umpipuiset kaapinovet vai kelpaako edulliset avohyllyt + MDF-levyovet. Jokainen tietää myös sen, että olipa kyse kylpyhuonekalusteista tai keittiön koneista, niin niissäkin hintahaitari on melkoinen.
Minulla oli vähän rahaa käytössä ja remontoin 70-luvun kaksioni keittiön. Vertailin hintoja ja valitsin edullisimman (Keittiönet). Kaapit + uusi allas tulivat maksamaan noin 2500 euroa. Kodinkoneita olen uusinut vähitellen sitä mukaa, kun olen saanut rahaa säästettyä. Välitilalaatoituksen tein itse ja kaakelit ostin huutonetin kautta pilkkahintaan. Itse asiassa laatoitusta en ollut tehnyt aiemmin, mutta katsoin netistä ohjeita. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Keittiökaapit asensin isäni kanssa, joten siitäkään ei aiheutunut kuluja.
Usein on myös järkevää uusia keittiöremontin yhteydessä lattia ja maalata katto sekä seinät. Kannattaa myös parannella olemassaolevaa varustelutasoa esim. laittaa liesituuletin, jollei sitä ole, tarkistaa, että onko keittiön biojäte- ja kierrätysroskikset ajantasalla, pitäisikö hankkia vähän sähköä käyttäviä keittiökoneita, onko pistorasioita riittävästi, kannattaisiko hommata liitäntä astianpesukoneelle, vaikkei sitä vielä hommaisikaan jne.
| |
| | |
25.08.10, 09:41
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meillä laitettiin peräkkäisinä vuosina sekä kylpyhuone että ekittiö uuteen uskoon. Keittiön suunnitteli puustelli, sitä kautta tulivat itse hyväksymämme materiaalit ja heidän kauttaan tuli myös kaikki alojensa ammattilaiset. Teimme kaiken viimeisen päälle ja olemme tyytyväisiä Hintaa en muista, siihen sisältyi uudet liedet, viinikaappi yms. kivilattia ja kivitasot jne. Olisi sillä summalla saanut jo huoneiston ostettua, se jäi mieleeni.
Kylpyhuoneen suunnittelijaa/toteuttajaa en muista. marmoria haluttiin kylpyhuoneeseen, samoiun poreamme.
Me kilpailutimme molemmat urakat ja se kannatti kun oli niin isoista asioista kyse. Samaa suositan myös pienemmille töille.
| |
| | |
28.08.10, 00:49
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | Keittiöasiaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Katariina K Meillä laitettiin peräkkäisinä vuosina sekä kylpyhuone että ekittiö uuteen uskoon. Keittiön suunnitteli puustelli, sitä kautta tulivat itse hyväksymämme materiaalit ja heidän kauttaan tuli myös kaikki alojensa ammattilaiset. Teimme kaiken viimeisen päälle ja olemme tyytyväisiä Hintaa en muista, siihen sisältyi uudet liedet, viinikaappi yms. kivilattia ja kivitasot jne. Olisi sillä summalla saanut jo huoneiston ostettua, se jäi mieleeni.
Kylpyhuoneen suunnittelijaa/toteuttajaa en muista. marmoria haluttiin kylpyhuoneeseen, samoiun poreamme.
Me kilpailutimme molemmat urakat ja se kannatti kun oli niin isoista asioista kyse. Samaa suositan myös pienemmille töille. | Eläkeläisenä olen opetellu t kirjoittelee nettiinn.. Pyyysin tarjouksen oviiien vaihdossta ja elegia merkki. maksoi todella paljon melkeinn 3000 euroa ja ei kaikki osumitoiila kohdilleen... sitten vertailen monia vaihtoehtojaer ilaisia ja puuustellia ja jotain doomusta. kraudasta kävis uunnittelija mutta eise ymmärtänyt mitään kun puhuinsi lle- Kestiikeittiöt löysin sitten kestikeittiö keravalta ja sain asennetttuna kaikki sovittua. t Aune Tynninen Kerava Kalevankatu
| |
| | |
28.08.10, 00:57
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | Keittiö on ihana asia. Kalliimpi kuin asuntosi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maija Viipori Eläkeläisenä olen opetellu t kirjoittelee nettiinn.. Pyyysin tarjouksen oviiien vaihdossta ja elegia merkki. maksoi todella paljon melkeinn 3000 euroa ja ei kaikki osumitoiila kohdilleen... sitten vertailen monia vaihtoehtojaer ilaisia ja puuustellia ja jotain doomusta. kraudasta kävis uunnittelija mutta eise ymmärtänyt mitään kun puhuinsi lle- Kestiikeittiöt löysin sitten kestikeittiö keravalta ja sain asennetttuna kaikki sovittua. t Aune Tynninen Kerava Kalevankatu |
Näinhän se on kun unohtuu suunnittelija ja myyjä nimi mutta maksaa keittiö enemmän kuin koko asunto. Niin silloin kyseessä on Puustelli! keittiö on asuntosi arvokkain osa. Kalliimpi kuin itse asuntosi. Levyt ja saranat ja vetimet ovat arvokkaita. Mieti itse ! Ajattele..Älä tee asuntoasi Puustellin kalusteilla. Maksaa enemmän kuin itse keittiö.haloo. Eräs Puustelli myyjä sanoi että keittiön myynti on vaikeaa.. siinä on enemmän osia kuin koko asunnossa. Sanoin vain että voivoi kuinka se mahtuu sinun asuntoosi ? [...]
[viestiä moderoitu]
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 01.12.10 11:43.
| |
| | |
14.10.10, 12:39
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Rakentamisesta ja remonteista vielä
Uskokaa jo - halvalla ei saa hyvää
Naapuri teki itse kylppäriremontin - pieleen meni.
Meillä teki Laattatyö Kinnunen - onnistui hienosti.
---------------------------------------------------------------------------------
Naapuri hommasi Ultimatemarketin grillikodan..= oikea pärekori...
Meille teki Garden Grillhouse - on todella ihana kota!
| |
| | |
02.11.10, 09:43
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | Remppa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vsp kannataa kysyä tarjos koko hommasta esim. vsp-rakentajat | Vinkki=> En suosittele.
| |
| | |
10.11.10, 23:41
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) | Kylpyhuoneremontti Vaasa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja urakan kilpailuttaminen | Vastaavia palveluja on muitakin, kuten esim. Tarjouspyyntöpalvelu.fi ja KilpailutaUrakkasi....
| |
| | |
12.11.10, 14:18
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen kyllä samaa mieltä jonkun kanssa, halvalla ei saa hyvää. Meidän kerrostalossa otettiin halvin tarjous asuntokohtaisten saunojen pesuhuoneen remonttiin eikä se kaveri ollut kyllä koskaan aikaisemmin laatoittanut yhtään mitään. Olisin itse osannut paremmin ja arvatkaa harmittaako katsella sitä jälkeä. Jotkut saumat ovat sentin vahvuiset ja laattoja on pätkitty miten sattuu. Purnasin yhtiökokouksessa ja moni muukin, saatiin toki alennusta muttei se paljon lohduta, mieluummin maksaisin enemmän hyvästä ja kauniista jäljestä. Joka kerta kun käyn suihkussa, harmittaa ne seinät.
Ammattikoululaisia en suin surmin ottaisi töihin. Ensinnäkin ne ovat laiskoja ja hitaita tekemään ja kun opettajan silmä välttää oikaisevat hommissa. Olen itse kuullut opiskelijoilta, että vetivät väärät sähköjohdot kun oikeanlainen johto oli loppu eivätkä viitsineet lähteä hakemaan ja äkkiä peittivät seinän laastilla ettei ope näe. Opettaja oli vaan tuumannut että olisin halunnut nähdä ne liitokset mutta ok jos se kerran oli kunnossa...
Kun ottaa ammattilaiset hommiin, se käy ja tulee hieno jälkeä joka kestää ja jota jaksaa sitten katsella seuraavat 20 vuotta. Nyt teetin erillisen vessani remontin, työ kesti viikon vaikka se purettiin alkutekijöihinsä ja seinä ja kattokin jouduttiin purkamaan ja käyttövesiputket uusittiin. On NIIN hienosti laatoitettu, siinä on oikein ajateltu laattojen sijoitusta. Tuli sen kopin remppa maksamaan pelkän työn osalta yli 3000 euroa mutta saahan sen kotitalousvähennyksiin. Ei harmita yhtään se rahanmeno.
| |
| | |
12.11.10, 15:47
|
#44 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja N50* Olen kyllä samaa mieltä jonkun kanssa, halvalla ei saa hyvää. Meidän kerrostalossa otettiin halvin tarjous asuntokohtaisten saunojen pesuhuoneen remonttiin eikä se kaveri ollut kyllä koskaan aikaisemmin laatoittanut yhtään mitään. Olisin itse osannut paremmin ja arvatkaa harmittaako katsella sitä jälkeä. Jotkut saumat ovat sentin vahvuiset ja laattoja on pätkitty miten sattuu. Purnasin yhtiökokouksessa ja moni muukin, saatiin toki alennusta muttei se paljon lohduta, mieluummin maksaisin enemmän hyvästä ja kauniista jäljestä. Joka kerta kun käyn suihkussa, harmittaa ne seinät.
Ammattikoululaisia en suin surmin ottaisi töihin. Ensinnäkin ne ovat laiskoja ja hitaita tekemään ja kun opettajan silmä välttää oikaisevat hommissa. Olen itse kuullut opiskelijoilta, että vetivät väärät sähköjohdot kun oikeanlainen johto oli loppu eivätkä viitsineet lähteä hakemaan ja äkkiä peittivät seinän laastilla ettei ope näe. Opettaja oli vaan tuumannut että olisin halunnut nähdä ne liitokset mutta ok jos se kerran oli kunnossa...
Kun ottaa ammattilaiset hommiin, se käy ja tulee hieno jälkeä joka kestää ja jota jaksaa sitten katsella seuraavat 20 vuotta. Nyt teetin erillisen vessani remontin, työ kesti viikon vaikka se purettiin alkutekijöihinsä ja seinä ja kattokin jouduttiin purkamaan ja käyttövesiputket uusittiin. On NIIN hienosti laatoitettu, siinä on oikein ajateltu laattojen sijoitusta. Tuli sen kopin remppa maksamaan pelkän työn osalta yli 3000 euroa mutta saahan sen kotitalousvähennyksiin. Ei harmita yhtään se rahanmeno. | Jauhat sontaa. Laastilla ei sähköjohtojen liitoksia peitellä. Liitokset tehdään vain jako- tai kojerasioissa ja ne jäävät aina näkyville.
| |
| | |
12.11.10, 16:40
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Opetar Jauhat sontaa. Laastilla ei sähköjohtojen liitoksia peitellä. Liitokset tehdään vain jako- tai kojerasioissa ja ne jäävät aina näkyville. | No, en ole mikään sähkäri enkä tiedä ammattitermejä enkä miten niitä tehdään mutta joka tapauksessa pojat olivat vääränlaista johtoa laittaneet seinän sisään kun oikeaa ei ollut ja äkkiä jälkensä peittäneet. Oliko se sitten joku liitoskohta tai ei mutta ihan tosi juttu, oppilaalta itseltään kuultu. Naureskeli vaan, on ne niin lapsellisia vielä etteivät tajunneet mitä tekivät. Kyllä siinä useampikin kuulija oli pöyristynyt miten huolimaton ja sinisilmäinen opettajakin voi olla, vastuuhan on hänellä.
| |
| | |
12.11.10, 23:22
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) | remonttipalvelu netissä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylpyhuoneremontti Vaasa Vastaavia palveluja on muitakin, kuten esim. Tarjouspyyntöpalvelu.fi ja KilpailutaUrakkasi.... | Kodinremontit.fi on myös melko suosittu palvelu nykyään kun olen sitä katsellut.
| |
| | |
12.11.10, 23:46
|
#47 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei pidä mennä lankaan Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja N50* No, en ole mikään sähkäri enkä tiedä ammattitermejä enkä miten niitä tehdään mutta joka tapauksessa pojat olivat vääränlaista johtoa laittaneet seinän sisään kun oikeaa ei ollut ja äkkiä jälkensä peittäneet. Oliko se sitten joku liitoskohta tai ei mutta ihan tosi juttu, oppilaalta itseltään kuultu. Naureskeli vaan, on ne niin lapsellisia vielä etteivät tajunneet mitä tekivät. Kyllä siinä useampikin kuulija oli pöyristynyt miten huolimaton ja sinisilmäinen opettajakin voi olla, vastuuhan on hänellä. | Olet edelleen hakoteillä ja vahvasti. Jos pojat olisivatkin sinne seinän sisään laittaneet vääränlaista johtoa ja myös jälkensä peittäneet, niin siellä se johto sitten on ja pysyy, eikä ole vahingoksi kellekään. Käyttöön tulevasta sähköjohdosta sen sijaan jää aina päät näkyviin, ja niistä se opettaja heti huomaisi huijausyrityksen.
Jos et ole itse keksinyt koko juttua, niin sinä se olet sinisilmäisyyttäsi joutunut ak-pojan höynäyttämäksi.
| |
| | |
24.11.10, 00:11
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) | Remontin tekijöillä kiire?
Lähettelin tuossa tarjouspyyntöjä useampaan paikkaan kylpyhuoneremontista. 4 neliön pikkuveski, mihin pitäisi saada vesieristetyt seinät, laatoitettuna, paneelikatto, vessan pytty, peruslavuaari, hyllykkö ja peilikaappi. Niin tuntui olevan vähän vaikeaa saada edes kunnon tarjouksiakaan, vissiin remppafirmoille liikaa tekemistä kun ei työt kiinnosta?
Tuommoinen firma kuin Remonttihaukka nyt antoi ihan hyvän hinnan kylpyhuoneremontista ja muutoinkin näyttäisi sivuilla olevan muutenkin ihan hyvin tietoa kylpyhuoneremonteista, Kylpyhuoneremontti Remonttihaukka Oy niin taitaa kaveri jopa jotain tietää remontoinnista mitä nyt sivuja selailin. Tuntuu muut putiikit koittavan lähinnä parin kuvan voimin kalastella asiakkaita.
Lisäksi kaveri antoi vielä tarjouksessaan tarkan erittelyn kaikesta mitä kiinteä tarjoushinta pitää sisällään ja lupaili suht nopeasti saavansa remontin aluilleen ja hoidettua, niin eipä tässä taida kannattaa muilta alkaa anelemaankaan tarjouksia kylpyhuoneremontille.
| |
| | |
24.11.10, 14:48
|
#49 (linkki)
| | (Vierailija) | Oma mainos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylpyhuoneremonttiin Lähettelin tuossa tarjouspyyntöjä useampaan paikkaan kylpyhuoneremontista. 4 neliön pikkuveski, mihin pitäisi saada vesieristetyt seinät, laatoitettuna, paneelikatto, vessan pytty, peruslavuaari, hyllykkö ja peilikaappi. Niin tuntui olevan vähän vaikeaa saada edes kunnon tarjouksiakaan, vissiin remppafirmoille liikaa tekemistä kun ei työt kiinnosta?
Tuommoinen firma kuin Remonttihaukka nyt antoi ihan hyvän hinnan kylpyhuoneremontista ja muutoinkin näyttäisi sivuilla olevan muutenkin ihan hyvin tietoa kylpyhuoneremonteista, Kylpyhuoneremontti Remonttihaukka Oy niin taitaa kaveri jopa jotain tietää remontoinnista mitä nyt sivuja selailin. Tuntuu muut putiikit koittavan lähinnä parin kuvan voimin kalastella asiakkaita.
Lisäksi kaveri antoi vielä tarjouksessaan tarkan erittelyn kaikesta mitä kiinteä tarjoushinta pitää sisällään ja lupaili suht nopeasti saavansa remontin aluilleen ja hoidettua, niin eipä tässä taida kannattaa muilta alkaa anelemaankaan tarjouksia kylpyhuoneremontille. |
Hienoa sisäistä markkinointia !!
| |
| | |
06.02.11, 10:47
|
#50 (linkki)
| | (Vierailija) | Kysely rakennusta/saneerausta suunnitteleville (opinnäytetyö)
Aiotko remontoida tai rakentaa lähitulevaisuudessa? Mikäli vastauksesi on kyllä, olisin erittäin kiitollinen, jos ehtisit vastata opinnäytetyöhöni liittyvään kyselyyn aiheesta. Kysely on erittäin lyhyt, joten aikaa siihen kuluu vain 2-5 minuuttia. Kyselylinkki aukeaa parhaiten Mozilla Firefox- selaimella. https://lomake.tamk.fi/v3/lomakkeet/10036/lomake.html
Aurinkoista jatkoa vuodelle 2011! :)
Terveisin,
SiniK.
PS. Mikäli tunnet jonkun, joka aikoo rakentaa/remontoida, linkkiä saa mieluusti välittää myös eteenpäin :)
| |
| | | | |