Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.04.09, 08:47   #1 (linkki)
kevät sisustaja
(Vierailija)

Homeberry Kankaanpäässä

Ihana sisustusliike, heillä on myös verkkokauppakin...menkää ihmeessä käymään, jos lähistöllä ajelette!! Ihanaa tavaraa, laidasta laitaan ja edullisempia hintojakin kuin muualla = positiivinen yllätys :)
  Vastaa viestiin

09.04.09, 09:21   #2 (linkki)
mnb
(Vierailija)

juu ei yhtään mainostamista...
  Vastaa viestiin
09.04.09, 19:24   #3 (linkki)
sisustajaelli
(Vierailija)

Kun ei voi muutakun naurattaa tuo "home" sanan käyttö. Homemarja ;)
  Vastaa viestiin
16.04.09, 23:33   #4 (linkki)
liisa.juhantalo@gmail.com
(Vierailija)

jaloillaan omin päin seisova vaatenaulakko

Johanna, onko teillä tuollaosta varsinaulakkoa?
  Vastaa viestiin
17.04.09, 08:17   #5 (linkki)
kevät sisustaja
(Vierailija)

Mainospa hyvinnii...

...no minä en liikettä omista,ei ole sukulaisenkaa,en siellä työskentele eikä kukaan tuttukaan.Ihan vaan ohikulkiessa poikkesin, kun olin liikkeestä kuullut ja ajattelin sitten kertoa muillekkin, kun täällä kivoista asioista toisille vinkkaillaan!
Mutta, anteeksi nyt sitten vaan tämä mainostaminen :(
Ite menen kyllä käymään uudestaan...mökki kaipaa somisteita :)
  Vastaa viestiin
30.04.09, 21:58   #6 (linkki)
vähävarainen sisustaja
(Vierailija)

Samaa mieltä kevätsisustaja!

Kiitos vinkistä kevätsisustaja! Mentiin sukuloimaan lähelle ja poikkesimme katsomaan "homemarjaa"..Oli kyllä homeet kaukana!! Aivan ihana paikka ja tällaisen nelihenkisen lapsiperheen ainaköyhänä äitinä sain vaikka mitä kivaa kotiin. Ja tosi mukava palvelu! Suosittelen lämpimästi :-)
  Vastaa viestiin
09.11.11, 07:39   #7 (linkki)
Netta
(Vierailija)

Ai miten niin ihana...

Kun liike avattiin olin aivan ihastuksissani. Myi laadukkaita Riviera Maison tuotteita. Sitten lopetti Riviera Maisonin myynnin ja nyt verrattavissa Tiimariin, eli älkää ainakaan kauempaa lähtekö tätä liikettä ihmettelemään....ei ole sen arvoinen.
  Vastaa viestiin
05.12.11, 22:35   #8 (linkki)
Sanna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Netta Näytä viesti
Kun liike avattiin olin aivan ihastuksissani. Myi laadukkaita Riviera Maison tuotteita. Sitten lopetti Riviera Maisonin myynnin ja nyt verrattavissa Tiimariin, eli älkää ainakaan kauempaa lähtekö tätä liikettä ihmettelemään....ei ole sen arvoinen.

Kävin ensimmäistä kertaa ko. liikkeessä, totta puhut, vain tusinatavaraa löytyi. Harmi, että kauppias luopui hyvästä tuoremerkistä:(
  Vastaa viestiin
27.04.12, 10:48   #9 (linkki)
Maksaisinko Logosta!? EN!
(Vierailija)

Täällä onkin merkkiin tuijottajia...;D

Typerää maksaa siitä, että saa sanoa vieraille, että "Joo toi on just sitä Riviera Maisonia, Mä niin rakastan sitä" HAH

Jos saa vastaavanlaisia tuotteita paljon edullisemmalla, niin mun mielestä loistavaa!!!

Hyvä, että jotku myymälät uskaltaa toimia luottaen omaan makuunsa ja pystyvät tarjoamaan samanlaisia tuotteita vielä halvemmalla, ettei tarvitse maksaa "merkistä"...

Tuolla paikassa tuntuu vaan aina olevan eri tuotteet myynnissä, kun sinne menee....siellä taitaa sitten tavara vaihtaa aika nopeesti omistajaa...täytyy kai alkaa käymään pienemmin aika välein, ettei mene aarteita sivusuun...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku