| rahahuolia
En esitä tätä kysymystä kellekkään erityiselle näkijälle siksi, että näyttää siltä että aina ei joudeta katsomaan.
Kysynkin näin ystävällisesti, saanko raha-asiat kuntoon? Voi ne on vaivanneet minua niin kauan, en haluaisi ajatella negatiivisesti, mutta tulee mieleen mitä ihmettä olen tehnyt elämässäni kun aina vaan vuosikaudet nämä asiat hirttää olemukseni. Tulee tapahtumia jotka ovat ns. yllätyksiä, menoja joista selviän nipin napin, soittelemalla ja pyytämällä esim. maksuaikaa..
näkyykö yhtään sellaista apua joka auttaisi minua. Eräs ennustaja sanoi aikanaan, että voitan arvallA?? No olen ostanut arvan silloin tällöin ja kymppikö on suurin voitto muistaakseni sen jälkeen kun sain tämän ennusteen..
Entä kun sain eräältä onnennrot lottoon toissakesänä, laitan aina yhden rivin ja siinä ei ole ollut yhtään kertaa kuin 2 nroa enintään oikein. Lupasi minulle oikein hyvän potin. En ole oikein ottanut todesta näitä lupaajia mutta olisi tietysti mukavaa jos onni lopulta lopettaisi tekemästä mutkan kohdallani, kun aikaa menee usko himmenee.
Jään kiitoksin odottelemaan jos joku yst. empatiaa tunteva sielu näkisi hätäni.
Kiitos!!
|