Suurkiitos katsomisesta ja kauniista sanoista. Näit kyllä tarkasti tähän. Esimerkiksi varautuneisuutta on molemmin puolin yhä paljon. En tiedä miten pitkälle katsot, mutta tuo hänen nykyinen projektinsa on ehkä harrastusjuttu johon hän nyt keskittyy... tai niin ainakin kuvittelisin.
Outoa, mutta vaistoan itsekin, että on jokin alue, jonka hän pitää kokonaan itsellään. Minulla on aavistus mikä se voisi olla, mutta koska on kyse hänen asioistaan, et varmaankaan voi sitä sanoa. Itse ajattelisin, että se liittyy hänen menneeseen elämäänsä jo suhteellisen kaukaisen ajan takana, jolla yhä on vaikutusta. Tai ehkä noita alueita on muitakin.
Mutta kyllä hän tavallaan antaa minulle aika paljonkin arvoa, ainakin minusta tuntuu siltä? Lähinnä olen epävarma siitä, olenko ihan kokonaan erehtynyt hänen suhteensa ja teeskenteleekö hän minulle pahasti. Et varmaan ehdi enää tarkentaa, mutta ymmärtäisin että näin ei ehkä ole.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauirene Et oleliian vaativa,olet valmis antamaan paljon ja sinullaoikeus saada myös- Miehessäsi on joki n alue jota hän ei avaa ollenkaan. Hän ei ehkä usko että ymmärrät...
Hänellä on nyt projekti joka menee edellesi, anna olla ja odota jos haluat pitää kiinni tästä miehestä.Ota hiukan etäisyyttä-elä omaa elämää ja hän ehkä huomaa arvvosi.Tunnen etteä olet uskomattoman hieno luonne ja uskollinen sielu- ehkä miehesi ei aivan ymmärrä mikä kulatkimpale hänen uöottuvillaan on. Vielä hän ei saa parhaita puoliasi esiin.varautuneisuutta puolin ja toisin. |