Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.05.12, 14:59   #1 (linkki)
hiljaisuus*
(Vierailija)

Mielikuvia

Olet pari kolme vuotta sitten nähnyt minun olevan jotakuinkin täysin hukassa ja irrallaan, ja niin olinkin. Tuntuu vain siltä, etten ole vieläkään päässyt yhtään eeenpäin, ja usko on alkanut loppua, että saisin mitään tapahtumaankaan.

Jos ehdit katsoa tähän, niin tulisiko sinulle kuvia nykytilanteesta?
  Vastaa viestiin
25.05.12, 15:46   #2 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
kyyhkysen harmaalta elämäsi näyttää. Tunnet, että sisälläsi on jotain merkittävää, mutta ulkomuotosi ei vastaa sitä sisimpääsi. Tosin perheesikin jotenkin odottaa sinun toimivan avustavana jokapäiväisissä asioissa... olevan varalla jotenkin.

Älä pelkää virheitä äläkä pelkää, mitä muut ajattelevat. Et pääse puusta pitkälle, ellet tee jotain. Sinun on itse lähdettävä itsellesi sitä elämää etsimään. Etsi oikein etsimällä itseäsi kiinnostavia asioita ja mene tekemään niitä vaikka väkisin. Se alkaa siitä ! Jotain matkailua voisi olla jo kesällä, jos niin haluat. Muussa tapauksessa elämäsi jatkuu noin. Ihmiset kyllä tottuvat uudistuneeseen sinuunkin :D

Itse määräät elämästäsi! Näytä muillekin se puoli sinua, joka koet olevasi. Se on vähän sinultakin hukassa, mutta on löydettävissä kyllä.

Liittyykö sinuun mitenkään ooppera tai teatteri??
  Vastaa viestiin
25.05.12, 22:56   #3 (linkki)
hiljaisuus*
(Vierailija)

"Kyyhkysen harmaa" sopii paremmin kuin hyvin kuvaamaan nykyistä tilannetta. Olen aina vahvemmin alkanut uskoa, että kuvittelen itsestäni olemattomia eikä minussa sisällä ole mitään sen kummempaa. Ulkomuotokin on harmaa, tosin se on suurelta osin tahallista. Koen ettei minun tarvitse yrittää olla värikkäämpi ellen itse siitä välitä. Ehkä kuitenkin tarvitsisi, mutta se ei olisi aitoa.

Minulla ei ole omaa perhettä, mutta lapsuuden perheessä olen ollut se näkymätön jäsen, hiukan kuin varamies sisareeni nähden. No on minulla miesystävä tai sellaiseksi oudon sitkeästi yrittävä, jonka olen kuvitellut näkevän minusta myös sen kätketyn puolen. En yhdistäisi tuota varalla olemista häneenkään, mutta kuka koskaan voi tietää.

Pitää täysin paikkansa, että se oma "toinen puoleni" on hukassa myös itseltäni. Tässä kohtaa olen kyllä ollut sinnikäs ja yrittänyt päästä parempaan itsetuntemukseen, mutta se ei ole vienyt kovin pitkälle.

Oopperasta pidän, mutta muuten se ei liity minuun. Teatterin suhteen minulla on ollut haave, että pääsisin joskus esiintymään, uskoisin olevani hyvä komedienne :) Välillä tuo haave on enemmän pinnalla, välillä ei ollenkaan. Olen kirjoittanut muutaman "saippuaoopperan" eli kioskikirjallisuutta, mutta ei ehkä liity tuohonkaan.

Jos voit vielä tarkentaa, niin oliko viestisi "älä pelkää virheitä" -kappale enemmän rohkaisua kuin näkemisen tulos? Ihan tiedokseni kysyn, en halua mitenkään vähätellä. Ja kyllä rohkaisukin on hyvään tarpeeseen.

Kiitos paljon vastauksesta!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikuvia Näytä viesti
kyyhkysen harmaalta elämäsi näyttää. Tunnet, että sisälläsi on jotain merkittävää, mutta ulkomuotosi ei vastaa sitä sisimpääsi. Tosin perheesikin jotenkin odottaa sinun toimivan avustavana jokapäiväisissä asioissa... olevan varalla jotenkin.

Älä pelkää virheitä äläkä pelkää, mitä muut ajattelevat. Et pääse puusta pitkälle, ellet tee jotain. Sinun on itse lähdettävä itsellesi sitä elämää etsimään. Etsi oikein etsimällä itseäsi kiinnostavia asioita ja mene tekemään niitä vaikka väkisin. Se alkaa siitä ! Jotain matkailua voisi olla jo kesällä, jos niin haluat. Muussa tapauksessa elämäsi jatkuu noin. Ihmiset kyllä tottuvat uudistuneeseen sinuunkin :D

Itse määräät elämästäsi! Näytä muillekin se puoli sinua, joka koet olevasi. Se on vähän sinultakin hukassa, mutta on löydettävissä kyllä.

