Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.05.10, 15:19   #1 (linkki)
kuinkahan käy
(Vierailija)

Ennustaja tuttavuus Angela

Soitin Unilin Angelalle ystäväni suosituksesta koska kertoi olevan yksi parhaista näkijöistä hanelle liekö näkijä yleensä miten tunnettu.
Minuun teki vaikutuksen se että miten pian tulimme sinuiksi kuin olisimme tunteneet vuosia ja se lämpö jonka koin , jotekin sain kuin positiivista energiaa. Tuli mieleeni että kun hän sivuillaan mainitsee että siirtää myös reikiä vaikka emme puhuneetkaan reikistä niin voiko reikiä siirtyä kuin "vahingossa". Voihan olla myös niin että kysymys on minun omista fiiliksistä .
Nyt jään suurella mielenkiinnolla odottelemaan kaikkia muita juttuja mitä kävimme läpi että' kuinka tulevat osumaan kohdalleen. Olen nyt ehkä vähän liiankin innoissani arvioimaan näitä juttuja mutta kerron myöhemmin kuinka ovat toteutuneet .Mielenkiintoinen tuttavuus
  Vastaa viestiin

25.05.10, 15:26   #2 (linkki)
soittanut
(Vierailija)

minäkin olen Angelalle soittanut, puhelu oli melko pikainen, mutta ihan miellyttävä ihminen oli. Kysyin häneltä eräästä suhteesta, johon ei antanut oikeastaan mitään ennustusta tulevaan. Neuvoi vaan että meidän pitäisi keskustella ja mahdollisuudet on aikalailla 50/50.. Eli ei oikeastaan ollut mitään hyötyä, kaikki nämä neuvot kyllä jo tiesin itsekkin. Minun kohdallani siis näin..
  Vastaa viestiin
25.05.10, 15:28   #3 (linkki)
Cindy
(Vierailija)

Tiesikö hän hyvin menneen / nykyisen tilanteesi ? Minulla samanlainen kokemus Unilin Eilan kanssa, tosi lämmin ja ihana ihminen, näki menneen ja tämänhetken ällistyttävän hyvin ( ainakin minulle ) ja odotan innolla toteutuuko ennustukset... Oli todella suora ja sanoi asioita mitä en ehkä olisi halunnut edes kuulla, mutta sehän on hyvä asia!! Valoi uskoa ja voimaa ja käytiin läpi omia vahvuuksiani.. Onko muilla Eila nähnyt hyvin ? Olen soittanut / käynyt monella ennustajalla, liian monella, mutta Eila oli jotenkin erilainen.. positiivisella tavalla. nÄki paljon pieniä asioita mitä muut eivät ole nähneet.
  Vastaa viestiin
25.05.10, 15:32   #4 (linkki)
soittanut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja soittanut Näytä viesti
minäkin olen Angelalle soittanut, puhelu oli melko pikainen, mutta ihan miellyttävä ihminen oli. Kysyin häneltä eräästä suhteesta, johon ei antanut oikeastaan mitään ennustusta tulevaan. Neuvoi vaan että meidän pitäisi keskustella ja mahdollisuudet on aikalailla 50/50.. Eli ei oikeastaan ollut mitään hyötyä, kaikki nämä neuvot kyllä jo tiesin itsekkin. Minun kohdallani siis näin..

Lisään vielä, että itsekin olen soittanut todella monelle ennustajalle, tuntuu että todella harva osaa sanoa nykytilanteestanikaan mitään, saati menneestä.. Joten ei siis mikään ihme, jos Angelakaan ei nähnyt, pyysi kertomaan vähän taustaa ennen kuin sanoi mitään. Ei siis ollut tarkoitus morkata ketään! :)
  Vastaa viestiin
25.05.10, 15:58   #5 (linkki)
ulkomaille soittanut
(Vierailija)

Ihana lukea positiivisia viestejä näkijöistä. Kerron omista kokemuksistani.

Viisi vuotta sitten soitin eräälle jonka numeron löysin Astro.fi-auttajalistasta, en muista nimeä enää mutta Keravalla asui silloin. Puhelu kesti yhteensä melkein tunnin (välillä tauko) ja normaaliin kännykkähintaan. Näki hyvin sekavan tilanteeni ja auttoi. Käytännön asiat, joita puhui, ei ole toteutuneet, mutta tiedän että syy on oma valintani. Olin keskellä suurta prosessia ja tein valintoja siinä. Sen sijaan henkiseen kehitykseen liittyneet asiat sekä ihmissuhteet ovat menneet juuri niin. Suurempi perspektiivi jäi kuitenkin puuttumaan, tuntui että jäin vähän itsekseni tarpomaan omaan suohoni. Maksoin hänelle tilille vapaaehtoisen maksun.

Sitten olen kerran, noin kolme vuotta sitten, nähnyt muistaakseni Kaarina-nimisen näkijän joka korteista katsoi. Hän näki menneen ihan selvästi ja nykyhetkeen hieman huonommin, tulevaisuuteen vain yhden, tärkeän pääpiirteen. Mutta käytännön asiat ja työasiat ihan pieleen. Veloitti 60e/puoli tuntia, joka oli minusta näin jälkikäteen ajatellen ihan liikaa. Kaksikymppiä olisi sopivampi summa mielestäni. Vähän kaduttaa.

Muutaman kerran olen soittanut ulkomaille. Sonia Choquette veloitti 400 dollaria, silloin 280e, puolesta tunnista, minkä annoin itselleni lahjaksi rankan kaksivuotiskauden jälkeen. Ei kaduta vaikka oli suuri summa. Hän ei kysellyt mitään, alkoi heti kertoa. Kertoi menneistä elämistä, sielun suunnitelmasta ja sitten nykyhetkestä. Kertoi mitkä tekijät vaikuttivat tulevaisuuteen, mihin piti nykyhetkessä kiinnittää huomiota. Siellä ei ollut mitään mikä olisi mennyt pieleen tai edes särähtänyt. Ehdottomasti hintansa arvoinen.

Sitten oli englantilainen kanava, nuorehko mies, jonka nimeä en nyt muista. Hän veloitti 180e tunnista ja samoin, alkoi heti kertoa eikä kysellyt mitään. Kertoi entisistä elämistäni käytännössä samat asiat kuin Sonia, mutta sieluni kokemuksista ja nykyhetkestä sieluni kannalta kertoi enemmän, oli enemmän aikaakin käytettävissä.

Käytännön asioista en kysellyt paljon, olisin voinut, mutta en silloin ollut kiinnostunut, halusin vain miettiä silloiset asiat itselleni selviksi ja hän auttoi kyllä siinä. Vuosi sitten soitin ja kaikki mitä on kertonut, on kyllä pitänyt paikkansa. Eikä ole tarvinnut soitella muille, sain äänitiedoston ja sitä olen pariin kertaan kuunnellut uudestaan kaivatessani vastauksia.

0700-näkijöissä on varmasti hyviä, mutta minun kannaltani ongelma on se, ettei heistä ole mitään luotettavana pitämääni tietoa missään. Tuntihinta on heilläkin mielestäni melko kova 100-150e ja jos ei ole mitään hajua, kuka puhelimeen vastaa, niin en todellakaan soita. Mieluummin säästän rahaa ja sitten vaikka kerran vuodessa tai puolessatoista soitan jollekin johon aidosti luotan. Englantia tosin pitää osata riittävästi että ulkomaille soittaa, sille ei voi mitään.
  Vastaa viestiin
25.05.10, 16:34   #6 (linkki)
Cindy
(Vierailija)

Anne-Maarit Pirhonen on myös todella hyvä. Kylmät väreet meni kun puhui hänen kanssaan, tiesi niin paljon.
  Vastaa viestiin
25.05.10, 17:03   #7 (linkki)
mistähän
(Vierailija)

tämän

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cindy Näytä viesti
Anne-Maarit Pirhonen on myös todella hyvä. Kylmät väreet meni kun puhui hänen kanssaan, tiesi niin paljon.

näkijän yhteystiedot saa ? googlettamalla ei auennut ja ottaako puh.aikoja.

