Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.10.08, 15:10   #1 (linkki)
emäntä23
(Vierailija)

Partylite

Oletteko pitäneet PartyLite kutsuja ennen ?
Kertokaa kannattiko pitää ? :)

Saako emännän lahjan kuten tupperwarellakin?
saa varmaan ostaa vaikka 10 euron edestä jos haluaa.
Olen opiskelija ei varaa mahdottomasti itse ostaa, mutta muut vieraat saa ostella yllin kyllin ;)
Ajattelin emännöidä jossain vaiheessa.
  Vastaa viestiin

07.10.08, 16:59   #2 (linkki)
No joo, onpa tullut käytyä
(Vierailija)

Itse en ole pitänyt, mutta olen parilla kutsuilla ollut.

Toki itse saa päättää, minkä edestä ostaa, mutta valitettavasti 10 eurolla et taida saada ihan mitään - tai korkeintaan pari "tuikkivaa", eli siis tuikkukynttilää.

Ja emännänlahja mun käsittääkseni on prosenttiosuus myynnistä (olisko 10 %). Eli jos myynti on 100 euroa, saat TILATA 10 eurolla. Rahana sitä siis ei saa.
  Vastaa viestiin
08.10.08, 08:21   #3 (linkki)
*-*-*
(Vierailija)

Ja jos samoilla kutsuilla, joku toinen varaa kutsujen emännöinin itselleen, niin siitäkin saa jotakin hyvitystä. Itse olen kerran ollut emäntänä ja illan tilaus ei ollut suuri, mutta sain tilata tavaraa itselleni 45 euron edestä ja näiltä kutsuilta tuli yksi uusi emännän varaus.
  Vastaa viestiin
08.10.08, 16:04   #4 (linkki)
hölyn pölyä myytävänä
(Vierailija)

Kaiken maailman romun myyntiä ja pahan hajuisia "tuoksu" kynttilöitä.
  Vastaa viestiin
09.10.08, 08:25   #5 (linkki)
Pakko kait se on on olla samaa mieltä
(Vierailija)

Olen siis tuo toisena vastannut.

Ihan oikeasti ilmanaikuista krääsää on koko Party Lite; minun mielestäni kynttilöiden hinta on aivan tajuton (olkoon vaikka kuinka pitkäikaista parafiinia hyvänsä) ja koriste-esineiden ja muiden ulkonäkö todella todella krääsämäistä ja havanoloista.

Ainoa fiksu esine on se lasinen ns hurrikaani, jota on kolmea eri kokoa. Mutta sekin ihan liian kallis, jopa Pentikiltä saa halvemmalla aivan vastaavia.
  Vastaa viestiin
10.10.08, 17:35   #6 (linkki)
Emäntä 2
(Vierailija)

Emäntä

Kyllä party lite kutsut voi pitää. Tietenkään kaikki ei niissä viihdy ja tuotteet ovat arvokkaita, mutta tuotteet ovat laadukkaita ja arvostettuja.(esim: inno ohjelmassa käytettiin party liten tuotteita) Emäntä saa 20% hyvityksen kun esittelyn myynti on yli 220e ja on 1esittely varaus ja jo 2 esittely varauksesta sain lahjan ja tuote hyvityskin oli n.70e, että ihan hyvin.
  Vastaa viestiin
12.10.08, 16:01   #7 (linkki)
not worth it
(Vierailija)

Minusta nuo ei edes olleet mitenkään pitkäikäisiä. Minulla on ollut useita lieriön muotoisia aika suuriakin kynttilöitä, eikä nuo minusta mitenkään erikoisen pitkään palaneet (siis verrattuna muihin saman kokoisiin kynttilöihin). Lisäksi minua häiritsi sydämen "solmuttuminen". Kun kynttulää poltti sydänlangan päähän tuli iso muhkula. Tuskin kovin paloyurvallistakaan, kun se kasvatti liekkiä.
  Vastaa viestiin
12.10.08, 19:35   #8 (linkki)
Vastustaja
(Vierailija)

Minustakin partyliten tvara on pääosin krääsää, kamlaa kitschia. Kynttilät saattavat olla laadukkaista, mutta törkeän hintaisia, ostan mieluummin lähikaupasta moninkertaien määrän vährmmän aikaa palavia. Tuoksukynttilöitä en voi sietää ollenkaan.

