Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.10.07, 03:24   #1 (linkki)
Minä....
(Vierailija)

MISTÄ ostaa julisteita?!

Tarkoitan nyt kauniita julisteita, mustavalkoisia sellaisia, joissa on joku lempibändini/näyttelijä. Etsin googlesta, ja sieltä löytyy lähinnä Harry Potteria ja Marilyn Monroeta ymv. Vanhojen kunnon hevi/punk bändien "julisteita" etsiessä, löytyy 99% vain seinälippuja. Olisko kenelläkään hyvää linkkiä, mistä löytäisin vaikkapa Hanoi Rocksin tai Ramonesin mustavalkoisen julisteen?=)
  Vastaa viestiin

24.10.07, 13:07   #2 (linkki)
sisustelija
(Vierailija)

allposters.com

Ainakin tuolta löytyi The Ramonesien mustavalkoisia julisteita.
  Vastaa viestiin
27.10.07, 13:13   #3 (linkki)
HipHipHurraaaa
(Vierailija)

Kokeile myös www.kukunor.com, sieltä itse löysin seinälleni Beatlesin, Elviksen ja Morrisonin...tyylikkäinä mustavalkoisina versioina joita olin etsinytkin. Huomasin kyllä, että tällaiset näyttävät olevan Suomessa kiven alla..ulkomailta kyllä löytyy.
  Vastaa viestiin
27.10.07, 13:15   #4 (linkki)
HipHipHurraaaa
(Vierailija)

Esim.

Kukunorista:

http://www.kukunor.com/index.php?sid=15&pid=2259651&gword=ramones&cat=4

Vastaa viestiin
29.10.07, 02:32   #5 (linkki)
Kukunorista
(Vierailija)

KIITOS!

löytyi!:)

-Aloittaja-
  Vastaa viestiin
01.12.08, 00:30   #6 (linkki)
NiinaMM
(Vierailija)

Julistekauppa Pop City

www.tunnelinjuliste.com

Satoja julisteita, nettisivuilla muutamia esimerkkejä, sijaitsee Helsingin Asematunnelissa.
  Vastaa viestiin
01.12.08, 16:28   #7 (linkki)

Käyttäjän Neitopeikko avatari

Rekisteröitynyt: 05/2007
Sijainti: Tampere
Itse olen etsinyt mykkäelokuva Tohtori Calingarin kabinetin julistetta. Ei oo löytynyt..
  Vastaa viestiin
02.12.08, 17:16   #8 (linkki)
Mametska
(Vierailija)

Elokuva -aitta on ehkä paikkasi. Tällä hetkellä sivuja varmaan uusitaan tms. koska ei ole käytössä, mutta siellä on elokuvajulisteita vuosikymmenten mukaan. Googlaile välillä josko toimii..
  Vastaa viestiin
19.02.11, 08:46   #9 (linkki)
Huki
(Vierailija)

Julisteet

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä.... Näytä viesti
Tarkoitan nyt kauniita julisteita, mustavalkoisia sellaisia, joissa on joku lempibändini/näyttelijä. Etsin googlesta, ja sieltä löytyy lähinnä Harry Potteria ja Marilyn Monroeta ymv. Vanhojen kunnon hevi/punk bändien "julisteita" etsiessä, löytyy 99% vain seinälippuja. Olisko kenelläkään hyvää linkkiä, mistä löytäisin vaikkapa Hanoi Rocksin tai Ramonesin mustavalkoisen julisteen?=)
Kokeileppas tätä palvelua:

julisteet - julisteita kätevästi ja helposti netistä | Juliste.org

Tuota kautta saatavilla vissiin miljoonia julisteita eri palveluista. Hinnatkin minusta ihan kilpailukykyisiä ja postikulut ei pahoja. Yleensä ongelmana valikoiman rajoittuneisuus noissa liikkeissä, tuolla ei.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 19:49   #10 (linkki)
Jeba
(Vierailija)

Määkin haluaisin julisteita Hanoi rocksista, mutta mää haluaisin ne värillisinä eli jos teillä olisi tietoa, että mistä niitä saisi niin ilmotelkaa :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku