| |  | |
03.08.12, 10:29
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Valvontakamera
Minulla on Logitech alert ulos laitettava valvontakamera, osaako kukaan neuvoa miten sen saa myös äänittämään puheen. Kuvan se nauhoittaa, mutta äänittämään en ole sitä saanut. Ohjeita ei löydy muuta kuin englanninkielellä ja en ymmärrä sitä tarpeeksi. Voisiko joku auttaa?
| |
| | |
03.08.12, 16:51
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
|
Pitäis nähdä se englanninkielinen teksiti niin voisi yrittää auttaa. Laite itsessään on tuntematon minulle.
| |
| | |
03.08.12, 21:45
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnHePi Minulla on Logitech alert ulos laitettava valvontakamera, osaako kukaan neuvoa miten sen saa myös äänittämään puheen. Kuvan se nauhoittaa, mutta äänittämään en ole sitä saanut. Ohjeita ei löydy muuta kuin englanninkielellä ja en ymmärrä sitä tarpeeksi. Voisiko joku auttaa? |
Oletko ostanut laitteen Suomesta? Käsittääkseni myyjällä on velvollisuus varsutaa myytävä tuote suomenkielisillä ohjeilla. Mene siinä tapauksessa myyjän luokse ja vaadi ohjeet.
| |
| | |
04.08.12, 07:36
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä olen ostanut Suomesta. Minkäänlaista suomenkielistä ohjetta ei ollut mukana. Netissä on jotain ohjeita, mutta kun ohjelmassa kaikki valinnatkin ovat englanninkielellä, niin en uskalla mennä valitsemaan mitä sattuu, jos vaikka sotken ohjelman täysin, niin ettei näy enää kuvaakaan. Täytynee soittaa myyntipaikkaan ja kysyä sieltä sitten neuvoa.Vaikka tuskinpa osaavat opastaa.
Kiitos teille vastauksista.
| |
| | |
06.08.12, 12:54
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kävin liikkeessä kysymässä neuvoja kameran ääniongelmaan, mutta eipä siellä osanneet myyjät vastata. Ensin oli nuori tyttö, jolta kysyin neuvoa, hän vähän aikaa pyöritteli päätään ja haki sitten sellaisen keski-ikäisen miehen. No eipä ollut apua, sanoi vain, että netistä löytyy kyllä ohjeita. Ei heitä kiinnostanut pätkääkään kuuluuko ko. masiinasta ääni, eivät edes tienneet, että pystyykö se äänittämään. Joten ilmeisesti täytyy tyytyä äänettömään kuvaan. Kun laitteessa on sisäänrakennettu mikrofoni, niin luulisi että sillä myös pystyy nauhoittamaan.
Löytyykö täältä ketään joka voisi / osaisi neuvoa. Olen itsekseni yrittänyt löytää ratkaisua, mutta mitään ei tapahdu. Olen iki-kiitollinen jos joku voisi auttaa.
| |
| | |
06.08.12, 16:15
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnHePi Kävin liikkeessä kysymässä neuvoja kameran ääniongelmaan, mutta eipä siellä osanneet myyjät vastata. Ensin oli nuori tyttö, jolta kysyin neuvoa, hän vähän aikaa pyöritteli päätään ja haki sitten sellaisen keski-ikäisen miehen. No eipä ollut apua, sanoi vain, että netistä löytyy kyllä ohjeita. Ei heitä kiinnostanut pätkääkään kuuluuko ko. masiinasta ääni, eivät edes tienneet, että pystyykö se äänittämään. Joten ilmeisesti täytyy tyytyä äänettömään kuvaan. Kun laitteessa on sisäänrakennettu mikrofoni, niin luulisi että sillä myös pystyy nauhoittamaan.
Löytyykö täältä ketään joka voisi / osaisi neuvoa. Olen itsekseni yrittänyt löytää ratkaisua, mutta mitään ei tapahdu. Olen iki-kiitollinen jos joku voisi auttaa. | Etsi netistä suomenkielinen käyttäöohje käyttämällä kameran nimeä ja mallinumeroa. Toinen vaihtoehto on, että otat yhteyttä maahantuojaan tai sitten kuluttajaviranomaiseen, kun ei tuota suomenkielistä ohjetta ole tullut kameran mukana.
| |
| | |
06.08.12, 17:26
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hakusanoilla löytyy suomenkielinen ohje joka opastaa tietokoneohjelman asennukseen, joka taas opastaa kuva kuvalta eteenpäin
| |
| | |
07.08.12, 09:39
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huh, huh, sain kun sainkin äänen toimimaan. Mitään sellaisia ohjeita en löytänyt missä olisi kerrottu, miten äänen saa nauhoitettua ja kuulumaan. Aikani klikkailin eri toimintoja ohjelmassa ja niin se vain toimi.
Logitechillä on todella huonot ohjeet ja jos haluaa ottaa yhteyttä s-postilla tai puhelimitse, niin pitää osata englantia, koska heillä ei ole Suomessa henkilöä joka auttaa. Ilmaiset puhelut käy jos soittaa jonnekin eurooppaan. Tuotetuki on aivan nollassa Suomessa. Näinkin kuuluisa ja "hyvä" tuote, niin ei minkäänlaista apua löydy jos on ongelmia. Kiitos kaikille avusta.
| |
| | | | |