Pidin kerran nuo kutsut ja voi että oli pää kipeä loppuillasta ja sen jälkeen. Ainoa kaunis esine, minkä minä löysin olivat maitolasiset tuikkupallot kiemurtelevalla hopeatelineellä. Siitä esittelijä sanoi, että tavallisia tuikkuja ei sitten voi polttaa siinä, koska ne kuumenevat liikaa. Jaa että maksaisin hirveän hinnan muovikipossa olevista tuikuista? Hah! Pari vuotta opvat nyt kesätneeet ihan markettituikuilla poltettuina.
  Vastaa viestiin
12.10.08, 20:05   #9 (linkki)
jaa-a...
(Vierailija)

Mulla on ollut joskus kutsut, tai siis olen emännöinyt ja olen joillakin kutsuilla käyn yt. Tuotteet on ihan törkyhintaisia! Mun into Party Liteen laantui aikalailla, kun just sellaisen lieriökynttilän kanssa sattui vahinko. Poltin kynttilää ensi kertaa ja jonkin ajan päästä siinä kävi n. puolen metrin korkuinen liekki ja kynttilä halkesi puoleen väliin saakka ja ruutasi kaikki parafiinit tms sieltä ulos. Esittelijäy toitottavat hyviä tuotteitaan ja takuitaan, mutta mulle tuli karu vastaus, kynttilää oli poltettu VÄÄRIN! Joopa joo. No, mutta eipä ole Tiimarin halpiskynttilät halkeilleet... Jotkut Party Liten kynttiläsomisteet on kyllä tosi kivoja, omistankin muutaman, mutta ei niitä älyttömiä raaski ostaa, ainakaan kaappiin venymään.
  Vastaa viestiin
13.10.08, 17:10   #10 (linkki)
Partyliteen
(Vierailija)

Pettynyt

Olen ollut parilla kutsuilla vieraana enkä koskaan aio itse emännöidä.
Minulle on ainakin sattunut todella heikkolaatuisia tuotteita; osassa tuikku kynttilöitä ei sydän palanut vaan hehkui heikoisti kunnes sammui. Lisäharmina oli, että olin ehtinyt lähettää näitä tuoksutuikkuja joululahjoiksi kun menivät niin kivasti kirjeisiin. Harmittaa vieläkin. Lisäksi votiivikynttilät eivät sulaneet kuten olisi pitänyt vaan sydänlanka paloi ja "tipahti" kynttilän läpi jalan pohjalle. Jalat pikarinmalliset ja ostettu Partylitelta eli olisi pitänyt toimia hyvin. Siinä sitten sai sulatella kynttilänjatkoja uunissa. Iso monisydäminen kynttilä ei sulanut tasaisesti vaan sitä sai veistää veitsellä pahimpia reunoja pois. Olisin kuulemma saanut hyvityksen mikäli olisin palauttanut heikkolaatuiset tuotteet omalla kustannuksellani, tosin milläs niitä nyt takaisin ulkomailta saisin. Hyvitys olisi pitänyt käyttää uusien Partyliten tuotteiden ostamiseen. Näin pari vuotta sitten.
Ei kiitos, en enää halua olla missään tekemisissä Partyliten tai sen tuotteiden kanssa.
  Vastaa viestiin
14.10.08, 12:11   #11 (linkki)
tuotteet eikä palvelu
(Vierailija)

Ei kovin laadukasta

Olen ollut emäntänä, kerran. Luvattua ylimääräistä emännänlahjaa (joku otti seuraavat kutsut ja sieltä tuli riittävästi tilauksia, niin sai ilmaiseksi jonkun häkkyrän) sai odottaa, muistuttaa, muistuttaa, odottaa... ja kas, puolen vuoden luluttua 4.muistutuksen jälkeen se tuilikin. Ja sitten kolmisydäminen kynttilä sulatteli mömmöt parketille johon jäi ikuinen punainen jälki. Ja väärin poltettu, tietenkin En tiedä miten muuten kynttilää poltetaan kuin siten että se on tukevalla metallisella alustalla ja sydämiin tuikataan tulet sen jälkeen kun ne on leikattu sopivan lyhyiksi. Istutaan vieressä koko ajan valmiina sammuttamaan jos aine uhkaa tulvia? Ei kiitos, vastaavat halpiskynttilät makaa n. 30% näiden hinnasta, ja ovat palaneet hyvin.
  Vastaa viestiin
15.10.08, 20:44   #12 (linkki)
Partyja lahjaksi saanut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Partyliteen
Lisäksi votiivikynttilät eivät sulaneet kuten olisi pitänyt vaan sydänlanka paloi ja "tipahti" kynttilän läpi jalan pohjalle. Jalat pikarinmalliset ja ostettu Partylitelta eli olisi pitänyt toimia hyvin.
Sain tuommoisia kerran lahjaksi, kaappiin ovat jääneet: votiivin alapuolta pitää kuulemma ensin kuumentaa, jotta langan metallilätkä sulaa kiinni votiivin alapintaan, eikä pääse putoamaan läpi.
TURHAN TYÖLÄSTÄ, SANON MINÄ. Mieluummin ostelen Havin "hajuttomia" tuikkuja tai sitten niitä Dailyn tuikkuja, joissa paloaikaa on 6 tuntia. Stockmannilla oli viime talvena sellaisiakin, joissa paloaika oli 8 tuntia. Liekki ei ollut niin kirkas kuin perinteisissä, mutta kun kestivät koko pitkän juhlaillan, niin ei haitannut. Kun laittoi tarpeeksi monta palamaan samanaikaisesti tuli kyllä tunnelmallista.

Vastaa viestiin
29.10.08, 22:42   #13 (linkki)
Lueskelin tässä
(Vierailija)

noita teidän Partyliteen pettyneiden juttuja, ja jo alkuunsa kuulostaa siltä, että teillä on ollut tosi huono ja ammattitaidoton konsultti!! Ei ole opastanut kynttilöiden käytössä.
Tähän asti en ole ikinä kuullut, että Partylite ei olisi korvannut reklamoitua tuotetta. Joten ettei tässäkin olisi konsultissa vika -> onko edes reklamoinut tuotetta....

Kaikkien isojen kynttilöiden poltto-ohje on, että poltetaan kynttilän koosta riippuen muutama tunti ja sitten sammutetaan ja painellaan reunoja sisälle päin.

Mikäli haluaa panostaa kotiinsa kauniilla esineillä, niin täytyyhän niihin panostaa, siis noudattaa käyttö/hoito-ohjeita.
Ne halpis kamat on halpiskamaa ja sopii tietynsorttisiin koteihin....

Vastaa viestiin
30.10.08, 06:18   #14 (linkki)
tyylitajuton-ko?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä 2
tuotteet ovat laadukkaita ja arvostettuja
Minä en vain ymmärrä miksi maksaaa 20e kynttilästä kun sen saa Tiimarista/Ikeasta vitosella? Ihan saman tunnelman se tuo. En ole huomannut eroa kallilla hinnalla ostetun Drockilan tai Party Liten kynttilän tai Ikean kynttilän kesken tunnelmanluojana ja kattauksen koristeena.

Vastaa viestiin
30.10.08, 06:38   #15 (linkki)
Konsultti minäkin
(Vierailija)

