| |  | |
10.02.12, 14:53
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Pauirene
Pauirene voitko katsoa minulle..Kun minua jo hiuka askarruttaa avioliitto, kuinka tässä käy kun olen niin riippuvainen mieheni tuloista. Sotkee niin vietävästi elämääni. Saanko jotenkin kokotettua toimeentuloani.
| |
| | |
11.02.12, 15:45
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | ristiriitaista... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja deilu Pauirene voitko katsoa minulle..Kun minua jo hiuka askarruttaa avioliitto, kuinka tässä käy kun olen niin riippuvainen mieheni tuloista. Sotkee niin vietävästi elämääni. Saanko jotenkin kokotettua toimeentuloani. |
Ensin katsoin asiaa, niinkuin tapaan tehdä ihan vain kynttilänvalossa keskityn ja ajattelen sinua ja ongelmaasi ja koska ajatukset oli niin ristiriitaisia katsoin taroteista. Tässä yhteenveto , kylläkin niin ristiriitainen etten tiedä onko apua, voin katsoa myöhemmin uudelleen jos aukeaa...jos haluat.
Näen , että miehelläsi on josssakin hänelle tärkeässä asiassa erilainen näkemys rahankäytöstä kuin sinulla. Tästä voi seurata ettei tilanteesi helpotu, toisaalta korttien mukaan jos saat hyväksyttyä ja sovittua jonkun ei niinkään raha-asian, ihmisuhteisiin ja harrastuksiin liittyvän asian, niin miehesi kautta rahatilanteesikin helpottaa.
Tarottien mukaan sinulla on joku iso negatiivinen asia joka vie liikaa energiaasi ja ehkä vaikuttaa talouteesikin.
Olen Tarotteja käyttänyt melko vähän, vasta pari vuotta joten en voi vannoa.
Kysy lisää jos kiinnostaa-katson taas illalla yöllö yhden ystäväni ongelmia niin menee samaan keskittymseen, sessioon jos sulla on jotain....
| |
| | |
11.02.12, 18:01
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos<3 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauirene Ensin katsoin asiaa, niinkuin tapaan tehdä ihan vain kynttilänvalossa keskityn ja ajattelen sinua ja ongelmaasi ja koska ajatukset oli niin ristiriitaisia katsoin taroteista. Tässä yhteenveto , kylläkin niin ristiriitainen etten tiedä onko apua, voin katsoa myöhemmin uudelleen jos aukeaa...jos haluat.
Näen , että miehelläsi on josssakin hänelle tärkeässä asiassa erilainen näkemys rahankäytöstä kuin sinulla. Tästä voi seurata ettei tilanteesi helpotu, toisaalta korttien mukaan jos saat hyväksyttyä ja sovittua jonkun ei niinkään raha-asian, ihmisuhteisiin ja harrastuksiin liittyvän asian, niin miehesi kautta rahatilanteesikin helpottaa.
Tarottien mukaan sinulla on joku iso negatiivinen asia joka vie liikaa energiaasi ja ehkä vaikuttaa talouteesikin.
Olen Tarotteja käyttänyt melko vähän, vasta pari vuotta joten en voi vannoa.
Kysy lisää jos kiinnostaa-katson taas illalla yöllö yhden ystäväni ongelmia niin menee samaan keskittymseen, sessioon jos sulla on jotain.... | Tää on niin kamalan ristiriitainen juttu. Kun minun omanarvontunne kärsii kovasti ja voi olla että teen yksin ajatelemalla tästä vielä suuremman kuin on. Mutta kun olen aina ennen elättänyt itseni ja nyt on tulot niin vähissä.Pitää aina kysyä toiselta ihan pienistäki ja vättämättömista, onko tähän varaa. Ehkä tää on mulle jokin oppimisen paikka. Tuo iso negatiivinen asia voi olla tupakanpoltto tai kun olen nyt kovasti sairastellut. Ei ole varaa mennä yksityiselle, niin kaikkien kokeiden pääsyyn menee kuukausia. Vuoden päivät on tässä erilaisissa kokeissa käyty eikä mitään selvää ole vielä saatu, niin arvaat vaan kuinka mielikuvitus lentää. Vie mieletömästi energiaa kun eritän tsempata itseäni, etten kokoajan ajattelisi kaikista pahinta. Vai mikähän tuo negatiivinen asia voisi olla.
