Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.12, 10:58   #1 (linkki)
vaistoaako kukaan
(Vierailija)

rahahuolia

En esitä tätä kysymystä kellekkään erityiselle näkijälle siksi, että näyttää siltä että aina ei joudeta katsomaan.
Kysynkin näin ystävällisesti, saanko raha-asiat kuntoon? Voi ne on vaivanneet minua niin kauan, en haluaisi ajatella negatiivisesti, mutta tulee mieleen mitä ihmettä olen tehnyt elämässäni kun aina vaan vuosikaudet nämä asiat hirttää olemukseni. Tulee tapahtumia jotka ovat ns. yllätyksiä, menoja joista selviän nipin napin, soittelemalla ja pyytämällä esim. maksuaikaa..
näkyykö yhtään sellaista apua joka auttaisi minua. Eräs ennustaja sanoi aikanaan, että voitan arvallA?? No olen ostanut arvan silloin tällöin ja kymppikö on suurin voitto muistaakseni sen jälkeen kun sain tämän ennusteen..
Entä kun sain eräältä onnennrot lottoon toissakesänä, laitan aina yhden rivin ja siinä ei ole ollut yhtään kertaa kuin 2 nroa enintään oikein. Lupasi minulle oikein hyvän potin. En ole oikein ottanut todesta näitä lupaajia mutta olisi tietysti mukavaa jos onni lopulta lopettaisi tekemästä mutkan kohdallani, kun aikaa menee usko himmenee.
Jään kiitoksin odottelemaan jos joku yst. empatiaa tunteva sielu näkisi hätäni.
Kiitos!!
  Vastaa viestiin

03.02.12, 21:37   #2 (linkki)
ap.
(Vierailija)

nostan tätä
  Vastaa viestiin
03.02.12, 21:44   #3 (linkki)
toinen samanlainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaistoaako kukaan Näytä viesti
En esitä tätä kysymystä kellekkään erityiselle näkijälle siksi, että näyttää siltä että aina ei joudeta katsomaan.
Kysynkin näin ystävällisesti, saanko raha-asiat kuntoon? Voi ne on vaivanneet minua niin kauan, en haluaisi ajatella negatiivisesti, mutta tulee mieleen mitä ihmettä olen tehnyt elämässäni kun aina vaan vuosikaudet nämä asiat hirttää olemukseni. Tulee tapahtumia jotka ovat ns. yllätyksiä, menoja joista selviän nipin napin, soittelemalla ja pyytämällä esim. maksuaikaa..
näkyykö yhtään sellaista apua joka auttaisi minua. Eräs ennustaja sanoi aikanaan, että voitan arvallA?? No olen ostanut arvan silloin tällöin ja kymppikö on suurin voitto muistaakseni sen jälkeen kun sain tämän ennusteen..
Entä kun sain eräältä onnennrot lottoon toissakesänä, laitan aina yhden rivin ja siinä ei ole ollut yhtään kertaa kuin 2 nroa enintään oikein. Lupasi minulle oikein hyvän potin. En ole oikein ottanut todesta näitä lupaajia mutta olisi tietysti mukavaa jos onni lopulta lopettaisi tekemästä mutkan kohdallani, kun aikaa menee usko himmenee.
Jään kiitoksin odottelemaan jos joku yst. empatiaa tunteva sielu näkisi hätäni.
Kiitos!!
En ole näkijä, mutta viestistä tuli mieleeni, kuinka minulle tehtiin selvänäkökatsaus vuonna 2009. Luvattiin että kahden vuoden sisällä tulee kaksi alle 10 000e voittoa veikkauksen peleillä ja neljännen vuoden jälkeen 100 000e. Olen nyt kaikki nämä vuodet tehnyt joka päivä Kenoa. Aina on yksi rivi voimassa ja sitten päälle muut(Olen ostanut raha-arpoja, lotonnut, kenonnut yms). Olen huikeasti tappiolla. isoja voittoja ei ole tullut. En tiedä sitten tulevassa että tuleeko koskaan. Halusin vaan kirjoittaa, että olen sinun kanssakulkija näiden asioiden tiimoilta.
Tsemppiä sinulle.
  Vastaa viestiin
03.02.12, 22:10   #4 (linkki)
ainainen rahapula
(Vierailija)

Olen kolmas samanlainen, perinnöstä piti tulla paperit jo pari vuotta sitten, ei ole kyllä ketään ketä voisin periä?, lottorivin sain myös pari vuotta sitten ja aina rahat loppu, mitään ei ole tullut, ei perintöä eikä lottovoittoakaan.
  Vastaa viestiin
09.02.12, 08:40   #5 (linkki)
ainainen rahapula
(Vierailija)

Nostan tätä, olisiko kellään meille kenellekkään tähän mitään näkemystä
  Vastaa viestiin
11.02.12, 09:58   #6 (linkki)
nostellaan
(Vierailija)

talousharmi

nostellaan jos joku olisi niin tarkkanäköinen että auttaisi, kiitos!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku