| |  | |
11.02.12, 22:25
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Pauirenelle, katsoisitko.
Näkisitkö minulle mitä on tulossa ihmissuhde/rakkauselämään. Marraskuussa olen eronnut, ja todella raskaita aikoja on ollut. Tuleeko entinen takasin elämääni, vai kenties joku ihan uusi ihmissuhde?
| |
| | |
11.02.12, 22:44
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | sinulla on paljon vastausta vailla olevia asioita Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TähtiVesi Näkisitkö minulle mitä on tulossa ihmissuhde/rakkauselämään. Marraskuussa olen eronnut, ja todella raskaita aikoja on ollut. Tuleeko entinen takasin elämääni, vai kenties joku ihan uusi ihmissuhde? |
Jos sopii keskityn asioihisi ihan erikseen toisessa "sessioissa" sinulla on paljon ja monimutkaisia asioita. Vaatii ihan oman keksittymisensä.Palaan asiaan.
| |
| | |
11.02.12, 23:24
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauirene Jos sopii keskityn asioihisi ihan erikseen toisessa "sessioissa" sinulla on paljon ja monimutkaisia asioita. Vaatii ihan oman keksittymisensä.Palaan asiaan. |
Kiitos kun vastasit. Olisin todella kiitollinen jos palaisit minulle uudestaan asiaan, kun vain ennätät.
| |
| | |
12.02.12, 12:26
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | lisäys Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauirene Jos sopii keskityn asioihisi ihan erikseen toisessa "sessioissa" sinulla on paljon ja monimutkaisia asioita. Vaatii ihan oman keksittymisensä.Palaan asiaan. |
Energiani ilmeisesti vetää miestä puoleeni edelleen, koska hän otti minuun tänään yhteyttä, ja haluiaisi tavata. Millä mielellä tämä mies on? Haluaako hän vain fyysistä kanssa käymistä, vai jotain enemmänkin? Tämä asia on kuin piikki lihassani, ja todennäköisesti tulen hänet tapaamaan, koska haluan asioille ratkaisun. Edelleen myös yleisesti haluaisin katsontaa ihmissuhde/rakkauselämän tulevaisuudelle, että mitä se tuo tulleessaan?
| |
| | |
12.02.12, 13:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | tapaa niin tiedät Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TähtiVesi Energiani ilmeisesti vetää miestä puoleeni edelleen, koska hän otti minuun tänään yhteyttä, ja haluiaisi tavata. Millä mielellä tämä mies on? Haluaako hän vain fyysistä kanssa käymistä, vai jotain enemmänkin? Tämä asia on kuin piikki lihassani, ja todennäköisesti tulen hänet tapaamaan, koska haluan asioille ratkaisun. Edelleen myös yleisesti haluaisin katsontaa ihmissuhde/rakkauselämän tulevaisuudelle, että mitä se tuo tulleessaan? |
Hei, vastailen näihin hetken kerraallaan ja aina sen mukaan mihin viestiin saan tuntemuksia, yhteyttä mitälie. Muillekkin tiedoksi, että jos vain yhden rivin kirjoittaa yleistä , on plajon aikeampia tuntea ja nähdä ihminen.
Nyt sinun kannattaa tavata tuo mies mahdollisimman pian ja "saat merkin" tuntemuksen tms. hänen aikeistaan. Näkisin , että fyysinen vetovoima sinulla on kova häneen ja aluksi ehkä vain sitä hänen puoleltaan pitkälti. Saattaa kuitenkin syventyä nopeastikin henkisellä tasolla suhteenne.
Näen etteä sinulla on oleva mahdollisuuksia ja aihtoehtoja kylläkin, mutta ehkä et ole itse ihan varma siitä paljonko tilaa "elämästäsi" haluat antaa kumppanillesi ja ehkä jok uhaavoittumisen pelkokin sinua häiritsee. Ehkä pelkäät tulevasi "käytetyksi".
Tällä miehellä joka nyt tahtoo tavat sinua on joku hänestä etäisyydeltään kaukainen (satoja kilometrejä) mutta hänelle tärkeä asia johon hänellä tulee olemaan yhteys ja joka vie energiaa häneltä j a ehkä sinultakin jos alatte enemmän tapailemaan. Kun näen miehen seisovan vieressäsi, tuo asia on niinkuin koillis-itä suunnassa, tavallaan kello kahdessa jos ymmärrät.
Oliko mitään apua kysy lisää.Yritän huomena viimeistään varata oikein pari tunti vain tälle palstalle kun täällä on paljon kysyjiä. Kaikkea hyvää, sin ä olet muuten itsekkin hyvin henkinen ihminen ja tiedät asioista enemmän kuin moni muu jos vain kuuntelet tuntemuksiasi.
| |
| | |
12.02.12, 13:55
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | tuhannet kiitokset Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauirene Hei, vastailen näihin hetken kerraallaan ja aina sen mukaan mihin viestiin saan tuntemuksia, yhteyttä mitälie. Muillekkin tiedoksi, että jos vain yhden rivin kirjoittaa yleistä , on plajon aikeampia tuntea ja nähdä ihminen.
Nyt sinun kannattaa tavata tuo mies mahdollisimman pian ja "saat merkin" tuntemuksen tms. hänen aikeistaan. Näkisin , että fyysinen vetovoima sinulla on kova häneen ja aluksi ehkä vain sitä hänen puoleltaan pitkälti. Saattaa kuitenkin syventyä nopeastikin henkisellä tasolla suhteenne.
Näen etteä sinulla on oleva mahdollisuuksia ja aihtoehtoja kylläkin, mutta ehkä et ole itse ihan varma siitä paljonko tilaa "elämästäsi" haluat antaa kumppanillesi ja ehkä jok uhaavoittumisen pelkokin sinua häiritsee. Ehkä pelkäät tulevasi "käytetyksi".
Tällä miehellä joka nyt tahtoo tavat sinua on joku hänestä etäisyydeltään kaukainen (satoja kilometrejä) mutta hänelle tärkeä asia johon hänellä tulee olemaan yhteys ja joka vie energiaa häneltä j a ehkä sinultakin jos alatte enemmän tapailemaan. Kun näen miehen seisovan vieressäsi, tuo asia on niinkuin koillis-itä suunnassa, tavallaan kello kahdessa jos ymmärrät.
Oliko mitään apua kysy lisää.Yritän huomena viimeistään varata oikein pari tunti vain tälle palstalle kun täällä on paljon kysyjiä. Kaikkea hyvää, sin ä olet muuten itsekkin hyvin henkinen ihminen ja tiedät asioista enemmän kuin moni muu jos vain kuuntelet tuntemuksiasi. | Tämä fyysinen vetovoima todellakin pitää paikkaansa meidän välillämme, koska se on ollut aina todella suuri. Siksi tämä onkin ollut niin vaikeaa. Osaatko sanoa, onko tämä mies kenties se joka ottaa sen ratkaisevan askeleen, koska tuntuu, että tämä asia ei ole enää minun käsissäni? Pelko minulla todella ja on, ja nimenomaan pelkään tämän miehen 'esineellistävän' minut, koska tiedän fyysisen vetovoiman olevan välillämme suuri. Hänen ex puolisonsa asuu jyväskylän seuduilla, voisiko kenties olla hän? Tällä miehellä on monta rautaa tulessa jatkuvasti, hän on yrittäjä ja myös kokopäivä työssä. Samaten hän on juuri muuttanut, ja ostanut asunnon (yllätysyllätys), aivan minun vierestäni.
Tämä henkisyys pitää täysin paikkaansa, en vain osaa oikein käyttää tuntemuksiani, tai ehkä en uskalla luottaa niihin. En tiedä miten avautua näille asioille täysin, vaikka tunnen itsessäni taipumuksen ns. valkoiseen magiaan, ja laajemman tietouden asioihin. Kiitos sinulle, sinä todella näet asioita, teet arvokasta 'työtä'.
| |
| | |
12.02.12, 22:02
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | nosto
Nostan tätä viestiä hieman ylemmäs, ettei huku kokonaan. :)
Samalla lisään tähän hieman. Tapasin miehen hetki sitten. Fyysistä kanssa käymistä oli, ja olo on hieman haikea, mutta taas toisaalta helpottunut. Mitä tämä mies miettii siellä mielessään? Herätinkö hänessä tunteita, muutenkin kuin fyysisellä tasolla?
| |
| | |
13.02.12, 17:13
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | vaikeaselkoinen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TähtiVesi Nostan tätä viestiä hieman ylemmäs, ettei huku kokonaan. :)
Samalla lisään tähän hieman. Tapasin miehen hetki sitten. Fyysistä kanssa käymistä oli, ja olo on hieman haikea, mutta taas toisaalta helpottunut. Mitä tämä mies miettii siellä mielessään? Herätinkö hänessä tunteita, muutenkin kuin fyysisellä tasolla? |
En oikein saa selvää tuosta miehestä hän näkyy jotenkin "ohuena", haluaako antaa itsestään vain tuon "pintasiivun" sinulle ? joo vauhdikas mies, mutta pakeneeko itsekkin jotakin, tunnetta ,ajatusta , tekoa, asiaa? tuolla kovalla vauhdilla.Pelkää pysähtyä.
Mitäs jos kokeilisit hieman hiljentää tahtia,viilentää tilannetta- vähemmän fyysiseen suuntaan. Voit testat onko halua muuhunkin...ehdota vaikka jotakin yhteistä tekemistä ja jossakin missä on paljon muitakin ihmisiä.Viikonloppumatkaa.,,kylpyläreisssua jotakin.Näet tuoko hän itsensä "päivänvaloona" rohkesti kanssasi . Hän voi sen järjestää jos haluaa tai hän voi käyttää verukkeita ja kieltäytyä siitä tiedät paljon.
Omaan intuitioosi kun vain alat luottamaan, siitä se lähtee. Sellainen henkisyys ei oikeastaan vaadi muuta kuin sen että emme aina aseta "järkeä" tunteen ja aavistuksen edelle.
Uskoisin,että joku muutos tähän teidän juttuun täytyy tulla.Kuluttaa...
| |
| | |
13.02.12, 17:38
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitokset Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauirene En oikein saa selvää tuosta miehestä hän näkyy jotenkin "ohuena", haluaako antaa itsestään vain tuon "pintasiivun" sinulle ? joo vauhdikas mies, mutta pakeneeko itsekkin jotakin, tunnetta ,ajatusta , tekoa, asiaa? tuolla kovalla vauhdilla.Pelkää pysähtyä.
Mitäs jos kokeilisit hieman hiljentää tahtia,viilentää tilannetta- vähemmän fyysiseen suuntaan. Voit testat onko halua muuhunkin...ehdota vaikka jotakin yhteistä tekemistä ja jossakin missä on paljon muitakin ihmisiä.Viikonloppumatkaa.,,kylpyläreisssua jotakin.Näet tuoko hän itsensä "päivänvaloona" rohkesti kanssasi . Hän voi sen järjestää jos haluaa tai hän voi käyttää verukkeita ja kieltäytyä siitä tiedät paljon.
Omaan intuitioosi kun vain alat luottamaan, siitä se lähtee. Sellainen henkisyys ei oikeastaan vaadi muuta kuin sen että emme aina aseta "järkeä" tunteen ja aavistuksen edelle.
Uskoisin,että joku muutos tähän teidän juttuun täytyy tulla.Kuluttaa... | Kiitos Pauirene.
Tämä juttu oikeastaan selvisi, vaikkaaan prosessi ei ole loppunut vielä sisälläni. Tämä mies todellakin haluaa vain pintaa minutla, tai ei ainakaan uskalla lähteä siihen tunteeseen vielä, ja todennäköisesti kun hän sen uskaltaa tehdä, niin minun junani on mennyt jo. Hän todellakin pelkää pysähtyä, pitää itsensä tuskasen kiireisenä. Pakenee tunteitaan, ei uskalla kohdata niitä. Ehkä senkin aika tulee vielä. Kuluttavaa todella, ja minä tein päätökseni pienen keskustelun jälkeen, että nyt saa riittää. Olen antanut kaiken arvostukseni hänen kouriinsa ihan liiaksi, ja nyt vain meni yli. Sydämeni tietää, että en tule häneltä saamaan (ainakaan lähi tulevaisuudessa) sellaista parisuhdetta, jonka haluan. Toivon, että intuitioni pitäisi vain paikkaansa sen suhteen, että kun tämä on ns. lusittu pois alta, uusi ihminen astuu elämääni, ja vie totaalisesti sydämeni. <3
Tuhhannet kiitokset sinulle vielä, Pauirene.
| |
| | |
13.02.12, 19:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | teit oikein Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TähtiVesi Kiitos Pauirene.
Tämä juttu oikeastaan selvisi, vaikkaaan prosessi ei ole loppunut vielä sisälläni. Tämä mies todellakin haluaa vain pintaa minutla, tai ei ainakaan uskalla lähteä siihen tunteeseen vielä, ja todennäköisesti kun hän sen uskaltaa tehdä, niin minun junani on mennyt jo. Hän todellakin pelkää pysähtyä, pitää itsensä tuskasen kiireisenä. Pakenee tunteitaan, ei uskalla kohdata niitä. Ehkä senkin aika tulee vielä. Kuluttavaa todella, ja minä tein päätökseni pienen keskustelun jälkeen, että nyt saa riittää. Olen antanut kaiken arvostukseni hänen kouriinsa ihan liiaksi, ja nyt vain meni yli. Sydämeni tietää, että en tule häneltä saamaan (ainakaan lähi tulevaisuudessa) sellaista parisuhdetta, jonka haluan. Toivon, että intuitioni pitäisi vain paikkaansa sen suhteen, että kun tämä on ns. lusittu pois alta, uusi ihminen astuu elämääni, ja vie totaalisesti sydämeni. <3
Tuhhannet kiitokset sinulle vielä, Pauirene. |
Et voi jäädä roikkumaan tyhjän päälle ikuisesti-pidä vaan nyt kiinni päätöksestäsi.Hän saattaa yrittää lämmitellä suhdettanne, jolloin taas tee mitä sydämesi sanoo, mutta vaadi nyt itsellesikin....Hyää jatkoa sinulle,kaltaisiasi on vähän ja se että sinä olet valmis antamaan itsesi kokonaan ihmissunteeseen vaatii arvoisensa ottajan!
| |
| | | | |