| |
| | |
11.02.12, 21:57
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja deilu Tää on niin kamalan ristiriitainen juttu. Kun minun omanarvontunne kärsii kovasti ja voi olla että teen yksin ajatelemalla tästä vielä suuremman kuin on. Mutta kun olen aina ennen elättänyt itseni ja nyt on tulot niin vähissä.Pitää aina kysyä toiselta ihan pienistäki ja vättämättömista, onko tähän varaa. Ehkä tää on mulle jokin oppimisen paikka. Tuo iso negatiivinen asia voi olla tupakanpoltto tai kun olen nyt kovasti sairastellut. Ei ole varaa mennä yksityiselle, niin kaikkien kokeiden pääsyyn menee kuukausia. Vuoden päivät on tässä erilaisissa kokeissa käyty eikä mitään selvää ole vielä saatu, niin arvaat vaan kuinka mielikuvitus lentää. Vie mieletömästi energiaa kun eritän tsempata itseäni, etten kokoajan ajattelisi kaikista pahinta. Vai mikähän tuo negatiivinen asia voisi olla. |
Voi hyvin olla joku terveysasia, ei mikään ylipääsemätön siinä mielessä ole huoleti. Jotenkin ylävartaloon painottuu tuo terveysongelma. Kilpirauhanen....joku hormonitasapaino juttu.
En usko että yksin tupakanpoltto n tuo negat.asia,
Liityykö miehen taloudellisiin asioihin joku mitä et ymmärrä tai hyvöksy?
Miksi mahdan nähdä nuoren vaalean kiharatukkaisen tytön jossain takana, kaukana menneisyydeessä...
Onko sinulla pelko jonkun asian paljastumisesta. jos on niin turhaan -ei se paljastu -ja miehesi ei siitä edes väittäisi.
Miksi sinun on vaikea puhua taloudell.asioista? Puhu vaan ja skysys mieheltä , ei hän tykkää huonoa...
| |
| | |
12.02.12, 00:14
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minua ihan vietävästi häiritsee kokoajan tämä negatiivinen asia joka vie voimiani. Olen nyt kääntänyt maat ja mannut. Voisiko se olla voisiko se olla nyt suhtautumisine tähän meidän suhteeseen ja sen jatkumiseen.
Voisiko se olla suhtautumiseni nyt elämään. En elä terveellisesti.. En jaksa liikkua tarpeeksi. Kaikki pakolliset askareet tuntuvat vastenmielisiltä, hoidan ne pakolla. Haluan nukkua paljon. Ajatuksia tulee paljon.. syytöksiä.. en halua ajatella. Haluan vain paeta kaikkea, unohtaa. Mennä mielikuvitus maailmaan joka soimaa minua kovasti. En osaa edes itkeä enää. Vuosi sitten menin lääkäriin kovien kurkkukipuun vuoksi ja silloin todettiin minulla olevan struuma. Olin ultrassa ja otettiin neula näyte, mutta kaikki kilpisrauhas arvot olivat todella hyvät. Kuulemma silloin ei struumalle tehdä mitään vasta kun alkaa haitata elämää. Kosmeettisista syistä ei tehdä mitään. Minulla on kovasti vaivoja, hikoilen vietävästi johon myös herään hyvin monta kertaa yössä. Sydämen syke on välillä pelottavan kova ja jano sietämätön Silmissä on jo vuosia ollut niin kuin joku olisi heittänyt hiekkaa päin näköäni. Olen useasti kertonut lääkäreille siitä kuinka minulla on sellainen tunne, kuin silmäni pullistuisivat päästään. En voi enää oikein tehdä käsitöitäkään tai harrastaa lempiaiheitani kun silmäni eivät sitä salli, vaikka niissä ei kuulemma ole mitään vikaa.