Kiitos Sinulle ja iloista ti päivän jatkoa.

t. siru
  Vastaa viestiin
25.05.10, 17:10   #8 (linkki)
nähtävästi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cindy Näytä viesti

Oikeasti hyvät, näkevät ja lahjakkaat eivät tarvitse vetoapuja eikä saatesanoja. Katselmuksissa ei leviä lämpörikä liekit eikä vastaavasti kalman väristykset vaan lahjakkaat tietävät ja tekevät. Lyriikka on tunnelmia nostavaa, otollisten tunteisiin vaikuttavaa sisäänheittäjien markkinahuutoja tuntemattoman tai muuten heikkomenekkisen tuotteen myynninedistämistä.
  Vastaa viestiin
25.05.10, 18:17   #9 (linkki)
soittanut
(Vierailija)

Soitin Angelalle (silloin Unilin yleiseen numeroon) reipas vuosi sitten ja yllättävästi näki heti käänteitä mistä kyselin. Tapathui asioita mitä kertoi. En vain tahtonut uskoa. Nyt soitin jälleen eivätkä puheet ainakaan muuttuneet tulevastani. Pidän hänestä kovin, siksi että näki minulle niin tarkasti. Hyvä uusi tuttavavuus.
  Vastaa viestiin
25.05.10, 18:22   #10 (linkki)
cindy
(Vierailija)

En ole täällä kauaa "pyörinyt " eli en tiedä eikö täällä sitten suvaita kenenkään kehumista ?

iTSE olen kiinnostunut lukemaan muiden mielipiteitä yms niin ajattelin laittaa myös omani. En yritä mainostaa ketään, kai sentään kehua saa ?
  Vastaa viestiin
25.05.10, 18:23   #11 (linkki)
cindy
(Vierailija)

hei siru,

laitatko mailiosoitteesi voin hänen tiedot sinne :)
  Vastaa viestiin
25.05.10, 20:23   #12 (linkki)
voi
(Vierailija)

harmi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cindy Näytä viesti

en voi sitä tänne laittaa, koska minut siitä tunnistetaan.

Kiitos silti

t.siru
  Vastaa viestiin
25.05.10, 21:19   #13 (linkki)
laitatko mulle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cindy Näytä viesti

kiinnostaisi tiedot, tässä osoite; nato12@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
25.05.10, 21:21   #14 (linkki)
laitatko minullekin?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laitatko mulle Näytä viesti
kiinnostaisi tiedot, tässä osoite; nato12@suomi24.fi

mun maili on vivian.101@windowslive.com

Jos joku muukin soittaa, niin laitappa tänne kokemusta ;)
  Vastaa viestiin
25.05.10, 21:24   #15 (linkki)
Myös
(Vierailija)

minulle kiitos!

aja1@luukku.com
  Vastaa viestiin
26.05.10, 16:17   #16 (linkki)
reikikö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuinkahan käy Näytä viesti
Soitin Unilin Angelalle ystäväni suosituksesta koska kertoi olevan yksi parhaista näkijöistä hanelle liekö näkijä yleensä miten tunnettu.
Minuun teki vaikutuksen se että miten pian tulimme sinuiksi kuin olisimme tunteneet vuosia ja se lämpö jonka koin , jotekin sain kuin positiivista energiaa. Tuli mieleeni että kun hän sivuillaan mainitsee että siirtää myös reikiä vaikka emme puhuneetkaan reikistä niin voiko reikiä siirtyä kuin "vahingossa". Voihan olla myös niin että kysymys on minun omista fiiliksistä .
Nyt jään suurella mielenkiinnolla odottelemaan kaikkia muita juttuja mitä kävimme läpi että' kuinka tulevat osumaan kohdalleen. Olen nyt ehkä vähän liiankin innoissani arvioimaan näitä juttuja mutta kerron myöhemmin kuinka ovat toteutuneet .Mielenkiintoinen tuttavuus
Olen sen verran tutustunut Reikiin että mielestäni sitä voi siirtyä kuin "vahingossa" niinkuin lempeä kesätuulikin voi pyykäistä kasvojasi kuin "vahingossa" mutta älä vaan pyydä selittämään tarkemmin. Olen soittanut tuon saman sivun Sinikalle koska uskon itse vahvasti Astrologiaan ja mielestäni hän on siinä hyvä ja vaikuttaa että on todella paneutunut asiaansa. Hän on ollut minulle suurena apuna muutamassa ihmissuhde solmussa. Näin minulle .
  Vastaa viestiin
26.05.10, 17:57   #17 (linkki)
soittanut minäkin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuinkahan käy Näytä viesti

