Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.04.12, 01:33   #1 (linkki)
Pitsi
(Vierailija)

Kiurujen yö tapetti, mitkä verhot

Minkälaiset verhot sopisivat harmaan kiurujen yö tapetin kanssa? Itse mielisin, jotain kuviollista, isokuvaistakin ehkä ja vaikka lapsellistakin kuosia mutta taitaa olla ihan mahdoton yhdistelmä. Olisivatko yksiväriset verhot parhaat kun tapetti on kuitenkin aika hallitseva.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 22:25   #2 (linkki)
fghlö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pitsi Näytä viesti
Minkälaiset verhot sopisivat harmaan kiurujen yö tapetin kanssa? Itse mielisin, jotain kuviollista, isokuvaistakin ehkä ja vaikka lapsellistakin kuosia mutta taitaa olla ihan mahdoton yhdistelmä. Olisivatko yksiväriset verhot parhaat kun tapetti on kuitenkin aika hallitseva.
Helpointa on valita yksiväriset verhot, niin eivät riitele tapetin ja verhojen kuvio. verhojen värillä voi leikitellä, ei tartte olla harmaata tai sinistä.
  Vastaa viestiin
29.04.12, 08:12   #3 (linkki)
Pitsi
(Vierailija)

Kiittos

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fghlö Näytä viesti
Helpointa on valita yksiväriset verhot, niin eivät riitele tapetin ja verhojen kuvio. verhojen värillä voi leikitellä, ei tartte olla harmaata tai sinistä.
Näin minäkin luulen, kai kuviot on vaan unohdettava :) ja eikun väriä tuumimaan.
  Vastaa viestiin
15.05.12, 20:43   #4 (linkki)
Aika
(Vierailija)

ABZcmbWD

Tf5eliselt ilus me4rkmik je4lle, Viki!Tead, ma olen ka vahepeal Su f5petusi kauutansd ning proovinud ka me4rkmikke teha. Olen proovinud ainult jaapani tehnikas kf6itmist ning ainult sellist, nagu Sa meile Anijas f5petasid. Kust ma vf5iksin leida aga juhendi sellise kf6itmise kohta, mis Sul siin on? Ise ma seda vist ve4lja ei mf5tle:(Olen ve4ga te4nulik vastuse eest!Kadri
  Vastaa viestiin
16.05.12, 07:52   #5 (linkki)
cahoadzoj
(Vierailija)

CkZnfPzR

VOD2Wn <a href="http://emabqrcvagqu.com/">emabqrcvagqu</a>
  Vastaa viestiin
17.05.12, 16:39   #6 (linkki)
pupkrok
(Vierailija)

EVTidDXZkfgWZLRO

lgQVU2 <a href="http://ulnlwwhaptwz.com/">ulnlwwhaptwz</a>
  Vastaa viestiin
03.06.12, 22:14   #7 (linkki)
255 lunar months
(Vierailija)

On hieno tapetti - en ole tuota ennen nähnytkään :) Edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä, tapetti on niin kuviollinen että kuviolliset verhot vain kilpailisivat tapetin kanssa. Kuviollinen, oli se sitten tapetti tai verhot, on sitten se päänäyttämo. Varminta on valita yksi väreistä joka on tapetissakin, eikä välttämättä pääväri. Myos valkoinen voisi käydä jos huoneessa on muutakin valkoista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku