|
Vihreä on musta tooosi ihana väri pojalle. Kivaltahan toi kuulostaa ja sopii varmaan hyvin tuo kangas vihreiden seinien ja parketin kanssa, esim verhoiksi? Itse tykkään lapsen huoneessa eniten ehkä kapasta, mutta sivuverhotkin on kivat. Jos ostaisi siihen rinnalle vielä vaikka yksiväristä vihreää kangasta ja tekisi siitä toiset sivuverhot (ellei kokonaisuudesta tule sitten liian raskas). Laittaisi sitten tuon iltasadun ikäänkuin keskelle ja vihreät sivuille. Liikaa värejä ei kannata laittaa samaan huoneeseen, hyvä pitää aina mielessä ne päävärit, niinkuin esim. tuo ruskea ja vihreä. Ja jos esim matoissa pysyttelee yksivärisessä ja selkeässä, niin kokonaisuus on aina rauhallisempi ja siistimpi. Paitsi, että tokikin kyseessä on lapsen huone, joten liika pelkistäminen saattaa jäykistää sen tunnelmaa liiaksi. Ite oon myös sisustuksessa tosi "peukalo keskellä kämmentä"-tyyppi, mutta joku sanoi joskus niin yksinkertaisen neuvon, että ostaa ensin jotain, josta tykkää ja sitten kerää tavallaan siihen sopivaa kokonaisuutta ja mulla se on toiminut.
Hyvää odotusaikaa!:)
|