Partyliten kynttilät valmistetaan parafiinista (mm tiimarin ja ikean steariinista), joka tarkoittaa sitä, että palaessaan esim tuikkiva lämpiää vain noin 60 asteiseksi, kun steariini lämpiää yli 200 asteiseksi. Partyliten kynttilät ovat läpivärjättyjä, mikä taas tarkoittaa sitä, että kun ne palavat ne ovat sisältä samanvärisiä kuin ulkopuolelta. Useimmat kynttilät ovat värjättyjä vain ulkopinnalta. Drockilan kynttilöistä en osaa sanoa mitään.
Kun poltat tavallisia kynttilöitä, saatat huomata ikkunoita pestessäsi mustaa nokea ikkunoissa. Tämä johtuu kynttilöiden sydänlangassa olevasta lyijystä. Partyliten kynttilöissä ei käytetä lyijyä sydänlangassa, joten tätä ongelmaa ei ole. Eli eivät nokea astiaa/somistetta jossa palavat.
  Vastaa viestiin
30.10.08, 09:15   #16 (linkki)
Maija-Stiina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Konsultti minäkin
Partyliten kynttilät valmistetaan parafiinista...Partyliten kynttilät ovat läpivärjättyjä...Partyliten kynttilöissä ei käytetä lyijyä sydänlangassa
No jaa. Makukysymys onko tuo vähintän 400% hinnaltaan arvokkaamman tuotteen peruste. Mutta makujan on meillä monia. Ostin juuri itse kauniisti koristellun, noin 20cm korkean kynttilän Ikeasta, hintaan 3,95... Ja kyllä se meillä tunnelman loi niin etten harmitellut kynttilän laatua.

Vastaa viestiin
30.10.08, 09:57   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2006
Nyt en tunne Suomen kynttilämarkkinoita, mutta kyllä minä saan ihan lähikaupasta esim.läpivärjättyjä tuikkuja muovikipossa huomattavan edullisesti. Kerran olen ostanut Partyliten kynttilöitä kutsuilla eivätkä ne minustakaan millään tarvoin olleet hintansa väärtejä. Ja se muu tuotevalikoima on kyllä aikamoista krääsää, en minä ainakaan haluaisi sellaista kotiani "kaunistamaan".
  Vastaa viestiin
30.10.08, 10:30   #18 (linkki)

Käyttäjän Elli-Noora Lydia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: Hämeen rajamailla
Minä sain vanhimmalta tyttäreltäni syntymäpäivä lahjaksi Partyliten enkelin jonka sylissä voi polttaa tuikkua.
Mielestäni se on kaunis.
No minä nyt muutenkin keräilen enkeleitä ;)

Mutta suurin osa näkemistäni Partylite tuotteista on kyllä tosiaankin melkoista ylihinnoiteltua krääsää.
  Vastaa viestiin
30.10.08, 14:28   #19 (linkki)
Puurot ja vellit...
(Vierailija)

Nyt en tunne Suomen kynttilämarkkinoita, mutta kyllä minä saan ihan lähikaupasta esim.läpivärjättyjä tuikkuja muovikipossa huomattavan edullisesti. Kerran olen ostanut Partyliten kynttilöitä kutsuilla eivätkä ne minustakaan millään tarvoin olleet hintansa väärtejä. Ja se muu tuotevalikoima on kyllä aikamoista krääsää, en minä ainakaan haluaisi sellaista kotiani "kaunistamaan".

Tuikku ja kynttilä, on vähän eri asia.... Kynttilällä tarkoitetaan sellaista esim pilarikynttilää.
  Vastaa viestiin
30.10.08, 14:42   #20 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Mulla on ollut Partyliten votiiveja joskus. Eipä ne mitenkään hirveän erinomaisia ole, ja olen samaa mieltä monen muun kanssa että kallista krääsää. En välitä koristaa kotiani kynttilätaloilla tai -linnoilla, tai kruusatuilla kynttilanjaloilla ja lyhdyillä. Suosin yksinkertaisia ja selkeitä esineitä.
  Vastaa viestiin
30.10.08, 17:21   #21 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Puurot ja vellit...

Tuikku ja kynttilä, on vähän eri asia.... Kynttilällä tarkoitetaan sellaista esim pilarikynttilää.
Niin no, kyllä Partylite mainostaa näitä värillisiä tuikkujakin ainoina oikeina, kun niissä on se muovikippokin, joten loistavat joka suuntaan :). En tullut lainanneeksi tuota aikaisempaa kommenttia, jossa kerrottiin Partyliten lasisten tuikkujalkojen menevän muka rikki tavallisia tuikkuja käytettäessä.

Ja kyllä saan myös läpivärjättyjä kynttilöitä ihan tavallisista kaupoista ihan edullisesti.
  Vastaa viestiin
31.10.08, 14:11   #22 (linkki)
toinen elli
(Vierailija)

Kyllä niitä Suomessakin saa. En ymmärrä tuota partylite juttua laisinkaan, ihan huuhaa rahastusta mielestäni.
  Vastaa viestiin
02.11.08, 00:00   #23 (linkki)
tiimarin asiakas
(Vierailija)

Tiimarin kynttilätavaroissa on niin hyvää kuin huonoakin: pienet lyhtykynttilät 8 kpl pakkauksessa, paloaika 5 tuntia ovat hyviä, niitä on aina meillä kaapissa varastossa, tänään viimeksi laitoin pihalyhtyihin.
Joskus oli hyviä antiikkikynttilöitä, jotka sopivat kuin valettu meidän kynttilänjalkoihin ja paloivat kauniisti valumatta. Ne olivat ilmeisesti yhden talven ihme, samanlaisia en ole nähnyt myöhemmin.
Yksi tavallinen kruunukynttilän tapainen käyttäytyi oudosti, olin polttanut kynttilöitä n. puoli tuntia, ja korjailin tavaroita illallispöydästä jättäen kynttilät vielä pöydälle palamaan. Kun palasin ehkä 5 minuutin kuluttua takaisin oli toinen kynttilä jotenkin palanut loppuun asti ja kaikki steariini oli valunut kynttilänjalkaa pitkin alas pöydälle. Onneksi ei ollut mikään arvokas puupöytä, pilalle se olisi mennyt. Sen jälkeen olen keskittynyt Tiimarissa noihin ensiksi mainittuihin lyhtykynttilöihin ja menen heti kun liike aukeaa hakemaan tarjouskupongilla niitä lisää.
  Vastaa viestiin
02.11.08, 06:57   #24 (linkki)
Asian vierestä
(Vierailija)

Asian vierestä, mutta mä en edes muista milloin olisin käynyt Tiimarissa viimeksi. Niin karsea köyhien ihmisten sisustuskauppa, ettei paremmasta väliä. Joskus opiskeluaikoina yli 10 vuotta sitten hain luentopaperia, muuten siellä ei oikein ole mitään mua varten, kun on varaa ostaa muualtakin.
  Vastaa viestiin
06.11.08, 10:34   #25 (linkki)
partylite- konsultti
(Vierailija)

kommenttini

Johan on negatiivisia kokemuksia teillä... harmi:(
Suurin osa kynttilöiden "palovirheistä" johtuu itse käyttäjästä, esim. iso 3- sydänkynttilä palaa oikein poltettuna lähes 300 tuntia.. ELI: ensimmäisellä käyttökerralla sydänlankaa ei leikata, mutta palon aikana ja uudelleensytytettäessä lanka leikataan puolen sentin mittaiseksi, pyöreitä kynttilöitä painellaan reunoilta keskelle, jotta saadaan kaikki parafiini käytettyä hyödyksi. Kynttilöitä tulee polttaa koosta riippuen, useita tunteja yhtäjaksoisesti (mm. isoa 3-sydänkynttilää 6h), jotta pinta nesteytyy kokonaan. neliöpilaria älkää milloinkaan menkö painelemaan tai se uittaa varmasti.
Votiivissa tulee sydänlankanasta kiinnittää kynttilän pohjaan kunnolla, jolloin se ei taatusti valahda alaspäin.
Ja jos kynttilä oikeista poltto- ohjeista huolimatta palaa huonosti/ on viallinen, laittakaa se ihmeessä konsultin kautta vaihtoon!

Ja mitä tulee emännänetuihin; Mikäli myynti ylittää 220e (ensi vuonna 250e) ja saadaan yksi uusi jatkovaraus, on emännänetu 20% kutsumyynnistä, ellei nuo ehdot täyty on etu kuitenkin aina vähintään 15% =) Lisäksi on aina tarjolla vaihtuvia VAIN emännille tarkoitettuja etuja...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku