| |  | |
15.05.12, 19:36
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ceilalle
Nyt olen pyörremyrskyn kourissa,samalla innoissani ja toisaalta surullinen..jotain piristystä kaipaisin,että selviän kaikesta,olen ihan yksin ja paljon pitäisi saada aikaiseksi..onko mitään kivaa näkyvissä,että saisin lisää virtaa?
| |
| | |
15.05.12, 21:12
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja twister Nyt olen pyörremyrskyn kourissa,samalla innoissani ja toisaalta surullinen..jotain piristystä kaipaisin,että selviän kaikesta,olen ihan yksin ja paljon pitäisi saada aikaiseksi..onko mitään kivaa näkyvissä,että saisin lisää virtaa? | nyt on paha ahdistus/pelko..jos huomenna vastaisit?
| |
| | |
15.05.12, 21:22
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nostan c:lle nyt on paha ahdistus/pelko..jos huomenna vastaisit? |
Huomasin tämän, älä pelkää, lähetän sinulle piristystä jo tänäiltana.
| |
| | |
15.05.12, 21:27
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
kiitos:) miten lähetät? yritän pitää järjen päässä ja yritän olla hyvä ihminen,vaikeaa se kyllä välillä on..(
| |
| | |
15.05.12, 21:43
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja twister kiitos:) miten lähetät? yritän pitää järjen päässä ja yritän olla hyvä ihminen,vaikeaa se kyllä välillä on..( | Hyvää energiaa, jos sinulle saa lähettää..yritä alkaa hengittämään rauhallisesti,niin se kyllä' auttaa
| |
| | |
15.05.12, 21:49
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
ok,yritän..mutta vastaatko sitten huomenna? huomenna on tärkeä päivä..
| |
| | |
15.05.12, 21:53
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja twister ok,yritän..mutta vastaatko sitten huomenna? huomenna on tärkeä päivä.. |
OK, Yritän vastata,Toivon nyt sulle jo rauhaa..ja hyvää oloa.
| |
| | |
16.05.12, 11:38
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
joko nyt katsot?nyt jos koskaan tarvin jotain toivoa tähän toivottomuuteen..
| |
| | |
16.05.12, 11:46
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kerrotko mitä sinä kaipaat,ystäviäkö?
| |
| | |
16.05.12, 11:51
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
kaikkea mahdollista hyvää,ystäviä,rakkautta,kodin,elämän..olen juuri eronnut ja tämä on vienyt kaiken energian,nyt olen tyhjän päällä,mutta periksi en aio/halua antaa..
| |
| | |
16.05.12, 11:56
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ceila Kerrotko mitä sinä kaipaat,ystäviäkö? | Tämmöinen tuli.
Joku pieni ns juhla viikonloppuna sinulle.
| |
| | |
16.05.12, 11:59
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
ei varmaankaan tänä viikonloppuna,sillä olen töissä...tosi hyvää ystävää kaipaisin,miespuolista sellaista..onko ketään kivaa kesälle näkyvissä?
| |
| | |
16.05.12, 12:52
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja twister ei varmaankaan tänä viikonloppuna,sillä olen töissä...tosi hyvää ystävää kaipaisin,miespuolista sellaista..onko ketään kivaa kesälle näkyvissä? |
Ok, ei pidäkkään antaa periksi. Vois olla loppukesästä.
| |
| | |
16.05.12, 12:59
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
kiitos Ceila kun olet jaksanut vastailla, toivottavasti kesä on pian ohi..:)
| |
| | |
16.05.12, 13:11
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ok ole hyvä, juuri näin.
| |
| | | | |