Hei,
soitin ensimmäistä kertaa Angelalle pari viikkoa sitten ja oli todella positiivinen kokemus. Olen paljon soittanut muillekin näkijöille ja minulla on myös monia muita suosikkeja. Angela näki minulle todella tarkasti sekä menneisyyteen ja nykyisyyteen kaikista kysymistäni asiakokonaisuuksista ja ihmisistä. Lisäksi hän oli mielestäni oikein miellyttävä ja lämpimän oloinen ihminen. Tietystä asioista hän sanoi jänniä yksityiskohtia ja käytti sellaisia sanavalintoja, joita jäin hämmästelemään. Sain sessiosta selvennystä nykytilanteeseen ja ohjausta tulevaan. Tietysti todella toivon, että ne tulevaisuuden asiatkin toteutuisivat kuten sanoi! Olivat kyllä samansuuntaisia muiden näkijöiden sanomisten kanssa, vaikka usko on aika koetuksella tällä hetkellä vaikean ihmissuhdeasian osalta. Kirjoitin kaiken ylös, joten aika näyttää...

Mitään tulevaisuuden tapahtumiin liittyviä aikoja Angela ei minulle sanonut, yksi pieni asia meni kuten sanoi (tämä oli ainoa josta kysyin, että juuri tänä viikonloppuna osallistun tällaiseen, miten mahtaa onnistua).

Uskoisin, että soitan hänelle vielä joskus uudestaan.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 18:26   #18 (linkki)
kerropa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ulkomaille soittanut Näytä viesti
Ihana lukea positiivisia viestejä näkijöistä. Kerron omista kokemuksistani.

Viisi vuotta sitten soitin eräälle jonka numeron löysin Astro.fi-auttajalistasta, en muista nimeä enää mutta Keravalla asui silloin. Puhelu kesti yhteensä melkein tunnin (välillä tauko) ja normaaliin kännykkähintaan. Näki hyvin sekavan tilanteeni ja auttoi. Käytännön asiat, joita puhui, ei ole toteutuneet, mutta tiedän että syy on oma valintani. Olin keskellä suurta prosessia ja tein valintoja siinä. Sen sijaan henkiseen kehitykseen liittyneet asiat sekä ihmissuhteet ovat menneet juuri niin. Suurempi perspektiivi jäi kuitenkin puuttumaan, tuntui että jäin vähän itsekseni tarpomaan omaan suohoni. Maksoin hänelle tilille vapaaehtoisen maksun.

Sitten olen kerran, noin kolme vuotta sitten, nähnyt muistaakseni Kaarina-nimisen näkijän joka korteista katsoi. Hän näki menneen ihan selvästi ja nykyhetkeen hieman huonommin, tulevaisuuteen vain yhden, tärkeän pääpiirteen. Mutta käytännön asiat ja työasiat ihan pieleen. Veloitti 60e/puoli tuntia, joka oli minusta näin jälkikäteen ajatellen ihan liikaa. Kaksikymppiä olisi sopivampi summa mielestäni. Vähän kaduttaa.

Muutaman kerran olen soittanut ulkomaille. Sonia Choquette veloitti 400 dollaria, silloin 280e, puolesta tunnista, minkä annoin itselleni lahjaksi rankan kaksivuotiskauden jälkeen. Ei kaduta vaikka oli suuri summa. Hän ei kysellyt mitään, alkoi heti kertoa. Kertoi menneistä elämistä, sielun suunnitelmasta ja sitten nykyhetkestä. Kertoi mitkä tekijät vaikuttivat tulevaisuuteen, mihin piti nykyhetkessä kiinnittää huomiota. Siellä ei ollut mitään mikä olisi mennyt pieleen tai edes särähtänyt. Ehdottomasti hintansa arvoinen.

Sitten oli englantilainen kanava, nuorehko mies, jonka nimeä en nyt muista. Hän veloitti 180e tunnista ja samoin, alkoi heti kertoa eikä kysellyt mitään. Kertoi entisistä elämistäni käytännössä samat asiat kuin Sonia, mutta sieluni kokemuksista ja nykyhetkestä sieluni kannalta kertoi enemmän, oli enemmän aikaakin käytettävissä.

Käytännön asioista en kysellyt paljon, olisin voinut, mutta en silloin ollut kiinnostunut, halusin vain miettiä silloiset asiat itselleni selviksi ja hän auttoi kyllä siinä. Vuosi sitten soitin ja kaikki mitä on kertonut, on kyllä pitänyt paikkansa. Eikä ole tarvinnut soitella muille, sain äänitiedoston ja sitä olen pariin kertaan kuunnellut uudestaan kaivatessani vastauksia.

0700-näkijöissä on varmasti hyviä, mutta minun kannaltani ongelma on se, ettei heistä ole mitään luotettavana pitämääni tietoa missään. Tuntihinta on heilläkin mielestäni melko kova 100-150e ja jos ei ole mitään hajua, kuka puhelimeen vastaa, niin en todellakaan soita. Mieluummin säästän rahaa ja sitten vaikka kerran vuodessa tai puolessatoista soitan jollekin johon aidosti luotan. Englantia tosin pitää osata riittävästi että ulkomaille soittaa, sille ei voi mitään.
Mistä saat luotettavaa tietoa näistä näkijöistä ulkomailta? Käytitkö aikoinaan Maria Duval-nimisen palveluja? Samoin ovatko Marie Franc-----joku nimeä käyttäneen palvelut tuttuja? Annettuaan tietonsa Maria Duval-nimiselle eikä enää maksanut säännöllisesti uusia tulevia maksuja jotka olivat muka tärkeitä saadakseen lisää tietoa elämän parantamiseksi alkoi tulla samoin muka tärkeitä tietoja etukäteismaksua vastaan siltä Marie Joltakin. Oletko paikallinen välittäjä vai mista saa luotettavaa tietoa ulkomaisista palveluista joista kerroit? Suomalaiset ovat sentään jotenkin kartalla. Balettiguru sanoi aikoinaan että p---a on p----aa Ranskassakin. Ei se että on ulkomaalainen ole itseisarvo.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 19:45   #19 (linkki)
ulkomaille soittanut
(Vierailija)

No ei toki ole pääasia ulkomaisuus. Kukin varmasti itse valitsee oman pääasian. Jollekin se on halpa hinta ja toiselle näkijän asenne.

Minä haluan tietää mitä näkijä itse uskoo maailmasta ja miten tulkitsee. Näkeekö lasin puoliksi täytenä vai ei. Uskooko maahisiin tai demoneihin tms. Sonia on kirjoittanut 15 kirjaa joista osan olen lukenut, tiedän siis mihin katsantonsa perustaa. Samoin brittimiehellä on hyvin kattavat sivut netissä sekä kanavointeja. Suomalaisilla en ole vastaavaa nähnyt.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 19:52   #20 (linkki)
onko toteutuneet
(Vierailija)

Onko heidän juttunsa toteutuneet?
Kiinnostaisi tietää???
  Vastaa viestiin
26.05.10, 20:15   #21 (linkki)
manipulaattori
(Vierailija)

Lainaus:
No ei toki ole pääasia ulkomaisuus. Kukin varmasti itse valitsee oman pääasian. Jollekin se on halpa hinta ja toiselle näkijän asenne.

Minä haluan tietää mitä näkijä itse uskoo maailmasta ja miten tulkitsee. Näkeekö lasin puoliksi täytenä vai ei. Uskooko maahisiin tai demoneihin tms. Sonia on kirjoittanut 15 kirjaa joista osan olen lukenut, tiedän siis mihin katsantonsa perustaa. Samoin brittimiehellä on hyvin kattavat sivut netissä sekä kanavointeja. Suomalaisilla en ole vastaavaa nähnyt.
Suomalaisissa ennustajissa on kirjailijaliittoon kuuluvia monipuolisen tuotannon omaavia kirjailijoita kuten muissakin ammateissa meritoituneita henkilöitä. Onko yllätys? Ennustuksia ei mainosteta kirjallisella tuotannolla eikä päinvastoin. Ehkä se olisi hyvä mainosjippo vastaavasti ulkomailla. Kattavia nettisivuja on monilla. Sisällön totuudellisuus on uskon asia.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 20:56   #22 (linkki)
leppis
(Vierailija)

Lainaus:

Ei suomalaiset ennustajat ole vain muurarin leskiä ja rapparin hanslankareita jotka eivät löydä muuta tekemistä. Väkeä on laidasta laitaan. Ulkomaisissa on hyviä ennustajia myös kirjoitus-ja lukutaidottomissa viljelijöissä tai riisinpoimijoissa. Eikö ole suorastaan ihme? Ennustus on ennustajan näkemys kysyjän tulevaisuuteen kuuluvista tapahtumista eikä siinä tarvita mitään analyysejä puolelta tai toiselta, tinan kattoon heittämistä, keskisormella seisomista, horoskooppeja tai kuperkeikkoja, reikimistä tai henkien manausta.

Kaikella kunnioituksella. Jokainen saa helliä itseään vaikka kullatulla kypärällä. Kultaus on tietenkin paras ostaa ulkomailta sillä niistä kultaajista on nähtävästi parhaimmat nettisivut.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 21:15   #23 (linkki)
iha vaa sivuust
(Vierailija)

mietin

että tässä ketjussa henkilö kertoo kokemkusen siitä, että on ollut ulkomaisiin näkijöihin yhetydessä. Ja se ei käy? -kö? Mielestäni hän ei missään vaiheessa nosta heitä ylemmäksi kuin muitakaan, kertoo vaan hyvät kokemukset. Sama kait se mistä onnistuneen palvelun saa, jos se onnistuu.

Ja jo on muutama muka-näppärä-sanailija kimpussa todistamassa, että... Niin mitä itseasiassa edes?

On nuo nettisivut monella muullakin - ja suomalaisella näkijällä siis. Eikö niitä saa mainita, edes että oli kivat?
  Vastaa viestiin
26.05.10, 21:47   #24 (linkki)
paitsi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iha vaa sivuust Näytä viesti
että tässä ketjussa henkilö kertoo kokemkusen siitä, että on ollut ulkomaisiin näkijöihin yhetydessä. Ja se ei käy? -kö? Mielestäni hän ei missään vaiheessa nosta heitä ylemmäksi kuin muitakaan, kertoo vaan hyvät kokemukset. Sama kait se mistä onnistuneen palvelun saa, jos se onnistuu.

Ja jo on muutama muka-näppärä-sanailija kimpussa todistamassa, että... Niin mitä itseasiassa edes?

On nuo nettisivut monella muullakin - ja suomalaisella näkijällä siis. Eikö niitä saa mainita, edes että oli kivat?
Ulkomaille soittaja kertoi ennustajasta joka oli mielestään uskottavampi kun oli kirjojakin kirjoittanut ja miesennustajasta jolla oli kattavat nettisivut ja teki kanavointeja. Mikä niissä teki nuo niin erinomaisiksi? Olisi riittänyt kun olisi todennut ennustukset hyviksi ja olevansa tyytyväinen. Varsin korkean maksamansa hinnan katsoi kohtuulliseksi ja mainitsi kuin sivumennen että ei se mitään kun halusi helliä itseään ja lisäsi että tietenkin on oltava englanninkielentaitoinen. Erinomaista. Ostan kiinalaiselta ennusteen heti kun opin kiinaa. Ai niin mutta siellä on useita kieliä joilla ei pärjää kuin kyseisellä alueella. Tuli ongelma. Rahasta ei tietenkään ole kiinni.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 21:50   #25 (linkki)
Ymmärsin
(Vierailija)

että tässä ketjussa pyydettiin kokemuksia Angelasta...?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku