Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
12.08.10, 15:05   #1 (linkki)
ihmettelijä
(Vierailija)

ennustus sähköpostiin?

Olen pidemmän aikaa miettinyt miten ennustukset ja tarottulkinnat voi onnistua sähköpostin kautta ilman ettei tulkitsija ole koskaan edes nähnyt kysyjää eikä kysyjä ole paikalla henkilökohtaisesti ennustus/tulkinta hetkellä? Kertokaapa viisaammaat miten tämä universaalilaki oikein toimii tässä suhteessa!
  Vastaa viestiin
12.08.10, 17:27   #2 (linkki)
valonsilta
(Vierailija)

Se tapahtuu energiatasolla =) Ja energiatasoilla ei ole "paikalla" eikä varsinkaan ajalla mitään merkittävää merkitystä.Jo silloin kun kysyt vaikkapa s.postilla tulkintaa luot energiasillan/yhteyden näkijään ja tätä siltaa pitkin hän "tulee luoksesi" =)
  Vastaa viestiin
12.08.10, 21:21   #3 (linkki)
hilikka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä Näytä viesti
Olen pidemmän aikaa miettinyt miten ennustukset ja tarottulkinnat voi onnistua sähköpostin kautta ilman ettei tulkitsija ole koskaan edes nähnyt kysyjää eikä kysyjä ole paikalla henkilökohtaisesti ennustus/tulkinta hetkellä? Kertokaapa viisaammaat miten tämä universaalilaki oikein toimii tässä suhteessa!
Hyvin onnistuu kuten myös puhelimessa. Juuri luin ennustetta jonka olen saanut kaks vuotta sitten sähköpostiin ja uskomattoman hyvin kaikki on tänä päivänä kuten ennustettiin.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 21:36   #4 (linkki)
tuomaslainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valonsilta Näytä viesti
Se tapahtuu energiatasolla =) Ja energiatasoilla ei ole "paikalla" eikä varsinkaan ajalla mitään merkittävää merkitystä.Jo silloin kun kysyt vaikkapa s.postilla tulkintaa luot energiasillan/yhteyden näkijään ja tätä siltaa pitkin hän "tulee luoksesi" =)
Globaalisti toimivassa sähköpostissa ei energia tavoita. Aninoastaan sanojen luoma mielikuva vastaajan aivoissa synnyttää ajatuksia joita jotkut vastaajat jopa itse saattavat luulla energian tuntemiseksi. Samasta asiasta tehty kysymys sävyltään myönteisenä tai kielteisenä niin vastaaja poikkeuksetta vastaa sanojen sävyn ei energiatuntemusten mukaan. Valosillasta en osaa sanoa mutta energian kulku siten on yhtä mahdollista kuin energian kulku jonkun luokse kaasuvalojen reunustamaa graniittisiltaa pitkin. Semmoinenkin silta on nähty monissa filmeissä.
  Vastaa viestiin
12.08.10, 23:38   #5 (linkki)
hilikalle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hilikka Näytä viesti
Hyvin onnistuu kuten myös puhelimessa. Juuri luin ennustetta jonka olen saanut kaks vuotta sitten sähköpostiin ja uskomattoman hyvin kaikki on tänä päivänä kuten ennustettiin.
Sähköpostissa ei muodostu mitään henkilökohtaista kontaktia mutta ääni puhelimessa on jo toinen juttu. Tapaamisistunnoissakin monet ennustajat keskittyvät kuuntelemaan ääntä ja puhetta jopa sulkien silmänsä. Sähköpostissa voi tehdä tulkintoja välineillä eri tekniikoita käyttäen ja kysyjän osallistumisella mutta niistä ei enempää. Kysyjän luo ei näkijä mene edes tähtisumussa.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 08:51   #6 (linkki)
hilikka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hilikalle Näytä viesti
Sähköpostissa ei muodostu mitään henkilökohtaista kontaktia mutta ääni puhelimessa on jo toinen juttu. Tapaamisistunnoissakin monet ennustajat keskittyvät kuuntelemaan ääntä ja puhetta jopa sulkien silmänsä. Sähköpostissa voi tehdä tulkintoja välineillä eri tekniikoita käyttäen ja kysyjän osallistumisella mutta niistä ei enempää. Kysyjän luo ei näkijä mene edes tähtisumussa.

Joka tapauksessa olen saanut sähköposti ennusteen ja myös ajanvarauksella, eri näkijät,ennusteet, jotka ovat kahden vuoden päästä osoittautuneet oikeaksi vaikka silloin se tuntu et on sula mahdottomuus.

Kontakti tapaamisessa paikkakunnan oma näkijä on sanonut samoja asioita mutta myös asioita jotka on tapahtunut minulle jo monta,monta vuotta sitten. Tietty nyt kysytään et miks vanhoja asioita.Näkijä perusteli sen sillä,että uskottavuus häneen on aidompi jos hän osaa kertoa menneestä elämästäni.

Mistä näkijä sähköpostiin osaa sanoa asiakkaan oman henkisen kehityksen, luonteen tai läheisen ihmisen luonteen???
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:08   #7 (linkki)
Toisilla
(Vierailija)

Lainaus:
Joka tapauksessa olen saanut sähköposti ennusteen ja myös ajanvarauksella, eri näkijät,ennusteet, jotka ovat kahden vuoden päästä osoittautuneet oikeaksi vaikka silloin se tuntu et on sula mahdottomuus.

Kontakti tapaamisessa paikkakunnan oma näkijä on sanonut samoja asioita mutta myös asioita jotka on tapahtunut minulle jo monta,monta vuotta sitten. Tietty nyt kysytään et miks vanhoja asioita.Näkijä perusteli sen sillä,että uskottavuus häneen on aidompi jos hän osaa kertoa menneestä elämästäni.

Mistä näkijä sähköpostiin osaa sanoa asiakkaan oman henkisen kehityksen, luonteen tai läheisen ihmisen luonteen???
on sellainen taito. Näkemisen lahja. Osa kykenee jopa s-postitse. Paras tapa kuitenkin aina kasvotusten, mutta olenpa itsekin saanut s-postilla yhden hyvän ja paikkaansapitävän tulkinnan.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 10:21   #8 (linkki)
-katselija_X-
(Vierailija)

Lainaus:

En osaa tätä oikeastaan hienommin ja ehkä selkeämminkään sanoa. Mutta kirjoittaessaan ihminen samalla tulee tekstiin tallentaneeksi energian tai osan olemustan ja kokemuksiaan energian muodossa miksi tuota tekstiin jäävää tunnistetta voisi sanoa. Vähän sama asia kuin jokaisessa ihmisessä on ominaistuoksu ja se jää ihmisen jälkeen huoneeseenkin. Esim. tekstistä voi erottaa missä tunnetilassa teksti on kirjoitettu.
  Vastaa viestiin
13.08.10, 12:16   #9 (linkki)
sivustakatselija
(Vierailija)

Tekstiin ja nk. energiatasolla ei yhteyttä synny. Energiasta on tullut jonkinasteinen hokema niille jotka luulevat , uskovat luuloansa tiedoksi tai uskottelevat luulonsa olevan tietoa. Selitys mitä ei ole tarkoitettu selitettäväksi. Kyseessä voi olla myös kykyjensä vilpitöntä yliarviointia tai kysyjän aliarviointia.

Tekstissä on aistittavissa kirjoittajan tunnetila jonka arviointiin ei useinkaan tarvitse ESP-kykyä. Saattaa olla että sitä tunneperäistä kokemista muutamat luulevat kirjoittajan energiaksi. Kehittyneemmät kokijat alalla ikäänkuin havaitsevat "energiajäljen" mutta se on vaatinut jäljen jättäjän läsnäolon vaikka vuosien takaa ja lisäksi usein traagisen tapahtuman. Sähköpostissa ei ole niitä mahdollisuuksia.

Oli niin tai näin nämä ovat mielipiteitäni eikä ehdotonta totuutta yhtävähän kuin nämä sähköpostissa energiantuntemiskirjoitukset.

Enteiden tulkinta on todellinen ja hyvin mielenkiintoinen elämänalue. Etenkin silloin kun siihen ei liity ylimääräinen valheellinen mystiikka, taiat, ylimääräiset höpötykset ja jopa rukoukset tulkitsijan uskottavuuden kohottamiseksi. Silloin ollaan metsässä. Yhta kunnollista enteiden tulkitsijaa kohden on tusina muuta.
  Vastaa viestiin