| |  | |
01.11.11, 10:49
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Tummat lähes mustat työtasot mielestäni liian synkkiä
Mielestäni vaaleemmat parempia. Nykyään laitetaan paljon todella tummia keittiötasoja, minusta kummallista, pimentää ja näkyy murut ja kaikki ja synkkiä.
| |
| | |
01.11.11, 14:24
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Samaa mieltä. Tummassa ei myöskään näy kaikki tahrat, tummat siis. Jotenkin epäsiisti olo, kun ei tiedä onko taso puhdas vai ei. Ja tosiaan sitten kaikki muu näkyy.
Kaamosmasennuksesta kärsivänä en myöskään kestäisi synkkää kotia. Sama koskee tummaa parkettia. Ja olenpa käynyt mustassa kylpyhuoneessakin, se se vasta oli kokemus.
| |
| | |
01.11.11, 15:45
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | rempatussa kodissa niin
satavarmasti siellä on tumma kivi tai jäljitelmäkeittiötaso.
| |
| | |
01.11.11, 17:17
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | miks s it laittavat Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stiiia Mielestäni vaaleemmat parempia. Nykyään laitetaan paljon todella tummia keittiötasoja, minusta kummallista, pimentää ja näkyy murut ja kaikki ja synkkiä. | niitä mustia
| |
| | |
02.11.11, 20:14
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ai miksikö? No siksi, kun ne on muka niin hienoja! Mustaa pidetään tyylikkäänä ja hienona, ja varsinkin ERILAISENA kuin kaikilla muilla, joten kaikkien pitää sitten laittaa keittiöönsä sitä mustaa.
Ikävän ja synkän näköistä se pelkästään on, mutta kun pitää kuvitella olevansa hieno ja erilainen.
Mulle riittää, kun työpaikalla on kaikki hyllyt mustia. Oli kesä tai talvi, aina ne on yhtä synkän näköiset eikä niitä saa piristetyksi millään.
| |
| | |
05.11.11, 16:17
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | likkyys!!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja stiiia Mielestäni vaaleemmat parempia. Nykyään laitetaan paljon todella tummia keittiötasoja, minusta kummallista, pimentää ja näkyy murut ja kaikki ja synkkiä. |
Se tyyli!
| |
| | |
06.11.11, 09:07
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on keittiön työpinnat "mustaa graniittia" ja koko huoneiston lattiat tummaa puuta, eikä tunnu ollenkaan synkältä. En tykkäisi niin kalpeista asunnoista, joita monella on.
| |
| | |
06.11.11, 16:50
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mustalla kiiltävällä alustalla ja keittiötasoilla näkyy jokainoa sormenjälki ja kuivunut vesipisara.Mustat tasot ovat mieleeni, mutta rätti kädessä täytyy olla.
| |
| | |
08.11.11, 10:14
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mustatukkainen Mustalla kiiltävällä alustalla ja keittiötasoilla näkyy jokainoa sormenjälki ja kuivunut vesipisara.Mustat tasot ovat mieleeni, mutta rätti kädessä täytyy olla. | Oonkohan mä sokee kun ei näy? Vai johtuiskohan siitä, että mustassa graniitissa on "kuvioita"? Vaaleessa pinnassa sensijaan näkyy kaikki tumma.
| |
| | |
21.11.11, 17:43
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | kovasti Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mää tykkään Oonkohan mä sokee kun ei näy? Vai johtuiskohan siitä, että mustassa graniitissa on "kuvioita"? Vaaleessa pinnassa sensijaan näkyy kaikki tumma. | Minulle on nyt asennettu mustat graniitti-kuvioiset tasot. Näitä lukiessa alkoi arveluttamaan, että mitä jos ovatkin aivan hirveät.
Mutta-täytyy sanoa, että erittäin hyvännäköiset ja tyylikkäät. Ei kaduta yhtää.
| |
| | |
03.04.12, 13:59
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | tason väri Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään Minulle on nyt asennettu mustat graniitti-kuvioiset tasot. Näitä lukiessa alkoi arveluttamaan, että mitä jos ovatkin aivan hirveät.
Mutta-täytyy sanoa, että erittäin hyvännäköiset ja tyylikkäät. Ei kaduta yhtää. | Olen just valitsemassa laminaattitasoa keittiöön. Puu ei käy, koska en jaksa hoitaa, kivitaso on taas liian kallis budjettiin.
Kaapeista tulee keskiharmaat (savenharmaa, ei sinisen harmaa) maalatut mdf-pintaiset. Tasoa en voi siksi valita harmaan sävyistä. Nyt vaihtoehtoina on joko musta tai valkoinen.....Puujäljitelmää en halua, parketti on tammea. Ehkä päädyn johonkin valkoista marmoria tavoittelevaan, vähän kuvioituun laminaattitasoon. Välitila valkoharmaamusta kaakeli,ehkä kennomuotoinen.
Mielipiteitä?
| |
| | |
03.04.12, 19:26
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Musta/tumma kivinen keittiötaso on tyylikäs, jos osaa ottaa sen sisustuksessa huomioon. Pahimmillan se todella on tunkkainen ja kaiken valon itseensä imevä, mutta parhaimmillaan se antaa todella tyylikkään ilmiasun. Kivitaso on lisäksi hygieeninen.
Itselläni on nykyisessä asunnossa laminaattitaso keittiössä. Onhan se "kivan" näköinen, parhaimmillaan, mutta ei sitä ole kiva käyttää ja tietäisin parempiakin ratkaisuja. Tuolaminaattitaso lähtee ehdottomasti vaihtoon seuraavan remontin yhteydessä - ehkä jopa ennemminkin.
| |
| | | | |