| |  | | |
18.12.11, 16:38
|
#104 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kivoja vinkkejä saanut, oon tykästynyt lukemaan näitä sisustusblogeja, varsinkin Sisustus ja Sepustus sekä Coconut Whitea.. :)
| |
| | |
21.12.11, 13:43
|
#106 (linkki)
| | (Vierailija) | Home of Heidi
Tässä on aika uusi sisustusblogini. Toivottavasti tykkäätte. :)
| |
| | |
01.01.12, 16:18
|
#107 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuulasta ja kepeää
Kaunis turhuus
| |
| | |
07.01.12, 16:56
|
#109 (linkki)
| | (Vierailija) | janinastar
Hypetän! Hauska, kekseliäs, kaunis, monipuolinen :)
| |
| | |
07.01.12, 21:03
|
#111 (linkki)
| | (Vierailija) | tässä yksi aloitteleva blogi | |
| | |
02.02.12, 23:32
|
#115 (linkki)
| | (Vierailija) | Sisustusblogi | |
| | |
05.02.12, 14:27
|
#116 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tykkään itse aivan hirveästi sisustamisesta, joten tämä ketju oli kyllä todellinen löyty tylsien koti-iltojen pelastukseksi :D Kiitos vaan erinomaisista vinkeistä!
Vähänkään sisustusaiheisia blogeja on tosi vaikea löytää, mutta tämä yksi on tarttunut silmään. On ihailtavaa, miten nuorellakin voi olla kehittynyt sisustusmaku. Huge & Heavenly | |
| | |
06.02.12, 13:09
|
#117 (linkki)
| | (Vierailija) | Nuorekas ja raikas | |
| | |
06.02.12, 15:18
|
#118 (linkki)
| | (Vierailija) | KYSELY nykyisille ja entisille bloggaajille!
Heippa!
Täällä usein blogikeskusteluja seuranneena, tarvisin nyt Teidän apuanne arvon bloggaajat tai entiset sellaiset. Toteutan kyselyä suomalaisista bloggaajista ja tutkimus tulee osaksi opinnäytetyötäni.
Vastaaminen on 100 %:n anonyymiä ja vie noin 5-10 minuuttia. Jokainen vastaus on minulle kullan arvoinen :)
Terkuin Marika
Kyselyyn: http://www.webropolsurveys.com/S/9E16C182D94684E2.par | |
| | |
07.02.12, 13:58
|
#119 (linkki)
| | (Vierailija) | yksi uutuus
Älyttömän hyvä ketju, jossa olikin keretty kyllä jo listata pitkälti seuraamani blogit, mutta saan varmasti linkeistä monta uutta seurattavaa!
Tässä uusin löytöni, joka vaikuttaa ihan lupaavalta, hiukan erilaisella idealla kirjoitettu vain sisustukseen keskittyvä blogi: JeVan sisustus ideakirja | |
| | |
09.02.12, 12:10
|
#120 (linkki)
| | (Vierailija) | Sisustusblogi
Pitää näin aloittelevana bloggarina välillä käydä nostamass omaa häntäänsä... ;)
Modernia sisustamista ja rakennusprojektin viimeistelyä. Valkoinen Koti | |
| | |
23.02.12, 22:06
|
#121 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2011
|
Tämmönen uus löyty: Sisustusarkkitehti
mielenkiintosta juttua väreistä
| |
| | |
26.02.12, 14:48
|
#122 (linkki)
| | (Vierailija) | Muutakin kuin tavaraa
Minun suosikkini on Hömötiainen. Sen ote sisustukseen on mukava raikas ja päivityksissä on muutakin kuin tavaralistoja. Osoite on siis Hömötiainen | |
| | |
01.03.12, 09:06
|
#123 (linkki)
| | (Vierailija) | Vielä yksi asia
En lupaa kirjoittaa pelkästään sisustamisesta, mutta se on blogini yksi aihepiiri. Blogi on uusi - mutta vanhan jatke, tuskin lopahtaa alkutekijöilleen :).
Tervetuloa käymään! Vielä yksi asia
(Ja vanha blogi oli pelkästään omatyyliasiaa, vieläpä väärällä kielellä: The door in my wardrobe*)
| |
| | |
04.03.12, 15:02
|
#124 (linkki)
| | (Vierailija) | jotain muuta
Olen tässä selaillut annettuja blogivinkkejä ja huomannut suurimman osan kovin samantyylisiksi. Mun omaan tyyliin ei kuulu valkoinen valkoisella, tekstit seinillä ja astioissa eikä sellainen Fanny&Alexandermainen tunnelma. Voisko joku vinkata jotain kivaa blogia tällaiselle 30-60-lukujen huonekaluista ja tyyleistä pitävälle, joka ei innostu sipulikukista hurrikaanimaljakossa, tildoista ja yltiöromanttisesta huvilatunnelmasta?
| |
| | |
04.03.12, 16:33
|
#125 (linkki)
| | (Vierailija) | aikuiset Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Melba Olen tässä selaillut annettuja blogivinkkejä ja huomannut suurimman osan kovin samantyylisiksi. Mun omaan tyyliin ei kuulu valkoinen valkoisella, tekstit seinillä ja astioissa eikä sellainen Fanny&Alexandermainen tunnelma. Voisko joku vinkata jotain kivaa blogia tällaiselle 30-60-lukujen huonekaluista ja tyyleistä pitävälle, joka ei innostu sipulikukista hurrikaanimaljakossa, tildoista ja yltiöromanttisesta huvilatunnelmasta? |
Moderneilla ja retroklassikoilla sisustavat ainakin seuraavat Valkoinen Harmaja Muoti mielessä | Evita ALL I EVER WANTED IS HERE time of the aquarius | |
| | | | |