Onko kukaan kantiksena täällä?http://www.on24.fi/info/rekisteroeidy_kanta-asiakkaaksi
Mulle on sinne asiakastilille kerääntynyt 33 euroa, eli saako sillä rahalla sitten tosiaan vastinetta, kuten lupaavat? Kokemuksia?
Olen kanta-asiakas, tilasin sieltä yhden pöydän ja nyt tippuu säännöllisesti tilille euroja...
Postimaksu kaikkialle Suomeen 19,- ja ainakin sen olen jo hankkinut.
Kun löytyy sopiva tuote, tilaan sen.
Kätevästi posti tuo kotiin asti tilatut tuotteet.
Olen myös kanta-asiakkaana ostettuani valaisimia kyseisestä liikkeestä. Tosi mukava / näppärä tapa tehdä ostoksia, kun posti tosiaan kantaa kotiin asti. Tosin joskus harmittaa maksaa yhden pienen tuotteen tilauksesta tuo postimaksu 19 e.
Olen ollut kanta-asiakkaana nyt noin pari vuotta. Ihan kiva juttu se on ja kattaa sen minkä lupaavat. Olen ostanut sieltä atk-pöydän näppäimistötason ja nyt viikko sitten pojalleni työtuolin. Kivasti oli kanta-asiakastililleni kertynyt jo 34 euroo ja risat. Ja euro pamahtaa tilille joka toinen viikko (rekisteröityessä kympin pohja) vaikka ei ostaisikaan mitään. Sitten ostaessa prosentti ostohinnasta palautuu asiakas-tilille. Hyvä homma. suosittelen.
Valitettavasti asia on vain niin, että heidän valikoimansa on tuplasti kalliimpaa kuin suoraan Saksasta ITSE tilatessa, sieltä hekin lähes kaikki tavaransa tilaavat puolestasi, lisäävät hintaan 100% ja toimituskulut. Itse huomasin tämän ja tilasin suoraan Saksan Ebay:stä.
Jos tietysti ei uskalla eikä osaa tilata suoraan niin kannattaa maksaa kaksinkertainen hinta ja tilata heiltä;)
Mie ainakin olen suht halpoja ostoksia tehnyt just tuosta kyseisestä firmasta, ei ne kyllä olleet saksalaisia vaan ihan kotimaista pohjanmaalaista tuotantoa. Ei siinä tehtaassa ainakaan tietääkseni myydä kuluttajille suoraan. Mut jos tilaa eBaysta ja haluaa palauttaa, miten se onnistuu, eli onko yhtä riskitöntä kuin jos tuolta on24n liikkeestä?
olen ollut kantiksena On24-ssä jo jonkin vuoden ja nyt tuli sohvan osto ajankohtaiseksi. Soitin asiakaspalveluun ja sieltä lähetettiin heti näytteet kankaista kotiin. helpotti heti päätöksentekoa. kanta-asiakastililtä sain melkein 100 € alennuksen eli tosi huippu juttu. nyt vain odotellen että kaunis sohvani saapuu koti-ovelle Uskallan tässä vaiheessa suositella muillekin!
On24 jakaa syksykampanjan aikana jokaiselle uudelle kanta-asiakkaalle 30 euroa (normaalisti 15 euroa).
Rekisteröidy ja syötä koodi FJFAPRC sille varattuun paikkaan.
Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle Sisustus ja Huonekalut - ON24 Sisustustavaratalo ja käytät rekisteröityessä koodin BRBZGHR saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka toinen viikko yhden euron.