Minulle tuli ihan ensimmäisenä mieleen itseni, kun puhuit tuosta vaaleasta kiharatukkaisesta nuoresta naisesta, koska minulla on aina ollut pitkät permannetut , vaalennetut hiukset. Nyt vasta olen jättänyt värin pois. Muistin siinä samassa erään toisen hyvin nuoren vaaleatukkaisen nuoren naisen. Olimme seurustelleet mieheni kanssa vuoden tai pari. Olimme jotain juhlimassa ravintolassa. Mieheni ihastui suuresti kun eräs nuori vaaleatukkainen neitonen vikitteli häntä kovasti, vaikka näki että me olimme pari. Kysyin mieheltäni valomerkin nähtyäni, lähdetkö kotiin. Hän vain halasi tämän nuoren naisen kanssa ja sanoi minulle ettei lähde kanssani. En ollut uskoa korviani, sanoin jotain hyvin törkeä ja kysyin toisen kerran.. kysyin kolmannen kerran. Silloin hän nousi ja lähti mukaani. Tästä on kulunut niin kauan, että muuta en muista tarkasti, siksi en voi kertoa.
Minä olen niin paljon yksin ja tullut siihen tulokseen ettei miestäni edes kiinnosta hyvinvointi pätkää. kun muutama vuosi siten kerroin tästä hänelle, vastaus oli, teen asialle jotain. Minä tein, vedin hirveet kännit hän joutui pyytämään apuja, jonka jälkeen häntä ei ole kiinnostanut mikään ja on antanut ymmärtää, ettei edes välittäisi. Nyt hän ilmeisesti haluasi ostaa uuden auton, mutta minulle ei ole tuloja…Pitääkö minun vain kirjoittaa nimi alle takaukseen, kun omistukset ovat yhteisiä, vaikka minulla ei ole tuloja enää juuri lainkaan. Minä haluaisin että joskus löytyisi rahaa minuunkin, kun tämä terveyteni/ sairauteni huolestuttaa minua niin kovasti. Ehkä minun vain pitäisi puhua näistä taloudellisista asioista, eikä lukea rivien välistä.. ehkä asia on niin ettei tykkäisi huonoa……
| |
| | |
12.02.12, 09:10
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Deilu
Anteeksi, että tungen tänne ketjuunne.
Minusta sinä olet masentunut, selvästi.
Olisiko sinun mahdollista hakea tähän apua? Masentuneena kaikki vain pahenee ja pahenee ja elämässä ei tunnu olevan valoisia asioita.
| |
| | |
12.02.12, 10:20
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja deilu Minua ihan vietävästi häiritsee kokoajan tämä negatiivinen asia joka vie voimiani. Olen nyt kääntänyt maat ja mannut. Voisiko se olla voisiko se olla nyt suhtautumisine tähän meidän suhteeseen ja sen jatkumiseen.
Voisiko se olla suhtautumiseni nyt elämään. En elä terveellisesti.. En jaksa liikkua tarpeeksi. Kaikki pakolliset askareet tuntuvat vastenmielisiltä, hoidan ne pakolla. Haluan nukkua paljon. Ajatuksia tulee paljon.. syytöksiä.. en halua ajatella. Haluan vain paeta kaikkea, unohtaa. Mennä mielikuvitus maailmaan joka soimaa minua kovasti. En osaa edes itkeä enää. Vuosi sitten menin lääkäriin kovien kurkkukipuun vuoksi ja silloin todettiin minulla olevan struuma. Olin ultrassa ja otettiin neula näyte, mutta kaikki kilpisrauhas arvot olivat todella hyvät. Kuulemma silloin ei struumalle tehdä mitään vasta kun alkaa haitata elämää. Kosmeettisista syistä ei tehdä mitään. Minulla on kovasti vaivoja, hikoilen vietävästi johon myös herään hyvin monta kertaa yössä. Sydämen syke on välillä pelottavan kova ja jano sietämätön Silmissä on jo vuosia ollut niin kuin joku olisi heittänyt hiekkaa päin näköäni. Olen useasti kertonut lääkäreille siitä kuinka minulla on sellainen tunne, kuin silmäni pullistuisivat päästään. En voi enää oikein tehdä käsitöitäkään tai harrastaa lempiaiheitani kun silmäni eivät sitä salli, vaikka niissä ei kuulemma ole mitään vikaa.
Minulle tuli ihan ensimmäisenä mieleen itseni, kun puhuit tuosta vaaleasta kiharatukkaisesta nuoresta naisesta, koska minulla on aina ollut pitkät permannetut , vaalennetut hiukset. Nyt vasta olen jättänyt värin pois. Muistin siinä samassa erään toisen hyvin nuoren vaaleatukkaisen nuoren naisen. Olimme seurustelleet mieheni kanssa vuoden tai pari. Olimme jotain juhlimassa ravintolassa. Mieheni ihastui suuresti kun eräs nuori vaaleatukkainen neitonen vikitteli häntä kovasti, vaikka näki että me olimme pari. Kysyin mieheltäni valomerkin nähtyäni, lähdetkö kotiin. Hän vain halasi tämän nuoren naisen kanssa ja sanoi minulle ettei lähde kanssani. En ollut uskoa korviani, sanoin jotain hyvin törkeä ja kysyin toisen kerran.. kysyin kolmannen kerran. Silloin hän nousi ja lähti mukaani. Tästä on kulunut niin kauan, että muuta en muista tarkasti, siksi en voi kertoa.
Minä olen niin paljon yksin ja tullut siihen tulokseen ettei miestäni edes kiinnosta hyvinvointi pätkää. kun muutama vuosi siten kerroin tästä hänelle, vastaus oli, teen asialle jotain. Minä tein, vedin hirveet kännit hän joutui pyytämään apuja, jonka jälkeen häntä ei ole kiinnostanut mikään ja on antanut ymmärtää, ettei edes välittäisi. Nyt hän ilmeisesti haluasi ostaa uuden auton, mutta minulle ei ole tuloja…Pitääkö minun vain kirjoittaa nimi alle takaukseen, kun omistukset ovat yhteisiä, vaikka minulla ei ole tuloja enää juuri lainkaan. Minä haluaisin että joskus löytyisi rahaa minuunkin, kun tämä terveyteni/ sairauteni huolestuttaa minua niin kovasti. Ehkä minun vain pitäisi puhua näistä taloudellisista asioista, eikä lukea rivien välistä.. ehkä asia on niin ettei tykkäisi huonoa…… |
et laita nimeäsi paperiin. Tai sitten olet auton osaomistajana. Muttet panttaa ilman omistusta.
| |
| | |
12.02.12, 13:39
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | ihan käytännön neuvo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja missään nimessä et laita nimeäsi paperiin. Tai sitten olet auton osaomistajana. Muttet panttaa ilman omistusta. |
Struumahan on nimenomaan suurentunut kilpirauhanen.Onko paikkakunnallasi terveyskeskus tai asema, nyt heti huomenna varaat ajan tk lääkärille . Soitat asemalle jakerrot miten voit ja että tarvitsen amhd.pian lääkäri ajan. Kirjoita lapulle lyhyesti vaikak nuo oireet ja kerro sitten lääkärille-se kilpirauhanen voi kasvaa niin että painaa henkitorvea yms, joten pitää seurata.
Muitakin kokeita voisi ottaa ja sydänfilmin. Nyt vaadit itsellesi hoitoa ja hoidat itseäsi, siitä lähtee selkiämään vyyhti asia kerrallaan.
Nyt ihan välähti sellainen näky vielä että yritä tehdä jotain muutosta syömisiisi. Voimia ja mä onn taas huomenna täällä palstalla.
| |
| | | | |