| |  | |
10.02.12, 22:27
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kuutamo, katsotko?
minulle? Olen nelikymppinen nuorekas sinkkunainen. Toivon vielä löytäväni elämänkumppanin. Kauan olen jo ollut yksin.. Mihin minun kannattaa suunnata energiani, tarkoitan siis mistä minä elämänkumppanin voisin löytää? ei kai minun voi olla tarkoitus olla loppuelämäni yksin? Kaipaan... <3 Kiitos jos katsot!! :)
| |
| | |
10.02.12, 22:45
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja <3 kaipaa minulle? Olen nelikymppinen nuorekas sinkkunainen. Toivon vielä löytäväni elämänkumppanin. Kauan olen jo ollut yksin.. Mihin minun kannattaa suunnata energiani, tarkoitan siis mistä minä elämänkumppanin voisin löytää? ei kai minun voi olla tarkoitus olla loppuelämäni yksin? Kaipaan... <3 Kiitos jos katsot!! :) |
Olen tässä hiukan sukkasillani nyt vaan, katsotaan saanko mitään tähän.. Taidat olla vähän kotikissa, viltin sisälle kääriydyt tässä kirjan kanssa ja olet tytyyväinen oloosi itseksesi. Vaikka yksin olet, et jotenkin kovin yksinäinen. Jotenkin kuin jaloissasi kissakin pyörisi.
Taempana selkäsi takana on mies, mutta tämä mies tuntuu kyllä olevan henkioppaasi :). Hän katselee sinua lämmöllä ja siloittelee tietäsi.
Elävää oikeaa miestä kyllä pyysit katsomaan...:) Susta tulee lämpimät, puhtaat energiat, olet kiltti ja sydämellinen ihminen... Pitää varoa, ettei kiltteyttä käytetä hyväksi... Muut ihmiset olet laittanut itsesi edelle. Mutta taidat tästä olla tietoinen, nyt olet varmaankin päättänyt katsoa totuutta silmiin. Ei sun ole tarkoitus yksin olla - hymyilet tässä ja tiedät sen itsekin. Mutta mistä sielunkumppanin ja ihanan kaverin sitten löytäisi - kylähän se edellyttäisi enemmän "ulkona" liikkumaan ja etsimään. Iltamenojakin vähän harrastamaan. Onnelliset näkymät sullakyllä tässä on, joten uskon kyllä vankasti, että mieskin tulla tupsahtaa elämääsi. Ja hei 40-ikäinen on NUORI vielä :DDD!!! Tsemppiä, se on vain itsestäsi kiinni löydätkö rinnallesi sielunystävän. Olet niin hieno ja herkkä sielu, että en kyllä sinunlaistasi kelle hyvänsä antaisi :)
Nyt katoan takavasempaan :D!
| |
| | |
10.02.12, 23:03
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kuutamo Olen tässä hiukan sukkasillani nyt vaan, katsotaan saanko mitään tähän.. Taidat olla vähän kotikissa, viltin sisälle kääriydyt tässä kirjan kanssa ja olet tytyyväinen oloosi itseksesi. Vaikka yksin olet, et jotenkin kovin yksinäinen. Jotenkin kuin jaloissasi kissakin pyörisi.
Taempana selkäsi takana on mies, mutta tämä mies tuntuu kyllä olevan henkioppaasi :). Hän katselee sinua lämmöllä ja siloittelee tietäsi.
Elävää oikeaa miestä kyllä pyysit katsomaan...:) Susta tulee lämpimät, puhtaat energiat, olet kiltti ja sydämellinen ihminen... Pitää varoa, ettei kiltteyttä käytetä hyväksi... Muut ihmiset olet laittanut itsesi edelle. Mutta taidat tästä olla tietoinen, nyt olet varmaankin päättänyt katsoa totuutta silmiin. Ei sun ole tarkoitus yksin olla - hymyilet tässä ja tiedät sen itsekin. Mutta mistä sielunkumppanin ja ihanan kaverin sitten löytäisi - kylähän se edellyttäisi enemmän "ulkona" liikkumaan ja etsimään. Iltamenojakin vähän harrastamaan. Onnelliset näkymät sullakyllä tässä on, joten uskon kyllä vankasti, että mieskin tulla tupsahtaa elämääsi. Ja hei 40-ikäinen on NUORI vielä :DDD!!! Tsemppiä, se on vain itsestäsi kiinni löydätkö rinnallesi sielunystävän. Olet niin hieno ja herkkä sielu, että en kyllä sinunlaistasi kelle hyvänsä antaisi :)
Nyt katoan takavasempaan :D! |
Kiitos :) Ihana vastaus ja todella uskon siihen niin hyvin minua kuvailit, paitsi että minulla ei ole sitä kissaa. Rauhoittavaa kuulla että näet henkioppaan. Joo.. minunkin mielestänikin 40 v on vielä nuori :), tunnen kyllä itseni vielä nuoremmaksi..
Liikun kyllä paljon, en joka ilta kotona istu, matkustan, harrastan liikuntaa mutta tosiaan ne "iltamenot" ovat viime vuosina vähentyneet... olen sen verran mukavuudenhaluinen ettei aina huvita laittautua ja lähteä ulos pakkaseen ja on niin kivaa herätä pirteänä myös sunnuntaiaamuisin ;), silloin kun lähden on kyllä yleensä hauskaa, ja oikeassa olet varmaan siinä että pitäisi lähteä enemmän, siellä varmaan useimmat sinkkumiehet ovat..
Kiitos sinulle vastauksesta, ja Hyvää yötä <3
| |
| | |
10.02.12, 23:13
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja <3 kaipaa Kiitos :) Ihana vastaus ja todella uskon siihen niin hyvin minua kuvailit, paitsi että minulla ei ole sitä kissaa. Rauhoittavaa kuulla että näet henkioppaan. Joo.. minunkin mielestänikin 40 v on vielä nuori :), tunnen kyllä itseni vielä nuoremmaksi..
Liikun kyllä paljon, en joka ilta kotona istu, matkustan, harrastan liikuntaa mutta tosiaan ne "iltamenot" ovat viime vuosina vähentyneet... olen sen verran mukavuudenhaluinen ettei aina huvita laittautua ja lähteä ulos pakkaseen ja on niin kivaa herätä pirteänä myös sunnuntaiaamuisin ;), silloin kun lähden on kyllä yleensä hauskaa, ja oikeassa olet varmaan siinä että pitäisi lähteä enemmän, siellä varmaan useimmat sinkkumiehet ovat..
Kiitos sinulle vastauksesta, ja Hyvää yötä <3 |
Kiitos :) Ja hyvää yötä sulle myös :D. Olet niin nuori vielä, että ei kyllä mitään hätiä =). Mutta kyllähän sen tietää, ettei ne iltamenot niin enää jaksa kiinnostaa kuin parikymppisenä.Jotenkin tiesin ettei sulla ole sitä kissaa, mutta koska se kiehnää tässä jaloissasi, niin laitoin sen. Jos et ole allerginen, niin ihmettelen miten sulla ei kissaa vielä ole, koska se tavallaan kuuluu kuvaan sinusta ;D <3 Ehkä olet semmoinen kissanainen, mukavasti kotona viihtyvä ;). Hyvää yötä myös!
| |
| | |
10.02.12, 23:21
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos Kiitos :) Ja hyvää yötä sulle myös :D. Olet niin nuori vielä, että ei kyllä mitään hätiä =). Mutta kyllähän sen tietää, ettei ne iltamenot niin enää jaksa kiinnostaa kuin parikymppisenä.Jotenkin tiesin ettei sulla ole sitä kissaa, mutta koska se kiehnää tässä jaloissasi, niin laitoin sen. Jos et ole allerginen, niin ihmettelen miten sulla ei kissaa vielä ole, koska se tavallaan kuuluu kuvaan sinusta ;D <3 Ehkä olet semmoinen kissanainen, mukavasti kotona viihtyvä ;). Hyvää yötä myös! |
ehkä sitten olen vähän kissanainen, leijona kun olen horoskoppimerkiltäkin. Kotieläin olisi todella kiva olla, kissa tai koira, mutta minulla ei olisi sydäntä jättää sitä yksin kotiin työpäivän aiaksi ja vielä kuten sanoin harrastan liikuntaa ja tykkään matkustamisesta, eli pidän myös vapaudestani, ehkä sitten kun joskus olen parisuhteessa, ja ollaan kaksi jakaamassa vastuun. :) (allergiaa minulla onneksi ei ole!)
| |
| | | | |