Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
11.08.06, 10:00   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Kristallipallo ja Ennustukset

Heippa Kristallipallolaiset!

Kristallipallo on nyt jaettu kahteen keskustelualueeseen. Uudelle Ennustukset-alueelle, siirtyyvät kaikki keskustelut ennustuksista, ennustuspyynnöt ja mielipiteet ennustajista. Uusi keskustelualue perustettiin siitä syystä, että ennustuksista ja näkemisestä käydään niin paljon keskustelua, että ne ansaitsevat aivan oman alueensa.

Muutoksen helpottamiseksi viimeisimpiä ennustuskeskusteluita siiretään tämän päviän aikana Kristalipallosta Ennustuksiin.

Muistattehan, että yhdelle ennustajalle esitetyt pyynnöt kirjoitetaan samaan viestiketjuun, aivan kuten kaikissa Plazan keskusteluissa. Tämä helpottaa jatkossa etenkin Ennustukset-palstan luettavuutta.

Hauskaa loppukesän alkua!
Plaza-tiimi
  Vastaa viestiin
08.10.10, 20:22   #2 (linkki)
mami.
(Vierailija)

Kaarina Korhonen

Miten aikataulut pitävät. Näkeekö? Minulle jotkut pienet asiat toteutuneet hyvinkin pian, mitä kertonut. Entäpä isommat asiat?
  Vastaa viestiin
05.06.11, 22:11   #3 (linkki)
Toivoa
(Vierailija)

Ennustukset

Tämä on aivan "huuhaata" maksut ja minuuttihinnat kertovat sen enkä tarvitse siihen edes ennustajan kykyjä.
  Vastaa viestiin
24.11.11, 09:52   #4 (linkki)
lps
(Vierailija)

toistuva numerosarja

moi!

näen lähes päivittäin nro. sarjan 435. esim. kellossa, ja olen herännyt yöllä, ja katsonut kelloa niin se on 04.35

asia on alkanut vaivaamaan minua, että mitä tämä voisi tarkoittaa?

kiitos jo etukäteen jos joku voisi toisi edes hieman selvyyttä asiaan.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 09:13   #5 (linkki)
Itsetunto nollissa
(Vierailija)

Irti

Miksi minä en pääse irti katkeruudesta? Erostamme on neljä vuotta, mutta olen edelleen niin katkera, että tuntuu kuin elämä valuisi sormien läpi. Miten pääsen irti? Ajattelemalla positiivisia ja kiitollisia se ei onnistu - siirrän vain katkeruutta vuosilla eteenpäin. Mässäämällä katkeruudessa se ei onnistu - vellon vain itsesäälissä. Ajatuksilla en ole siis onnistunut, mitä voin tehdä konkreettisesti, että 'unohdan' katkeruuden ja voin suunnata omaa elämääni eteenpäin?
  Vastaa viestiin
09.05.12, 10:42   #6 (linkki)
Eräs täältä
(Vierailija)

Sinulle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Itsetunto nollissa Näytä viesti
Miksi minä en pääse irti katkeruudesta? Erostamme on neljä vuotta, mutta olen edelleen niin katkera, että tuntuu kuin elämä valuisi sormien läpi. Miten pääsen irti? Ajattelemalla positiivisia ja kiitollisia se ei onnistu - siirrän vain katkeruutta vuosilla eteenpäin. Mässäämällä katkeruudessa se ei onnistu - vellon vain itsesäälissä. Ajatuksilla en ole siis onnistunut, mitä voin tehdä konkreettisesti, että 'unohdan' katkeruuden ja voin suunnata omaa elämääni eteenpäin?

Kuulostaa siltä, että sinulla on jokin este, miksi et "halua" vielä päästää irti. Mikä asia tuossa erossa on käsittelemättä? Mikä tuon katkeruuden aiheuttaa? Odotatko vielä entistä miestäsi takaisin? Mieti näitä asioita, niin pääset ehkä ongelman juureen kiinni. Oletko pystynyt käymään eroa ja sen syitä exän kanssa läpi? Onko teillä lapsia. Onko teillä mitään, mikä teitä yhdistää enää vai jäitkö kenties kuin "nalli kalliolle" erossa. Auki olevat asiat yleensä estävät eroprosessia.
  Vastaa viestiin
07.11.13, 10:34   #7 (linkki)
kortit kertoo
(Vierailija)

Kuparille

Kuparille,jos satut olemaan paikalla
katotko lähiajan,,työ saanko pian ja raha asiat solmussa

katson korttipöydän takasin

ps.sama lapin tyttö kortein
  Vastaa viestiin