Liittyykö sinuun mitenkään ooppera tai teatteri??
  Vastaa viestiin
25.05.12, 23:08   #4 (linkki)

Käyttäjän Mielikuvia avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: pääkaupunkiseutu
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljaisuus* Näytä viesti
"Kyyhkysen harmaa" sopii paremmin kuin hyvin kuvaamaan nykyistä tilannetta. Olen aina vahvemmin alkanut uskoa, että kuvittelen itsestäni olemattomia eikä minussa sisällä ole mitään sen kummempaa. Ulkomuotokin on harmaa, tosin se on suurelta osin tahallista. Koen ettei minun tarvitse yrittää olla värikkäämpi ellen itse siitä välitä. Ehkä kuitenkin tarvitsisi, mutta se ei olisi aitoa.

Minulla ei ole omaa perhettä, mutta lapsuuden perheessä olen ollut se näkymätön jäsen, hiukan kuin varamies sisareeni nähden. No on minulla miesystävä tai sellaiseksi oudon sitkeästi yrittävä, jonka olen kuvitellut näkevän minusta myös sen kätketyn puolen. En yhdistäisi tuota varalla olemista häneenkään, mutta kuka koskaan voi tietää.

Pitää täysin paikkansa, että se oma "toinen puoleni" on hukassa myös itseltäni. Tässä kohtaa olen kyllä ollut sinnikäs ja yrittänyt päästä parempaan itsetuntemukseen, mutta se ei ole vienyt kovin pitkälle.

Oopperasta pidän, mutta muuten se ei liity minuun. Teatterin suhteen minulla on ollut haave, että pääsisin joskus esiintymään, uskoisin olevani hyvä komedienne :) Välillä tuo haave on enemmän pinnalla, välillä ei ollenkaan. Olen kirjoittanut muutaman "saippuaoopperan" eli kioskikirjallisuutta, mutta ei ehkä liity tuohonkaan.

Jos voit vielä tarkentaa, niin oliko viestisi "älä pelkää virheitä" -kappale enemmän rohkaisua kuin näkemisen tulos? Ihan tiedokseni kysyn, en halua mitenkään vähätellä. Ja kyllä rohkaisukin on hyvään tarpeeseen.

Kiitos paljon vastauksesta!
Sinusta pelmahti vain se ajatus, että olet jotenkin varalla perheellesi ja nimenomaan vanhemmillesi.. taisi olla oma tunteesi. Se älä pelkää virheitä tuli siksi, että olet kuin lähtöasemissa ja palaat aina takaisin empimään.. mene ja tee vaan :D

Se teatteri tuli sinusta itsestäsi ja nousi jotenkin tulevaisuuden tekemisenä.. positiivisena juttuna ja siihen liittyi matkustamista.

Älä epäile itseäsi, minäkin huomaan sinun vahvuuksiasi. Älä piilota niitä vaan ota ne vaan esiin...
  Vastaa viestiin
25.05.12, 23:55   #5 (linkki)
hiljaisuus*
(Vierailija)

Juu, näit hyvin tuon ainaisen takaisin paluun. Kun pääsen hiukankin eteenpäin, alan ihmetellä omaa valtavaa rohkeuttani, ja tilaisuudet menevät ohi.

Nyt tuli mieleen, että joku näkijä on kauan sitten nähnyt jotain teatteriin liittyvää myös. Muistaakseni hän näki melko prameat, oopperamaisen kaltaiset kulissit, samettia ja punaista väriä; ajattelin silloin, että se olisi jotain symbolista.

Ja kiitokset vielä, tämä kyllä antoi kovasti uskoa.
  Vastaa viestiin
07.10.12, 20:47   #6 (linkki)
hiukan palautetta
(Vierailija)

Tai ei tämä varsinainen palaute taida olla, mutta kirjoitan silti koska näyt olleen palstalla. Minulla on ollut mielessä lauseesi "etsi oikein etsimällä itseäsi kiinnostavia asioita ja mene tekemään niitä vaikka väkisin", ja olen päässyt hiukan alkuun. Väkisin-sana todella sopii yhteen tuoreeseen tapahtumaan, änkesin näet puoliväkisin erään pelottavan asian pariin, ja tänään kun homma niin sanotusti toteutui, en kuollutkaan...:) Eli sanomisillasi täällä on merkitystä. Pienihän tämä alku oli, mutta itselleni aika iso.
  Vastaa viestiin
07.10.12, 21:36   #7 (linkki)
mielikuvia k
(Vierailija)

Kiitos kovasti!
Palautteesi tuli tarpeeseen :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>