| |  | | |
18.05.08, 12:44
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Claudia Eve
Onko kukaan teistä käynyt hänen vastaanotollaan ja mitä mieltä olette ja onko hänen ennustuksensa toteutuneet?
Olen itse käynyt kaksi kertaa ja sen hetkiset asiat kyllä näki oikein hyvin, mutta tulevat menivät aivan metsään. Harmittaa vaan, kun on niin kallis.
| |
| | |
18.05.08, 14:27
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
muutama vuosi sitten kävin, eikä ensimmäistäkään asiaa ole vielä tapahtunut...
Kallis oli tosiaan ja se minuakin harmittaa.
| |
| | |
29.07.08, 21:24
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja yksi kävijä muutama vuosi sitten kävin, eikä ensimmäistäkään asiaa ole vielä tapahtunut...
Kallis oli tosiaan ja se minuakin harmittaa. | Mitä maksoi? Mistä saa tilata aikoja esim.Tampereelle?
| |
| | |
07.08.08, 11:19
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Juttua Claudiasta
http://www.kuutarha.fi/juttuarkisto/julkkisjuttuja/claudia_eve-nakija/
Juttua Claudiasta
| |
| | |
10.08.08, 21:13
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Mainostaa itseään liikaa
Mielestäni Claudialla on turhan suuret puheet itsestään. Olen käynyt hänen luonaan ja ikävä kyllä ei tiennyt. Hän kertoi Trendi lehdessä olevansa muun muassa lohduttaja ja kuuntelija, mutta itselleni jäi hänestä kylmä kokemus. Kun kertoi menneestä tapahtumasta, joka sai minut kyyneliin niin hän vain sanoi että "unohda se" ja ei tarjonnut minkäänlaista sympatiaa, saati nenäliinaakaan. Hän myös ennusti varmana yhtä asiaa tapahtuvaksi puolen vuoden sisällä, mutta ei ole sinne päinkään. Mielestäni hänen Trendi haastattelunsa oli aika yliampuva ja ihmettelen miten hän kertoi ihan suoraan että pahimpia ovat katkerat keski-ikäiset. Hänen luokseenhan mennään kuulemaa hyvää ja kaunista, ei sen vuoksi että hän voi takanapäin sättiä.
| |
| | |
20.09.10, 20:44
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | claudia hinta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinto Mitä maksoi? Mistä saa tilata aikoja esim.Tampereelle? |
maksoi v.2010 keväällä 80 euroa alle puoli tuntia/Helsingissä.
| |
| | |
27.09.10, 22:50
|
#7 (linkki)
Kävin hänellä kesäkuussa 2010 ja näki senhetkiset asiat kohtuullisen hyvin. Tulevaisuudesta ei tiennyt mitään. Metsään meni heti se, että olen samassa työpaikassa seuraavat noin pari vuotta. Ei pidä paikkaansa, työ loppui jo ja ennuste sen työn jatkumiselle oli silloin jo erittäin huono kun hän ennustetta teki. Piti tulla organisaatiomuutos parempaan suuntaan; organisaatiomuutos tuli, mutta mitään parempaa ei ikinä seurannut, joten se siitä käynnistä. Niin ja otti 70 euroa. On yliarvostettu, kuuntelin häntä, kun Vappu Pimiä haastatteli Voicella ja on Vapulle ennustanut kaikenlaista mm. että tämä tapaa lähitulevaisuudessa elämänsä miehen ja menee pikaisesti naimisiin; saapas nähdä toteutuuko Vapun kohdalla.
| |
| | |
27.09.10, 22:53
|
#8 (linkki)
Joo ja puolet ajasta puhui ohi minun eli jostain ihan yleispätevistä asioista tai muille tapahtuneista asioista. En tykännyt, että ei pystynyt keskittymään täysillä minuun sitä puolta tuntia vaan oli poissaoleva ja olisi selvästi halunnut olla jossain muualla. Jos menee hänelle pitää pitää tiukasti kiinni omasta asiastaan, jotta Claudia ei ala harhailemaan toisten asioissa ja puhumaan asian vierestä. Voi olla, että riippuu ihmisestä kuinka hyvin näkee asioita kullekin.
| |
| | |
16.11.10, 09:29
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | claudialle soittanut
Soitin Claudialle muutama viikko sitten ja näki kyllä sen hetkiset asiat aika hyvin, mutta nykyään pystyy googlettamaankin tosi paljon, ainakin meistä (perheestä) saa jo tietyistä projekteista johtuen aika paljon asiaa esille.
Tulevaisuudesta näki mieheni työpaikka muutoksen (tapahtui pian puhelun jälkeen), mutta muutamaa hänen kertomaa asiaa vielä odottelen tapahtuvaksi.
Olin varannut puhelinajan ja sain keskustella n. 10min, josta maksoin 60eur, hän oli myöhässä aikataulusta ja tuntui olevan todella kiireinen koko puhelun ajan. Aivan kuten toinenkin hänellä käynyt kertoi, että vaikutti hänen haluavan olla jossain muualla.
Sain kuitenkin mieltä askarruttaneisiin asioihin vastauksia, joten olen sinänsä ihan tyytyväinen...
| |
| | |
16.11.10, 10:59
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terttu Soitin Claudialle muutama viikko sitten ja näki kyllä sen hetkiset asiat aika hyvin, mutta nykyään pystyy googlettamaankin tosi paljon, ainakin meistä (perheestä) saa jo tietyistä projekteista johtuen aika paljon asiaa esille.
Tulevaisuudesta näki mieheni työpaikka muutoksen (tapahtui pian puhelun jälkeen), mutta muutamaa hänen kertomaa asiaa vielä odottelen tapahtuvaksi.
Olin varannut puhelinajan ja sain keskustella n. 10min, josta maksoin 60eur, hän oli myöhässä aikataulusta ja tuntui olevan todella kiireinen koko puhelun ajan. Aivan kuten toinenkin hänellä käynyt kertoi, että vaikutti hänen haluavan olla jossain muualla.
Sain kuitenkin mieltä askarruttaneisiin asioihin vastauksia, joten olen sinänsä ihan tyytyväinen... | Puhuin hyvän näkijän kanssa noin 17 min ja maksoin 20 euroa, mietityttää kannattaako noin paljon maksaa? Itse puhuin näkijän kanssa joka kyllä keskittyi asiaan ja sain vastaukset mieltäpaineisiin kysymyksiin. Kannattaa todella miettiä kenelle soittaa ja millä rahalla.
| |
| | |
16.11.10, 11:32
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
kenelle sinä soitit ja kuinka on pitänyt paikkaansa?
| |
| | |
17.11.10, 14:45
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hurja hinta Puhuin hyvän näkijän kanssa noin 17 min ja maksoin 20 euroa, mietityttää kannattaako noin paljon maksaa? Itse puhuin näkijän kanssa joka kyllä keskittyi asiaan ja sain vastaukset mieltäpaineisiin kysymyksiin. Kannattaa todella miettiä kenelle soittaa ja millä rahalla. | Olen kyllä valmis maksamaankin sellaiselle ennustajalla, joka oikeasti myös tietää jotain... Toivottavasti halvempi ennustaja kenelle puhuit on sellainen. En ole aikaisemmin ennustajille soittanutkaan, mutta palautteen ja tunnettuuden perusteella varasin ajan Claudialle. Toivottavasti ennustukset nyt sitten toteuvat...
| |
| | |
17.11.10, 18:52
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Terttu Olen kyllä valmis maksamaankin sellaiselle ennustajalla, joka oikeasti myös tietää jotain... Toivottavasti halvempi ennustaja kenelle puhuit on sellainen. En ole aikaisemmin ennustajille soittanutkaan, mutta palautteen ja tunnettuuden perusteella varasin ajan Claudialle. Toivottavasti ennustukset nyt sitten toteuvat... | Kysyikö hän syntymäaikasi kun varasit ajan?
| |
| | |
14.01.11, 23:03
|
#14 (linkki)
Iltaa, kävin Claudia Eve luona lokakuussa 2010
Ehkä ihmiset jotka hakeutuvat selvännäkijän luo kaipaavat lohtudusta elemäänsä.
Oma elämäni on todellakin solmussa niin työ kuin ihmissuhde asioiden kohhdalla ja minulle riittää lohduttava tieto siitä että parempaa on luvassa :)
| |
| | |
14.01.11, 23:55
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on puhelinaika Claudialle helmikuussa. Toivon tosiaan Claudian tietävän. Selvääkin selvempää on että toivon tulevaisuudessa olevan jotain hyvääkin, mutta kaikkein tärkeintä olisi että tietäisi oikein sen mitä sanoo.
| |
| | |
15.01.11, 00:06
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Ninni;10773332]Iltaa, kävin Claudia Eve luona lokakuussa 2010
Oma elämäni on todellakin solmussa niin työ kuin ihmissuhde asioiden kohhdalla ja minulle riittää lohduttava tieto siitä että parempaa on luvassa :)[/QUOTE
Ehkä on hieman syytä tarkistaa asennetta. Jos ajattelet sananmukaisesti tietoa niin se saattaa tehdä odotukset sittenkin liian suuriksi. Ehkä lohduttavat sanat paremman tulevaisuuden näkymästä olisivat kuvaavimmat? Tieto vaikuttaa niin kylmältä ehdottomalta totuudelta.
Näkijässä ei varmaan ole mitään moittamista. Ammatti-ihminen: Arvoa täällä näkyminen laskee olla joukossa joka on mitä sattuu, kuin jotkut pimeät duunari, ratsit, ritsit ja muut siipeilijät ja ei voi kuin hämmästellä kun katsoo tuota nitana mainostetun liepäillä tullutta firman lisäpalvelua ( kumpi on varsinainen ja kumpi on lisä?) Xdeitti.com Ei tiedä miten ennustukset liittyvät ja sulautuvat noihin palveluihin. Eikä se ole ainoa lajissaan.
Evelle en ole soittanut tai ollut vastaaotolla mutta hän on yksi näkijäammattilainen täällä muiden harvojen hyvien, joidenkin keskitasoisten, massoittain esiintyvien huonojen ja määrättömästi ilmaantuvien aivan arvostelun alapuoleta olevien joukossa.
| |
| | |
15.01.11, 19:41
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=tammik;10773402] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni Iltaa, kävin Claudia Eve luona lokakuussa 2010
Oma elämäni on todellakin solmussa niin työ kuin ihmissuhde asioiden kohhdalla ja minulle riittää lohduttava tieto siitä että parempaa on luvassa :)[/QUOTE
Ehkä on hieman syytä tarkistaa asennetta. Jos ajattelet sananmukaisesti tietoa niin se saattaa tehdä odotukset sittenkin liian suuriksi. Ehkä lohduttavat sanat paremman tulevaisuuden näkymästä olisivat kuvaavimmat? Tieto vaikuttaa niin kylmältä ehdottomalta totuudelta.
Näkijässä ei varmaan ole mitään moittamista. Ammatti-ihminen: Arvoa täällä näkyminen laskee olla joukossa joka on mitä sattuu, kuin jotkut pimeät duunari, ratsit, ritsit ja muut siipeilijät ja ei voi kuin hämmästellä kun katsoo tuota nitana mainostetun liepäillä tullutta firman lisäpalvelua ( kumpi on varsinainen ja kumpi on lisä?) Xdeitti.com Ei tiedä miten ennustukset liittyvät ja sulautuvat noihin palveluihin. Eikä se ole ainoa lajissaan.
Evelle en ole soittanut tai ollut vastaaotolla mutta hän on yksi näkijäammattilainen täällä muiden harvojen hyvien, joidenkin keskitasoisten, massoittain esiintyvien huonojen ja määrättömästi ilmaantuvien aivan arvostelun alapuoleta olevien joukossa. |
En ymmärtänyt yhtään mitään yritit kertoa...
| |
| | |
17.02.11, 19:55
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Moona Minulla on puhelinaika Claudialle helmikuussa. Toivon tosiaan Claudian tietävän. Selvääkin selvempää on että toivon tulevaisuudessa olevan jotain hyvääkin, mutta kaikkein tärkeintä olisi että tietäisi oikein sen mitä sanoo. |
Soitettu.
Eihän hän tiennyt mitään...No joo,hän kyseli syntymäajasta lähtien kaiken niin menneestä kuin tästäkin hetkestä ja vastasi sen mukaan kuin mitä olin juuri vastannut. Harmi, aikamoista kysyjän älyn aliarvioimista.
Kysyi mitä haluan tietää tulevaisuudesta ja kun kysyin oli vastauksena melkein kaikkeen että hyvin menee, ei näe häikkää. Olisi ollut kiva tietää mitä siellä näkyy, muuta kuin ettei häikkää näy.
Miehen näki kun minulla on siihen tilaus eli käsitin että mielestään toivon miestä, vaikka en toivo. Tiedot siitäkin millainen mies, onko edes sopiva, sai nyhtää. Tuntui tosiaan niinkuin joku ketjussa sanoikin, ettei häntä pahemmin kiinnostanut. Vastasi 5 min. myöhässä ja lopetti 10 min. sovittua aikaa aiemmin. Omassa käytöksessäni tai äänensävyssäni ei ollut mitään vastentahtoista, arvostelevaa tai epäystävällistä joten ei voinut johtua siitä. Jos ei pidä (katkerista) keksi-ikäisistä' kuten kuulemma on jossain haastattelussa sanonut, niin voi olla että kuulun mielestään keski-ikäisiin, mutta jos se vaikuttaa niin sitten ei pidä ihmisistä ylipäätään luulen ;)
Tämä 15 min. puhelu jonka piti kestää ½tuntia, maksoi 60€.
Toivoin uskoin ja luulin että olisi oikea näkijä mutta en hirveästi pettynyt. Ei kai niitä enää ole...?
| |
| | |
17.02.11, 21:30
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Moona Soitettu.
Eihän hän tiennyt mitään...No joo,hän kyseli syntymäajasta lähtien kaiken niin menneestä kuin tästäkin hetkestä ja vastasi sen mukaan kuin mitä olin juuri vastannut. Harmi, aikamoista kysyjän älyn aliarvioimista.
Kysyi mitä haluan tietää tulevaisuudesta ja kun kysyin oli vastauksena melkein kaikkeen että hyvin menee, ei näe häikkää. Olisi ollut kiva tietää mitä siellä näkyy, muuta kuin ettei häikkää näy.
Miehen näki kun minulla on siihen tilaus eli käsitin että mielestään toivon miestä, vaikka en toivo. Tiedot siitäkin millainen mies, onko edes sopiva, sai nyhtää. Tuntui tosiaan niinkuin joku ketjussa sanoikin, ettei häntä pahemmin kiinnostanut. Vastasi 5 min. myöhässä ja lopetti 10 min. sovittua aikaa aiemmin. Omassa käytöksessäni tai äänensävyssäni ei ollut mitään vastentahtoista, arvostelevaa tai epäystävällistä joten ei voinut johtua siitä. Jos ei pidä (katkerista) keksi-ikäisistä' kuten kuulemma on jossain haastattelussa sanonut, niin voi olla että kuulun mielestään keski-ikäisiin, mutta jos se vaikuttaa niin sitten ei pidä ihmisistä ylipäätään luulen ;)
Tämä 15 min. puhelu jonka piti kestää ½tuntia, maksoi 60€.
Toivoin uskoin ja luulin että olisi oikea näkijä mutta en hirveästi pettynyt. Ei kai niitä enää ole...? | Asenteesi ei kenties ollut parhain hyvän yhteyden syntymiselle. Vaikka maksava kysyjä on tietenkin oikeutettu saamaan tilaamaansa palvelua niin joskus asiakkaan mittavat aistittavat odototukset lukkiuttaa kokeneenkin näkijä. Epäilen näin käyneen. Tunnen tilanteen sillä olen pitkään tehnyt työtä puhelinennustajana. Rva Eveä en tunne ja en luonnollisesti ole itse häneltä kysynyt koska katson itse omat tulevienn näkymät. Vuosien saatossa ennustuksien palautteita lukeneena ja kuulleenna en voi sanasta sanaan uskoa tuota kirjoittamaasi.
Maksun olet vapaaehtoisesti suorittanut ja tieto siitä on jokaisella että ennuste ei välttämättä täytä toiveita.
| |
| | |
17.02.11, 22:21
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei, Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Asenteesi ei kenties ollut parhain hyvän yhteyden syntymiselle....joskus asiakkaan mittavat aistittavat odototukset lukkiuttaa kokeneenkin näkijä. Epäilen näin käyneen..... | Mitähän merkitystä epäilyksilläsi on kun et kysynyt sitä minuta etkä ollut paikalla? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Rva Eveä en tunne ja en luonnollisesti ole itse häneltä kysynyt koska katson itse omat tulevienn näkymät. | Minäkään en tunne Claudia Eveä, mutta nyt minulla on kokemus hänen puhelinennustuksestaan. Palautteeni on niille joilla sitä kokemusta on tai jotka harkitsevat haluavatko soittaa hänelle. Sinä et siis kuulu kumpaakaan ryhmään vaan pelkästään arvostelet kokemustani - tyhjän pohjalta. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Vuosien saatossa ennustuksien palautteita lukeneena ja kuulleenna en voi sanasta sanaan uskoa tuota kirjoittamaasi. | kun olet vuosia lukenut palautteita (kenen, kenelle, missä tilanteissa?) niin toki palautteiden arviointikykysi on vääristynyt jos sanot valehtelijaksi kaikkia jotka eivät anna sellaista palautetta kuin haluaisit. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Maksun olet vapaaehtoisesti suorittanut ja tieto siitä on jokaisella että ennuste ei välttämättä täytä toiveita. | mihin liittyy lausumasi että olen vapaaehtoisesti suorittanut maksun? Olisinko saanut toiveeni mukaisesti ennustuksen, enkä lähes kokonaan vain omiin sanoihini perustuvaa haparoivaa toistoa, jos minut olisi aseella uhaten pakotettu suorittamaan maksu?
| |
| | |
17.02.11, 23:01
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Moona Hei,
Mitähän merkitystä epäilyksilläsi on kun et kysynyt sitä minuta etkä ollut paikalla?
Minäkään en tunne Claudia Eveä, mutta nyt minulla on kokemus hänen puhelinennustuksestaan. Palautteeni on niille joilla sitä kokemusta on tai jotka harkitsevat haluavatko soittaa hänelle. Sinä et siis kuulu kumpaakaan ryhmään vaan pelkästään arvostelet kokemustani - tyhjän pohjalta.
kun olet vuosia lukenut palautteita (kenen, kenelle, missä tilanteissa?) niin toki palautteiden arviointikykysi on vääristynyt jos sanot valehtelijaksi kaikkia jotka eivät anna sellaista palautetta kuin haluaisit.
mihin liittyy lausumasi että olen vapaaehtoisesti suorittanut maksun? Olisinko saanut toiveeni mukaisesti ennustuksen, enkä lähes kokonaan vain omiin sanoihini perustuvaa haparoivaa toistoa, jos minut olisi aseella uhaten pakotettu suorittamaan maksu? | Olet täydellisesti oikeassa. Asenteesi on neutraali ja ainoastaan tarkkaileva. Sinulla ei ole taipumusta liioiitella eikä kärjistää kertoessasi kokemuksistasi.
| |
| | |
17.02.11, 23:36
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Olet täydellisesti oikeassa. Asenteesi on neutraali ja ainoastaan tarkkaileva. Sinulla ei ole taipumusta liioiitella eikä kärjistää kertoessasi kokemuksistasi. |
häirikkö täältä löytyy? Höpiset ihan omiasi ja annat lausuntoja pyytämättä ;D
| |
| | |
18.02.11, 00:10
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Mikäs häirikkö täältä löytyy? Höpiset ihan omiasi ja annat lausuntoja pyytämättä ;D | Näin on. Häirikköpä häirikkö;)). Nähtävästi täällä poikkeuksetta keskustelevat ainoastaan asianomaiset keskenään.
Luettuani palautteen tuli harkitsematon päähänpisto selittää miksi näkijä saattaa joskus epäonnistua eikä se välttämättä ole osoitus lahjattomuudesta. Kysyjän ja näkijän välisen yhteyden avautuminen on kovin vähäisistä seikosta riippuvainen.
Puutuin asiaan mikä ei minulle kuulu. Tämä riittänee selitykseksi arvoisalle Moonalle. Saamani vastaus oli täydellinen. Tästäkin saanen vastauksen. Ei tarvitse kääntää kolmelle kielelle. Ymmärsin jo. Kiitos.
| |
| | |
18.02.11, 08:08
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Asenteesi ei kenties ollut parhain hyvän yhteyden syntymiselle. Vaikka maksava kysyjä on tietenkin oikeutettu saamaan tilaamaansa palvelua niin joskus asiakkaan mittavat aistittavat odototukset lukkiuttaa kokeneenkin näkijä. Epäilen näin käyneen. Tunnen tilanteen sillä olen pitkään tehnyt työtä puhelinennustajana. Rva Eveä en tunne ja en luonnollisesti ole itse häneltä kysynyt koska katson itse omat tulevienn näkymät. Vuosien saatossa ennustuksien palautteita lukeneena ja kuulleenna en voi sanasta sanaan uskoa tuota kirjoittamaasi.
Maksun olet vapaaehtoisesti suorittanut ja tieto siitä on jokaisella että ennuste ei välttämättä täytä toiveita. | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaino Näin on. Häirikköpä häirikkö;)). Nähtävästi täällä poikkeuksetta keskustelevat ainoastaan asianomaiset keskenään.
Luettuani palautteen tuli harkitsematon päähänpisto selittää miksi näkijä saattaa joskus epäonnistua eikä se välttämättä ole osoitus lahjattomuudesta. Kysyjän ja näkijän välisen yhteyden avautuminen on kovin vähäisistä seikosta riippuvainen.
Puutuin asiaan mikä ei minulle kuulu. Tämä riittänee selitykseksi arvoisalle Moonalle. Saamani vastaus oli täydellinen. Tästäkin saanen vastauksen. Ei tarvitse kääntää kolmelle kielelle. Ymmärsin jo. Kiitos. |
kainolla keskustelutaidosta, tilannetajusta vai/ja rehellisyydestä?
Näinkö: Ivaa ja tyhmyyttä ei puutu. Näkijöitä paljon seuranneena tunnen asian ja tiedän että kaikki tuo on totta enkä voi uskoa ettei koske sinuakin. En tosin tunne sinua mutta olen lukenut täältä paljon näkijöiden kirjoituksia joten kokemusta on.
????
Tämä yleisenä seltyksenä siitä miksi vastaus Moonalle ei ehkä ollut asiallinen.
| |
| | |
18.02.11, 22:13
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja katse tulevaisuuteen Onko kukaan teistä käynyt hänen vastaanotollaan ja mitä mieltä olette ja onko hänen ennustuksensa toteutuneet?
Olen itse käynyt kaksi kertaa ja sen hetkiset asiat kyllä näki oikein hyvin, mutta tulevat menivät aivan metsään. Harmittaa vaan, kun on niin kallis. |
Kävin hänen luona syksyllä 2009. Vein mukanani valokuvia, koska hän aikaa varatessani painotti, että kuvat auttavat häntä näkemään tilanteeni paremmin. Aikaa oli varattu 30 minuuttia, josta pulitin 70 e ja vastineeksi sain kysymysten tulvan, jonka perusteella Claudia yritti PÄÄTELLÄ sen hetkistä tilannettani. Tulevaisuudesta hän ei osannut sanoa mitään sen kummempaa kuin kuka tahansa ns. ei-näkevä. Toisin sanoen todella suuri pettymys tämä lady oli ja samaa olen kuullut monen muunkin sanovan.
Uusimmassa Kauneus&Terveys -lehdessä Claudia oli taas esillä, joten taitaa olla asiakkaista pulaa, kun pitää tunkea vähän väliä jonkun lehden haastateltavaksi.
| |
| | | | |