Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.11.05, 15:47   #1 (linkki)
Oili
(Vierailija)

Halkokori

Osaako joku antaa vinkkiä, mistä voisi löytyä joku tyylikäs
""halkokori""! Eli pitäisi löytää lahjaksi takan vieressä pidettävä halkoteline, joka ei saisi olla tavanomainen rottinkinen tai mikään pärekori...... ehkä tummaa puuta tai takorautaa tms.
  Vastaa viestiin

29.11.05, 16:21   #2 (linkki)
Lilla
(Vierailija)

Re: Halkokori

Kesällä ajellessamme pitkin ja poikin suomea, näin takorautaisen puunkantotelineen ja takkasetin Juvan ABC:n yhteydessä olevassa myymälässä.Nimeä en muista.
Muistan ajatelleeni, että jos meillä olisi kaupunkikodissa takka ostaisin tuon heti, vaan käyttöä ei ole ja niin jäi kaupat tekemättä.
Jos joku liikkuu siellä juvalla päin, voi käydä katsomassa hyvin varustettua lahjatavara myymälää.
  Vastaa viestiin
29.11.05, 16:30   #3 (linkki)
mini
(Vierailija)

Miten olisi sellainen vanha iso kuparinen patinoitunut pata. Itse hankkisen sellaisen jos olisi takka. Kannattaa katsella huutonetistä ja antiikki/vanhatavara -paikoista.
  Vastaa viestiin
29.11.05, 17:08   #4 (linkki)
ap
(Vierailija)

Kiitti vinkeistä! Juvalle on täältä pääkaupunkiseudulta aika
matka, joten se ei valitettavasti onnistu. Lisäksi unohdin mainita, että koti on hyvin moderni, joten luulen että kuparinen tai jokin muu vanhahtava ei tule kyseeseen.
  Vastaa viestiin
29.11.05, 17:10   #5 (linkki)
peikko
(Vierailija)

Artekin kanto?
  Vastaa viestiin
29.11.05, 17:13   #6 (linkki)
Lilla
(Vierailija)

no se ""Juvalainen""olisi ollut kuin nappi silmään :)

Sellainen pelkistetty ja siro.

Toisaalta, olisihan se kuparinen kuhmuinen pata kiva vastakohta kaikelle modernille ja pelkistetylle.
Vai tarkoititko, ehkä retroa?
  Vastaa viestiin
29.11.05, 17:41   #7 (linkki)
Rose
(Vierailija)

Itse tein löydön viime kuussa. Olin tuskissani etsinyt jo pitkään puille säilytystelinettä hyvin pitkälle samoilla kriteereillä kuin sinäkin.

Olin siskoni makutuomarina taidetakomossa, sillä hän teettää uuden omakotitalonsa sisäaulaan ranskalaista parveketta valuraudasta. Paikan nimi oli Taidetakomo Jurkka Design ja se sijaitsee Tampereella Hämeenpuistossa.

Tuolla kyseisessä liikkeessä oli esillä kahta erilaista valuraudasta tehtyä puunkantotelinettä. Hyvin yksinkertaista ja sopii erinomaisesti moderniinkin kotiin. Lisäksi telineeseen mahtui reilusti puita ja se on yllättävän kevyt, vaikka onkin tehty raudasta. Ostin telineen sieltä ja hintaa sille tuli muistaakseni 80 euroa. Käsityötä, joten en pitänyt pahana hintana.

Harmi, kun mulla ei ole telineestä tässä nyt kuvaa nettiin heitettäväksi, mutta jos joku kovasti kiinnostuu, niin voin käydä napsasemassa sellaisen tässä jossain välissä.
  Vastaa viestiin
29.11.05, 19:26   #8 (linkki)
Ambra
(Vierailija)

Täällä on sama hankinta edessä.

Edellisten vastaajien vihjeestä kävin Rustican sivuilla, ja siellä on takorautaisia puukoreja. Kuvia sivulla

http://www.finnrustica.fi/takkatarvikkeet/puukorit.htm
  Vastaa viestiin
12.01.12, 15:39   #9 (linkki)
iitamari
(Vierailija)

Halkokori

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Oili Näytä viesti
""halkokori""! Eli pitäisi löytää lahjaksi takan vieressä pidettävä halkoteline, joka ei saisi olla tavanomainen rottinkinen tai mikään pärekori...... ehkä tummaa puuta tai takorautaa tms.

Itse olen pitänyt muovipärekorista. Saa tilattua jus sisutuksen värisen ja on tosi kestävä.
Hyvä puoli oli sekin että pysty tilaan suoraa netistä
www.korikauppa.nettisivu.org
  Vastaa viestiin
13.01.12, 15:34   #10 (linkki)
Maija
(Vierailija)

Hei,

Ostin Pentikin ystävänmyynnistä sellaisen pyöreän, lähes pallon muotoisen metallista tehdyn "korin". Siihen on mahdollista osaa vielä lisäksi puinen kansi, mutta meillä se on uunin vieressä avoimena ja siihen mahtuu yllättävän paljon puita. Samaa sarjaa oli myös myynnissä kynttiläampelina ja - jalkana. Lisäksi meillä on kantoteline, ettei tarvitse joka päivä kantaa puita varastosta.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 22:02   #11 (linkki)
jolanda1
(Vierailija)

Lasinen 'halkokori'

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Oili Näytä viesti

Tiedustele 'halkolaatikkoa' Baltasarista. Yritys valmistaa lasipöytiä ja lasikalusteita.

Ei varmasti vaihtoehto halvimmasta päästä, mutta epäilemättä tyylikkäin.
Tällainen olisi hieno: Paksusta lasista valmistetty pysty lasilaatikko lyhyillä metallijaloilla.
Onnistuu heiltä varmasti.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku