Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
02.04.08, 21:17   #51 (linkki)
Konepesusta
(Vierailija)

Konepesun kanssa tulee se ongelma, että tyyny pitäisi ensin tyhjentää. Styroxmuru on tiiviisti tyynyn sisällä, suljettu vetoketjulla ja leveällä karhunkielellä. Jälkimmäistä rotevampikin emäntä saa hampaat irvessä repiä auki.

Mutta tämä ei ole varsinainen ongelma vaan sen rouheen käsittely. Ostin meidän tyynyyn lisää täytettä Etolasta. Täyte on minikokoisia styroxpalloja. Pallot ovat sähköisiä ja käyttäytyvät kaoottisesti. Kaadoin rouheen muovipussista tyynyyn, joka sujui vielä joten kuten, järjellinen määrä palloja levisi lattialle. Koska pallot ovat sähköisiä, niiden kaataminen toiseen suuntaan tyynystä muovipussiin voi olla tosi hankalaa.

Onnistuu varmaan jos on pakko mutta yksin ei hommaan kannata ryhtyä, menee hermo. Olisi paras olla ainakin kaksi jos ei kolme ihmistä pitelemässä tyynyä ja pussia. Pussin on parasta olla iso jätesäkki ja niitä tarvitaan enemmän kuin yksi.
  Vastaa viestiin
03.04.08, 14:01   #52 (linkki)
Vinkkiniksi
(Vierailija)

Kannattaa suihkuttaa suihkepullosta vettä niihin styrokseihin, niin ne ei sähköisty.
  Vastaa viestiin
03.04.08, 20:12   #53 (linkki)
Konepesusta
(Vierailija)

Hengittääkö tyynyn kangas niin paljon, että murut kuivuvat? Vähän epäilen tätä. JOs tyynyyn jää kosteutta muhimaan, se homehtuu.
  Vastaa viestiin
08.12.08, 22:40   #54 (linkki)
omistaja22
(Vierailija)

Tänään tuli ruskea fatboy meidän kotiin ja hyvä on!! Mies (183 cm) siinä juuri makoilee ja pelaa pleikkaa. Pituus ihmetyttää, pitäisi olla 180, mutta minullakin jalat tulee ulkopuolelle, vaikka olen 173. miten muilla?
  Vastaa viestiin
09.12.08, 14:16   #55 (linkki)
*?????*
(Vierailija)

Olisko niin, että mitta on kankaan mitta, kun säkki on tyhjä ja makaa lattialla. Osa pituudesta menee väistämättä paksuuteen, kun säkki on täytetty.
  Vastaa viestiin
09.12.08, 20:34   #56 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
meilläkin on :)

Meilläkin, +-30 pariskunnallakin, on fatboy. Se muutti meille joitakin viikkoja sitten, miehen vaatimuksesta. Alkuun olin ajatusta vastaan, mutta kävin koeistumassa sen liikkeessä ja kyllä minäkin sille sitten lämpenin. On siinä vaan mukava köllötellä kullan kainalossa elokuvia katsellen. Kunhan taas rikastutaan niin ostetaan koirille omat ettei tarvi meidän omaan änkeä mukaan.
Olen valmis maksamaan muistakin haluamistani asioista sen mitä pyydetään. Esim kankaasta olen maksanut 50€/m. On muuten sairaan hienot verhot ;)

Vastaa viestiin
07.02.09, 13:29   #57 (linkki)
Papu20
(Vierailija)

Mistä netistä saa 215€?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen omistaja
215 € yksivärisenä ja 285 € unikkokuosilla netistä tilatessa. On muuten aika mahtava tuoli, meillä sitä käytetään elokuvia katsellessa ja nuorten huoneissa ja onpa joskus joku lapsivieras siinä nukkunutkin.

Mikä nettikauppa myy halvimmalla hinnalla? Voin tilata myös ulkomailta jos joku tietää halvan kaupan?

Vastaa viestiin
15.02.09, 13:54   #58 (linkki)
Vinkikäs
(Vierailija)

Jumbo tyyny netistä

Jumbo bag nimisenä näitä isoja jättityynyjä saa netistä suomalaisesta verkkokaupasta osoitteesta http://www.homedeco.fi kampanjahinta näyttää olevan 149 eur. Kestävä ja helppo puhdistaa. Myös pienempänä löytyy.
  Vastaa viestiin
04.04.09, 17:10   #59 (linkki)
Tyytyväinen Jumbon omistaja
(Vierailija)

Jumbo Bag vielä tänään ja huomenna alennuksella

Vinkki; Jumbo Bag jota saa http://www.homedeco.fi kaupasta on vielä huomiseen asti alennuksella jos haluat sen halvalla. On muuten hyvä istua ja löhötä. Päällinen on mukavan tuntuista ja muotoutuu hyvin istujalle. :)
  Vastaa viestiin
19.12.11, 19:34   #60 (linkki)
säkkituolit
(Vierailija)

sökkituoli vertailu

Hotkiss ja farboy on tehty samoilla mitoilla.

Hotkiss 125€

PeliVille - Verkkokauppa

Fatboy 239€
Original säkkituoli, oliivinvihreä - Fatboy - Nojatuolit & Sohvat - Huonekalut - Finnish Design Shop

Aika suuri ero ja fatboy valmistettu kiinassa ja hotkiss suomessa.
  Vastaa viestiin

08.03.12, 16:53   #61 (linkki)
monicca
(Vierailija)

fatboyn kopioko

Itse ostin tämän alle 100e maksavan fatboyn.
PeliVille - Verkkokauppa

Tämä on samasta materiaalista tehty kuin fatboy, mikä siinä voi maksaa niin paljon?!
  Vastaa viestiin
17.04.12, 16:19   #62 (linkki)
tureerree
(Vierailija)

tämä on iso

Tässä oikein XXXXL säkkituoli.

Tähän mahtuu koko suku, onko jollakin kokemusta laadusta.

PeliVille - Verkkokauppa
  Vastaa viestiin
17.05.12, 16:42   #63 (linkki)
Fatman with wallet
(Vierailija)

One and only

Kyllä minua ainakin hävettäisi jos vieraat näkis meillä jonkin muun merkkisen säkkituolin. Fatboy on ainut säkkituoli, jonka kehtaa näyttää paremmissakin piireissä.
  Vastaa viestiin
28.09.12, 18:53   #64 (linkki)
Made in finland
(Vierailija)

Finland

Itse suosin kyllä kotimaista :)
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>