Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.04.09, 23:44   #1 (linkki)
etsii muttei löydä
(Vierailija)

Mistä kiva isokuvioisia tapetteja?

Olen löytänyt TV:n tai lehtien palstoilta vaikka kuinka paljon kivoja tapetteja, mutta maaliliikkeen tapettikirjoja selatessa en ole löytänyt vielä yhtään kelvollista tapettia. Netistä olen googlettamalla etsinyt myös, mutta ilman tulosta. Lähimpänä on lienee ollut Laura Ashleyn tapetit, mutta etsimäni tapetti saisi olla vähemmän rouvamaista ja ehkä vähän isokuvioisempaa ja näyttävämpää. Löytyykö nuo kaikki erikoisuudet jostakin pikkuputiikeista vai mistä?

Hakusessa olisi itse asiassa kaksikin tapettia. Toinen olisi vaaleapohjainen (beige/luonnonvalkoinen), jossa olisi isoja kukkakuvioita tai koristeellisia, suuria koukeroisia kuvioita. Toinen tapetti tulisi makuuhuoneen päätyseinään ja väri on vielä avoin, mutta voisi olla esim. tummanruskeaa ja kultaa tai vaikka jotain rajumpaa väriä, mutta näyttävää, romanttista koukeroa tai kukkakuosia. Kumpikin huone on aika iso ja kyseessä vain päätyseinän tapetointi, joten siksi etsin näin isokuvioisia tapetteja.

Jos teillä on laittaa vinkkejä (liikkeitä Uudellamaalla) tai nettilinkkejä, niin olisin iloinen!

Vastaa viestiin

13.04.09, 00:10   #2 (linkki)
vinkitys
(Vierailija)

Laurizonilta löytyy, linkit kotisivuilla mistä voit mallistojakin selailla. Onnea etsintään :)

Tapetorama.se löytyy myös desaingtapetteja
  Vastaa viestiin
13.04.09, 13:57   #3 (linkki)
yx vaan yx
(Vierailija)

kävisikö?

NORDIC LEAVES, FIONA 303008, löytyy myös eri värejä
  Vastaa viestiin
14.04.09, 10:16   #4 (linkki)
AP vastaa
(Vierailija)

Kiitos linkeistä. Siellä oli useita sellaisia tapetteja, joita en olisi osannut ajatellakaan. Nyt uudella innolla remontteja suunnittelemaan!
  Vastaa viestiin
14.04.09, 11:29   #5 (linkki)
maalarimaalaa
(Vierailija)

Täällä myös

Käypä vilkaisemassa seinäruusu.fi. Siellä paljon isokuviollisia tapetteja sekä kankaita:)
  Vastaa viestiin
14.04.09, 14:11   #6 (linkki)
yks tapetoija
(Vierailija)

Meillä oli lainassa monta tapettikirjaa Borås Tapeter -valmistajalta. Nettisivuilla voi myös "koetapetoida" eli vetää mallikuvan huoneen seinälle haluamiaan tapetteja. Itse päädyimme raitatapetteihin, koska huone on matala ja ikkuna vain lyhyellä seinällä.
  Vastaa viestiin
17.04.09, 00:34   #7 (linkki)
sissu
(Vierailija)

tapetteja ja sisustuskankaita netissä

http://kaupat.gagar.fi/epages/Kaupat.storefront/?ObjectPath=/Shops/Seinaruusu
  Vastaa viestiin
20.01.12, 16:34   #8 (linkki)
Marko
(Vierailija)

Tapetteja

Järvenpäässä on Varastomaali oy missä oli yli 250 tapettimallia varastossa.
Löyty meidän kotiin kaikki kohtuu hintaa.
Kirjoja oli mm. Boråstapetit, Suomen-AM markkinointi, Tapetti Esa,Studio-decor,Sandbergs ja Maricken.
Palvelu 10+
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku