| |  | |
02.04.11, 01:24
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | unil sinikka
Miten sinikka on onnistunut teille miesasioissa ja työasioissa? Mulle näki työn aloituksen ajankohdan täysin oikein. Monilla muilla hyviksi kehuilla ennustajilla meni täysin pieleen työn ennustaminen. Miesasioissa näkee myös tarkkaan eri henkilöitä ja tapaamisia.
| |
| | |
02.04.11, 23:50
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Työasian näki täysin kohdalleen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ........... Miten sinikka on onnistunut teille miesasioissa ja työasioissa? Mulle näki työn aloituksen ajankohdan täysin oikein. Monilla muilla hyviksi kehuilla ennustajilla meni täysin pieleen työn ennustaminen. Miesasioissa näkee myös tarkkaan eri henkilöitä ja tapaamisia. |
Sinikka näki aikoinaan minulle suuren muutoksen työssäni ja näin myös tapahtui. Asia kuulosti tuolloin täysin uskomattomalta, koska en ollut kyseistä paikkaa edes hakenut. Se vain kerta kaikkiaan putosi syliini :)
Tästä on aikaa jo kymmenen vuotta.
| |
| | |
28.05.11, 19:38
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinikalle soitin
Soitin pariin otteeseen Sinikalle ja yllätyin kun sain niin samankaltaiset näkemykset molemmilla kerroilla. Oikeastaan lähes sanasta sanaan kertoi samalla tavalla. Vielä odottaa tapahtumat toteutumista, mutta oikeastaan ennen syksyä ei olisikkaan Sinikan mukaan tässä tilanteessa muutosta tapahtunut.. Olisi kiva kuulla enemmän kommenttia Sinikasta, niitä ei juurikaan löytynyt.
| |
| | |
28.05.11, 20:54
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka Soitin pariin otteeseen Sinikalle ja yllätyin kun sain niin samankaltaiset näkemykset molemmilla kerroilla. Oikeastaan lähes sanasta sanaan kertoi samalla tavalla. Vielä odottaa tapahtumat toteutumista, mutta oikeastaan ennen syksyä ei olisikkaan Sinikan mukaan tässä tilanteessa muutosta tapahtunut.. Olisi kiva kuulla enemmän kommenttia Sinikasta, niitä ei juurikaan löytynyt. |
Saman firman Eilan kanssa samaa luokaa, eli jutustelija. Ei ole minulle nähnyt.
| |
| | |
24.07.11, 22:56
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ei näkijä mulle Saman firman Eilan kanssa samaa luokaa, eli jutustelija. Ei ole minulle nähnyt. | Eikä mulle.Soitin kaksi kertaa kesän kuluessa ja ennustus pysyi samansuuntaisena.Mutta,mutta!!Pysyyhän se:Jälkimmäisellä kerralla huomasin,että ihan kuin olisi lukenut valmiiksi kirjoitetusta horoskooppi ennusteesta.Siis nyt heinäkuun loppupuolella kertoi,että "sulla on ollut hyvä kuvio miesten suhteen juhannuksesta ja se jatkuu vielä tuonne elokuun kolmanteen päivään"..Haloo!!Valtaisa pettymys siis ja näin ollen en enää hänelle soittele.
| |
| | |
25.07.11, 00:10
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt Eikä mulle.Soitin kaksi kertaa kesän kuluessa ja ennustus pysyi samansuuntaisena.Mutta,mutta!!Pysyyhän se:Jälkimmäisellä kerralla huomasin,että ihan kuin olisi lukenut valmiiksi kirjoitetusta horoskooppi ennusteesta.Siis nyt heinäkuun loppupuolella kertoi,että "sulla on ollut hyvä kuvio miesten suhteen juhannuksesta ja se jatkuu vielä tuonne elokuun kolmanteen päivään"..Haloo!!Valtaisa pettymys siis ja näin ollen en enää hänelle soittele. |
Minulle tuli samanoloinen tunne, että vain sepustelua, en luota oikein mitä sanoi. Meni kokonaan ristiin esim. Veeran sanomisten kanssa ja joidenkin muidenkin.
| |
| | |
25.07.11, 08:46
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | mulle sopiva Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei näkijä mulle Saman firman Eilan kanssa samaa luokaa, eli jutustelija. Ei ole minulle nähnyt. |
Sinikka kyselee heti alussa horoskooppimerkin ja tuntuu, että latelee tekstiä jostain horoskooppikirjasta tai vastaavasta. Pari soittoa viiden vuoden sisällä ja molemmilla kerroilla sama juttu. Vuosihoroskooppeja osaan itsekin lukea:)
Saman firman Linda ja Maaret kysyvät myös horoskooppimerkin, joten heille en myöskään enää soita.
| |
| | |
25.07.11, 18:07
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ei myöskään Sinikka kyselee heti alussa horoskooppimerkin ja tuntuu, että latelee tekstiä jostain horoskooppikirjasta tai vastaavasta. Pari soittoa viiden vuoden sisällä ja molemmilla kerroilla sama juttu. Vuosihoroskooppeja osaan itsekin lukea:)
Saman firman Linda ja Maaret kysyvät myös horoskooppimerkin, joten heille en myöskään enää soita. |
Ei minulta kysynyt mitään ja aika samoja näki kuin Maarit ja Minna ja toisen firman Anne. Meni hyvin kohdalleen ja osaa vielä odottelen
| |
| | |
25.07.11, 19:42
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Horoskooppimerkkiä kyseli alkuun muistelen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ........... Miten sinikka on onnistunut teille miesasioissa ja työasioissa? Mulle näki työn aloituksen ajankohdan täysin oikein. Monilla muilla hyviksi kehuilla ennustajilla meni täysin pieleen työn ennustaminen. Miesasioissa näkee myös tarkkaan eri henkilöitä ja tapaamisia. |
,kun en suostunut sanomaan puolusteli, väitti astrologia tiedettä usassa.
Jos sitä on tutkittu yliopistossa jossain päin muailmaa ei se vielä tee astrologiasta tiedettä..
| |
| | |
26.07.11, 07:56
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Soitin ,kun en suostunut sanomaan puolusteli, väitti astrologia tiedettä usassa.
Jos sitä on tutkittu yliopistossa jossain päin muailmaa ei se vielä tee astrologiasta tiedettä.. | Hei, ei minun viestini ollut totta, ei ollenkaan minun näkijäni sillä puhelu saattoi kestää noin minuutin mutta ei kahta. Kysyit kai tulevia tapahtumia ja näkijä ryhtyy väittelemään astrologian tieteellisyydestä. Ei ole hyvä asia. Halusin antaa positiivisen palautteen jotta juttu loppuisi ja jokaisen erikseen esiin nostaminen loppuisi, mutta ei mennyt perille. Siitä oli eilen jo alkamassa turha poru.
| |
| | |
26.07.11, 10:43
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja virpa Hei, ei minun viestini ollut totta, ei ollenkaan minun näkijäni sillä puhelu saattoi kestää noin minuutin mutta ei kahta. Kysyit kai tulevia tapahtumia ja näkijä ryhtyy väittelemään astrologian tieteellisyydestä. Ei ole hyvä asia. Halusin antaa positiivisen palautteen jotta juttu loppuisi ja jokaisen erikseen esiin nostaminen loppuisi, mutta ei mennyt perille. Siitä oli eilen jo alkamassa turha poru. | palautteesi millään tavalla ole ehdoton totuus, johon keskustelu loppuu. Voi olla myös (ja usein onkin), että yks soittelee kaikki firman näkijät läpi ja täällä heistä erikseen kyselee...
| |
| | |
14.08.11, 22:49
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | sinikka
jotain toteutuneita työasioissa ajallisestikin, mutta sekoitti paikat eikä nähnyt lyhyttä työttömyyttä. Ei osoita luotettavuutta myöskään miesasioissa. Viime kesänä sanoi, että eräs nuorempi tumma mies on vakavissaan mun kanssa. Eipä vaan ollut ja suhde kesti 2kk ja mies lähti. Perustaa liikaa kaiken horoskooppeihin. ei luotettava.
| |
| | |
11.09.11, 19:17
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | .......
perustaa liikaa horoskooppeihin. Kyllä vesimies ja härkä voi aivan hyvin sopia yhteen. Mulle ei kuulemma sovi kuin pari horoskoopppimerkkiä vaan.
| |
| | |
11.09.11, 22:21
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ........... perustaa liikaa horoskooppeihin. Kyllä vesimies ja härkä voi aivan hyvin sopia yhteen. Mulle ei kuulemma sovi kuin pari horoskoopppimerkkiä vaan. | Näkijän katselmuksessa ei horoskoopeilla ole mitään osaa. Höpö-höpöjä.
| |
| | |
12.09.11, 19:01
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, latelee pitkät pätkät horoskoopeista etc. Mullekin sanoi että minne se vaaka-tytön flirttailukyky on kadonnut että rupea vaan käyttämään sitä. Mä en oo sen tyyppinen ollenkaa - se "vaaka-tytön" kyky on mulla aika heikosti edustettuna. Ihan ajan ja rahan hukkaa oli koko Sinikalle soitto.
| |
| | |
08.11.11, 17:45
|
#16 (linkki)
ei vakuuttanut. miesasiat vaihtelee ja tosiaan näkee asioita mitkä ei pidä paikkansa.
| |
| | |
09.11.11, 19:09
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sinikka on ainut jolle soittelen,mielestäni paras näkijä minulle ja pidän siitä että häneltä löytyy välillä keventävää huumoria.
| |
| | |
11.02.12, 00:53
|
#18 (linkki)
ketään ennustaja ei näe kaikkea. Paljon soitelleena niin olen huomannut sen, että ennustajaa voi olla vaikea tulkita ja tajuaakin vasta myöhemmin, että näinhän se menikin. Sinikka nähnyt jotain ajallisesti oikein. Työpaikan vaihtoa ei kyllä nähnyt eikä lyhyttä työttömyyttä välissä. Sen näki että työt jatkuu ja kun työttömänä ollessa soitin ja kysyin milloin työt jatkuu niin tiesin ajallisesti täysin oikein. Liikaa yleistää kuitenkin horoskoopeista. Kaikki vaaka miehet on samanlaisia ja kaikki vesimiehet samanlaisia ja kaikki kaksoset samanlaisia.
| |
| | | | |