Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.02.12, 10:18   #1 (linkki)
Karisma
(Vierailija)

Helemi

Hei!
Varmalla palautteella kysyisin, millainen viikonloppu minulla on edessä kiinnostukseni kohteen suhteen? Onko mies lauantai-iltana samassa paikassa kuin minä? Onko mahdollisuutta enempään tässä?
Monta kysymystä,mutta jos jotakin saat tähän niin olen kiitollinen.

Nimimerkki "Vanha höpsö".:)
  Vastaa viestiin

10.02.12, 10:22   #2 (linkki)
Helemi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karisma Näytä viesti
Hei!
Varmalla palautteella kysyisin, millainen viikonloppu minulla on edessä kiinnostukseni kohteen suhteen? Onko mies lauantai-iltana samassa paikassa kuin minä? Onko mahdollisuutta enempään tässä?
Monta kysymystä,mutta jos jotakin saat tähän niin olen kiitollinen.

Nimimerkki "Vanha höpsö".:)

En haluaisi sanoa tätä, mutta sanon nyt niinkuin näyttää. Minusta et törmää tähän keneen ajattelit, se on pettymys toki sinulle. Olethan toivonut ja toiveesi korkealla käyvät. Myöhemmin mahdollisuus törmätä, mutta suhteen laadusta ei minulle näytetty.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 16:13   #3 (linkki)
Karisma
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Helemi Näytä viesti
En haluaisi sanoa tätä, mutta sanon nyt niinkuin näyttää. Minusta et törmää tähän keneen ajattelit, se on pettymys toki sinulle. Olethan toivonut ja toiveesi korkealla käyvät. Myöhemmin mahdollisuus törmätä, mutta suhteen laadusta ei minulle näytetty.

Kiitos Helemi, niin se voi mennä,sillä hän on harvoin liikkeellä, vaikka voisi nyt minun vuokseni tällä kertaa,hih.
En tunne häntaä sen enempää,mutta sain lämpimän ja rauhallisen kuvan hänestä.Se miellytti.

Kerron sunnuntaina miten meni.
Kiitos kun katsoit tämän.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 11:08   #4 (linkki)
Karisma
(Vierailija)

Oikeassa olit Helemi!Kiitos.

Olit aivan oikeassa,ei miestä mailla halmeilla, ei edes se toisella sijalla oleva ollut paikalla.:) Muuten aivan hyvä ilta..

Olisiko tuo sitten samassa paikassa tiistaina, onhan ystävänpäivä ja kaikkea? :)
Saatko minulle mitään pientä valonpilkahdusta rakkauselämääni; kauan aikaa viimeisestä leimahduksesta ja kaipaan jo lämpöiseen kainaloon. Ystävää vierelleni kulkemaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku