Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.01.12, 16:09   #1 (linkki)
Asiakas maksaa
(Vierailija)

Turkulainen tunnettu sisustusliike - palvelu

en tiedä onko sattumaa vai tarkoituksellista, mutta eräässä tunnetussa turkulaisessa sisustusliikkeessä ilmeisesti toinen omistajista, se vaalea naispuolinen, mielestäni "naureskelee" asiakkaan selän takana. Useana kertana, kun olen liikkeessä vieraillut, ko. henkilö on kuiskinut kassalla olleelle toiselle myyjälle siten, että minulle on tullut mielikuva, että minä olen jonkinasteisen arvostelun kohteena. Jotenkin palvelualttius on muutenkin aneemista.
Kyseisen liikeen miespuolinen myyjä (omistaja?) on todella palveluhenkinen ja ystävällinen. Jos hän ei ole paikalla, palaan yleensä ulko-ovelta takaisin!
Kannattaisi pienen yrityksen satsata palveluun - samoja tuotteita kun on tarjolla usealla liikkeellä!
  Vastaa viestiin

29.01.12, 13:52   #2 (linkki)
sisustuselli
(Vierailija)

Tarkoitatko Sisustuksen Koodia?
  Vastaa viestiin
12.02.12, 21:36   #3 (linkki)
Aalto -keräilijä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisustuselli Näytä viesti
Tarkoitatko Sisustuksen Koodia?

...tai jos tarkoitat sitä toista, niin olen saanut sieltä erittäin huonoa palvelua ja arvostelevaa asennetta. Maksan mielelläni laadusta ja kauniista perinteisestä muotoilusta, mutta en sellaisille jotka eivät osaa perusajatuksia asiakaspalvelusta. Minulla on nykyään Helsingissä suosikkiliike, jossa palvelu on asiakkaan arvoista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku