Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.10.08, 15:10   #1 (linkki)
emäntä23
(Vierailija)

Partylite

Oletteko pitäneet PartyLite kutsuja ennen ?
Kertokaa kannattiko pitää ? :)

Saako emännän lahjan kuten tupperwarellakin?
saa varmaan ostaa vaikka 10 euron edestä jos haluaa.
Olen opiskelija ei varaa mahdottomasti itse ostaa, mutta muut vieraat saa ostella yllin kyllin ;)
Ajattelin emännöidä jossain vaiheessa.
  Vastaa viestiin

07.10.08, 16:59   #2 (linkki)
No joo, onpa tullut käytyä
(Vierailija)

Itse en ole pitänyt, mutta olen parilla kutsuilla ollut.

Toki itse saa päättää, minkä edestä ostaa, mutta valitettavasti 10 eurolla et taida saada ihan mitään - tai korkeintaan pari "tuikkivaa", eli siis tuikkukynttilää.

Ja emännänlahja mun käsittääkseni on prosenttiosuus myynnistä (olisko 10 %). Eli jos myynti on 100 euroa, saat TILATA 10 eurolla. Rahana sitä siis ei saa.
  Vastaa viestiin
08.10.08, 08:21   #3 (linkki)
*-*-*
(Vierailija)

Ja jos samoilla kutsuilla, joku toinen varaa kutsujen emännöinin itselleen, niin siitäkin saa jotakin hyvitystä. Itse olen kerran ollut emäntänä ja illan tilaus ei ollut suuri, mutta sain tilata tavaraa itselleni 45 euron edestä ja näiltä kutsuilta tuli yksi uusi emännän varaus.
  Vastaa viestiin
08.10.08, 16:04   #4 (linkki)
hölyn pölyä myytävänä
(Vierailija)

Kaiken maailman romun myyntiä ja pahan hajuisia "tuoksu" kynttilöitä.
  Vastaa viestiin
09.10.08, 08:25   #5 (linkki)
Pakko kait se on on olla samaa mieltä
(Vierailija)

Olen siis tuo toisena vastannut.

Ihan oikeasti ilmanaikuista krääsää on koko Party Lite; minun mielestäni kynttilöiden hinta on aivan tajuton (olkoon vaikka kuinka pitkäikaista parafiinia hyvänsä) ja koriste-esineiden ja muiden ulkonäkö todella todella krääsämäistä ja havanoloista.