Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.02.12, 18:54   #1 (linkki)
kiiki
(Vierailija)

ennustujille!!

Älkää hyvät näkijät pilaatko haluanne katsoa - ilmaiseksi.

Olen nähnyt ja kuullut monien uupuvan tästä työstä. asiakkaat ovat usein röyhkeitä ja haluavat aina vaan enemmän, unohtaen kiittää/olla kiitollisia, vaikka ilmaiseksi kaiken saavat.

Kun määrittelet maksun itsellesi, sinua aletaan pitäämään tietyn hintaisena ja arvostusta saa sen mukaan.

Ei tarvi kallis olla. Pääasia on, ettei ole ilmainen, sillä silloin olet joko pilipali tai hyväksikäytetty.

Jotkut peräänkuuluttaa hyvää sydäntä ja tahtoa, mutta ovatko he sitä itse? aika harva muistaa saatuaa, mitä tahtoi, kiittää. Kukaan ei muista silloin, kun ei saakkaan haluamaansa vastausta.

Hyvät näkijät. Muistakaa, että hyvä sydän ja kaunis ele voi koitua teille liian uuvuttavaksi. Paljon on autettavia, osa ei tarvi apua ollenkaan, mutta ovat uteliaita. Oma terveytenne voi olla vaakalaudalla, kun yritätte mielyttää.

Pienikin hinta voi tehdä ihmeitä teille. -vaikka silloin tällöin pidettävään virkistyslomaan rahaa. Ja jaksatte itse silloin paremmin taas itsestänne muille antaa.

VOIMIA TEILLE NÄKIJÖILLE.
  Vastaa viestiin

11.02.12, 19:16   #2 (linkki)
yksi täällä katseleva
(Vierailija)

Heihei, viisaita sanoja puhelet! Piipahdan silloin tällöin täällä katselemassa, ihan silkasta sisäisestä "pakosta" tai halusta auttaa ja välittää edes pikkuisen positiivisuutta sinne, missä sitä tarvitaan. Käytän eri nimimerkkejä, koska en halua että perään huudellaan (turhaa se olisi, kun en kuitenkaan joka päivä täällä piipahda :)), enkä myöskään halua huomiota osakseni millään tavalla. En myöskään pyri miellyttämään, mutta jos miellytän, ei se ole vahingollista.

Jaksamiseen liittyen olet todella oikeassa. Tämä on se syy, miksi käyn täällä vain fiiliksen mukaan. Jos siltä tuntuu. Voi mennä kuukausikin väliä. Joskus käyn samalla viikolla useita kertoja. Ja silloinkin yritän vain piipahtaa. Huhuilijat vain harmittavat - tulee huono omatunto, kun ei jaksa vastailla... Mutta jätän vastailematta, koska omat voimavarat on todellakin tunnistettava. Se oli viestisi isoin ja tärkein sanoma.

Tuosta kiittämisestä. Kohdalleni on osunut ihania ihmisiä, jotka ovat kiittäneet ja antaneet palautetta. En ole kiitoksenkipeä, mutta on hienoa, jos kuitenkin pieneksi palkaksi muistetaan kertoa palautetta. Tiedän silloin ainakin, etten ole ihan pieleen nähnyt :).

Palkkiosta. Se on vaikea asia, jota olen itsekin pohtinut. Pitkään ajattelin, että on eettisesti väärin ottaa palkkiota. Ajattelen edelleen, että on eettisesti väärin ottaa isoja summia ja "rahastaa" - esim. 80 e. tulkinnasta. Pidän sitä isona summana. Toisaalta en tuomitse. Jos näkijä on hyvä ja maksaa palveluksistaan veronkin, kuten pitää, niin hinta on tietenkin määriteltävä. Huiputtajat asia erikseen...

Paras tuntemani näkijä ottaa vain nimellisen summan, noin 20 euroa, henkilökohtaisesta vastaanotosta. Se on kyllä vähän, kun hänen taitojaan ajattelee. Olen kuitenkin nyt itsekin aikeissa pyytää pientä palkkiota, mutta vain nimellistä. Siten ei ehkä tulisi sitä hyväksikäyttöyrityksen tunnetta (joka joskus kieltämättä on tullut). Ja seuloutuisvat vähemmälle "hupikyselijätkin" :).

Kiitos avauksesta, tärkeitä asioita nämä!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 19:30   #3 (linkki)
..ei pili pali..
(Vierailija)

palautetta

minä olen saanut ihaninta ja oikeinta palautetta ihan ilmaiseksi,vaikka tätä samainen näkijä kertoi,että hän on maksullinen..sain häneltä 'makupalan..maistiaisen'..joka natsasi todelllakin, niin etten aiemmin ole samaan törmännyt, vaikka olen muutaman kerran maksanutkin selvännäkijöille. eli pistin hänen nimensä visusti tuonne mielen syövereihin, ja hän on se jolta kysyn, sit kun saan rahaa kokoon.,ja on tarvetta..Hänen nimim. alkaa s kirjaimella, enkä kerro enempää, kun täällä aina parjataan, ja väitetään että joku tulee ns. itseään mainostamaan. mutta minä olin todellakin yllättynyt hänestä. :)..enkä enää osta'sikaa säkissä'
.eli kiitos sinulle 'M ' tai 'S*.kö oletkaan.:)....
  Vastaa viestiin
11.02.12, 19:53   #4 (linkki)
möllill
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..ei pili pali.. Näytä viesti
minä olen saanut ihaninta ja oikeinta palautetta ihan ilmaiseksi,vaikka tätä samainen näkijä kertoi,että hän on maksullinen..sain häneltä 'makupalan..maistiaisen'..joka natsasi todelllakin, niin etten aiemmin ole samaan törmännyt, vaikka olen muutaman kerran maksanutkin selvännäkijöille. eli pistin hänen nimensä visusti tuonne mielen syövereihin, ja hän on se jolta kysyn, sit kun saan rahaa kokoon.,ja on tarvetta..Hänen nimim. alkaa s kirjaimella, enkä kerro enempää, kun täällä aina parjataan, ja väitetään että joku tulee ns. itseään mainostamaan. mutta minä olin todellakin yllättynyt hänestä. :)..enkä enää osta'sikaa säkissä'
Minä olen ostanut niin paljon "sikaa säkissä", että en edes euroa anna, jos ei ole mitään tietoa näkijän kyvyistä. Olen kuullut ettei kaikki näe kaikille, mutta jos joltain saan näytteen, mikä osuus, niin sen jälkeen olen valmis maksamaan palvelusta. Hakuammuntaa ei kenenkään rahkeet kestä, olen oppinut sen kantapään kautta.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 19:54   #5 (linkki)
saaga
(Vierailija)

Kiitos

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..ei pili pali.. Näytä viesti
Kiitos palautteestasi. -Saaga-
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku